Új hozzászólás Aktív témák

  • l4ci

    senior tag

    válasz DigitXT #7398 üzenetére

    Ja, de ha 320-al belecsattanok, akkor 90%, hogy én is kicsúszok és nagyon lelassulok. Ilyen tempó mellett nagyon nehéz úgy lekoccolni a hátsóját, hogy csak ő csússzon ki... :)

    Azóta találtam még egy lehetetlen küldetést, a már említett új szériában, a 18/3 Elimination is nagyon cinkes: Daytona Speedway, rolling start, a fullos Agerával sem tudok nyerni, 400-nál megcsúszik a döntött oválon, bele a falba, szinte lehetetlen 380 felett kanyarodni vele, így viszont még a közelébe sem tudok érni a Venomoknak... Érdekes kihívások ezek, mondjuk nem hiába az utolsó széria a Legendben, mennyire brutál lesz az a Venom, ha az Ageránál is pörgősebb?

    ntglaci: én itt az elején még manuál gáz-fékkel megyek, és ha a közelébe érek egy lassabban haladónak, akkor gázelvétellel simán előzhető belső íven, de akár még kívülről is. Ha már első vagyok, akkor lehet automata gázra kapcsolni, max a lekörözöttekre kell figyelni. Az első 1-2 körben persze nagyon óvatosan kell helyezkedni, mert különben tényleg felkennek a falra, de ha szép óvatosan koccolod őket oldalról, akkor elengednek, ha gyorsabb vagy náluk. Itt nagyon fontos a draft, mert nem éred utol a mezőnyt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák