Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
egy meg sem jelent motoról elég furcsa kijelentés, hogy pihenteti. Nvidia fórumon a natív DDGI plugint nyüstölik már a fejlesztők.
Hellblade RT lesz , Fortnite RT lesz ,Az új gears of War RT támogatott lesz, Black Myth Wukong ,Stalker 2 , az Új Bioshock-hoz RT tapasztalattal rendelkező programozót keresnek. Így hirtelen amit találtam a neten az érkező Unreal 5 motoros játékokból biztosan 8 ról tudható , hogy RT támogatott lesz, 3 ról biztosan tudható, hogy nem lesz az és a többiről nincs infó.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolt azért erőlteti az Epic, mert az a dizájn, amire az UE5 épül a konzolnak kedvez. Elvégre PC-n nincsenek dedikált dekodolók a tartalomhoz, tehát ezeket a CPU-ból és a GPU-ból kell brute force megoldani. Nem akkora gond, hiszen lesz hozzá +10 magod, meg +10 TFLOPS-od, csak a célhardver itt tényleg hatékonyabb.
Ami eddig UE4-re épült, azok szinte semennyire, mert túl sokat változik a rendszer.
#51 b. : Az, hogy az NV ad-e plugint valamire tök mindegy az Epic oldaláról. Ők úgy értékelték, hogy az UE5 olyan irányba ment, ahol az RT nem fér bele. Egyszerűen túl sok a háromszög hozzá, és traversal shader nélkül nincs dinamikus LOD, illetve ki sem tudod ezeket vágni. Ezzel rohadt nehéz mit kezdeniük. Konzolra meg tudnák oldani Radeon Rays segítségével, de PC-re ezt csak AMD-re tudják átportolni, szóval szabvány szinten meg vannak most lőve.
GI-ra pedig már van az Epic-nek jobb és gyorsabb megoldása az NV-féle DDGI-nál. Ezért nincs gyárilag implementálva ez. Nincs szükségük rá, mert a saját kódjukkal jobb minőségben és gyorsabban dolgoznak. Ha valaki ezt le akarja cserélni lassabb és rosszabb minőségűre azt leszarják, de ők miért tennének ilyet? Egy rakás pénzt elköltöttek a Lumenre, és nem azért, hogy az előnyeit, vagyis a virtuális geometria hatékony kezelését eldobják. A DDGI az UE5 által elméletben kezelhető geometriai részletesség tizedénél összefossa magát, és másodpercenként nem fog neked kész képet adni, nemhogy 60-at egy másodperc alatt. Ezért csinálták meg a Lument, hogy meglegyen a sebesség. Majdnem tíz éves munkájuk van abban, hogy működik gyakorlatilag extrém geometriai részletesség mellett is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
"Ők úgy értékelték, hogy az UE5 olyan irányba ment, ahol az RT nem fér bele."
Szerintem olvasd el még egyszer a kommentemet...
natív = alapból támogatott, beépített.
Az ismert 17 érkező Unreal 5 motoros játékból 8 biztos RT vel jön és 3 biztos, hogy nem ,a többiről nincs infó. Nekem ez mást mutat , mint amit írsz..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
copass
veterán
ps5 amd alapon hasít, ezért hajol mélyre nekik az epic...amd mindig bruteforce, nem megy az optimalizálás vagy alkalmazkodás senkihez (hi adobe)
arra mondjuk kíváncsi leszek hogy a PS5 UE5-ös gamek hogy fognak majd muzsikálni PC-n és lesz-e RT támogatás, és az hogy sikerül."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Muti azt a natívat. Mert én megnéztem, és nincs benne.
Mint írtam, és abszolút nem győzöm ismételni magam. A sugárkövetés baja ott kezdődik, amikor elkezded használni a Nanite-ét. Amíg nem használod igazán, addig jó, de onnantól kezdve annyi háromszöged lesz, hogy a mai DXR API-kban, a mai hardverekkel megoldhatatlan maga a feladat, mert már magát a gyorsítóstruktúrát is több gigabájtos többletterheléssel építed. Innentől sok szerencsét a programfuttatáshoz a 8-16 GB-os VGA-kon.
#55 copass : A PS5 egyáltalán nem brute force. Inkább nagyon okos trükkök összessége. Még RT-ben is. Nem véletlen, hogy mindmáig egyedül PS5-ön oldották meg a dinamikus LOD-dal való visszatükröződést RT-vel. Sehol máshol nem implementálták még ezt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
ez nem az én dolgom hogy használják, aza lényeg hogy unreal engine 5 motoros játékokban lesz támogatott RT.
A natív DI. és GI. is már benne van, csak nincs aktiválva. Érthető hogy a lument tolják marketingben, de bent hagyták az összes lehetőséget amit a 4 engine tud.
Itt a hozzáférés lehetőségének aktiválása . [link] Egyelőre studió driver kell hozzá és a legújabb Windows SDK. Szerintem Windows 11 re várnak vagy a korai hozzáférésből bejövő véleményekre.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
mater799
csendes tag
Szerintem a PC se más max. a nézőpont az ahonnan nézed.
[ Szerkesztve ]
Ha kell valami akkor keress privátban itt az oldalon vagy írj egy sms-t.:) Crosshair VII Hero | R9 3900X | 32GB 3600 CL16 Trident Z | RoG 5700XT | Samsung 870EVO 1TB | Samsung 860QVO 1TB | WD Green 3TB | Cooler Master MasterWatt Maker 1200 Titanium | Fractal Design Meshify S2 TG
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Unreal Engine minden verziójához tartozik egy specifikáció. Abban le van írva, hogy mi van integrálva. Ha benne van, akkor linkeld be a specifikációt.
Igen az UE5-ben be tudod kapcsolni az emulált RT-t. Azért nincs default bekapcsolva, mert mocskosul szar a teljesítménye, és bődületesen zabálja a VRAM-ot. Ezen a Windows 11 nem segít. A traversal shader tudna rajta segíteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Ott a link hogy kell aktiválni.
Szerk :
Ettöl függetlenül benne van már a korai hozzáférésben is és lesznek RT játékok vele.Ennyi a lényeg. Még van idő az első játékok kijöveteléig. Már ideje lenne hogy bevállalja egy két cím a magas hardverkövetelményeket cserébe valami magasabb szintű grafikáért ami tényleg oda..sz.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De az nem DDGI, te pedig arról beszéltél (idézlek: "Nvidia fórumon a natív DDGI plugint nyüstölik már a fejlesztők."). Azzal csak bekapcsolod az emulált RT-t, ami azért van kikapcsolva, mert ha beraksz valamit a jelenetbe, ami normális poligonszámot tartalmaz, értsd nem két gömb, akkor az egész UE5 átmegy diavetítésbe. És ezzel nem tudnak mit kezdeni most, mert nincs dinamikus LOD-ra lehetőség. Ez azért fontos, mert dinamikus LOD nélkül a VRAM terhelése 100 GB is lehet, és ezt nagyon könnyű elérni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
jah látom mit írtam, elírás, bocsánat. DI.GI. nem DDGI
Igen van fent több videó is már natív hardveres RT vel YT-bon is. [link] ez is az Nvidiás redites topikból van. [link]
Ott kommenteli egy fejlesztő hogy legyenek türelemmel, kövessék figyelemmel a developer topikot jön RTX GI és DI is.
ezzel nem tudok vitatkozni mi lesz a hardveres igénye, mert fogalmam sincs róla. A Stalker 2. majd megmutatja.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
copass
veterán
nekem nincsenek nagy igényeim: tudjam fejleszteni a gépem, tudjak bármit feltelepíteni amit akarok. ezt hívják szabadságnak.
te mit tudsz fejleszteni vagy beállítani a konzolodon azon kívül amit megengednek neked?!"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Kupszi
aktív tag
RT ide vagy oda, a piacot a multi játékok viszik, és a jövőbe is azok fogják vinni. Oda meg FPS kell nem pedig csili-vili RT effekt. Az hogy jópár single játékba jelen van, nos hát igen szép és jó, de a kérdés mindig az, hogy fejlesztőként megéri-e a pénzét?
Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!
-
zsintai1987
tag
Mondjuk játékokat egy olyan konzolra amire játékokat gyártanak....
Hallod a pcdre telepít már fel a pókember Miles moralest! Hajrá hisz arra bármit telepithetsz egy konzol holder sem mondja meg hogy mit csinálj, ja várj bocs...
Ps4 4evig volt pc melett, ps4pro 3ivig volt pc melett, előrendeltem a ps5öt is...
Valahogy konzolon nekem mindig olcsóbbra jött ki a játék mint pcre[ Szerkesztve ]
3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+
-
SpaceJam
aktív tag
Sugárkövetés b+.............. Éljen a kényszerfordítás!
Aki tudja, hogy mi az a raytracing, az csak pislog, aki nem, annak meg amúgy is mindegy. Lehetne, hogy legalább az első csoport ne kapjon agyfaszt ilyen baromságot olvasván.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Komplikato
veterán
Oké, hogy jelen esetben van baj a tükörfordítással, de szvsz vagy negyed százada is, mikor az első magyar könyvek kijöttek a témában, már akkor is ezt használták. Ez van. Vagy marad az ember az angol kifejezéseknél.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
7Heads Drago
veterán
válasz zsintai1987 #66 üzenetére
Nekem pl sose jött be a konzolos játék az irányítás miatt. De a fő előnye a pc-nek az hogy azt még sok minden másra is tudod használni. Habár manapság egy pc egy vagyonba kerül, ha játszani akarsz rajta. Egy konzol áráért semmit se kapsz pc fronton.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
kopi72
aktív tag
válasz 7Heads Drago #69 üzenetére
ha nem 4K kijelzod van, nem annyira draga
Magyarorszag a mosoly orszaga. Akar kiskoruton akar nagykoruton elmenygazdag utazasban lehet resze!
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210