Új hozzászólás Aktív témák
-
Aladdin
senior tag
válasz Sordoran #9850 üzenetére
Mióta megszűnt a mutyizás a WTT-ben, nekem is csak ilyen 50-70% közötti tuningjaim vannak az autókon, de azért egy B-t össze tudok hozni. Nem mindig könnyen, de összejön
Tegyük hozzá, h amíg lehetett fullra húzni autót, nekem akkor sem sikerült az A. Annyira nem vagyok ügyes... -
l4ci
senior tag
válasz Sordoran #9850 üzenetére
Egyszer összejött a második autóval is Melbourne-ben a B csoport, amikor a Lotus még nem volt meg, következő héten szerencsére akciós volt éppen...
Amúgy igen, aki wttt-zik az fullra húzza a kocsikat, így viszont tényleg heti max 10 perc a B, ha nincs éppen falazós pálya. Csak akkor voltam C-ben, amikor 1-2 falazós pálya volt, többek között Hong Kong meg Porsche Dynamic... -
DigitXT
félisten
Az a vicc, hogy egyenként mindenhol A csoport is csak B, globálban:
ezt nagyon elcseszték, mert a Top 1%-ot összetettben nem nézik.
Igen, a 300 goldos történet a 0.1%-nak jár csak... Azaz ha kb. 94000
mért idő van az adott héten, akkor kemény 94 főnek: jelenleg ez van!722(A)+524(A)+1143(A)+629(A)=475("A") (381@"B", bőven Top 1%)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #9854 üzenetére
Hónapok óta most először futottam WTT-t újra: ne unatkozzatok.
Veneno-val nem tudok mit kezdeni, szarul fékez, szarul kanyarodik.
Az ott WR-t tartó meg konkrétan csaló. Az elején bénázik, aztán
meg sínen elfordul 1.5x-es tempóban... Beszédes azért, hogy több,
mint két másodpercet ad mindenkinek, mint a mesében: majd törlik.Amúgy egyszerre 4 pályán értékelhető időt futni nem 10 perc.
Megkockáztatom, több arany ment el szervizre, mint a nyeremény:
van-e értelme? Attól függ: ha csak a B csoport a cél, és heti egy új
pálya van, akkor mindenképp, főleg, ha kell az a 100 arany. De ha
valaki a 0.1%-ot célozza, hááát... Sok sikert hozzá. Nem egyszerű.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
És valóban. Nem gondolom, hogy ettől könyebb lenne az A csoport, sőt!
Mindenesetre a dubai csalót tényleg kivágták az eredményhirdetés előtt.
(Onnan tűnt fel, hogy kiírta a 100 gold előtt, hogy mennyi volt a split, s nem
17 másodpercet írt, hanem 15-öt: jé, pont az az emlegetett 2 mp...) Viszont
az új pályán rendesen leizzadtam, mire utolértem Petya25-öt. Tizedenként
farigcsáltam az időmet, mire vmi épkézláb összejött. Aztán l'art pour l'art
odatettem még fél másodpercet, hogy legyen valami tétje a visszavágónak.
Jelenleg 36. idő, de lenyomnak majd, mint a bélyeget. A split kisebb: 14.05
(És még ez is borzasztóan sok, noha jelenleg elég lenne 6.6-ot javítanom.)51.313 (hol is kell fékezni?)
49.231
48.765
48.377
48.238
48.104
47.796 (1 század előny!!!)47.840
47.244Szerk: amúgy ma motoros nyílt nap lesz a SilverKart-ban: lehetne IRL TT-zni,
csak nagy valséggel ma nem fogok tudni kimenni, pedig az ingyen gokart jó...[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #9858 üzenetére
Gyűlölöm Hong Kongot, mert ez már megint falazós pálya! Első és második kanyart csak falazva lehet normálisan bevenni, különben másodperceket buksz rajta. Ráadásul a kicsi telefonon nem is érzem ezt a pályát, a nagy tableten még okés, de így is több másodperc van benne. Ezek a porszívók is csúszkálnak nagyon, de még így is lazán B, tehát nem erőltetem meg magam vele. Az A meg nagyon messze van, de legalább így könnyebb lesz bentmaradni B-ben, hogy a kicsik is kaptak 3 ingyen porszívót felsöpörni a pályát...
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #9860 üzenetére
Tapasztalatom szerint pici hozzáérést itt-ott továbbenged,
de belecsattanást nem. Ezek a pici hozzáérések meg pont
lassítanak, meg bemozgatják a kormányt: szerintem úgy a
leggyorsabb, ha majdnem hozzáérsz kigyorson, de nem.
Aztán nem tudom: ez csak a saját tapasztalat... (Még nem
néztem senki ghostját. De ha a WR érdekel, majd ránézek.) -
DigitXT
félisten
válasz Aladdin #9862 üzenetére
Hogy mi? Van rajta fék is... Messze fordulok a faltól az első visszafordítóban:
amikor hozzáértem/belecsúsztam (nem szándékosan), mindig kidobta, hogy
invalid, joggal. Ha nem, akkor is lassú volt: tartom magam ahhoz, hogy nem a
falazás, amitől jó kört lehet futni, hanem a majdnem. Nem érinted, kicentized.Persze egy gyenge körhöz képest űridőnek tűnhet a koccolásos/mákos, de az
hogy egy jó körhöz is annyit tenne. Én kétlem. (De megnézem a WR-t, hátha...)
Szerintem ha vki (túl)feszegeti a játék határait, előbb-utóbb kitörlik az idejét.Természetesen függ a szögtől! De általában lassít, és bemozdítja a kormányt,
ergo még az ideális ívről is leterel. (Az ideális ív tutira nem megy bele a falba.)Neked milyen időeredményed van, amire azt írod, hogy hármat kell falazni?
-
DigitXT
félisten
válasz Aladdin #9868 üzenetére
Van az úgy: én csak amellett kardoskodok, hogy valójában nem "kell" falazni.
(De már csak 202. a reggeli 36. időm, ahogy várható volt, és már 8.3-ra az A...)Szerk: mire beírtam, már csak 207. Én itt a TCR-rel nyomtam, mert az tud a
legrövidebbeket fékezni. Gondoltam a kanyarsebességet bátorsággal pótolom.[ Szerkesztve ]
-
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9873 üzenetére
A falazást arra értem, hogy van ahol izomból nekimész (első kanyar) és ahogy visszapattansz, sokat nyersz vele, ergo megspórolod a fékutat. Tényleg 3 helyen kell falazni: első kanyar, második kanyar (nekidörgölőzni a hátsó kerékkel) és a jobbos visszafordító. Nekem csak az első megy, a másodikat mindig elcseszem, vagy ha nem, akkor máshol verem falhoz a kocsit. Onnan tudom, hogy hol kell falazni, hogy a top10-es időket futottak mind falaztak és pont ezeken a helyeken. Az első kanyarba fék nélkül bele lehet szállni, ha bal oldalt jól kapod el a kék "falvédőt", akkor nem lesz piros, simán több, mint fél másodpercet lehet hozni így már az elején. Amikor legutóbb volt ez a pálya a porszívókkal, akkor is ugyanígy falazott mindenki, azért voltam pár hétig C-ben, mert nekem akkor se ment már ez, most se nagyon, de legalább mindenki ingyen megkapta a porszívókat, könnyebb bekerülni B-be, igazából már az első 50.x-es köröm is B csoportot ért...
-
DigitXT
félisten
Háát, nem tudom, milyen trükkös fél másodpercekről beszélsz, de
nekem még 49.6-ot mutat nálad, az én 47.2-m meg nem pattintós.
(Ha felteszem, hogy fullos kocsival mész, és ilyen trükköket tudsz,
legalább ott kéne lenned már 46 környékén. Szerintem elsőre egy
normális kört fuss meg, tisztességes féktávokkal, nem pattogva...)Utána lehet beszélni arról, hogy kiskapukat keresve nyerhető-e fél
másodperc kanyaronként. Én elhiszem, hogy igen, én is azt látom,
hogy 44.9 a jó idő. És sejtem, hogy ott már van benne "trükközés".
De nem gondolom, hogy az lenne a követendő példa, vagy éppen,
hogy egy "gyenge" körből csak pattogással összejön a jó kör.Még mindig nem néztem senki ghostját. (S nem a falon fékeztem.)
De amúgy ha ekkora divat ez a trükközés, és szemet szúr odafent
még simán kivehetik frissítéssel: a legkisebb érintés is invalid lesz!
Ez mondjuk azokkal lesz kibaszás, akik tisztességes kört mennek,
csak vhol egy lehelletnyit érintették a falat - mint a bajnokok falát...
Jelenleg olyan a játék, hogy csak az ilyen becsapódásokat bünteti. -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9876 üzenetére
Nem mentem jó kört, mert azt a kört nem pattintottam, csak mentem 1 érvényes kört reggel a tableten, hogy ott is legyen idő. A kislevelt meg nem ismered, mert az asszony nevén fut, ott mandínerből 1 mp-el jobb időt futottam ennél. A második kanyarig még tudom tartani a mezőnyt, de utána elvesztem a fonalat, nem vágom a rendes féktávokat, épp ezért csak low fékkel mentem ezt a kört is. Eddig nem éreztem affinítást, hogy megtanuljam ezt a pályát, annyira nem tetszik, meg annyira kiakasztott múltkor, hogy nincsenek jó emlékeim róla!
A falazást már múltkor is kipróbáltam, akkor se ment jól a vége, hiába pattintottam jól az elején, pedig volt, hogy 1-2 tizeddel az A csoportos haver szelleme előtt voltam. Akkor is csak arra használtam, hogy bentmaradjak B-ben, nem mindig jött össze, mert kevés játékosnak voltak meg a porszívók!
Egyszer már tettek egy kísérletet a falazás megszüntetésére, de úgy látszik a trükk visszatért, és a játékosok újra rájöttek arra, hogy hol/hogy lehet jobb eredményt futni. Lehet, hogy most pont nem ez a legnagyobb gondjuk a makiknak, volt itt egyéb bugfix is, legalább a csítereket megpróbálják távoltartani a csapatversenyekről...
-
DigitXT
félisten
Van köztünk most 2.4 mp: azt írod, hogy mandinerből 1 mp-cel jobb vagy.
Oké, de az még mindig 1.4 egy tisztességes (és nem kiemelkedő!) körtől:
kérdem én, pattintani érdemes akkor tanulni, vagy a pályán körbemenni?Szerintem az utóbbi. Persze, még assist is van, de azért falazni kell: LOL
(Értem én, hogy nem görcsöltél a mostani időre! De ne mondd már, hogy
jobb eredményt futni annál csak falazással lehetséges, mert tökönbököm
magam. Semmi extra nincs az A csoportos időkben: sem itt, sem máshol.
Kell egy tuningolt kocsi, meg némi pályaismeret: szvsz max. WR-hez kell
trükközni, de ahhoz, hogy az 1%-ba bekerülj csak gyakorolni kell kicsit...) -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9878 üzenetére
Tudom-tudom. Nem szeretem ezt a pályát, nem is gyakoroltam eleget, csak megemlítettem, hogy a top időket itt is csak falazva lehet menni. Annyi gyakorlást meg nem ér, hogy 2 mp-el beljebb legyek, akkor is marha messze van még az A csoport. Ha tennék bele egy kis erőfeszítést, akkor mindenhol tudnék faragni még 1-2 mp-et, de még akkor is több másodperc lenne az A. Ennyi időm nekem nincs, ráadásul a pici iPhone-on csak pattogok ebben az egéralagútban, ha kikapcsolom a low fék assistot...
Épp ezért marad a heti 10-15 perc kényelmes B csoport még egy ideig. Talán egyszer ráveszem magam, hogy megtanuljak normálisan vezetni - ezt mondogatom magamnak kb. másfél éve! -
DigitXT
félisten
Szó se róla én is tökön-paszulyon át közlekedek, ha AI az ellenfél (kupákon!),
de TT-ben próbálom betartani a szabályokat... Anno DiRT3-ban futottam egy
WR-t kissé kiszélesítve a pályát, meg levágva egy kanyart, ahol megengedte
a játék... Hát azt a hőbörgést, amit előadtak a honfitársaim, ne tudd meg! Az,
hogy véletlen jöttem rá, hogy el lehet slisszolni a fák közt (kisodródtam oda),
ráadásul baromi kockázatos, kb. 100-ból 1x sikerül, s hogyhogynem az előző
rekordtartó is pont ott közlekedett, az már senkit nem érdekelt... Én voltam a
megtestesült patásördög. Még jó, hogy meg nem lincseltek a fórumtársak!Bárki utánam csinálhatta volna. De inkább a melldöngetés ment, hogy ők hát
ilyen szégyenletes csalást aztán sosenem, s majd levernek a játék szabályait
betartva. Az a tény, hogy én is a játék szabályain belül voltam nem számított!Mondjuk ki: a szabályok szellemét (!) sértette a szándékos (!) kisodródás, de
akkor és ott a "betűjét" nem, mert elfogadta pályán maradásnak: fél méterrel
odébb persze kivágott, hogy pályaelhagyás, épp azért sikerült csak 100-ból 1.
(Ugyanilyen lehet a falazás: elfogadja, hogy véletlen lekoccoltad, nem vág ki.)A kitérő után a lényeg: ha itt ez kell a WR-hez, hát tőlem (itt) nem láttok WR-t.
Inkább maradok lassú/béna/fakezű/sokszázakárhányadik futottakmég.
Baromi régen volt, amikor egyszer volt WR-em Brands Hatchben a Lambóval.
Kérészéltű volt, mert pont a "no offtrack" feltétel bevezetése után futottam.
De legalább a feeling megvolt, LOL. WTT-ben elég lesz nekem is a B csoport.
Szerk: de egyenként törekszem A-ra, mert az 1% simán fogható: a 0.1% nem.[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
Droidon született egy új app, RR Graphic Settings néven fut, egy csomó hasznos infoval kiegészítve.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
cuebler
senior tag
válasz #79979520 #9881 üzenetére
szeretnék egy ilyen rozsdakupacot (lánykori nevén hakoszuka) a garázsomban látni reggelente
Petya25 kolléga erre az app-ra gondolhatott: [link] (ha valaki lusta így vasárnap reggel keresgélni )
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
DigitXT
félisten
Nissan LM kipuffja eddig is beledurrogott az arcunkba? Nem rémlik...
-
cafatmaister
csendes tag
hi, 2,5 mill. penz ill. 300 goldal vegig lehet vinni a ma kezdodo GT-R LM szeriat?
A1018->5110->3310->k700i->6230i->N70->6500s->6120c->E71->Legend->Defy->BB9700->Neo->Arc->P->N4
-
Sordoran
addikt
válasz cafatmaister #9887 üzenetére
Elvileg 295 gold és 1.771.000 R$-el elérhető a kívánt PR érték. Itt a kommentek között legalábbis ezt írták.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Petya25
addikt
Na itt a frissítés, van 5 új autó, amiből az egyik egy 2017-es Nascar Toyota mindössze 2 futamra kerek 500 goldért, hát ez nagyon kellett.
+ Excluba benyomták a One:1-t, nem lesz olcsó.
+ a 2017-es RSR 911 meg 3 régi durva LM gép.
+ 3 flashback, aki lemaradt volna erről-arrólSebaj, sok jött sok megy majd.
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #9890 üzenetére
Én többet toltam bele, 1700-1800 körül, mert fullozam a Camryt meg az RSR-ből is csak az utolsó motor hiányzik. Úgyis jön vissza egy csomó, csak a One ext több, mint 100 arany, meg van még bent két 50 goldos jutalom, amiért még kicsit versenyezni kell, mert nem adott elég plecsnit...
-
Petya25
addikt
Azokat a plecsniket nem szoktam ott hagyni, mert elfelejtem.
Az RSR csak R$-t evett eddig nálam, nem tom még meddig kell feltolni, tudod én gazdálkodok.A 3 oldschool LM gépre leszek kíváncsi, remélem dögös hangjuk lesz.
Most a Kúntács egész jó hangot tol, csak az úttartása egy szar.[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #9892 üzenetére
Jah, a nagylevelen mindent fullozok, a kicsin én is spórolok, kíváncsi vagyok mennyit kell majd beletolni. Az RS tuningokat rátoltam én is az RSR-re, de biztos lesz itt még szopatós feladat, még csak a 3. napnál tartunk és már volt átlagsebesség tartás, ez még könnyű, de később lesznek itt még nehezebb feladatok is...
Egyre több kiskaput zárnak be a makik, ez most egy elég combos update lett, sokat lehet költeni. A Flashback-ben is kaptunk jó kis kupaszerzős versenyket (kimaradt fél év online játék, jól jönnek most a hiányzó kupák), bár az F14T extra szívás, ráadásul jó hosszú is. Viszont nem vitték túlzásba az autó akciókat... -
Petya25
addikt
válasz DigitXT #9896 üzenetére
Jé tényleg, tegnap dokinál ültem és a váróban letoltam, mindkettőt elsőre tuning nélkül.
Csak az új gép volt kiválasztható (a másik Camry most is 58-as tehát nem lett volna gáz).
Az viszont igen, hogy meg kell venni de mi a fenének...Berakhatnák újításnak a régi Monza+ovál kombót.
Arra jártam ma a Kúntáccsal és totál bent van a játékban a régi rész.
Két klikk lenne feloldani a makiknak és egy tök új pálya jönne ki.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #9897 üzenetére
A Speed Snap az nekem is pite volt, de az oválon hibáztam, füveztem, aztán
gondoltam megnézem meddig sikerül visszakapaszkodni. Hát, addig sikerült.
De ma letudtam a tuningossal, mert röhej, hogy a másikkal már nem engedi.l4ci: nem vettem észre update-et, de valószínűleg volt valami gyors villanás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- EAFC 24
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5