Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz jilian #7641 üzenetére

    A fékolaj állapota csak akkor derül ki ha megnyitod a rendszert és légteleníted. A nyomáspont akkor is lehet jó ha az olaj már koszos. 1200km amúgy nem olyan sok, de egy új bringa esetén az első szerviz jobb ha hamarabb történik, illetve egy E-MTB azért nagyobb terhelést ad az alkatrészeknek mint egy hagyományos kerékpár. A váltótartó fül is csak célszerszámmal ellenőrizhető, bár ha pontosan vált a bringa, valószínűleg azzal nincs gond. A teleszkópok is általános használat mellett 2000-2500km-t elmennek egy szervizzel, de az új telókba sajnos sokszor kevés a kenőanyag, így ezt is jobb hamarabb szervizelni. A teleszkópok működésé utalhat a kenéshiányra, pl amikor kicsit tapadós, nehezen indul meg, de ezt megvárni nem célszerű. Az a biztos ha le van szervizelve és akkor tudod, hogy 2000-2500km-ig nincs vele gond. Nagyjából úgy lehet számolni, hogy évenként 1 teló szerviz és egy fékolajcsere szokott kelleni ezeknek a bringáknak. Igen, garanciális idő alatt fontos, hogy szakszerviz nyúljon a géphez, amit számlával is tudsz igazolni.

    Szerviz csomagokat mint kis generál nagy generál, általában egyszerűbb bringákhoz szoktak kínálni, az összetettebb, modernebb gépek esetében minden munkát külön szoktak árazni. Ehhez mindenkinek van egy árlistája, ezt az adott szerviz oldalán általában meg is találod. Amit kérsz azt csinálják meg és mindennek van egy munkadíj és egy alkatrész vonzata.

    Természetesen tudom vállalni, viszont számítógépes diagnosztikám csak Shimano és Bosch rendszerhez van. Így az elektromos rendszerek diagnosztikáját egyéb rendszerek esetében nem tudom elvégezni. De azon kívül minden részét tudom vállalni. A munkák átfutási ideje kb 2-3 nap, de előfordulnak 1-2 hetes határidők is, ez abszolút leterheltség függő.

Új hozzászólás Aktív témák