Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
A saját érvrendszered alapján pedig ugye ott van, hogy az autó kb elülső 80-100 centije a gyűrődő zóna. Ha ebbe egy motort teszel, ami egy kvázi tömör blokk, az nem fogy gyűrődni sehova, tehát lecsökkented a gyűrődő zóna méretét jelentősen (felére mondjuk). Szóval oké, úgy van tervezve, hogy nem térddel kell levegyed ütközésnél a motort, de cserébe jóval kisebb úton áll meg az autó, nagyobb lassulás, nagyobb erő a belső szerveidre.
Eleve manapság már kb minden autó, ami a kontinensen kapható az elég jó biztonsággal rendelkezik, még a kicsik is. Ez az autó 4 csillagot kapott, az S-Max meg 5-öt, de ha a %-okat nézed, nincs akkora nagy eltérés, leginkább a kacsacsőr miatt a gyalogosvédelme jobb a Fordnak, utasvédelemben 10%-kal jobb, gyerekvédelemben még annál is kevesebbel, pedig az kb kétszer akkora autó. Nem akkora különbség aminél az egyik a jajj meghalsz a másik meg lazán túléled.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
- Milyen autót vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...