Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyurma_13
aktív tag
Ezt már múltkor is furcsának találtam, hogy aki újrakezdi az több gold kupát kap, mint aki egyhuzamban csinálja végig. 145 gold kupa, az 74 plusz kupa/gauntlet.
Az 222 kupa, ha a 3 szériát számolom, persze sarkítva.És ez a bal oldalt a barátok fülön a totál - gold trophies earned-ben bizony előnyt jelent.
Szóval ezt nem gondolták át a firemonkeys-ok485: jól jártál ezzel a módszerrel
[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
Á dehogy
Azokat a feladatokat az eventekben, ahol mondjuk az a feladat, hogy legyél második, vagy, hogy legyél pont 6.-k, vagy érjél be az X-dik helyen. Na azokat is úgy csinálom, hogy ha megvan a zöld felugró ablak és beérek a célba, nyomok egy retry-t és behúzom goldra. Nem szeretem a 2. és 3. helyeketAzt bánom, hogy erre csak fél évvel utána jöttem rá, mint ahogy elkezdtem a játékot.
És addig már begyűjtöttem 6 ezüstöt és 1 bronzot . (Bár azt hiszem, az egyiknél nem is lehet elsőnek bemenni)[ Szerkesztve ]
-
Zedco
csendes tag
válasz Gyurma_13 #6905 üzenetére
biztos be lehetett volna menni elsőnek, csak keményebbnek kellett volna lenned!
betegebb vagy, mint én, pedig az már egy komoly szint!
a maximalizmusod előtt!(bocsi a flood-ért, csak lelkes lettem, mert látom, hogy vannak igen komolyan fertőzött egyedek is közöttünk, és ez mindig örömmel tölt el)
[ Szerkesztve ]
-
Pepi6
tag
Ha a felhőből visszatöltök egy 2 nappal ezelőtti mentést akkor a napi bónuszaim megmaradnak vagy lőttek neki?
-
l4ci
senior tag
Valóban csak egy 10 grides Monza volt, de így is megszenvedtem vele. Legalább 30x kezdtem újra, mire sikerült. Hiába fordultam harmadiknak a sikánban - már amikor nem koccantam -, a mögöttem jövő belémjött hátulról és fault. Nekem kb ez volt a legnehezebb az egészben, a 70. egy ugyanilyen verseny volt csak Dubai és az utolsó Boss-nak megkaptam én is a 2 körös LeMans-t! Na itt már a hosszú egyenesre ráfordulva első voltam és 1 km-rel nyertem. Szóval nem volt nehéz. Mondjuk az tényleg gáz, hogy aki újrakezdés nélkül végigviszi az kevesebb kupát kap. A statisztikában nem néz ki túl jól. Mondjuk én a Goldok terén sosem leszek a toppon, mert kihagytam fél évet a 2.1-es újrakezdés miatt és így nagyon sok event kimaradt. Ha ezeket később betolják a szériákba (nem fogják), akkor esetleg összejöhet a 4000, enélkül viszont esélytelen...
-
Viper26
nagyúr
Közben megnéztem akkor működik a cloud save, ha kijelentkezek, game restart, login, és így megcsinálja...fene se érti.
iPhone 14 | FR955
-
NNME
tag
Megint NASCAR-os update lesz (amit én nem kifejezetten bánok amúgy, alig várom kezdődjön meg az új szezon) Daytonával. Remélem a Road Course is benne lesz, ahol nemrég a Rolex 24 órás verseny volt. Kíváncsi vagyok milyen lesz majd 31 fokos dőlésű pályán menni gyroscope-al.
-
Sordoran
addikt
Ha jól emlékszem, 6 hetente jön új update, szóval a szerint február 22-23.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
NNME
tag
Jövő héten kezdődik a NASCAR szezon a Daytona 500-al. 9 nap van a nagy versenyig, szerintem a challenge 7 napos lesz, szóval az utolsó stage a verseny nagy napja lesz. Szóval ha ma este még nem is, de hamarosan kiadják ebben biztos vagyok. Hasonlóan volt a richmondi versenynél is, talán az első vagy a 4. autóval de épp a a verseny napján lehetett befejezni a challenge-et.
-
#40359168
törölt tag
No, négy vagy öt újrakezdéssel meglett nekem is simán a 911, aminek nagyon örülök, mert teljesen tisztán játszva nem nagyon tudtam még 4-500 arany fölé menni (és a VPN se túl bőkezű újabban ), az RSR-ekre viszont baromi kíváncsi voltam. Hamarosan fel is oldok vele egy újabb szériát, meg van olyan, amiben ez az egy autóm van meg, így azt is elkezdhetem. További kellemes meglepetés, hogy az Agera R / Regera szérián módosítottak, korábban az első versenyek után vagy megcsinálta az ember a csak Agera R versenyeket, vagy elakadt 11%-nál, ha nem volt meg hozzá az autója. Este kíváncsiságból benéztem a szériába, és fel volt oldva az Agera R time trial utáni három verseny, szóval zöld utat kaptam ott is. Legalább leesik pár arany, és ami a lényeg, végre új versenyeken mehetek.
-
Fez69
csendes tag
Én előről kezdtem egy csomószor. Így nem kellett tuningolni a töltelék autókat, mert rém egyszerűek voltak a futamok. 28 Boss futammal és 14/27 tuninggal lett meg a 991-es. Az extrém besorolás csak az oválon volt gond, azt meg passzoltam egy próbálkozás után.
-
l4ci
senior tag
Az aktuális Race Team feladatban hogyan tudnak a Porsche 911 RSR-rel 368-at menni, amikor a 2015-ösnek a max sebessége 355? LeMansban tudtam 350-et menni vele úgy, hogy becsapódtam a körforgalomba, na de ezek a 368-as sebességek hogyan jönnek ki?!
-
zsolthee
senior tag
Sziasztok!
Supercar Master Series (PRO) eventet most nyitottam meg. Melyik járgányt érdemes ott megvenni, amivel végig lehet nyomni legalább 75%-ig?
Az SRT Viperrel szemezgetek mert az gyorsul a legjobban. -
rumos14
nagyúr
elindítottam a játékot, üzenetben szólt, hogy elérhető a Masters of speed és a High-Tech Legends bónusz széria. közben már bőven tolom ezeket
illetve beadta a Veneno-t 360 aranyért.zsolthee: ebben a szériában egyértelműen az Audi a legjobb, nézz utána hogy melyiket mennyi aranyért lehet felfejleszteni, én még a PR rendszer bevezetése előtt végigtoltam a szériát. az Audi a gyengébb gyorsulás és végsebesség ellenére erősebb, kanyarokban megelőzöl mindenkit. a Viper a második legjobb.
[ Szerkesztve ]
-
zsolthee
senior tag
válasz rumos14 #6924 üzenetére
Nagyon még nem mélyültem el a játékban, csak tolom egymás után az eventeket.
De akkor a PR és a 'legjobb autó' között egyenes arány van?
Utóbbi 6-7 kocsinál tapasztalatam ki, hogy a rajtnál kell gyorsan lenyomni a mezőnyt, pláne egy 2 körös Melbourn versenynél. Ha ott hibázok egy gyengébb járgánnyal akkor utána nem sok esély van a győzelemre.
Szóval ezért gondoltam a Viperre amit egyből feltuningolnék abrinccsal meg fékkel. De akkor megfontolom tanácsodat.
A fejlesztések költségét hol tudom előre megnézni!
Köszönöm!Szerk: mondjuk jobban megfigyeltem volna a dolgokat, akkor látszódik a PR növekedés minden fejlesztés után.
Ergo valóban az R8 a legerősebb.[ Szerkesztve ]
-
NNME
tag
Androidra is megérkezett az update
-
DigitXT
félisten
válasz rumos14 #6936 üzenetére
Az F1 alatt van "kiegészítő" szériaként. PR68.8-ról indul a "6. elem":
Amúgy eddig nagyon bejön az update! Jobb lett a Nascaros AI, meg
érdekesebbek lettek a hangok (nem feltétlen sokkal jobbak de na),
és talán a grafikán is húztak picit. Szebb vagy simább, vagy placebo.Meg elvileg a kontroller támogatás is bővült. De egyelőre nincs hozzá
olyan eszközöm (jellemzően ugye almás), amivel használható lenne...zozika2: próbáld újraindítani a telefont, ráerőszakolni a letöltéseket...
Nekem is vacakolt a letöltéssel... Azóta jó. (Asterion bugzik: bizonyos
távolságból egy "kék kocka" lesz belőle, ahol még nagyon nem kéne.)[ Szerkesztve ]
-
zozika2
tag
Remek lett a frissítés, a Nascaron és a Legenden kívül mindenhol lefagy és kilép.
-
ntglaci
tag
Nagyon jó lett a frissítés! A Nascar-os event szépen megy, minden másra (Amateur-től a Legend-ig) ha rányomok: "A(z) Real Racing 3 leáll" és kidob a p..csába! (Mindezt egy gyári Galaxy s5-ön, amin még mindig 5.0 a droid!. Kiadhatnák már legalább az 5.1.1-et)
Otthon még megpróbálok egy uninstall, újra telepítést, de ha ez sem lesz jó, ötletem sincs a megoldásra! -
ntglaci
tag
Jó van, már a http://myrealracing.club -on is írják, hogy idézem "Game crashes when opening certain teirs, seems to be different for different users. (For me, my game will crash when trying to open Expert on both iOS and Android)"
Jó lesz ez! Gratulálok a fejlesztéshez! Meg magamnak, hogy frissítettem erre az istenverte v4.1.5-re!
Amúgy végigvittem egy-két versenyt, semmi extra, aki az első Nascar-t nem csipázta, na annak nem ez lesz a sorsfordító orgazmusa....
Engem kidobál: Amateur, Expert, Elit, Legend,
Játszható: Nascar, Pro Am, Pro, Master;
Érthetetlen.[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #6943 üzenetére
Na ez király. Most akkor frissítsem le, vagy ne? Vagy esetleg várjak-e még egy javítást, mielőtt frissítek? Mindegy, két eszközöm van, az egyiken megnézem, max a másikat nem update-elem le. De akkor viszont nem fog menni az oda-vissza mentés a kettő között. Nagy dilemma ez. Mindig elqrnak valamit ezek a majmok...
Az előző Nascaros mókából (szerencsére) kimaradtam, de az autókat utólag megvettem aranyért, most tolom a Nascar-os versenyeket, már szinte csak azok vannak hátra, a többi főszériából csak néhány második hely miatt nincs 100%-om. Nekem nem jön be ez a Nascaros körözgetés, 20-25 autónál még relatív könnyen tudok nyerni, de a 43 grides versenyen már szenvedek rendesen: vagy beleszaladok valami nagy tömegbalesetbe, vagy kilöknek és kezdhetem előlről, mert akkor már esélytelen behozni a hátrányt.Apropó, valaki írta, hogy nem nagyon látott még botot megcsúszni vagy kicsúszni. Hát én az elmúlt héten kettőt is láttam: az egyik Silverstone-ban volt, a célegyenes előtti visszafordító kanyarban csúszott ki az egyik bot úgy, hogy senki se ment neki. A másik pedig pont egy Nascaros volt, vagy lekoccolta a falat, vagy csak megcsúszott, mert ott se ért hozzá senki.
Ja a másik meg amit nem értek ennél a Nascarnál, hogy több körön keresztül megyek 320-as tempóval, fékezés nélkül aztán az utolsó körben megcsúszik. De miért? Ugyanazon az íven megyek, előttem-mögöttem senki, akkor meg miért csúszik ki?!
-
Lirion
addikt
válasz zsolthee #6930 üzenetére
A viper szerintem egy kalap sz@r, az Audi fényévekkel jobb. Gyorsulásban is csak papiron jó a viper, gyakorlatban az Audi jobban pörög, még Drag racen is.
A pr és a "legjobb autó" között nincs teljesen egyenes arányosság, fontosabb, hogy kiegyensúlyozott legyen az autó. Hiába van 400-as végsebessége, ha a tapadása nulla és minden kanyarban szinte állóra kell fékezni.
-
rumos14
nagyúr
nekem a Legend-ből kilépett, de aztán download all asset, játék újraindítás, és utána már nem volt semmi gond.
szóval Nascar... most komolyan megint 4x u.azt a challenge-et le kell nyomni? múltkor végigszenvedtem, de most nem érzem magamban az erőt...
amúgy elkezdtem a kihívást és már a 2. versenynél (5 körös Daytona) volt hogy újra kellett próbálkoznom, mert teljesen random, hogy hol sikerül / egyáltalán sikerül-e elmennem a szardíniásdoboz sűrűségű mezőny mellett, itt már sokkal kevésbé lehet belső íven lavírozni, mert nagyon kevés helyet hagynak a többiek. persze látványos amikor jó nagy tömeg balesetek vannak. -
Pompi
MODERÁTOR
Belefutottam egy érdekes dologba ami felvetett bennem egy-két kérdést a felhő mentésekkel kapcsolatban.
Tegnap este valami történt az almás eszközzel és sikerült az RR3 frissítéssel valahogy elfogyasztani a helyet az eszközön (ok, hogy csak 16 gigás a cucc, de gyakorlatilag csak ez van rajta, meg pár apróság, na de ez most mind1).
Reggel fogtam magam, az eszközt resteltem, majd RR3 újra felrak. Persze értelemszerűen már az új verzió jött le. Belépek FB-vel, látja, hogy van egy 9 órával ezelőtti mentésem, restore, majd semmi, pont ott állok nullán. Játékos ID stimmel, minden OK lenne, de restore nem állítja vissza a mentést.
Pánikba nem estem, mert a droidos eszközön ott volt az állás. Letöltöttem arra is a friss verziót (igen, Legendből engem is kidob, még nem foglalkoztam többet vele), majd mentem egy menetet valamivel, hogy engedjen menteni felhőbe egy frisset.
Na ezt már sikerült az almán restore-ral visszaállítani.
Tehát mintha a régi verzióval készített felhő mentést nem akarta volna visszaállítani.A kérdésem, hogy ez tényleg így van? Tehát egy régebbi verzióval készített mentést nem lehet visszaállítani újabb verzión? Tehát mi van akkor ha mondjuk 2 hónapig nem játszom valamiért és fel sincs telepítve sehova, nincs lokál mentés, akkor kuka a felhőmentés? (vagy talán support megoldja gondolom).
Feel Good Inc.
-
ntglaci
tag
rumos14-nek jár egy nagy piros pont!
Download all assets a frissítés után megoldja a problémát. (igazat megvallva még mindig nem értem az egészet, de nem számít. Letölt a frissítés, újraindítás után megint tölt - valószínű a Daytona-t - aztán utána letölt megint egy Download all assets, hát... hülye meg a szomszédom!).
Azért a Tour del Toro events-ért érdemes kínlódni, aminek a harmadik autójára kb 1 hónapot várhatunk! -
485
aktív tag
Eddig is köptek lángcsóvát váltásnál a lemans-i autók?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen