Új hozzászólás Aktív témák
-
feka007
veterán
Nagy unalmamban újraraktam a képeket, mert már láttam, hogy elég rég nem jöttek be, semeddig se tarott megcsinálni.
-
feka007
veterán
A ,,Kezdeti szívfájdalmak'' című bekezdésbe kötöttem bele többnyire jelentéktelen dolgokba, de például az utána említett gyenge multi már nem mondható jelentéktelen problémának...
A Quake4-nek a scifi hangulata fogott meg, de az is sokkal jobb lehetett volna normális mesterséges intelligenciával, meg tisztességesen kidolgozott történettel, és nem a néma emberünkkel. Doom3-mal szintén hasonló problémák voltak, de a Quake4-nek volt erősen doom3 koppintás szaga -
Pedig - többnyire - tényleg jelentéktelen dolgokba kötöttél bele. Szerintem nagyszerű ez a játék, bár még csak az elején tartok (a minap vettem meg). Viszont a Quake4-ben már valszeg a felén is túl járok, és az esetenkénti monotonitása mellett, nagyon élvezem. Nekem nagyon bejönnek ezek a játékok. A Doom 3-nak meg csak a demojával játszottam, és még azt sem végig. Nem jött be. De lehet, hogy ezek után azt is megveszem és végignyomom.
De alapvetően nincs gondom az írásoddal, szerintem elég jó lett kritikának. -
feka007
veterán
Igazából az lehetett a baj, hogy nagyon sokat vártam ettől a játéktól, talán túl sokat is, ezért jegyeztem meg a legapróbb részleteket is, amire amúgy más, gyengébb játéknál csak legyintek, mert a legkisebb lényegesebb hiba is nagyobb az ilyen kisebb hiányosságoknál.
Viszont majd amikor a Crysisról írom a cikkemet, akkor ne kövezzen meg senki, ha majd rátérek a mellékhelyiségek legapróbb hibáira is, mert ott valóban szinte csak grafikai revolúciót várok, és ha ebben hibázik, akkor alaposan le fogom húzni... de nem fog -
Racecam
nagyúr
Nem törlök semmit.
Legyen ez egy példa arra, hogy ha valaki egy irást, cikket megjelentet egy nyilvános weboldalon, egy ''Internettes újság'' címlapján, akkor fel, kell készülnie arra, hogy mindig lesznek olyanok, akiknek az írása valamilyen szempontból nem tetszik, azzal nem ért egyet és ennek a véleményének hangot is ad. Mindaddig, amíg nem sértő módon teszi, a szerzőnek ezt el kell fogadnia.
Vitába szállhat vele, éeveéhet ellene, de tudomásul kell vennie, hogy léteznek az övétől eltérő vélemények. Ezen nem szabad, nem érdemes megsértődni.
Egyvalamit lehet tenni itt a Logouton, kivenni a pipát a ''Szabad hozzászólni?'' jelülőnégyzetből és akkor senki nem kommentálhatja az írást.
Tehát lehet kritizálni egy írást, sőt ha úgy érzitek kell is, de azt kultúrált formában tegyétek. Gondoljatok arra, hogy az a szerzőnek, aki jó esetben sokat dolgozott rajta, hogyan esik, illetve, hogy nektek hogyan esne fordított esetben. -
feka007
veterán
Valóban az lesz a legjobb, ha messze elkerülöm a blogod, meg úgy általában téged.
Ígyhát könnyes búcsút ejtek. Ágyőő.
Tudom jól, hogy egy netes fórum nem a legjobb emberek megítélésére, de te most adtál egy kis ízelítőt magadból
Na ez volt az utsó elküldött post tőlem számodra, továbbiakban hívok egy moderátort, nem kell, hogy itt rondítsd a topikot...
ui: előbb mutass fel ennél jobbat ide a Logout-ra, mielőtt megint belekötsz vkibe, aki nem a te szájízed szerint írkál
[Szerkesztve] -
pisti
őstag
Látom nagy a kavalkád a fejedben.
Elhintek neked pár ''apró'' igazságot:
1.: A kritika nem egyenlő a becsmérléssel.
2.: A szőrszálhasogatás nem egyenlő a kritikával.
3.: Az, hogy van e saját blogom marhára nem képezi a téma részét.
4.: ''...arra meg teszek rá, ...'' - Hogy stílszerű legyek; csak nem kibukott a fekália a zsákból?
Az, hogy nem bírod a kritikát mint már említettem nem az én problémám. Az, hogy benne lévő jótanácsot sem akarod megfogadni, megintcsak nem az én problémám.
Valóban az lesz a legjobb, ha messze elkerülöm a blogod, meg úgy általában téged.
Ígyhát könnyes búcsút ejtek. Ágyőő. -
feka007
veterán
Miért is kéne? Én csak azt nem bírom, amikor olyanok becsmérlik az írásomat, akiknek blogjuk sincsen, ráadásul a kritika is hozzátartozik egy játék teszteléséhez, az meg már- én úgy vagyok vele-, hogy írótól függ, hogy mit említ meg a cikkében, hát én megemlítettem azt is, ami szúrta a szememet...
arra meg teszek rá, hogy neked ez a stílus nem jön be, legközelebb inkább kerüld el a blogomat, mindenkinek jobb lesz úgy...
Részemről a vita berekesztve (még 1előre csak vita), ha nagyon meg akarsz válaszolni vmit, akkor azt megkérnélek, hogy pü-ben intézd, köszi... -
ZSOOLT2
tag
Jó játék a Prey, de engem ''nem fogott meg''. Hiányoltam a hangulatot belőle, nem volt igazán okom folytatni, és végigvinni (azért végigtoltam). A 6 éves ST: Voyager-Elite Force volt stílusban, és környezetben hasoló hozzá (Q3 motor, Sci-Fi környezetben FPS), de az sokkal jobban tetszett, mint a Prey, annak ellenére, hogy a grafikája már elavult. Eddig 2x toltam végig, szerintem a nyáron mégegyszer nekiesek, de a Prey szerintem nem olyan játék, amit 2-3x érdemes végigvinni.
-
pisti
őstag
Érdekes ezt azoknak nem mondod akik azt írják, hogy tetszett nekik.
Egyébként, ha egy ilyen irományt publikálsz akkor fel kell készülni arra is, hogy kritika is érni fog, ha ezt nem bírod az már a te problémád.
Azzal a stílussal amivel leírtad az általa idézett részletet, gyakorlatilag bármibe bele lehet kötni és felhozni mint problémát. Ezt egy kis gondolkodás után szerintem bárki beláthatja. Egyébként meg örülhetnél, hogy leírtam ezt.
Legközelebb talán eszedbe jut mikor írsz és remélhetőleg az ilyen részek kimaradnak. Erre való a kritika, főleg ha konstruktív.
Ennyi volt a lényeg. -
(Kolombusz)
veterán
Én játszottam vele, de igazából nem tűnt másnak, mint egy Q4, vagy D3 klón.
Voltak persze újítások, meg a fegyverek is jópofák, a grafika tényleg vagány, az akkori 6800gt-mmel is nagyon pöpecül ment maximumon, de mégsem fogott meg.
Fél óránál többet nem tudtam játszani egyhuzamban vele, egyszerűen nem kötötte le a figyelmem. -
mongi_
aktív tag
Jó írás. Gratulálok.
-
Leonyid84
tag
Tetszik az írás, respect
Szerintem egy kiváló játék született meg a Preyel.
-
feka007
veterán
Igaz, hogy apró, de mégis hiányosságnak mondhatóak egy olyan játéknál, amin 2001. októbere óta dolgoztak a grafikán, az, hogy a tükörképünk nem képes lekövetni a fejünk fel-le mozgását
És az sem csak nekem szúrta a szemem, hogy nem lapul ki a sörösdoboz
Persze, ha más játékban sem láttam volna még, akkor nem szólnék, de még a Doom3-ban is ki tudott lapulni... Én egy tökéletes(hez közel álló) játékot vártam ennyi idő után, szval elsőre ez egy picit idegesített úgyhogy igenis leírom azt, ami zavar
[Szerkesztve] -
pisti
őstag
Sajnos a grafikai hiányosságok felhozatala nem merül ki ennyiben (akkor talán meg sem említeném őket). Ha ráugrunk egy sörös dobozra az nem lapul ki, hanem elpattog, a csempelapok pedig párosával is képesek lehullani a falról. Ugyan még a a szappan adagolóját is használatba vehetjük, ha akarjuk, de kissé illúzióromboló, hogy ugyan kicsöppen a folyadék a tubusból, de még azelőtt eltűnik, mint a kámfor, mielőtt még leérhetne a padlóhoz.
Úristen és ezt te tényleg komolyan is gondolod, nokomment. Legközelebb a szőrszálhasogatást felejtsd kinn az írásodból, kösz.
A ténylegesen problémákat említsd csak meg, mint pl. hogy Jen modellje tényleg elég fura lett, azaz elfes hasonlat se rossz. -
feka007
veterán
válasz
Dr. Romano #28 üzenetére
Kössz
Én is úgy vagyok vele, hogy a kornak teljesen megfelelő grafikája van, viszont a motor adta árnyékolási rendszert nem sikerült jól kiaknázni a játékban, ami annak idején a legnagyobb átütést jelentette a Doom3 enginnek, és ugyan ebben is nagyrészt dinamikusak az árnyékok, de a világításunk nem vet árnyékot, pedig a Doom3-ban is vetett a zseblámpánk. És mint említettem, egyes szörnyek felülete (vmelyik dögnek a hatalmas szemein jól látni) eléggé gumiszerűnek látszik, mert nem használtak elég shadert. De ezenkívül tényleg nem nagyon lehet már kifogást találni a grafikájára, és nekem is bejött -
Dr. Romano
veterán
Grat a cikkírónak, tetszik (mármint a cikk!!!
)
Azonban a grafikáról írt kritikát eléggé megdöbbenéssel olvastam. Amikor a game megjelent, elég sokan istenítették a grafikája miatt (és persze a játékmenetért is).
Nekem is kifejezetten tetszett és még ma is tetszik ha betöltöm...
Szerintem így is elég szépen kiaknázták a Doom3 motor adta lehetőségeket (a Doom-ot simán lekörözte).
Ha minden apró dolgot beletettek volna a játékba, akkor mi lenne a második részben? -
feka007
veterán
Javítva, kösz
8800GTS-en biztosan nem fog szaggatni, még 1600*1200-ban sem, amikor megjelent a game, akkor 6800GT vitte nálam a játékot, és 1280*1024-ben még maximum szűrőkkel is végig flottul futott, és 1024*768-ban 6600GT-n is kiválóan ment, szval le a a kalappal az optimalizálásért a fejlesztők előttMás gárdák is tanulhatnának tőlük, meg a HL fejlesztőitől is, azok se sajnálják az időt az optimalizálásra
Köcce Janoska26-nak is
[Szerkesztve] -
Jó kis játék, és ehhez egy jó kis cikkecske.Anno én is végigjátszottam, nagyon megfogott csupán keveseltem a fegyvereket, no meg azt a takonyshotgunt azt enyhén rühelltem
De összességében nagyon tetszett
-
Zoli329
addikt
Jó cikk, tetszett. Nagyjából egy véleményen vagyunk. Lehet előkotrom mégegyszer végigvinni. Talán most nem fog szaggatni annyira, mint a régi gépen
''A fegyverek azonban gyengén szólalnak meg'' -
SLYM
veterán
kedvet kaptam hozzá megin. ez a game szvsz annyi újítást tartalmaz, hogy az műár túl sok. isten jó game. kár, hogy rövid
-
p a s s e r
őstag
Nyilván, de a peccsekkel sem javult a helyzet, két év alatt nem tudták kijavítani a bugok nagy részét. Hihetetlen dolgokat lehetett csinálni. Pl. (Airstrip c. pálya) be lehetett mászni nagy nehezen egy ''dísz'' épületbe. Aztán csak hajigálta az ember kifelé a gránátokat. És tele van (nem csak) ilyen dolgokkal. Baszott sok a csíter is.
-
feka007
veterán
válasz
p a s s e r #19 üzenetére
Hát annak tényleg optimalizálatlan volt a netkódja, de mivel kőbe vésték, hogy még a ,,két nagy'', a HL2 meg a Doom3 előtt meg kell jelennie (hogy nagyot üssön), ezért ilyen dolgokra gondolom nem maradt már idejük. A Crysisszel nincsenek ilyen gondok, mert itt már ő lesz a nagy játék, és több idejük marad a hálózati kód optimalizálására, meg ígéretet is tettek rá, hogy megcsinálják
-
feka007
veterán
Ellaposodni valóban ellaposodott egy picit a közepén -legalábbis én így éreztem-, de a végére viszont felpörögnek az események, és kedvem lett volna még pár órát maradni
(#18) cor KösziAzt nem ismerem, viszont a Judas Priestet már régóta hallgatom.
Ja, és az outrot tényleg mindenki nézze meg! Prey will be continued!
[Szerkesztve] -
@Mézga@
csendes tag
Hali, nekem annyira nem jött be a prey, de azt el kell ismerni hogy elég szép, és van egy két ötletes megoldás benne!
-
cor
őstag
ez nagyon jo game & cikk
bar lehet a vegere oda kellett volna irni h készitolista vegigülese kötelezö
jah s amire emléxem meg h a zenegépben van a Soil-tol is vmi -
chuck
csendes tag
''Összességében szívesen eltöltöttem volna még pár órát a Prey világában, kár volt kivágni az eredetileg tevezett 40-ből azt a 18-at, így hát igencsak rövidre sikerült, és még így is ellaposodik egy szakaszon a játék.''
most akkor baj hogy rövidebb lett a játék, mert még kalandoztál volna, vagy nem olyan nagy baj, mert már így is ellaposodott néhány helyen? -
Gyusz
őstag
Sokan hiszik, hogy a Riddick Doom 3 grafikus motort használ, valójában a Starbreeze Studios saját motort írt hozzá. Az ő játékaik mindig nagyon jól néztek ki, 2003-ban az Enclave láttán is kerestem az állam, pedig nem volt olyan durva gépigénye. Remélem a következő The Darkness nevű játékuk is ellátogat mégha némi késéssel is PC-re, azonban eddig ennek nincs nyoma.
A Quake Wars megatexture eljárással továbbfejlesztett Doom 3 engine-t használ, de Carmack már készíti az új motort is, ami állítólag egy új franchise bevezetésénél fog bemutatkozni. -
ssolitude
őstag
Tényleg jó cikk. Gratula.
-
rollins
őstag
Kár hogy az OpenGL -t csöppet hanyagolják mostanában, aminek gondolom üzleti okai vannak. Persze elmúlt azóta pár év, de azért megmutatta hogy a Doom3, Quake4, Riddick (ez volt talán eddig a legszebb) no és a Prey alatt dolgozó Carmack csapat motorja mire képes. Állítólag ennél is többet tudna mára. Quake Wars nem tudom mennyire lesz opengl.
-
Sh4rKy
senior tag
''multiban pedig nem sok kampánnyal is rendelkező játék lesz népszerű.''
sztem a crysis az tuti vinni fogja a pálmát multiban is
és a HL mellett ez lesz az egyetlen játék amit csak multiért megveszek eredetibe
mod:
amúgy feka gratula a cikkhez, faja és igényes mint általában a többi cikked =)
[Szerkesztve] -
Gyusz
őstag
Hmmm, ezt a feledésbe merült dolgot nem értem. A játékosok nagy részének mond valamit a Prey, mint cím. Ha másért nem, akkor a hosszú fejlesztési idő miatt sokáig fogunk még emlékezni rá. Ráadásul tavaly éppen nyáron jelent meg, így talán olyanok is kipróbálták, akiknek eredetileg a Prey nem mondott semmit. A Triton online terjesztési rendszer is gyakorlatilag ezzel a játékkal indult be (habár azóta megszüntették), no meg készül már a Prey 2 is. Az meg, hogy nem játszanak mostanában vele, az teljesen érthető. Az egyjátékos módot hamar végig lehet játszani, multiban pedig nem sok kampánnyal is rendelkező játék lesz népszerű.
Szerk.: Még a Duke Nukem Forever kapcsán is sokszor szóba kerül majd a Prey...
[Szerkesztve] -
feka007
veterán
Szerintem is jó, nem mondtam, hogy rossz lenne, de sok tekintetben nem olyan jó véleményem szerint, hogy még évek múlva is példa legyen a fejlesztőknek, éppen ezért került feledésbe kissé ilyen hamar már.
Grafikailag leírtam mi nem tetszik, de amúgy szép játék sztem, a színválasztás is passzol a témához... -
Jofi81
őstag
Szerintem jó kis játék ez, és grafikailag is teljesen rendben van. Azt hiszem, nyáron újra előveszem...
-
elit_hun
őstag
ennyi erővel az is felháborító lesz a Crysisban hogy nem tudok a libák nyakába tömni kaját, amitől megduzad a májuk, majd a megduzadt májból csinálok szupi sült májat, amit odaadva a É Koreai katonának átenged
Mellesleg nem szeretem a májat, szal nem értem miért pont ez jutott eszembe
-
elit_hun
őstag
Én csak azokat a játékokat kritizálom amiket eredetiben vettem meg
Így hát az R6:Vegas pocsék graf/gépigény arányát figyelmen kívül hagyom
engem pl nem érdekelt hogy a pénzérmék 2D-sek, viszont az AA hiánya igen! Egy olyan játékban ahol a sarokról kifelé lövöldözök szeretem ha viszonylag recementes
-
elit_hun
őstag
Jó cikk lett, viszont nem érem mit kell felháborodni azon hogy a hősünk fapofa, hisz összvisz 1-szer látjuk a játék során, az meg mióta baj ha nem lapulnak össze az üvegek a lábunk alatt
-
twollah
nagyúr
IMHO az egyik legeredetibb FPS volt 2006ban.
Multiban (demo verzio) a gravitacios moka nagyon tetszett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Milyen notebookot vegyek?
- A Temu diktál Magyarországon, a hazai e-kereskedők fulladoznak
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Windows 11
- Óra topik
- Két nap múlva itt a Xiaomi 17, van egy pár hivatalos fotó is róla
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Újszerű Lenovo Thinkpad T16 gen2 (13.gen Core I7 32Gb DDR5 1 Tb SSD) MAGYAR laptop 2 év garancia!!
- Gamer PC - i5 12400f, RTX 3080 és 32gb RAM + GARANCIA
- Apple AirPods Max (2024) 2027.01.27. Apple jótállás iSTYLE jótállás
- Switch 2 2027.07.24-ig garanciás, dobozában, karcmentes állapotban eladó!
- ÚJ BONTATLAN Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Égkék - HUN - mc7a4mg/a 3 év gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3082
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2036
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Apple iPhone 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest