Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Teljesen igazad van, ha FÉLIG vagy a füvön, akkor így viselkedik! Ami még
nagyjából logikus is, hiszen a füvön lévő kereken kevesebb fékerő megy át.Ellenben ha teljesen kirakod a fűre négy kerékkel az autót, akkor kezdődik
a dili, miszerint elkezd kegyetlenül lassulni: felgyorsulni sem tud rendesen!
És persze a kormányzásra sem reagál normálisan, nehezítve a vágást...Sajna a különböző pályakombinációkon nem veszi figyelembe az aszfaltot,
ha levágásra lehetne használni, így ott is lassul, ahol amúgy aszfalt látszik
éppen, de az adott pályavariációnak nem része. Néhány kivétel van persze.
Anno nagyot lehetett vágni pl. Catalunya-ban, azóta meg le(gumi)falazták...
Teszem hozzá jól tették, mert szórakoztatóbb, ha nem vágod le mindenhol.Buster17: ennél okosabban kell hekkelni! Lásd pl. l4ci módszerét. Ingyen
aranyat "vesz fel" (duplán, triplán) a TT eredményei után. Ebből az elsőt azt
tisztán kapja! De a többit, mintha LP után "vásárolta" volna egy kattintással.
Nyilván, amíg nem csinál ebből csillió aranyat, senki nem fog reklamálni, de
ha nagyon sokan élnek (vissza) ezzel a buggal, majd vélhetőleg befoltozzák.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Neked hogy sikerült ez?
Ezt nem a Real Racing 3-ról írtam, hanem a ~sok éves TDU bajnokságról.
Szerk: és úgy tudtam lefokozni magam, hogy a tabellát én szerkesztettem.
Megnéztem videóban, hogy mennyi a valós idő: az eredményt átírtam.
Szerk2: példának egy 7 (!) éves videó. Tankcsapda volt benne: némították.
Szerk3: már itt arról volt szó, hogy hogyan lehet olyan jól rajtolni? Én simán
elhittem, hogy úgy, hogy nem padlózom az elején! Láttam pl. másokat, akik
füstölő kerékkel akartak kilőni a rajtnál, és szerintem az nem valami gyors...
Más kérdés, hogy a végső válasz itt is a bug volt. Amennyire emlékszem.Szerintem az nem csít, hogy fullra húzott autóval futsz TT-t... Az a normális!
Értelemszerűen van egy sikerélmény-faktor abban is, amikor az alap autóval
is bucira vered a sok tuningos "fakezűt", de egyenlő esélyekkel csak a fullos
kocsik indulnak. Ha le lehetne szedni a tuningot és különböző időket tárolna
a játék a különböző szintre húzott kocsikról, lehetne játszani alap vs alap, ill.
adott tuningszint vs. ugyanaz felállásban az egyenlő esélyek jegyében, csak
hát amíg nem így van, kérdés, hogy ki mennyire húzta fel. Mennyire kellett a
kocsi neki egy adott szériában PR feltételhez, bármi... nem lehet összevetni.
Ilyen szempontból a legtisztább az exkluzív széria. Ott mindenki fullos. Pont.Amúgy én tapasztaltam már olyat, hogy a tuningtól lassultam. Ugyanis: nem
működnek utána a már belőtt féktávok, újra kell tanulni a pályát... Ha megvan
utána persze gyorsulsz, szóval egyértelműen segít a tuning! De amíg nincs a
határokra kihegyezve a köridő, addig előfordulhat, hogy egy ügyesebb "pilóta"
az időeredményed egy alap autóval is lenyomja - ha jól összerakja a körét.[ Szerkesztve ]
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #9448 üzenetére
Elképesztően osztod a "kollégát"!OK, így már értem a lefokozást!
Ezt a 4 lábbal a füvönt pedig megnézem magamnak, csak sajnos TT-n nem müxik mindez ugyebár érthető okokból!Örülök, hogy többen is alapnak (és nem csít-nek) tekintitek a kölcsön-upgrade-eket!
Nos, igen, így lehet a semmiből nettó 50-100 aranyat csinálni hetente! Csak kell kb. 1.000-2.000 forgó-arany a durvább autók fullra húzásához! És nem árt egy tartalékmentés egy másik profillal (fiókkal), mert mostanában többször is előfordult nálam, hogy verseny indítása előtt közvetlenül(!!!) rámentett a profilra! Szóval csak óvatosan![ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
Ha a "bérlés" előtt nyomsz egy mentést, akkor nem fog véletlenül rámenteni, mert az automata mentés csak 8-10-12 óra után történik meg, pontosan nem néztem még meg. De persze a biztonság kedvéért ilyenkor mindig letöltöm a másik telefonon az elmentett állást, nehogy véletlenül úgy maradjon...
-
l4ci
senior tag
"Osztani ér", de attól még tartom magam ahhoz, hogy a második profilom (eredetileg az első) tisztán lett feltuningolva. Annak pedig oka van, hogy miért nem írom le ide publicba, hogy hogyan. Semmivel sem nagyobb hekk, mint a wttt többszörös felvétel meg a tuningbérlés.
Ha igazi hekkert akartok látni, akkor nézzétek meg most a wttt stage 2 első helyezettjét.
A vicc az, hogy tudjuk hogyan csinálja, de valahogy nem venné be a gyomrom utána csinálni, mert inkább tisztán szeretném játszani a játékot. Hétvégére valószínűleg már kiszedik, mert eléggé abszurd az ideje. Volt már pár ilyen próbálkozás, kettőt már kiszedtek előlem is.
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9430 üzenetére
Tegnap esti adalék: a Mulsanne első sikánjánál én általában 365-367-ról fékezek (919-es, 95.2 (három engine hiányzik). Tegnap 382-nél néztem a km órára (eddig mindig 375 környékéig ment fel): annyira meglepődtem, hogy az oszlopok helyett azt néztem, hogy nem 282? Neki is vágtam a falhoz...és nem tudom, hogy mitől gyorsult ennyire fel .Gyorsan mentem utána egy 2:45-ös (nem TT kompatibilisen) kanyart, de lehetett volna 2:42-43 (elszúrtam a Porsche kanyargósban).
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
DigitXT
félisten
Megérthetnéd végre, hogy nincsen "tiszta feltuningolás". Vagy ha van, az LP is az.
Tudniillik csak a publikus tevékenységed nézve: elérsz egy szép B csoportos kört,
ezt a játék jutalmazza 100 arannyal, ennyi jár érte és pont. Eddig tiszta a történet!Ezután viszont másik eszközön "egy kattintással" felveszel +100 aranyat. Az jár?
Nyilván nem, legalábbis a fejlesztők szerint. Harmadik eszközön +100 ugyanígy...
A végén tehát annyi aranyat kapsz az eredményed után, mintha az "A" csoportos
lenne, noha tudjuk, hogy azt elérni borzasztóan nehéz (sajna neked sem sikerült).Mondtam, hogy utolsó posztom volt a témában! De egyszerűen irritál, hogy kötöd
az ebet a karóhoz, hogy minden, amit csinálsz "legális", és próbálod összemosni
az időmérőt meghekkelőket (a csalókat) azokkal, akik egy kattintással felvesznek
aranyakat. Miközben te ugyanezt csinálod, nyíltan, vállaltan. És szerinted AZ oké.Szerintem is oké! Sohase "szólnálak meg" érte, hogy sok aranyat hekkelsz! Csak
ne hirdesd már az igét, hogy ez hűdenagyon legális, meg mennyire tisztán játszol.
Ennyi erővel az is csaló szerinted, aki vásárol aranyat, és azért fullos az autója.
Igaz, hogy megdolgozott a jó magyar forintokért. De nézd az én példám: a majmok
szerint uszkve 130KHUF befizetésével jár mondjuk 5000 arany. Ezt vehetem fel.
Ha ezután (egy másik eszközön) egy kattintással megint felveszem, szvsz morális
szempontból semmivel nem különbözik attól, amit te csinálsz. És írod is, hogy hát
kéne még néhány eszköz: mennyiségi kérdéseken vitatkozunk tulajdonképpen?Én élesen elkülöníteném azokat, akik az időmérő átvágásával érnek el jobb időt, s
akik csak a tuningot szerzik meg... így vagy úgy. Végeredményben úgyis azokkal
kell megküzdeni, akik fullos autóval mennek, mivel biztosan lesz a világon néhány
olyan játékos, aki az adott autó fullos tuningjához teljesen legálisan jutott. Semmi
hekkelést nem alkalmazott: lehet, hogy az a kedvenc autója, és minden aranyát a
tuningjára áldolzta, meg a rengeteg TT kör ismételgetésére, úgy ért el jó időt.
Ha meg akarod verni, akkor neked is jó időt kell futni, azt meg arannyal nem lehet.Egyébként nézz már magadba egy kicsit, hogy mit "abszurd" időzöl le. 6 század!
Tényleg a gyomorforgató szarráverés esete... Mi van, ha csak belagolt a telefonja?
Értem én, hogy lehet trükkös csaló, aki csak egy picivel csalja el, hogy ne legyen
feltűnő és reménykedik, hogy nem veszik észre, te meg reménykedsz, hogy majd
jól kivágják, mert szerinted csaló (vagy "tudsz valamit", csak nem csinálod utána).
De amúgy honnan tudjuk, hogy nem csinálod utána? Mindegy is: én jó tanácsként
írtam, hogy ne erőltesd ezt az "oválos őrületet", mert jól nem fogsz járni szerintem.Ui: most már tényleg az utolsó posztom volt. Elmondtam az álláspontomat. Ennyi.
Továbbiakban nem kívánok reagálni a válaszodra: tudom, hogy fogsz írni megint rá,
persze nem várván választ, csak a tisztánlátás kedvéért. (Már rég tisztán látjuk.) -
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #9456 üzenetére
Nagyon sok múlik a ráforduláson (Tertre Rouge). Ha ott rossz a tempó, vagy rossz az ív, egészen más végsebesség érhető el. Nem lehet, hogy amikor 365-ig megy csak fel, akkor nem fordultál rá valami jól, amikor meg elérte a 380-at, akkor meg kivételesen jól jött ki? Én is szoktam nézegetni a féktáv előtt, hogy mennyi az annyi, rendben van-e még a kocsi (érdemes-e hajtani a - nem TT kompatibilis - körrekordra, vagy sem), de amikor elcsesztem a ráfordulást/kigyorsítást, akkor nem is nézem, mert az a kör már "kuka". Annyiban érdekes, hogy hol kezdesz fékezni: sajnos hiába látszik az iPadon a táblán, hogy 200 m, a fene se fogja azt 380 km/h-s tempónál olvasgatni, szóval inkább "a kis házhoz" lövöm be a fékezési pontot. Ha biztosra megyek, kicsivel előtte. A második sikánnál meg általában fogalmam sincs... Érzésre. Valahol még a sárga kerítés előtt kezdek fékezni, aztán vagy összejön, vagy nem. Nagyon régen nem mentem 10 körös Le Mans-t, mert nem farmolok. Már nem. Szerk: utóbbi HSZ-ben 381 az a 281...
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9457 üzenetére
Befejeztem, ez tehát nem válasz, csak biztosítalak, hogy többet nem feszegetem egyik említett témát sem, mert úgy sem fogunk egyet érteni...
Kérdésem lenne viszont még, hogy akkor miért is töröltél facebookon, mint ismerős? A csapat tag választás nem tetszett, esetleg valamelyik eredmény szúrta a szemed? Nem hinnem, hogy nem tudnád megdönteni, annyira nem vagyok jó...
Nem mintha nagyon hiányoznál a barátlistából, de régen néztem egyszer-kétszer a szellemed, pl. Daytona Road-on elég jó volt a oválra ráfordulás, azóta se tudtam úgy bevenni...(A válasz nem minősül további reakciónak, mert ez már egy másik téma!)
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9458 üzenetére
Ezt nagyon köszi: ahogy nézem, van hová fejlődnöm, megjegyezve, hogy az én kocsim nem igazán gyorsul 365 felett (ugyanolyan kocsim van, mint amilyen Neked volt), a tegnapi 380 feletti tempót először láttam (és biztosan bőven 280 alatt lehettem a rázón, mivel ez volt az első kör, a kanyar előtt még voltak előttem, nem ideális íven voltam). Még a végén az derül ki, hogy a 365-ös tempó a rossz tempó: az általad leírtakból azt látom, hogy a 380 megfutható tempó (és az idők is ezt támasztják alá). Én a rázóról 310 fölött "szoktam" lejönni (magyarázat a "szoktam"-ról: versenyenként kb. egyszer ...sajnos van még egy olyan rossz reflexem, hogy a rázókőröl visszarántom az aszfalra, ahelyett, hogy a kövön tartanám...ezt még csiszolnom kell, általánosságban 300 a rendszeres).
A lényeg: ha a kocsi gyorsul 375-ig, akkor ezt akkor is megfutom fékezésig, ha mondjuk 280 alatt jövök ki a rázóról.Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Kronok
aktív tag
nálam a telefonon /6s Plus/ a hang tökéletesen működik, de ha megnézek pár reklámot és utána megyek egy kört bármilyen pályán na akkor eltűnik a hang, a célba érés után újra van zene, következő pályán a lámpa ad ki hangot aztán megint síri csend, áthaladok a célon megjön a kocsi hangja, ezt az utolsó frissítés óta kezdte el,de ha kinyomom a játékot és újra indítom és nem nézek reklámokat verseny előtt akkor minden rendben
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #9460 üzenetére
Nincs mit. Az áprilisi HSZ-ben is van elírás, mert 95.1-es volt, ahogy februárban.
Viszont azóta, hogy ráraktam a maradék tuningot is, sehol se vagyok a 2:37-től!Szerk: emlékeim szerint a valaha futott legjobb köröm valami 2:35 volt. Egyszer.
Természetesen tökön-paszulyon át, ahogy kell, ha csak "gyorsan" farmolsz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #9460 üzenetére
Eszembe jutott még valami: ha esetleg egy elrontott kanyarvétel után (írtad, hogy
még előtted is voltak, az első kör volt a furcsa s eléggé benne voltál a sűrűjében),
a mögötted jövő Toyota mondjuk megtol egy kicsit "rásegítve" a gyorsulásodra.
Lehet, hogy hülyeség, de adott esetben előfordulhat, mert azok mennek 400 fölé! -
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9463 üzenetére
Szerintem nem, (pontosabban igazából nem figyeltem, mert akkor még fel sem tűnt a dolog) mert utána is megmaradt a tempó (a második köröm lett 2:45-ös), aztán amikor elkezdtem kőrözni, becsapódtam egy 911-be (próbálkoztam, ha már ment a verda), ill. kétszer-háromszor ki is csúsztam...na utána a 365 is csak kínkeservesen ment.
Este keresek valamit, amivel rögzíteni tudok videót a tableton, ha sikerül feltöltöm a jelen állapotot (nem nagyon találok éles LM videót ezzel a porsché-val).Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
nordino
tag
Sziasztok!
Bluestack-kel pc-re akartam feltenni,lejön a store-ból,de indítás után csak az EA kezdőképernyő jön be és ennyi.Mi lehet a gáz? -
cuebler
senior tag
-
DigitXT
félisten
Kizárólag a trágár csapatnevek miatt. Nagyon zavart: te magad javasoltad, hogy
ha így van, akkor töröljelek a barátlistából. Más megoldást nem ajánlottál fel.
Ezért így tettem. Eredmények sosem szúrták a szemem, miért is tették volna?
Az, hogy törekszem a barátlista elejébe felküzdeni magam TT-n, az nem jelenti,
hogy ha találkozok egy általam megdönthetetlen időeredménnyel, akkor inkább
törlöm az adott személyt a listából, hogy ne is lássam, LOL... Amúgy is már
mondtam, hogy az az idő, amit futottam, az csak "C" csoport, azaz CIKI: hehe!
Nem minden autó, és nem minden pálya fekszik (nekem): el kell fogadni...
Amúgy most, hogy mondod, volt Endurance-od, amit nem tudtam megdönteni...
És? Ilyenkor nem törölgetjük ki a másikat, hanem elmegyünk offline-ba és kész.
(Vagy rájövök a trükkjére. Vagy addig próbálgatom, amíg bedob valami bugot.)Ui: egyébként nem értem, hogy ha a kislányod is játszik a játékkal, akkor mit is
szól, ha meglátja az apja neve mellett, hogy milyen "fura" nevű csapatokban van.
De természetesen mindenki úgy neveli az életre a gyerekét, ahogy tudja: hiszen
ma már a közmédiában sem kell messzire menni egy kis G.CI-ért. Ez elfogadott.
Más körökben viszont gáz - nem szerettem volna ilyen feliratokat látni a listában!Szerk: a fenét, nem is a te Endurance-od volt. Szerintem azóta sincs meg, mert
rémlik, hogy néha nekifutok, leamortizálom a Gallardot, és hagyom a francba.
Tudom, ha végképp nem megy, mehetek majd offline. De szeretném normálisan
utolérni a kollégát. (Adott már be ott komolyabb ellenfelet is, már csak azért is!)[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9469 üzenetére
Hmm, valóban, tényleg én ajánlottam, hogy törölj, akkor hát bocsi. Azóta amúgy már nem vagyok ilyen csapatokban, mert van egy állandó csapatunk, ahol parkoltatjuk a profilunkat a nagyobb versenyek előtt, ha kell az eredmény, akkor átlépünk, amúgy meg csak van. Nem azért döntöttem így, mert a lányom is nézegeti időnként a játékot, nem hiszem hogy súlyosan befolyásolná a lelki fejlődését, több mocskot lát az iskolában, meg a TV-ben, mint egy játékban. De amúgy oké, megértelek, én is csak poén szinten használtam ezeket a tageket, semmi célja nem volt, ha téged zavart, akkor ennyi a történet. Peace!
Volt egy saját 2 személyes csapatom is (l4ci taggel), de elvesztettem, mert a csapatarany miatt mindkettővel átmentem, a csapat "megszűnt", de nem tudom újra létrehozni, mert már foglalt a név. Beragadt, így jártam...
Azt hiszem, csak egy Endurance volt, valamelyik Exclusive Ferrari szériában, ami 30 km felett sikerült és egy elég jól menő barátnak sem sikerült azt megdönteni, de amúgy nekem se jött össze többet...
Próbáltad már az Exclusive FXX-K szériában a Porsche Test Track Endurance-ot? Na itt több 100 km-t is lehet futni levágásokkal és elég jól tud hozni a kasszába fame vagy R$ bónusz napokon.
-
SoldierL
senior tag
Sziasztok! um. bajban vagyok!
Bannoltak. A kód: 10086 és feloldást 01/02/18-ra írja. 1 év.Ilyenkor mit kell csinálni? Írjak a supportnak? Felmentem a firemonkeys oldalra, azt sem tudom hova nézzek..
nem igazán tudom melyik menüpont alatt tudnám velük felvenni a kapcsolatot. Ha valaki tudna segíteni, nagyon hálás lennék. köszönöm -
l4ci
senior tag
válasz SoldierL #9471 üzenetére
Csináltál vmi nem tiszta dolgot, amiért bannolhattak? Megadtad másnak a profilodat? Elmentetted másik Facebook/G+/GameCenter alá is a profilodat? Használtad valakivel párhuzamosan két különböző IP-ről? Esetleg korábban bannoltak már valami miatt, vagy ez az első ilyen eset?
Ha a fentiek közül egyik sem igaz, akkor reklamálhatsz, de a tapasztalatok nem túl jók, ilyen esetekre nem szokott válaszolni a support. Amúgy a játékon belül található support oldal oda irányít, de a neten is rákereshetsz a firemonkey oldalán, ott tudsz ticketet nyitni. -
Pompi
MODERÁTOR
Itt van a mostani bannokról infó, ennyit találtam a tűzmajmok oldalán: [link]
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
Hát, ha már nem vagy ilyen csapatokban felvehetjük egymást megint.
Legalább lesz kivel versengeni a (hekkelt) garázsértékben. Nekem
1Mrd R$-t átlépte most, hogy megszereztem a Gauntletben a kocsit...Amúgy én is saját "csapatban" vagyok: békénhagynak a felkérésekkel.
Nekem csak az számított. Persze, a HUNP se volt rossz, hiszen innen
kb. mindenki ott van, de aztán jöttek a trágár nevek, meg elit csapatok,
úgyhogy inkább léptem én is: azóta DTXT és nem "farmolok" senkinek.
(Nem is nyerek semmit, de nem baj, mert nem is vagyok rászorulva.) -
Aladdin
senior tag
Azert az vicces, h a heti TT-ben az Indi ovalon azzal a Toyotaval, amelyikkel mindenki a top idoket futja, 0,26 mp-cel vagyok az elsotol. Pedig nem azert, mert lassu vagyok, magamhoz kepest 2 tizeddel jobb idot futok, a ghost szerint, megsem adja meg. Tehat ha belegebedek sem tudok ennel jobb idot futni.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9475 üzenetére
Na igen, ez érdekes, nekem a két porszívóval együtt sincs meg az 1Mrd garázsérték, csak 989M körül van. Talán majd a harmadikkal. De én ugye nem vettem meg a matricákat a fullozás előtt, valszeg ez számított sokat.
Aladdin: én is azt hittem, hogy a Sony tabbal nem tudok jó időt menni, aztán mégis összejött 44.756, ami nem is rossz. Sokat kell próbálni, egyszer csak bead egy jó időt. Eszköz nem annyira számít, inkább csak "szerencse" kérdése, meg persze nagyon jól kell venni azt a 4 kanyart, első kettőt durván levágva, majdnem a füvön, a második kettőt pedig lehetőleg a fehér vonal mellett. A top10-ből nem soknak van szelleme, akinek meg van, nem a legjobb idővel van bent, az enyém (Zóra P. és László T.) sem az, amivel a legjobb időt mentem...
-
DigitXT
félisten
No igen, már látom. Kérdés, hogy megérte volna csak ezért még a matricákra
elszórt sokezer (!) aranyat is "kibányászni" a játékból. Szerintem abszolúte nem.
Amúgy fura ez az Audi, hogy van benne nyomatékváltó, de sok vizet nem zavar...
(4. fokozat kihúzatható belőle? Még nem tartok ott, csak kérdezem hátha valaki.)Mellesleg, tegnap mintha láttam volna, hogy Petya25-nek már meg is van (171),
de délután már nem azt mutatta (170): bugos lehet ez is, vagy én vagyok vak?[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9478 üzenetére
Sok embernek megvan már, én a nagy levelen még el sem kezdtem, a kicsivel is csak 25% körül járok, nem sürgős, ráérek vele hétvégéig, hamar le lehet nyomni. Csak az utolsó speed recordot kell majd kicsit butítani kevesebb tuninggal...
Néhány speed miatt tolattam már vele a célegyenesben, elég gyorsan megy hátrafelé is (na azért nem egy Regera).
-
-
l4ci
senior tag
Ha nincs feloldva a kocsi, akkor sehogy, általában el kell jutni addig, hogy unlock-os legyen. A kis levelemen pl. most küzdenem kell a B-ért, mert csak a Venom van meg Spa-ra, de ezzel még "csak" a C csoport van meg, mert ezzel a kocsival elég nehéz ez a pálya, nagyon csúszik, kevés kör van, amit körbe is tudok vinni, mert mindig eldobom valamelyik kanyarban, iszonyú rossz a fékje.
Viszont az FXX-K jobb ide, viszont még nálam is lockolt. Azt fogom csinálni, hogy a szériájában elmegyek addig, amíg csak egy verseny hiányzik a feloldásához. Itt mentek felhőbe. Megcsinálom az utolsó versenyt, odaadja majd 20% showcase discounttal az autót aranyért, feltuningolom arannyal addig, ameddig tudom (nem lesz fullos, mert ahhoz több, mint 3000 arany kell és most csak 2000 van), megyek vele wttt-n, ameddig nem javítok, utána pedig visszatöltöm a felhő mentést.
Szerencsére nekem a kislevelen is majdnem minden széria nyitott, max néhány autó van csak, ami még lockolt állapotban van. Amúgy az autóbérlést wttt-re meg megszüntették az előző verzióval, mert rájöttek, hogy nagyon nagy bug van benne és csomóan így vettek bagóért kocsikat, mert egy hiba miatt bent maradt a garázsban.
-
tailor
őstag
Gyerekek, most vagy én hülyültem meg, vagy valamit már megint mókoltak az autókon? Egy fullos Miura mióta csúszik meg a kanyarban 60 km/óránál??!! Hát a Focusszal gyorsabban kanyarodom! Úgy kell vezessek, mint egy nagypapa, egyszerűen nem tudok győzni a Miura showcase eventben Silverstone-ban
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Már rég nem mentem vele, de ha túlkormányzod, szerintem bármikor...
Nem mindegy milyen kanyar. Van amit F1 autóval is gyök2vel vesznek.A Fóka elsőkerekes, annak egy hajtűben is taposhatod, max. letolja az
orrát az útról. Ellenben egy hátsókerekesnek ha taposod (ugyanott!), a
segge fogja elhagyni a pályát, sokkal kezelhetetlenebb: legalábbis IRL.
(Ettől a játékbeli fizika természetesen eltérhet. És mókolhattak is vele.) -
tailor
őstag
válasz DigitXT #9484 üzenetére
Igen, csak egy 1,16 g oldalgyorsulást bíró autó kicsit másképp kéne viselkedjen... Na mindegy, végül összehoztam a sikert. Amúgy nem tudjátok, a kocsik fizikája hozzávetőleg az eredeti alapján készült, vagy egyes gyártók fizetnek, hogy a kocsijuk vezethetőbb legyen a játékban? A Ferrarival pl. nagyon rossz a tapasztalatom, olyan hirtelen dobják el a feneküket (458, FF, F12), hogy azt egy '92-es 911 turbo is megirigyelné
-
Petya25
addikt
Almán kint van az új verzió.
Szerencsére mindennel végeztem az előzőben.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #9492 üzenetére
Ezzel a Lambóval viszont vmit elcseszerintettek a majmócák.
A 4. túl hosszú, a 6. meg mintha ott sem lenne, ugrik 7-be... tuti
nem ilyen élőben, de hát tudjuk, hogy ez a "real" racing!"Egyszer valaki megpróbálta a 7-esen ugye a Lambóval ezt. De
nem jött össze... Tehát valami menetdinamikai kalandba került."
(48. percnél) -
Kronok
aktív tag
a versenyek nagyon hosszúak, már az elején 4,6,9 körök, mi lesz a végén 20,25 kör
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Petya25
addikt
-
l4ci
senior tag
válasz rumos14 #9498 üzenetére
Egyetértek, ez csak ilyen "kellett egy update, de nincs időnk összerakni semmit, így kaptok pár kocsit" frissítés lett. A Lambo 18 update után vihető (gyakorlatilag gombokért), de minek, tényleg nagyon hosszúak a versenyek, de már így is 50% felett vagyok, estére meg is lesz a kislevelen. A nagyon meg végigtolom hétvégén.
Amúgy én most kitaláltam a level 1000-es botbutítást: úgy butítom őket, hogy végig nyerek. De nem akárhogy, hanem végig hamiltonozva (feltartva, lassan haladva). Volt olyan Suzuka East Elimination, ahol két teljes kört mentünk csak, mert olyan lassan vettem a kanyarokat (60-70-nel) és a hülyék meg nem tudtak megelőzni, mert csak ideális íven előznek. Az előző LTS-ben is bejött, a végén csak 240.9 km/h-t dobott a Speed Recordra, mos is már 3.5 km-eket dob már csak be Endurance-ra és még nem tartok 75%-nál se! Ha így megy tovább, a végén már el se kell induljak és nyerek!
A top speedhez ráadásul lesz Spa, de 10 körös, mert a széria végén van! Az 20 perc, csak azért, hogy egy jó eredményt elküldhess! Sokan nem fogják ezt most tolni, csak a legelszántabbak. Na meg a hekkerek persze, amiből egyre több van sajna, TT-ben is és csapatversenyeken is...
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Autós topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- OLED TV topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- NBA és kosárlabda topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!