Új hozzászólás Aktív témák
-
xKacsax
aktív tag
Ebben a WebGL-es Google Body-ban van fantázia. Szerintem simán lehetne használni ezt oktatási célokra vagy valami hasonló. Kis fejlesztés még illetve a nyelvi dolgok és már jó is lenne.
-
Sir Ny
senior tag
"mert több tucat érdekelt ott áll mögötte. Nem csak egy cég reklámozza ezzel magát. "
Még mindig azt írtam, hogy más cégek. Nem egy másik cég, és nem sok azonos cég, hanem sok, a kifejlesztőtől különböző cégÁm lehet, hogy igazad van. Végtére is, ha valami jó, akkor mindegy, hogy hogy és mitől terjed el. ( lsd windows, ami úgy terjedt el, ahogy, viszont nincs vele semmi probléma )
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A WebGL-t azért lehet sikeres, mert több tucat érdekelt ott áll mögötte. Nem csak egy cég reklámozza ezzel magát. A másik, hogy előnyöket is fel tud mutatni. A többiek, több hsz-ben leírták ezeket. Vannak konkurensek, de azok nem váltották meg a világot. Ha ez megváltja, akkor megváltja. Kívánom, hogy sikerüljön neki. Ami számottevő előny, hogy ehhez nem kell plugin.
A szomorú dolog ott kezdődik, ha nem fejlődik a piac. A WebGL egy lehetőség, amit ki lehet használni a szebb internetes tartalmakért. Ez inkább örömteli. -
DarkByte
addikt
Epp csak az a baj hogy a felsorolt ellenfelek mindegyike igenyel valamilyen plugint. Meg a WebGLhez ott a bongeszo es a videokartya driver (jobbik esetben eloretelepitve mert IE9 is elvileg WebGL kepes lesz) es mar mehetnek is az ilyen oldalak. Javahoz feltelepitesz majd 100mbot es ugy tudom olyan kiegeszitok nelkul mint a jogl nem is rajzolsz 3dben. Flash es Shockwave oke pl. chromeban van alapbol de pont ezt szeretnenk legyilkolni. VRML implementacio meg ugye nincs rendes ahogy olvasom. Szoval a WebGL szerintem meg fogja talalni a helyet gyorsan.
-
dezz
nagyúr
Ne viccelj... Mint talán te is észrevetted, a 2,5x egy átlagérték, miközben itt is akadt olyan feladat, ahol ~15x volt a szorzó. Más szóval ez feladatfüggő. Én értelemszerűen a peak FLOPS-ról beszéltem, ami ugye a Core i7-960-as esetén 102,4 GFLOPS. Ehhez képest:
HD 5450 - 104 GFLOPS
HD 5550 - 352 GFLOPS
HD 5570 - 520 GFLOPS
HD 5670 - 620 GFLOPS
HD 5750 - 1008 GFLOPS
HD 5770 - 1360 GFLOPS
HD 5870 - 2088 GFLOPSHD 6310 (Zacate IGP) - 80 GFLOPS
HD 6450 (diszkrét desktop HD6xxx sorozat legkisebb tagja!) - 200-240 GFLOPS
HD 65x0 (Llano IGP) - 500 GFLOPS (állítólag)
HD 6570 - 624 GFLOPS
HD 6970 - 2703 GFLOPS -
"a platformfüggetlenséget meg nem tudom ki hányta a köztudatba, de nagyon gyorsan el kéne felejteni."
Szerintem valamit nagyon mélyen félreértesz a platformfüggetlenségről. Persze, lehet mondani, hogy majd a piac, de a rögvalóság az, hogy ha valamit megírnak MFC + DX párosra, akkor az valószínűleg soha nem fog máson futni, mint Windowson, ugyanis a MFC + DX API-t nem fogja senki se átírni egyetlen program kedvéért mondjuk Linuxra. Ellenben ha eleve pl. OpenGL + QTK alapon készül, az szinte mindenhova portolható különösebb nehézség nélkül. Na, ezért fontos a platformfüggetlenség.
Egyébként meg Linuxon már most fényévekkel jobban támogatott a webGL meg a HTML5 támogatás, mint a flash, sőt, 64 bites Windowson is.
-
Sir Ny
senior tag
A java tökéletesen illeszkedik, tud adatot be és kivinni a javascripttel. És tudja az openGL-t. Ahogy a flash is, nemcsak videók alatt, már rengeteg flash-es 3d demo készült. Shockwaveben meg 3d-s játékok százai készültek már el, videókártya gyorsítással. ( köztük a phosphor, mint írtam, érdekes megnézni. Linkelni nem tudok, Gugli első találat). A vrml-t pl nem tudom. Nincs ezzel a webGLlel sem semmi baj, nem rosszabb, mint egyik konkurenciája se, csak hát azok a feledés homályába vesznek lassan.
( a platformfüggetlenséget meg nem tudom ki hányta a köztudatba, de nagyon gyorsan el kéne felejteni. Nem a platform/programnyelv kitalálója határozza meg azt, hogy mi fogja őt támogatni, és mi nem, hanem a piac ( esetleg hogy kiket fizet le ) ) ( és megint, aki azt állítja, hogy ezt vagy azt minden támogatni fogja, azaz a jövőre tesz kijelentő állításokat, az hazudik. Akkor is hazudik, ha történetesen véletlen úgy lesz. ) ( emlékszik még valaki arra, hogy 2008-ra a kamionoktól kezdve a kávéfőzőkön át mindenhol cell procik lesznek?
)
-
Sir Ny
senior tag
Azt írtam, hogy más cégek, pl az AMD. Más cégben a más az azt jelenti, hogy más, és nem pl azt, hogy ugyanaz. Néha azért vannak szavak a mondatban, mert jelentéssel bírnak. A webGL nem azért lesz sikeresebb, mert jobb, hanem mert éppen kapóra jött, és egy nagyobb cég azzal reklámozza magát. És nem azért, mert bárminél is jobb lenne. Szerinted ez nem szomorú dolog?
-
"A java max opengl-t vagy directx-et használ és kétlem, hogy böngészőből is tudna. Az opengl-hez is platform függő könyvtárak kellettek."
Igen, a Java openGL-t használ, ellenben a webGL-lel, ami... ami szintén
(Nem mintha ezzel bármi gond lenne.) Egyébként a Java tud böngészőböl is openGL-t és nem kell hozzá semmi extra cucc, a Java VM magától tudja.
Viszont az igaz, hogy a Java megint pluginben fut és kilóg a többi oldalelem közül.
-
mzso
veterán
Eleve egyik sem illeszkedik bele normálisan a weboldalba. Az Adobe baromságok meg zártak és elég bugos trágyadombok tudnak lenni. Attól, hogy használ GPU-t még gagyi marad. Ráadásul én csak videó gyorsításra emlékszem, ami valójában nem is a GPU hanem egy külön csip. De ha használna 3d gyorsítást azt is csak opengl-en keresztül tudná. (a d3d nem platform független) A java max opengl-t vagy directx-et használ és kétlem, hogy böngészőből is tudna. Az opengl-hez is platform függő könyvtárak kellettek. A VRML meg egy rég halott valami.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Miért az AMD-é a WebGL? Ők ugyanolyan támogatók, mint az NVIDIA, a VIA(S3), a Qualcomm, a Samsung, az ImgTec, a TI, a Marvell, az ARM, az Apple, a Mozilla, az Opera vagy a Google.
A szabvány nyílt és dokumentált bárki támogathatja. Terjedjen is, hiszen mindenhol fut. Ennél univerzálisabb felületet nem kapnak a fejlesztők.(#77) Sir Ny: Tudom, hogy a Fermi ellen adták ki. Láthatóan bevált. Az első öt szuperszámítógép esetében három már megkapta a Fermiket. Hardver nincs az NV terméke ellen, így azt kell mondani, hogy csak ennyivel gyorsabb. Ütős stratégia.
-
Sir Ny
senior tag
-
Sir Ny
senior tag
Tehát:
-flash használ GPU-t
-java használ GPU-t
-VRML használ GPU-t
-shockwave szintén használ GPU-tÉs jön a webGL, amire akkora igény volt, mint egy falat levegőre, de azért sikeres lesz? És miért? Mert más cégek ( pl AMD ) ezzel reklámozza magát. Ezért.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gondolhatod, hogy az Intel nem fogja azt mondani, hogy igen a GPU-k hatványozottan gyorsabbak ... Vegyetek NV GPU-t Intel proci helyett
Nekik nem ez az érdekük. Kiválasztottak pár alkalmazást, ahol nem nagy az előny, és szerkesztettek rá egy marketingcikket. Közben a háttérben meg fejlesztették a Larrabee GPU-t.
Abból még nem lett semmi, de tény, hogy GPU-t fejlesztenek. Ha csak 2 és félszer lenne gyorsabb a GPU, akkor nem fejlesztenék MIC rendszereket.
-
-
Sir Ny
senior tag
Amúgy ez miért is jobb, mint mondjuk a shockwave?
Ott van pl a phosphor, teljesen használja a videókarit, a direktixet, szép, gyorsan suhan, böngészőben, mindenki very happy. De ott van pl a java, javában is vannak 3d-s játékok, valszeg használják a vidikarit, de nem biztos. És van még ezernyi más cuccos is. ( de a phosphor ettől függetlenül faja )
-
con_di_B
tag
Hát ha valóban az OpenGL ES 2.0-hoz képest van meghatározva a WebGL, akkor konkrétan KÖTELEZŐ shader-eket használni, mivel abból ki van vágva a fixed function rész (textúrázó meg ROP kivételével persze).
Attól még használhatnak/írhatnak a néhai fixed function-nel funkcionálisan ekvivalens shadereket is, de attól még nonszensz, hogy ez a 2000-es évek eleje lenne. Technológiai szempontból szép lehetőségek vannak, az meg, hogy nem lehet egy oldalbetöltés ideje alatt több száz megányi textúrát meg modellt leráncigálni a kliensre, az talán megbocsájtható...
-
julius666
addikt
. HTML5 tartalmak esetén már kérdéses. Ha magas terhelésű az oldal, akkor max órajelre vált a VGA, ha alacsony a terhelést, akkor pár másodperc múlva levált egy 3D Low fokozatba. Multimédiás HTML5-ös oldal mellett az UVD órajele érvényesül, hasonlóan a flashhez. Ha megszűnik a terhelés, akkor az 2D órajel visszaáll.
Azt tegyük hozzá, mielőtt valaki kitalálná hogy a HTML5 szarfoslassúerőforrászabáló, hogy csak akkor fog HTML5-ös oldal esetén megugrani a GPU-használat, ha mocorog ott valami canvas, egyébként ugyanannyit eszik mint normális esetben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Joachim21 #47 üzenetére
Igen, nézegettem már, de csak Radeonon. WebGL mellett a VGA állandóan fullon megy. Ha bezárom az ablakot, akkor visszaáll alapba. A flash alatt az UVD órajel érvényesül, addig úgy is marad, amíg a lap/ablak nyitva van. HTML5 tartalmak esetén már kérdéses. Ha magas terhelésű az oldal, akkor max órajelre vált a VGA, ha alacsony a terhelést, akkor pár másodperc múlva levált egy 3D Low fokozatba. Multimédiás HTML5-ös oldal mellett az UVD órajele érvényesül, hasonlóan a flashhez. Ha megszűnik a terhelés, akkor az 2D órajel visszaáll.
-
lujó55
addikt
OpenGL <---> WebGL van valami kapcsolat?
-
julius666
addikt
Ne nevettess.
Nem (csak) az számít, kinek van a legnagyobb felhasználói tábora, az "elég nagy" felhasználói tábor is ugyanolyan fontos. Senki nem fog speckó alkalmazásokon meg demókon kívül lemondani a userek durván feléről.Ugye vágod hogy van ahol még ma is szempont az hogy IE6-on is használható legyen egy honlap? Az IE a web rákja, hiába egész normális az új verzió, a régiekkel még évekig szopni kell, mert nehezen kopik ki a rendszerből. A WebGL-el ugyanígy lesz, az elterjedését évekkel veti ez vissza. Legalábbis asztali fronton, mobilokon hála Istennek más a helyzet. Esetleg az hozhat csodát, ha mobilokon annyira elterjed, hogy asztali fronton is igen komoly igény lesz rá és így a begyöpösödött userek is elkezdenek átállni más böngészőkre/chrome framere, vagy az MS kidob valami frissítést ami tartalmazza a WebGL támogatást és azt az IE-használók túlnyomó többsége azt fel is rakja.
-
julius666
addikt
az meg hogy flash fejlesztő lennék... hmmm... fájt
Akkor rosszul emlékeztem, sry. Silverlight?
Mindenesetre általában te szoktad ezeket a külső, zárt megoldásokat intenzíven védeni.#53: erre az autós demóra gondoltál ?
Nem, erre
A te linkeden lévő az WebGL, de köszi a linket, mert tök jóAzért megnézném hol tudtál volna te ilyen grafikát éles környezetben (tehát játékban, nem laboratóriumi körülmények között) realtime produkálni 2000-ben...
-
oO7
őstag
válasz
julius666 #49 üzenetére
3DMark 2001
amúgy már régebben láttam azt a google -s WebGL experiment oldalt meg most is megnéztem hátha van valami újdonság... és még mindig tartom a ~2000 -es évetaz meg hogy flash fejlesztő lennék... hmmm... fájt
-
julius666
addikt
válasz
Joachim21 #47 üzenetére
Dev/Beta chromeod van? Mert rendes chromeban még nincs is hardveres gyorsítás...
Amúgy nekem dev build van, és csak akkor van bármi látható a GPU kihasználtsági grafikonján, amikor valami viszonylag "GPU-intenzív" dolgot futtatok, pl. WebGL-t használó webalkalmazást. Szóval nálad máshol lesz vmi gebasz.Kellene vmi szabvány, hogy csak akkor számoljon VGA-n ha feltétlen szükséges, vagyis ha a processzor erőforrásait már kimerítette
Az OpenGL pont hogy vegyesen használ procit és GPU-t, amit nem tud a GPU featuret azt elméletileg procin végzi el. Bár azt nem tudom, hogy ez fakultatív-e, szóval hogy lehetne-e skálázni, de általánosságban elmondható, a grafikai feladatok elvégzésénél a proci nem csak lassabb, hanem energiafogyasztás szempontjából is rosszabb mint a GPU, nem hiába lett erre kitalálva egy külön egység.
Max akkor lehet esetleg "gond", ha valami minimális számítási igényű feladat van és a GPU rosszul skálázza magát, felugrik max órajelre, bár ez azért ritka manapság, több lépcső is van. -
julius666
addikt
2000-es grafika?? Hol?
Ott persze hogy 2000-es grafikát látni ahol 2000-es játékokat vittek át WebGL-be....Nem használtak pixel shadereket a demókban ahol nézted? Hol nézted te ember?
Szerinted egy Phong-árnyalást mivel csinálnak meg? [link]
De érdemes itt is körbenézned, igazi WebGL demókat itt találsz pl.Tudom hogy te flash-fejlesztő vagy és azért nem csipázod ezeket a konkurens megoldásokat, de akkor most feltenném a kérdést: tudsz mutatni olyan flash-demót ami látványban és sebességben megközelíti a normális böngészőn futtatott WebGL-esekét? Mert amiket eddig láttam pont azokra illett a te leírásod...
Múltkor láttam - talán még a ITcafés cikk kapcsán - egyet pl. amiben normális textúraszűrés sem volt, tisztára 90-es években éreztem magam
Egyedül az az autós demó volt a tuti de azt csak videón merték megmutatni és még ott is akadt(!!!)A WebGL-ben egyetlen egy baromi nagy buktató van: hogy még az IE9-ben sem lesz, ergo a következő IE-ig értelme sincs beszélni a normális weben való elterjedéséről (igazi csoda lenne...), max a mobilra készült játékoknál beszélhetünk majd ilyenről, ott lehet tényleg tömegessé válik.
-
Joachim21
őstag
Kellene vmi szabvány, hogy csak akkor számoljon VGA-n ha feltétlen szükséges, vagyis ha a processzor erőforrásait már kimerítette. Ahogy néztem a chrome9 óta folyton zabálja az áramot a VGA, előtte pedig netezés közben szépen nyugalmi állapotban volt. Ezt az oldalát vizsgálta egyáltalán vki a történetnek?
-
Az OpenVG azért jó, mert az olyan cuccokon is megy, amik a rendes OpenGL-t nem tudják.
Ezzel együtt persze OpenGL-en triviális dolog 2D-s vektorgrafikát csinálni, tulajdonképpen a Z-t használhatod arra, hogy melyik poly takarja melyiket, ezek után csak beállítod a viewportot, hogy az látszódjon, amit szeretnél, az orthot meg olyanra, hogy ne legyen perspektívikus rövidülés, aztán mehet is a móda. -
mzso
veterán
válasz
Komplikato #41 üzenetére
Amennyire én tudom az opengl főleg a 3d-re lett kitalálva ezért is a d3d vetélytársa. Ha támogatná a vektorgrafikát akkor nem lenne szükség OpenVG-re és nem létezne.Valaki említette is, hogy csak 2d bitmap-et kezel.
-
Vico87
tag
Eddig én kétféle WebGL demót láttam (persze a gépemet nem hajtották meg):
-szépen néz ki és nagyon szaggat
-csúnyán néz ki és nagyon szaggatAz alapötlet tök jó, és pártolom a flash kiszorítását, de rá kell még erre gyúrni, hogy élvezhető is legyen.
-
Komplikato
veterán
"Nem hinném. Az opengl nem támogat 2d vektorgrafikát "
Ez mennyire biztos? Hiszen az OGL-t nem csak 3D-re szokták használni, régen a kezdeteknél meg főleg nem arra volt használva. Akkor egy BeoS vagy OSX alatti OGL alapú desktop hülyeség? Nem pont a felbontásfüggetlenül jól kinéző vektoros ikonok és TT fontok miatt lett kitalálva? Vagy enynire el vagyok tévedve? -
Sir Ny
senior tag
"A rendszer legnagyobb előnye, hogy az okostelefonoktól kezdve, a tableteken át, az izmosabb PC-kig minden támogatott, vagyis teljesen univerzális felületről van szó. "
Ez cuki. Ők támogatják a hardware-t.
...hol lehet a ph-n híreket venni? -
Most őszintén, szerintem nem fog egy krájzisz szintű terhelést jelenteni, nekem pl egy 8600GE van a gépben, szépen megy vele a Compiz 3D-s felülete, játszani úgysem játszok...
...ne már, hogy a WebGL-t ne vigye. Remélhetőleg az IGP-k is elbírnak vele alapszinten.Amúgy a Hw gyártók meg tuti örülnek ennek, mert sok-sok brutál VGA fog fogyni.
@dabadab : Igen, arra pl. tök jó lesz a webGL, hogy a 20/10Mb/s -es sávszélt is felzabálja
hihetetlen sebesség, amikor a Gmail-en megnyomod az "Alap HTML" gombot, és se fless, se semmi, kattintasz, egy pillanat alatt ott van minden
Fapad, OK, de megy, mint a szél.
-
mzso
veterán
A wikipedia azt írja, hogy az ES 2.0-ra épül.
-
MaUser
addikt
-
Brae
őstag
Akkor a Geforce 8xxx és a Radeon 2xxx a minimum hardveroldalról. Ha jól tudom ezeket támogatják a legújabb Forceware/Catalyst-ek is. Várható olyan döntés Nvidia/AMD-éktől, hogy az újabb driverekben megszüntetik ezeknek a régebbi termékeknek a támogatását, annak ellenére, hogy technikailag megoldható lenne?
-
#95561216
törölt tag
Ez úgy kellett, mint egy falat kenyér. Mire végre talán kezdene kiszorulni a flash, majd kapok 3d-s reklámokat az arcomba, ölje csak a gépem.
-
Devid_81
félisten
Tehát már netre is gamer pc kell(het) majd?
-
oO7
őstag
jó... igen, bocsánat... a DirectX 8 2000. novemberében jelent meg...
viszont az alacsony polygonszámot a pixel shaderek sem fogják tudni ellensúlyozni...
meg mondjuk oké hogy nem láttam 2000 -ben pixel shader -t... de WebGl -ről sem láttam még olyan techdemót amiben használtak volna...szerintem a 2000 -es évvel egyáltalán nem lőttem mellé...
nagyon fölé menni nem érdemes, mert egy 2003 -as Unreal Tournament -től vagy 2004 -ben megjelent CS:Source -tól vagy Far Cry -tól azért még naaaagyon messze van ez a webes őrület -
smkb
őstag
"Oké, nincs explicit 2D-s grafikája, de simán lehet benne 2D-t csinálni sprite-okkal meg mindennel"
És a 2d bitmap sprite-oknak miköze is a vektorgrafikához? Ég és föld... semmi. A vektorgrafika nem véletlen lett annó kitalálva. Sokkal rugalmasabb, felbontásfüggtlen, futási időben átméretezhető, kevesebb tárhelyet igényel stb.... mezei bitmap grafikával marhára nem ez a helyzet... Kb annyi a közük egymáshoz, mint benizines motornak a dízelhez...
-
doggie
aktív tag
Nice. Jöhetnek az okos újítások.
-
-
DarkByte
addikt
Van benne valami, ettől függetlenül a felhasználási terület még csak most kezd formálódni. Nekem azért leesett az állam a Quake 2 porton GWT-vel a tavalyi Google IO-n: [link] Ha nem akar valaki fordítással szórakozni, itt ki is lehet próbálni: [link] Nem árt valami Javascript és WebGL szempontjából képben lévőbb böngészővel nézni, mint pl. Chrome 9.
Még ha tényleg az is van hogy egy mostani gépen megy úgy mint annak idején egy közepes hardveren; nem szabad elfelejteni hogy ez csak egy tech demó. Ha nagyon akarnák még tudnának rajta optimalizálni bőven (eleve a Quake 2 Java port-jából indultak ki) De a WebGL nem is a következő Crysis-nak van kitalálva hanem egyszerűbb játékokhoz, vagy olyan interaktív elemekhez mint a Google féle emberi test ami benne is van a cikkben. Később aztán lehet rágyúrnak majd ha látnak benne rációt, de jelenleg még itt tartunk. Szerintem ez még így sem rossz. -
MaUser
addikt
Értelmesen nyilván csak szűk területeken lesz használva, ahol eddig is megvoltak a 3d-s modulok, akár böngésző alá is. Talán ezzel majd könnyebb és egy idő után plug-in független lehet. Bár egy programozót megfizetni, hogy x évig csiszolt 3d-s x-y plugin alá írt alkalmazását rakja át a webgl kedvéért, hát sok sikert... Ráadásul most is van szinte minden ilyen területre van 3d-s, böngésző független program, de a kutyának sem kellenek, egyetlen kivétel talán a belsőépítész programok.
A fő felhasználói területe egyébként már elhangzott: Farmville ezután nem flash-ben fog menni, hanem webgl-ben.
-
3D megjelenítésre. Pont ugyanarra, mint bármilyen másik programban, egy újabb lépés arra fele, hogy még több alkalmazást lehessen a webre rakni.
A VRML-lel az volt a legnagyobb gond, hogy korán érkezett, semmi HW támogatása nem volt, a szoftveres rendering meg persze baromi lassan ment és nem lehetett igazán miben programozni. Ráadásul maga az összehasonlítás is elég fals, a VRML egy komplett rendering engine volt, míg a WebGL a Javascriptnek ad OpenGL hozzáférést.
Na meg persze ott van az is, hogy amikor kijött a VRML, aki senki sem tudta, hogy mire jó, a rendes WebGL-re meg már tűkön ülve vártak a fejlesztők, kiváncsi vagyok, hogy Kongregate-en mikor jelennek meg a webgl-es játékok
-
Ez szép, meg jó, de nem látom, hogy általánosságokon kívül (3D megjelenítés) mire való ("Mi a frászt akarok én 3D-ben megjeleníteni?") Ahogy említve lett, régen ott volt a VRML és kutyának sem kellett. Ez az érdekességen kívül hol lesz majd kihasználva?
-
Genialis
aktív tag
Úgy látszik vén szar vagyok már, mert én már ilyet egyszer láttam valamikor 1995 környékén, azaz több mint 15 éve. Úgy hívták VRML. Az biztos nem volt jó.
http://en.wikipedia.org/wiki/VRML
-
Muton
addikt
Anatómia szigót lehet nyomni ff alól
-
Brae
őstag
"de a PC-k az OpenGL API-n keresztül is használhatók"
Akkor elméletileg akár egy ősrégi Nvidia Riva TNT-vel felszerelt PC-n is működhetne a dolog?
-
master90
aktív tag
tetszetős nagyon
-
-
peterm711
aktív tag
szép-szép
lassan kezdhetitek ismét felújitani az oldalt
Abu: A Khronos Group szerint a WebCL alkalmazásával, fizikával és mesterséges intelligenciával kapcsolatos számítások hozhatón létre egy WebGL-ben írt programon belül, hozhatók létre -
Akkor ennyit a flashről?
-
hohoo
senior tag
"nem kell a gpu, nem érdekes ha erősebb úgy is alig pár program használja"
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Küszöbön az androidos PC-k
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- iPad topik
- Homokféreggel is pózolhatna a OnePlus 15
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Garanciával!
- Asus DUAL-RTX5070-O12G nVidia 5070 12GB GDDR7 OC videokártya bontatlan dobozában eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 GAMING OC - Új, 3 év garancia - Eladó
- Gigabyte GeForce RTX 2060 6GB Garanciával!
- Gigabyte Geforce GTX 1070 G1 Gaming 8GB Garanciával!
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
- Logitech G513 Carbon Tactile DE (3) (ELKELT)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2247
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- Hp Zbook 15 G5 15,6" FHD/ i7-8850H, 32GB, 512GB SSD, Quadro P2000, Magyar- Win11
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest