Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Vesa #185 üzenetére

    A saját érvrendszered alapján pedig ugye ott van, hogy az autó kb elülső 80-100 centije a gyűrődő zóna. Ha ebbe egy motort teszel, ami egy kvázi tömör blokk, az nem fogy gyűrődni sehova, tehát lecsökkented a gyűrődő zóna méretét jelentősen (felére mondjuk). Szóval oké, úgy van tervezve, hogy nem térddel kell levegyed ütközésnél a motort, de cserébe jóval kisebb úton áll meg az autó, nagyobb lassulás, nagyobb erő a belső szerveidre.
    Eleve manapság már kb minden autó, ami a kontinensen kapható az elég jó biztonsággal rendelkezik, még a kicsik is. Ez az autó 4 csillagot kapott, az S-Max meg 5-öt, de ha a %-okat nézed, nincs akkora nagy eltérés, leginkább a kacsacsőr miatt a gyalogosvédelme jobb a Fordnak, utasvédelemben 10%-kal jobb, gyerekvédelemben még annál is kevesebbel, pedig az kb kétszer akkora autó. Nem akkora különbség aminél az egyik a jajj meghalsz a másik meg lazán túléled.

Új hozzászólás Aktív témák