Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz Viper26 #6800 üzenetére
Akkor passz.
A szerencséd, ahogy látom az, hogy nem IOS ezközön tanyázol, mert ott manuálisan sem tudnál menteni.
Droidom a fileból ki tudod szedni a mentést. Aztán egy újrarakás és egy újra bejelentkezés a fb-ba meg kellene oldja a problémát.Persze visszaellenőrzés nélkül ne törölj semmit...
[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
válasz Gyurma_13 #6801 üzenetére
Tegnap reggel nekem sem ment, pár perce sikerült bejelentkezni, napi bónusz 15e r$ + sikeres mentés is volt (droid&g- ).
Korábban volt, hogy google play appot frissíteni kellett, de azért szólt az app.szerk: a hónap végén kiderül, hogy menni is kell-e fame vagy race bónuszért, mert a lányom profiljával tegnap a futam kimaradt, csak collect volt...
[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
megkezdtem a gauntlet 3-at, hát a 360000 pont az nem lesz egyszerű. most tartok a 18. event után boss-nál, annak teljesítésével lesz még csak 65e pont. és már most Medium-ot ír a boss versenyre a 14 tuningos RSR 2015-re.
-
Zedco
csendes tag
Sziasztok!
Ne adjátok fel idő előtt, mert van egy zseniális (megmosolyogtató) bug a 4-es rank-en! (31. Szinttől)
Ugyanis ott új "roster" (autóválaszték) érkezik a full-os Shelby és a 911 (talán) Gt2 személyében, viszont az ellenfelek maradtak a "standard" Shelby és az öreg Carrera!!! )
Édes, amikor extreme-nek hazudott futamon Brands Hatch-en, a rajt után a célegyenes végén elsőként fordulsz el egy 16 fős mezőnyben!!!
Olyan a rajtod, mintha nitro-d lenne!!!
Mondjuk ettől még nem könnyű Magnus-t utolérni a Boss futamon, mert a kis genyeau itt már végképp extreme az upgrade nélküli RSR-emmel szemben, de sebaj! Holnap érkeznek az upgrade-ek és akkor majd megfőzöm a svédet!
Legutóbbi Gauntlet-et végignyomtam (kilépegetéssel, ha baj volt)! Kíváncsi vagyok, itt meg lehet-e majd csinálni ugyanezt! -
Pompi
MODERÁTOR
Viszont mostanában szokatlan módon a 2. szintű fejlesztések is mind pénzesek. Örömteli.
670 gold lenne az autó ára, ha kell majd rá aranyat költeni, még mindig megéri szerintem.
Érdekes, hogy többször előfordult az is, hogy nem Magnus jön be másodiknak kupa futamon.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
rumos14
nagyúr
na igen, de odáig is el kell jutni
nekem az azt megelőző körös boss futam elég húzós volt, indy ovál 4 körös, Agera-k és Veyronok ellen, kicsit magasabb végsebességgel... nem elsőre lett meg... tökéletes, kocc nélküli menet kell, ill. a 4. kör végén reménykedni hogy az első lekörözött feltartsa a svédet, hogy lendületből el tudjak menni mellette. de legalább izgalmas volt.
viszont az azt követő első verseny, porsche tesztpályán legyek első, már nem sikerült, így indul elölről az egész. de nemsokára elérem a 110e pontot.
sajnos a Boss futamok is egyre hamarabb lesznek egyre nehezebbek, és erre nincs orvosság, csak a tuning. ami igen, második körben is pénzes, gondolom nem akarták megtörni az RSR 2013-2014 tuning struktúráját. én most toltam rá az utolsó két pénzest, így ha elkészül, 16/27 lesz, ami attól tartok, még mindig kevés lesz egy idő után. az első gauntlet-et asszem 10 tuninggal abszolváltam (Vulcan).Magnus azért nem első, mert az említett Agera-k, Veyronok pályától függően meg tudják előzni.
mivel én már "okosan" megvettem -20%-ba a 2015-öt, így szinte biztos h nem viszem végig az 50 aranyért (ennyit ad, ha már megvan az autó), mert többet kellene a tuningba beletolni.
[ Szerkesztve ]
-
485
aktív tag
Most az első tuninggal sikerült eljutni a 18ashoz a 3. Vagy 4. Körben, ha kész a szerviz nekifutok. Ha nem sikerülne és offlineban kiütöm, a mentéstől kezdem újra? Nem merem kipróbálni, mert az előző gountletben nulláról kezdhettem, kib*szott velem a játék.
Azért a 31est soha nem fogom elérni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ianbond
tag
Ezzel nem kene feloldanom az elitet, ha megnyertem az autot?
-
Zedco
csendes tag
Az 58.-nál megakadtam picit, mert Indy Road Course-on leghátulról a leggyorsabb autók ellen úgy, hogy nincs kocc, nincs sikánátvágás és ne is csússz meg, "kissé" erős volt egy nem fullos GT-R-rel... Kb. 23.-ra lett meg, de már nagyon tanakodtam, hogy elengedem! Aztán egy óvatlan pillanatban elengedett egy halvány kocc-ot a rajt utáni első jobbosban és külső íven megkerültem a fél mezőnyt! Pár kanyarral később már csak ketten voltak előttem és még mindig volt egy kör! Meglett!
Most pedig már a 64. jön, ami az utolsó előtti Boss futam, mert ha megvan, akkor 349e pontom lesz!
Szerencsére ez sem az Indy ovál!!! ))
(Azt a pályát eddig sikerült elkerülnöm! Őszintén remélem, hogy nem az lesz az utolsó!)
Egyelőre 7/27-es a "Kicsike", de reggelre megjön újabb 7 upgrade, és akkor Magnus is kevésbé virgonckodik majd!
(mondjuk, amíg Silverstone van terítéken, addig nincs gond! A levágható kanyarok Mekkája!!!)[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
Könnyebb fokozaton kapod az ellenfeleket az biztos. Örülj neki.
Én a 30. boss versenynél tartok, 2 kör Hockenheimben. Ez az első körös pénzes fejlesztésekkel (7) sehogy nem jön össze. Most várom, hogy leteljen a 24 óra a második körös fejlesztésekre.
Az előző boss challenge volt a 4 körös Monza junior. Ott az utolsó kanyarban sikerült élre állnom, akkor értük utol az első lekörözendőt és jobban jöttem ki belőle.Indy ovál nekem sem volt még, most lehet, hogy tényleg nem ugyanazokat a futamokat kapja mindenki?
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
rumos14
nagyúr
nekem tegnap este a 3 körös Hheim National volt a boss challenge. elsőre nem lett meg, bár érdekes módon Magnust megelőztem, de Björn elhúzott. hagytam hogy megjelenjen a failed/retry/end run képernyő, és itt lőttem ki a játékot. a következő próbálkozásra talán könnyebb lett a futam, mert már a második kör végére első lettem. lehet h csak képzelem, vagy csak mákom volt, de nem éreztem, hogy annyival jobban mentem volna mint első próbálkozásra.
most a következő challenge pedig 4 körös Suzuka... remélem, a lekörözések segíteni fognak. -
l4ci
senior tag
Most már biztos, hogy különböző versenyeket kapunk. Nekem nem is volt Monza Junior és már két Indy Oval is volt a Boss challenge-ben, Az az érzésem, hogy az esetleges újrakezdéssel sem lesz sokkal könnyebb, mert már múltkor sem pont ugyanazokat a versenyeket kaptam másodjára.
-
NNME
tag
Nekem a 30-as Boss challenge egy 3 körös Dubai volt. Szóval most már vajon tényleg randomok az eventek?
Viszont a 32-nél nekem is bejött az a bug amit korábban mondtak, új auto rostert kaptam, viszont ellenfélnek maradt a régi Porsche és a sima GT Mustang, miközben a Shelby GT350R és a 2009-es Porschével lehet versenyezni.
[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
43. Hockenheimring-nél a 7/27 kevésnek bizonyul, úgy mennek el a hosszú részen mellettem a Bugattik meg a Agerák, hogy csak pislogok.
Megy rá a második kör pénzes tuning. A bossok közül elég kemény volt még a 36. 4 körös Melburne. Párszor újra kellett kezdenem.
De ezek szerint hiába írom, hogy melyik milyen, mert mindenkinek mást sorsol... -
Zedco
csendes tag
válasz Gyurma_13 #6826 üzenetére
Nos, nem gondolom, hogy jobb lennék itt bárkinél! Sőt, jópáran elkenitek a TT-időimet, az is egyértelmű! De nem baj, küzdök, mint malac a jégen!
Viszont valamiért ez a "Gauntlet-formula" nagyon bejön nekem! A versenyeken elég jól megyek, legyen akármilyen is az autóm! Jól érzem, hová érdemes még betenni az autót, és az íveket is jól megtalálom (nem, nem annyira mint DigitXT a TT-ken, de azért elég jól), és jól "csalok" azokban a kanyarokban, ahol ez megengedett! Enélkül esélyem sem lenne például az alacsonyabb végsebességű autóknál!
És erre hívnám fel a figyelmeteket! Például Hockenheim-ben, ahol max annyi a feladat, hogy ne törd össze, vagy a Boss ellen még ilyen sincs, ott rögtön a célegyenes végén a jobbost vágni kell szinte fullgázon, és így egész a 8. helyig lehet előre menni, amiből a következő jobb-bal kombiban lehet akár 5. hely. Ez sokáig megmarad, mert nem érheted utol a gyorsakat az egyenesben, viszont a pálya hátsó része megint nekünk, "human player"-eknek kedvez, mert megint be-be lehet szúrkálni!
Egyébként a Gauntlet az a formula, ahol értelemszerűen nem lehet butítani Speed Snap-en vagy Endurance-on, mert egyből életet veszítesz! Viszont a kezdeti versenyeknél, és ameddig csak lehet, addig igyekszem feltartani a mögöttem levőket futam közben. Nem biztos, hogy ez segít, de talán mégis! -
Pompi
MODERÁTOR
válasz Gyurma_13 #6826 üzenetére
Ja, mások vannak. Nekem volt a 4 körös junior Monza, ami olyan rövid és kevés a kanyar, viszont hosszúak az egyenesek, hogy nem volt egyszerű, aztán a 2 körös Hockenheim is szivatós volt, 22. helyről a célegyenes végén a kanyarból indulni, majd jött egy 4 körös Dubai Hill, ami megintcsak rövid pálya és nagyon neccesen lett meg, most volt egy könnyebb Dubai verseny, ez már egy hosszabb pálya volt, könnyebb volt az élre kerülni. Ez volt a 43. verseny, most itt tartok, 196 ezer van meg a 360-ból, de már ráraktam valahol 2 goldos tuningot 110 arany értékben, mert muszáj volt, meg fut a maradék 2 pénzes ami 2 napos.
Feel Good Inc.
-
Buster17
addikt
Kaptam 25 welcome back aranyat
-
Zedco
csendes tag
Egyébként 212-es szinten vagyok, 130 db autóval, szóval annyira nem fogom vissza magam, csak vigyázok én is, hogy ne nyerjek "nagyon"!
A Melbourne-i pálya szintén szivatós volt, de ott azért a kanyarokban könnyedén be lehet pattanni, csak ne fogj falat! Így el lehet jutni az elejére! Nekem az alábbi 3 pálya okozott komolyabb fejtörést:
- Hockenheim éjszaka (talán 2 körös) légy az első --> nagyon bele kellett találni az első három kanyarban; de ha ott utána 5. vagy, akkor meg lehetett "csinálni" Magnust a második kör hátsó részén -
- Porsche Test Track dynamic, ahol nem volt szabad törődni (szép magyar szó! ), lemenni az útról, és csúszni --> egy olyan pályán, ahol az elején a hosszú balos kanyarig másfél sávos az útpálya...
- Indy Road 2 körös a legvégső Rank-en (Spada, RSR 918, Nissan GT-R), ahol törni, lemenni és megcsúszni (!!!) sem szabad --> mondanom sem kell a célegyenes végén hányszor feküdtem el a rajt után... vagy 20x!!! és ha nem ott, akkor később --> itt majdnem volt, hogy feladtam, aztán x-edjére összejött -
Pompi
MODERÁTOR
Ragozhatod. Nem egyformák a feltételek, elég sok mindentől függ ugye, de más szintű ellenfelek vannak. Az, hogy te az első körös, azaz 7 pénzes tuninggal eljutottál a 58. futamig, semmi mást nem bizonyít, mint ezt. Ettől még lehetsz marha jó versenyző, de ez most itt nem (csak) erről szól.
Feel Good Inc.
-
Zedco
csendes tag
válasz Tibcsi21 #6828 üzenetére
ez viszonylag könnyű, de sokan nem tudják!
fordulj meg a rajtnál, és menj el a parabolica bejáratáig!
és akkor onnan kezdd a 0. kört! Így a célegyenes végén meglesz a 320 is szerintem! ;o)
de vigyázz, ne hibázz onnantól, csak biztonsági játék 1 körön keresztül! ;o)
ez a módszer nagyon sok helyen működik![ Szerkesztve ]
-
Zedco
csendes tag
a junior Monzát is az elején kell megnyerni! a kanyarkombinációkban az elején beszúrni mindenhová! főleg ha lehet törni! csak bátran!
a Dubai Hill az a hely, ahol minden kanyart le kellett vágni az aranyéremért! bocsánat, tudom, hogy ez valakinek nem szimpi (mármint, hogy nem szépen szerzünk dicsőséget), de nekem meg az nem szimpi, hogy 100 aranyakat kell rákölteni egy ilyen autóra! én ilyen Gold-éhínség mellett nem tartom tiszteletben a gépi ellenfelekkel szemben a versenyt! ütöm őket, ahol csak tudom!
viszont Karácsonykor én is megkaptam az 1.000 gold-ot 20 USD-ért lehetőséget, amivel éltem is. ugyanis én nem cheat-eltem millió aranyat és R$-t, ahhoz túlzottan tisztelem a fejlesztőket![ Szerkesztve ]
-
Zedco
csendes tag
Nem ragozni kívántam, hanem csak jelezni, hogy hogyan lehet eljutni ésszel messzire! Meg persze minimális trükközéssel! De nem szeretném kihúzni a gyufát a Moderátorral szemben (minden tiszteletem Pompié egyébként is, Isteni fórum állt itt össze a témában, és azt kívánom, bár több időm lenne foglalkozni ezzel is, de sajna krónikus időhiányban szenvedek), inkább csendben maradok, és nemsokára posztolom, hogy meddig jutottam el "első" felfutásra"! Szerintem meglesz a vége is! ;o)
[ Szerkesztve ]
-
485
aktív tag
Nekem azt mondjátok el, hogy a 20-23 közötti boss 24h pályát hogy tudtátok megcsinálni? Amikor 250nel megyek, 350nel mennek át rajtam. Az első néhány kanyarban az első 5ben vagyok, a hosszú egyenes első sikánjában már utolsó. Ez lehetetlen. A kanyargós boss pályákat extrémen is megnyerem, de itt esélytelen. Robogóval megyek rakéta ellen.
[ Szerkesztve ]
-
Zedco
csendes tag
Megjegyzem, Boss futamon nem jártam LeMans-ban! (ha minden igaz, lehet off-road-ozni és törni is, legalábbis a Boss-okon ez megengedett)
Szerintem itt is le kellene vágni az első jobbos kanyar utáni "S"-kanyart és akkor van esély, hogy az élről kezded a hosszú egyenest! Ott pedig már nincs más feladat, mint büntetni azt, aki el akar menni melletted! Figyeld végig a visszapillantót, meg azt, hogy merről írja a távolságot közöttetek a kép alsó részén, mert arról akar majd előzni a kis ganaj! Állj elé, hogy ne 30km/h-val menjen el melletted, mert akkor nincs esélyed kicsapni a seggét! Élmény nézni, hogy 320-szal nekirongyolnak a falnak! És sok esetben egy ilyen manőver tökéletesen belassítja a mögöttünk autózókat is, tehát kaphatsz hirtelen 2-300 m ajándékelőnyt!
Az is igaz LeMans-ra, hogy szinte bármelyik autóval pont a 200-as táblánál kell elkezdeni fékezni az első nagyon hosszú egyenesben (mellesleg a másodikban is!!!) stabilan nyomva végig a féket, és így is el lehet fordulni! A gépek általában már a 300-as tábla környékén fékeznek, nagyon hosszú fékúttal operálva, így ez a rész is kiválóan alkalmas a beslisszolásra!
És az első egyenes utáni kanyarkombinációnál figyeljétek meg, hogy nem kell követni a pálya ívét!!! Le lehet vágni mindkét oldalon, és nem jár érte büntetés! Ez TT-nél is így van! Ez pedig a gépekkel szemben 20-30 km/h előnyt jelent minden egyes esetben![ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
Akkor elmondom még egyszer. Leírhatod 100x, hogy melyik pályát hogyan, milyen technikával, milyen levágással kell megcsinálni. De ha _erősebb_ ellenfelet kapsz, és gyenge a kocsid hozzá, akkor sokra nem mész a tudásoddal, nem fogod őket utolérni sehogysem. Én is ismerem ezeket a technikákat amit leírtál, nem a héten kezdtem az RR3-at én sem. Úgyhogy nekem hiába magyarázod a bizonyítványt. Ha 58-ig elmentél 7 tuninggal, akkor nem ugyanazok a feltételeink. Örülj neki, megint csak ezt tudom mondani.
Ja, ez amúgy nem gyufa kihúzás, mert max. vitázunk egyet, de ennek semmi köze sem a gyufához sem, ahhoz, hogy mi van a nevem alatt. Miért is lenne? Mi köze ennek ahhoz, hogy moderátor vagyok?! Nem is értem.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
-
mcdennis
tag
Srácok! Van ötletek, hogy miért lép ki a játék a Boss Challangeknél? Mit csináljak h ne lépjen ki?
Előre is köszi a válaszotokat!
-
Pompi
MODERÁTOR
Nem hiszem, hogy túl komolyan veszem, nem én bizonygatom, hogy hogyan és miként, ahelyett, hogy belátnám, hogy nem egyforma ligában játszunk. Kérjek bocsánatot, hogy reagáltam? Akkor mire való a fórum. Ahh. Ezt nem is lehet már komolyan venni, már bocs.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
l4ci
senior tag
Nekem full tuningos Porscheval a 43. Boss már hard fokozatú, és a 3 körös Hocheheim Short elsőre nem jött össze, kilőttem, most futom majd újra. Mint látod, nagyon nem egyformák a feltételek, biztos köze van hozzá a szintnek, az autó tuning szintjének és még ki tudja milyen egyéb mutatóknak. Mondjuk nálam a botok is már elég durva szinten vannak normál versenyeken is.
-
Zedco
csendes tag
Pompi, egyszer sem írtam, hogy egy ligában játszunk, sőt, még csak nem is gondolom így!
Szerinted Neked írtam, hogy mit kellene csinálni? Annak, aki moderál? Tehát valószínűleg több köze van hozzá, mint nekem, újoncként... Sebaj, max. mosolygok rajta egy picit!
Bocsánatot nem kell kérni! -
DigitXT
félisten
Csak halkan jegyzem meg, hogy bármelyik moderátor betévedhet ebbe a témába,
mégsem lesz több köze a játékhoz. Félreérted, amit ír. Nem moderátorként írja,
hanem egyszerű játékosként, és a "nem egy liga" az itt NEM játékosok tudásbeli
különbségét jelenti, hanem azt, hogy a játék másféle ellenfeleket ad mindenkinek.
Tehát most hiába adsz tippeket az itt szenvedőknek, mit kellene csinálni, ha nem
azért szenvednek, mert nem ismerik a trükköket, hanem mert erősebb az ellenfél.Egyébként tanulságos a beszélgetés, mennyire félreértik az újoncok a nagybetűt:
nem kizárólagosan moderátor valaki... de pláne nem a témában. Pompi HSZ-ei itt
99%-ban a játékról szóltak, moderátori kérés max. 1%-ban jött tőle a témában. -
l4ci
senior tag
Én van, hogy minden futam után mentek, mert ha esetleg nem sikerülne, vagy valamelyik bot lelök az útról, akkor nem akarom elveszteni az addig megnyert versenyeket. Nálam elég sokszor korábbi állapotra lép vissza, amikor kilövöm a játékot, ezért mentek ilyen sűrűn. Az 50. szinttől már tényleg minden Boss futam extrém, de még full tuningos kocsival is. Ennek ellenére ezt könnyű volt megnyerni, ha nem rontom el a féktávokat és nem csúszok meg, akkor simán hozható Magnus (eddig). Viszont az 51. sima Easy verseny egy kicsit szivat: a szokásos ne csússz meg, ne ütközz, maradj a pályán, és egyszer már eljutottam a második körig, amikor az egyik féktávon a hülye bot hátulról belémjön...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen