Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
a Miurával miért nem tudom bevenni Daytonában az utolsó kanyart
Látatlanban azért, mert túlkormányzod, és kidobja a [SEGG]-ét.
Amúgy melyik pálya is ez? Három tized az már valami: rá kell gyúrnom.
Szerk: emlékszem vmi Miurás menetre, ami első-másodikra egészen jó
lett, de aztán nem nagyon sikerült javítani, így hagytam a B csoportban.Szerk: de lehet, erre rosszul emlékszem, mert pl. ilyen képeket találtam:
1:46.672
1:43.009
1:40.997
1:39.371
Daytona. És Miura. Szóval elképzelhető, hogy akkor erről van szó.És akkor sejtem, melyik balossal van a baj, amiből rossz a kigyorsod, és
onnantól kuka az egész menet... hát igen, ha "kiadja", sokat lehet nyerni.
Ha meg nem adja ki, akkor befüvezel: invalid time, és mehet a retry LOL.Én nem megyek "bármikor" Top20-as időket: nekem gyakorolni kell ezt...
És még akkor is lehet, hogy a saját képességeim kevesek hozzá... Ezért
első sorban magam ellen versenyzek: magamhoz képest nézem, jó-e az
adott idő. Ha úgy érzem, nincs több benne (az én tudásommal), hagyom.
Ha látom, hogy valaki nagyon ver (ennek ellenére), megnézem a ghostot:
ennél a Miurásnál is ezt tettem, mert néha frusztráló, ha az eleje "elég jó"
lett, és nehéz vele menni, sokszor eldobálom emiatt, és nem jutok el oda
a pályán, ahol volt egy komolyabb hiba, amit kijavítva verhető az az idő...
Ilyenkor könnyebb más ellen, ha neki az eleje volt pont a gyengébb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #8901 üzenetére
Már csak azért sem megyek bármikor Top20-as időket, mert
- elsőre nem tudom a féktávokat (1:46), koccolással, invalid
- másodikra kieresztem ahol óvatos voltam: füvezés, invalid
- harmadikra érzem, hogy most már menni fog... falba állok!
- negyedikre már sikerül menni vmi "értékelhető" időt (1:40),
és bár látszik, hogy az eleje jó vacak lett, az a balos fasza...
(Amúgy egyszerű: rövid fék, gyors gáz, és nagyon szélesen,
hogy ne dobja ki a seggét. A valóságban ez már bünti, mivel
mind a 4 kerék a rázókövön túl fordul! De hát ez a (I)RR3...)Szerk: lehet, hogy most benéztem, nem a rázón, a csíkon...!
Muszáj lesz javítanom (az A csoportért), s mert Petya25...
Az elejében 3 tized tényleg könnyen lefaragható. Ez ilyen.De ha elkezded erőltetni a lefaragását, elszállhatsz. Pepi6 pl.
nem véletlen mondta, hogy ennyi-annyi van még benne. Van.
Kérdés, kiautózod-e? Te tudásod, telefonod, és álmosságod...
Vki a WR-t is megfutotta, és ha nem csaló az is benne van.
(De nem nekem.)[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8903 üzenetére
Igen, ez az a Miurás pálya, wttt Daytona! Na itt a "még" csak 1.2 mp-es ghostoddal mentem és az a ráfordító balos nem úgy jött ki, mert valahogy felmentél ív felső felére, amire először azt hittem, hogy offtrack lesz, de aztán próbáltam ott is, de nem jött össze, itt mindig kaptam legalább fél másodpercet. Ezt a kanyart kell gyakorolni, féltávot-kigyorsítást, meg után a sikánt, mert ott kapok nagyon sokat. Az én időmben is van még simán 1-1.5 másodperc, de még nem vettem rá magam, hogy próbálgassam. Talán hétvégén, ha befejeztem a Limited Regerát.
Apropó, Speed Record versenyeken mennyire vagy jó? Gondolok itt a holnapi Regera Speed Team Challange-re. Spa visszafelé megvan gondolom. Mert ha esetleg van jó időd (~455 km/h) akkor szeretettel várunk normális csapatokban is (60R3, 60RR), nem csak ilyen SEGGekben...
A 60R3 szinte mindig aranyos szinten végez, csak a miheztartás végett, megutóbb 24. volt, az mondjuk distance verseny volt...
-
485
aktív tag
Regerával lehet háromszázzal tolatni
-
Sordoran
addikt
Hát ez a Regera event is lement. Mivel már alapból 88.9-es volt az autó, pici tuningot kellett még dobni rá, hogy meglegyen a PR 90, de pozitívan zártam teljesen (kevesebb mint 100 gold volt a tuning). Az meg jól ment itt, hogy nem nyertem nagy fölénnyel, mindig lelassultam végén, hogy ne sokkal nyerjek, így az utolsó versenyeket is totál káros autóval toltam le, és bőven megvolt így is az előny. Csak pár speed record, meg speed snap volt teljesíthetetlen, ha nem volt szervizelve az autó.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
Elindult az új Gauntlet, és nem vagyok túl boldog. Előzőt elég hamar meg lehetett csinálni relatív, de most tanulhattak belőle, mert első versenyek alig több mint 2000 pontot adnak, és összesen 250 ezer kell. Még 6 nap van rá, szóval tolni kell sajna keményen.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
.Habi
csendes tag
Véget ért a WTT? Megadta a B időre a 100 aranyat, viszont a pályát, időt nem törölte.
Remélem holnap is megadja.Ja, belül azt írja: ends in 8 hours.
[ Szerkesztve ]
-
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #8916 üzenetére
Nekem nem volt nehéz, bár már volt első tuningsor rajta. (már mint röhögve könnyű volt) De ugye nem ugyanazt kapjuk, később tuti kapok én is olyat ami nem fog menni. Majd megnézem, mennyi tuningot rakjak rá, általában egy 2. sort szoktam goldért, majd után még 1 pénzes.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
cuebler
senior tag
a negyedik vagy ötödik boss-racing előtt elcsesztem valamit, ideges lettem, a 6P majdnem a falon végezte abba is hagytam, 'szom bele, nem idegesítem magam rajta én sem
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
DigitXT
félisten
válasz Sordoran #8917 üzenetére
Nekem 1 kör Daytona Road... 7 ellenféllel Hardnak nevezve, és mivel
az előbb részletezett tulajdonsáokkal bírt az autó tényleg gáz volt...Aztán így estére megérkezett az első sor (csak pénzes) tuning, rögtön
Mediumnak nevezte csak, majd rátoltam a második sort (persze, csak
az aranyosok mentek rá rögtön), így lett Easy a kihívás. Ehhez képest
sikerült elcseszni egy rossz féktávval, és most, a kilövés után belépve
azzal fogadott, hogy run completed. Tehát nem próbálhattam újra és a
talonban lévő 7000 pont is ment a levesbe, nem csak a ticket... Fasza!Persze, jó pénzért lehet ticketet vásárolni, tehát semmi gond, csak egy
hangyafasznyit idegesítő a dolog. És ugyanolyan, fos autóért küzdünk!Szerk: ja igen, az előzőben versenyenként jött 7-8000 pont, most meg
boss-futamonként, szóval úgy néz ki nem tudják vmi jól belőni.[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #8921 üzenetére
Én ezért mentek már minden futam után amikor nehezedik, mert ha kilövöd játékot is azt írja vége, de vissza lehet felhő mentésből tölteni. Sejtettem, hogy valami gyors pályát kaptál, azokon szokott gond lenni. Daytona vagy Indianapolis.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
l4ci
senior tag
válasz Sordoran #8922 üzenetére
Én meg ezért nyomom két eszközről, amikor az egyiken mentek, a másikon azonnal restore. Ha már ennyire szivatnak, akkor legalább bebiztosítsam magam. De azért vannak teljesíthetetlen feladatok megint: Hockenheimring Short 2 kör, Boss Challange, ne ütközz, ne menj le a pályáról 1mp-nél több időre. Na itt már eleve nem lehet elfordulni a rövidre koccanás nélkül, az offtrack még talán belefért volna, de mindig hozzáértem valamelyik autóhoz. Aztán végigmentem kilökdösve mindenkit, de 26-os tuninggal épphogy utolértem az elsőt a második körben. Kicsit erősre vették a botokat ennél a feladatnál. Rápróbáltam vagy 9x, de nem lett meg, hát kezdtem előről. Pedig volt ne fékezz feladat Dubai-ban is, az másodjára meglett, manuál gázzal simán lehetett hozni.
-
rumos14
nagyúr
én szabotálom ezt a gauntletet, nagyon lassan lehet haladni. elmegyek 60e pontig az aranyok miatt, de aranyos fejlesztést nem tolok a Nissanra és így nem is lesz meg, de tök őszintén... nem is fog hiányozni.
-
Terapeuta
őstag
válasz Petya25 #8900 üzenetére
Én "beültem" a Regerába, és rájöttem, hogy újra kell tanulnom a játékot . Gyorsan megvettem az Agerát, és elkezdtem tanulgatni: Montrealban már egész jól kapkodom magam. Egyszerűen nem teljesen veszem, mi történik körülöttem: minden annyira gyors. Kb a 918 Spyder-nél még tudom kontrollálni, mi történik.
Természetesen mikor megvettem a kocsit, jöttem rá, hogy: ja, ez amúgy nem ártana a heti TT-hez...de mindegy, szerintem szétidegeltem volna magam. Szóval kell még gyakorolgatni...
Cserében vettem négy kocsit, egyikük a lexus (letudva), de köztük a BMW M3 GT2 ALMS 2010, ettől elérzékenyültem .Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #8925 üzenetére
Ez a BMW az egyik kedvencem volt a játékban. Egészen addig, amíg nem lettek újabbak és jobbak. Tény, hogy abban a kategáriában a legjobb, mert nagyon jól tapad, jól gyorsul. De a Regera is bitang jó kocsi, csak tudni kell vezetni. 400 felett simán megcsúszik már Daytona oválon is, fékezni kell és manuál gáz-fékkel menni vele és akkor kezesbárány. Volt olyan Daytona wttt, ahol a Regerával simán jobb időt mentem, mint az elvileg gyorsabb Venommal. A Venom csúszott, a Regera jobban tapadt be kanyarokban és a kigyorsításon!
De hasonlóan jó autó még a Zonda, Huayra vagy Ferrari FXX-K is, csak kicsit drágák... -
cuebler
senior tag
azért érdekes, hogy a "száraz tények" (wikia) alapján a regera kevéssé kezes, mint a venom. személy szerint is a regera-t tartom jobban irányíthatónak, ráadásul fékezéskor is sokkal stabilabb. ennyi a statokról
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
Terapeuta
őstag
Igen, tetszik ahogy gyorsul, de ahogy fékez...az mégjobban . Bármelyik
botkocsi mellé beérek kanyarban és ahogy mondod: betapad bárhol.
Sajnos a manuálozás biztosan nem fog menni...azt hiszem, a játékot is visszateszem SD-ről (még nem tudom, hová, mert nincs helyem...eddig nem zavart, ha szaggatott, ekkora tempónál viszont - főleg rajtnál, első kanyarok, stb. - egyszerűen lehetetlen jól kijönni, ha közben "gondolkodik".<mindenki>
Egy gyors kérdést engedjetek meg: a "farmolós" pályámon, ahol eddig 8:10 körül/alatt futottak be a botok, most hirtelen 10 másodperccel gyorsabbak lettek, állandóan 8:00 alatt maradnak. Mindig igyekszem 50-100 yardnál nem jobban nyerni és ez mindig sikerült is...ez sajátosság, vagy esetleg szintugrás (már nem 20, hanem 22 aranyat kapok szintugrásnál ) miatt van?.Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Én még azon a szinten vagyok, hogy a kocsik legyenek meg...azt még talán tudom kezelni, amikor az említett BMW-ből "átülök" pl. ebbe a szuper Altimába és reménykedek, hogy be tudom venni a kanyarokat (nem mindig...így a pályat sem ismerem annyira, hogy hiányozna, de azért tekerek. De olyan mélységig, amely kellene ahhoz, hogy legalább "C" időt fussak, az elég kevés pályánál adott.
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #8932 üzenetére
Jajj, ne is mondd... Ez a játék annyira de annyira lassú a telefonomon, hogy azt leírni nem lehet. Tettem bele egy 32-es SanDisk Ultrát, merthogy az "gyors", aztán fenét. Minden letöltött app-ot az SD-re ment (Lenovo rulez), de induláskor, meg a verseny után újratöltéskor iszonyú lassan tér vissza a főmenühöz. Volt olyan, hogy 15 perc alatt sem indult el a telefonról. Tabletről nincs ilyen gond, ott gyorsabb a betöltés, viszont sokkal jobban is laggol. Gondolom itt a probléma az lehet, hogy a tablet idősebb és hiába volt 3 éve csúcsgép, ha fullhd-be kell(ene) renderelni a grafikát, a telefon meg 1 éves és "csak" HD felbontású (1280x720). Ez van, jelenleg nincs pénzem iPad-re, vagy iPhone-ra, de tervben van már egy ideje...
A botok (AI) gyorsulása sajnos a játék sajátossága. Minél több versenyt nyersz meg, annál gyorsabbak a botok. Sőt, minél jobbak a barátaid, annál erősebbek a TSM ellenfelek is. Régebben volt, hogy a 10 körös LeMans 5. körében már leköröztem az utolsókat, mostanában már csak a 8. vagy 9. körtől érem utól őket, hiába megyek 2:40 körüli köröket. Ez van, az AI alkalmazkodik hozzád, ha gyorsulsz, akkor a feladatok is nehezebbek lesznek.
-
zozika2
tag
Helló, csak most kezdtem el TT-zni, van olyan autó amelyik többet szerepel és érdemes tuningolni?
És melyik csoportban ad aranyat? A, B, C? Köszi! -
DigitXT
félisten
Megnéztem ezt a 60R3-t mert látom, Petya25-öt is átcsábítottad:
azt írja, napi több óra játék az elvárt, nyilván a csapatért. Hát kell
nekem harmadik/negyedik munkahely? Nem. Lehet, hogy csak
450-et viszi a fullos Regerám, de napi több órám farmolni nincs...Igaz, elfogyott az aranyam, azért nem fullos a Nissan, ami amúgy
így majdnem fullosként is sokkal élvezhetőbb, mint nullatuninggal
volt az elején. A distance challenge meg vicc... Kell sok betanított
batman, aki órákat autókázik, és voilá! Ha vmi csapat-TT lenne, s
abban villantanának, akkor aztmondom, ejha ez tényleg elit team!
Így viszont látatlanban inkább csak nagyon ráérnek. (+ügyesek)Megjegyzem kizárólag azért csatlakoztam csapathoz, mert rohadt
gagyin írták meg a majmok a csapatosdi kódját és TT listákból pár
IQ-nindzsa mindig megtalált, hogy menjek oda, ha gyors vagyok...
Ezzel még nem lett volna baj, de a játék a hallgatás - beleegyezés
elvet követte, így fura "barátaim" lettek néha, meg mindenféle fura
csapatneveket láttam a nevem előtt... pedig senkinek se fogadtam
el a felkérését, sőt, legtöbbször épp ebből vettem észre, hogy volt!Szóval kihagyom, de azért köszönöm az invitálást. Most már azt
is sejtem, hogy a SEGG, F.SZ, G.CI, SZ.R (és társai) csapatokhoz
valójában nem csatlakoztál, csak vki humor harold ilyenekre hívott,
és mivel épp nem volt csapatod, automatikusan hozzád is rendelte.Szarjon sünt.
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #8939 üzenetére
Nem konkrétan átcsábított, csak a HUNP-ben egy rakás ember még a Speed rekordra se vette a fáradtságot. Ami persze nem gond, de akkor miért nem csapják ki az inaktív tagokat. Nem tervezem, hogy többet mennék ezután mint eddig, az legyen elég, csak a saját futamait fogom tolni.
A Nissan gauntlet csalóka volt, a 30. futam környékén pár teljesíthetetlen boss skippel, ami max a plussz goldot vitte el végig lehetet menni rajta egy körben. A végén pár pite autocross már 25ezreket fizetett megkötés nélküli boss CUP-okkal párba kötve. Nem szenvedtem vele 3-4 újrakezdést hogy meglegyen a 250e.....
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8939 üzenetére
Na akkor egy kicsit a csapatversenyekről, meg az abból kinyerhető aranyakról.
Nem feltétlen kell napi több órát menni, speed record-nál elég a legjobb időt betolni, amit tudsz...
Ez Regerával 458 körül van valahol. Nagyon nehéz, szerencse is kell hozzá, de nekem is összejött 455.96, pedig sose voltam jó ebben. Először tablettel próbáltam, ott pár próba után lett 452.8, majd átvittem az eredményt egy másik csapatba, de elrontottam, így javítottam, és immár a telefonnal mentem egy jobb időt! Ezt végül nem a 60R3-ba vittem, hanem a 60RR-be, ugyanis itt is van egy sorrend. A 60R3 az első mindig, ide viszik a jobb eredményeket, ami a hétvégi speeden min 456 km/h volt. Én nem mentem ennyit, így csak a 60RR-be fértem be. Végül ez a csapat is "majdnem" befért a top100-ba, ami az arany jutalmat jelentette volna, konkrétan #115 lett, de csak azért, mert az utolsó két kolléga nem tudta a 450-et se túlszárnyalni. De nem baj, mert a 60R3 viszont #15 lett, ami 43 aranyat jelent egy játékosra vetítve. És át lehet járni a csapatok között, így ki tudod venni a nyereményt a másik csapatból. Egy Team Challange-nél csak egyszer, de jól jön, egész jól lehet trükközni vele. És az eredményeket is át lehet vinni egyik csapatból a másikba, ezért is vagyok ilyen F.SZ, P.NA, G.CI, S.GG nevű csapatokban, mert ha van időm és tudok menni valahol egy jó eredményt (speed, distance, stb.), akkor azt a nap végén átviszem oda, ahova éppen kell. Vittem már a 60R3-ba és 60RR-be is már és aranyat is nyertünk vele. Sőt, olyan is volt, hogy egy társunk egész nap nyomta az unassisted british autocross-t és egyedül befért top200-ba és nyert 520 aranyat, és mivel jó fej volt, megengedte, hogy ezt más is kivehesse másnap. Oda-vissza mennek ezek a barterek, akinek éppen van ideje, az tolja, máskor meg más tolja meg jobban, így megy ez a csapatverseny. -
DigitXT
félisten
OFF, de rúgja neki rendesen. Camaro: 7:29.6
A gumi felsírása néha elég félelmetes... -
Aladdin
senior tag
Megvan az Altima, 99 versenyt gyurtem le, 30-as szint volt a legmagasabb, ameddig eljutottam. Viszont erdekes, h nem jott Magnus "baratom", no nem mintha hianyzott volna
-
Sordoran
addikt
válasz Aladdin #8945 üzenetére
Első körben én is eljutottam 30ig, de utána egyszer se. Mindig megfogott egy olyan, hogy ne hagyd el a pályát, és ne sérülj (ami lényegében már a legkisebb összeérintésre failed-et tolt). Egy ilyet skippeltem, utána következő boss futam megint ilyen volt, ráadásul Melbourne-ben, szóval totál esélytelen. Ma meg egy olyan miatt kellett újra kezdenem, hogy hiába tettem amit írt, failed lett. Annyi volt, hogy ne csússzak meg 1-nél többször. Végigmentem, 1x se csúsztam meg, első vagyok, és failed. Majd megint. Kilőttem appot, hátha utána jó lesz, de már a felhőmentést visszatöltve is az volt, hogy vége a körnek. És ez nem az első ilyen hibás verseny volt, de előzőeknél legalább ha kilőttem appot, és újra nekimentem megjavult.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Aladdin #8947 üzenetére
Én is pont így álltam hozzá, csak tegnap már untam, és inkább skipeltem egyet, hátha utána könnyebbeket ad, de nem. Most amint jön egy olyan amit szenvedve tudnék csak letolni, inkább end run, és kezdem újra, időm van rá, de idegem nincs 10x nekimenni.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
DigitXT
félisten
válasz Aladdin #8945 üzenetére
Nekem se jött. A 34-es szintig skippel jutottam. A végén már komoly pontokat
osztogatott a semmire, nem akartam eldobni. Változatosság nem nagyon volt:
rengeteg Hunter, minimálisan különböző feltételekkel, továbbá rövid kupák.
Az elején Autocross és Speed Snap is akadt. Sokadik újrakezdésre már nem.Nagyritkán volt kormányrángatós feladat, és kb. az volt a legnehezebb... Ilyen
"no damage" feltételt nekem soha nem adott: tényleg véletlenszerű, katyvasz!
Egy-két versenyt nagyon élveztem! Volt kihívás is, de nem veszélyes. Hja, ha
a nyereménykocsit fullra húzzuk, azért megoldható. (Rohadt sok aranyból.)Persze rengeteg R$-t eltapsoltam Retry-okra, de legalább fogy: másra nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
oz82
senior tag
Hát én hagytam a fenébe az Altimat! Sokszor kifagyott a game és 11-12 futamtól kezdhettem előlről.
Hiába volt mentés, valahogy eltárolja hogy kilépek/ kifagy. Napi 1óra szenvedést nem ér meg....Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!