Új hozzászólás Aktív témák
-
-
l4ci
senior tag
LVL 400!
-
Pompi
MODERÁTOR
A nap kínzó kérdése rovat, illetve mit rontok el, ti hogyan játszotok. Manuál fék + gáz komboval játszok már egy jó ideje, élvezem így a játékot, kvázi realisztikusabb a vezetés így, ugye nem kell sokáig ecsetelni vannak szituk amikor csak elveszem a gázt, nem fékezek úgy megyek bele egy-egy sikánba, kanyarba ilyesmi.
A múlt héten viszont elkezdtem hosszú kihagyás után újra a heti TT-vel foglalkozni, overal C kategóriába tornásztam magam könnyedén, sokat nem foglalkoztam vele. Tegnap este volt egy kis időm ezzel bíbelődni, így neki estem próbálgatni és azt vettem észre, hogy visszatérve az automata gázadásos, csak fékezős-fékezgetős módszerrel jobb időket tudok elérni, felléptem az overal B kategóriába és van olyan pálya, ahol a nálam kvázi etalonnak számító DigitXT-t is sikerült beelőzni (bár ha ezt meglátja most biztos átmenetivé avanzsálódik ez az állapot ).
Nem tudom mi a háttere a dolognak, tapasztalt valaki hasonlót? Mi lehet a hibám, lehet mauálban nehezebb rögtön gyorsítani fékezés után, míg ugye autogázzal kvázi folyamatosan instant nyomva van a gáz?BTW a manuális gázt-féket még mindig élvezetesebbnek tartom, mint ezt a "fékezgetést", alapvetően így fogok továbbra is játszani, de a TT-kre lehet visszarakom magam autogázra - ami persze ilyenkor pár próbálkozásnyi megszokást igényel.
Feel Good Inc.
-
l4ci
senior tag
Ezt én is észrevettem, hogy a legtöbb TT-n automata gázzal gyorsabb tudok lenni, mint manuál gáz-fékkel. Szerintem azért, mert azt nem tudom megszokni, hogy mielőtt levenném az ujjam a fékről, előtte be kell(ene) nyomni a másikkal a gázt, hogy azonnal gyorsítson. Az a kis késlekedés (reakcióidő), amíg a fék-gáz ujjváltás megtörténik épp elég a TT-nél. Először a Daytona Road Course TT-n vettem észre, hogy az automata gázzal jobb időt megyek, mint manuállal. Viszont a Porsche Test Track Dynamic-nál, amikor a Ferrari F1 volt a TOP autó, azt csak manuál gáz-fékkel tudtam megcsinálni, mert különben mindig kicsúsztam!
-
nexus6
aktív tag
nekem ami mostanában furcsa, hogy néha eszméletlen szinteket produkál a játék. nascarban játszottam amikor soha nem sikerült 12. hely alá mennem. most tegnap estem meg 1 kilométert vertem a másodikra. érdekes.
a lemans legend ferrari esetében mennyit kell egy végigjátszásra (dodo+arany) költeni?Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
DigitXT
félisten
Ahogy l4ci írja: "nehéz" (megszokást igényel) fékezés után azonnal gázra váltani.
Amíg viszont elveszed a féket, és elkezded nyomni a gázt, nem gyorsítasz, így a
kigyorsítás "szuboptimális". Segítség lehet, ha nem engeded el a féket, hanem
szimplán benyomod mellé a gázt, mert azt priorizálja a játék. Hasonlóan féktávon
már "be kell készíteni" a féket. Mellényomni a gáznak, és a fékezési ponton csak
a gázt felengedni - így lehet ugyanolyan rövideket fékezni, mint automata gázzal...Ha egy kicsi kihagyás is van a két gombnyomás közt, addig időt veszítesz. Vagy
korábban kell fékezned. Amivel megint időt veszítesz... Ez ilyen bicikli...Amúgy tökugyanezt tapasztaltam én is: visszakapcsoltam automata gázra, és a
gépsárkány megtáltosodott, erősebbnek éreztem a féket (mivel elég volt "később"
fékezni), s azonnal kigyorsított a fékezés után. Egyetlen hátránya, amit te is írsz,
hogy kevésbé realisztikus meg szórakoztató, továbbá bizonyos szitukban egy kis
gázelvétellel meg is van oldva, míg ráfékezéssel elszállsz. Sőt, van ahol gyorsabb
átgurulni, mint gáz/fék kombóval kockáztatni a stabilitást. De nyilván a Top időket
egészen a határon fordulva lehet csak megcsinálni. Vagy érzed, vagy próbálkozol!
(Én az utóbbi kategória vagyok... Alapból ugyan ráérzek valamennyire*, de azért a
határokat feszegetni kell, az meg sok próbálkozás rengeteg újrakezdéssel sajna.)*: mondjuk B csoportos idő elsőre, másodikra javítom A-ba: utána jön a szenvedés.
-
Pepi6
tag
válasz DigitXT #8207 üzenetére
Igazatok van amúgy ezzel kapcsolatban! Amiatt sokkal" lassabb a manuális gáz+fék, mert vannak üres ciklusok, amikor gurul a kocsi, az meg ugye felesleges időpazarlás vagy fékezni kell(ene) vagy a gázt nyomni. Viszont ez nekem már kényelmetlen, nem teljesen kivitelezhető
-
Mozeska32
újonc
Sziasztok
A laptopomra letoltottem a Bluestacks programot. Az rr3-at sikerult elinditani, de a klaviaturaval a kormanyzas nem az igazi, Ezen lehet valahol allitani? Vagy mivel lehet igy normalisan jatszani? Kormany, kontroller vagy barmi? Ha van lehetoseg gyartot es tipusszamot is kernek, Es hogy Zugloba ha lehet kapni akkor hol? De ezt mar nem muszaly.
Koszonom:Mozeska -
l4ci
senior tag
Újra hétfő reggel és a TT újra bugzik! Nektek sem hozza be az új pályát? Nálam mindkét kütyün szürke a Suzuka és azt írja, hogy vége, de nem hozza be helyette az újat...
-
Petya25
addikt
Durva lett a mai update.
Egy rakás új gép meg futam, meg egy nyerhető FXX K!
Mi pénz meg gold lesz ez....Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #8214 üzenetére
Csak 4 új gép, sztem mind megnyerhető lesz valahogy, ahogy eddig is, csak bele kell önteni pár ezer aranyat az upgrade-ekbe...
A versenyeket még nem is néztem, hajnalban csak lefrissítettem mindkét kütyüt, meg elkezdtem a Ferrari upgrade-eket, de végre van új kihívás! És a TT is megjavult, végre behozza a 4. pályát is! -
l4ci
senior tag
Basszuskulcs, tényleg... Ezt nem is vettem észre, úgy látszik nagyon el vagyok havazva melóval, hogy fel sem tűnik, hogy nincs mért időm egyik pályán se...
Nem baj, legalább több játék lesz a hétre illetve hétvégére, meg könnyebb lesz bekerülni B csoportba, mert mindenkinek újra kell futnia a TT időket.
-
ntglaci
tag
Az eventekben resetelni lehet a TT-ket! Nekiálltam egy már teljesített de resetelt TT-nek, nekirongyoltam a falnak, és feljött a piros failed teljesítés: Collided with wall indokkal! Mostantól a TT-ben nem csak a pályaelhagyás miatt jár failed, hanem falba ütközés esetén is. Kezd tetszeni...
-
ntglaci
tag
Én Spa-ban a rajt utáni első jobbos kanyarban belső íven kaptam el a falat, az még nem off-track, de falkoccanás volt. Aztán csak néztem, hogy most már ilyen is van. Ideje volt! Melbourne eléggé érdekes lesz ha végre betennék TT-be. De eventekben tuti van ilyen!
-
szmar
csendes tag
Még nem teszteltem, de a resetelésnél trükközni kell elvileg hogy megkapd a goldot a széria újrateljesítéséért, először le kell nullázni a TT-t, aztán kilépni, és visszalépés után teljesíteni, és akkor ad 1 goldot a széria 100%-ra teljesítéséért. (Ha nullázod és újrafutod elvileg nem vagy nem mindig adja meg) Csak hátha valakinek hasznos az infó/előbb ki tudja próbálni, azért írom be, én holnap tudom legkorábban kipróbálni
-
DigitXT
félisten
Amúgy a fókával Suzuka keleten, majdnem megvan a (kérészéltű) WR.
Sajnos nem tudok menni a saját ghostommal sok gyakorlás után sem,
így egyelőre marad a majdnem, és egy szerény Top 10-es idő (5. hely).
Amúgy ez is érdekes, hogy reseteltek mindent, de a ghost maradt. Ez
amúgy jó, mert teljesen újra kezdeni, hogy fogalmad sincs, mit tudtál...
Az azért fájna! Így van lehetőség rögtön javítani magadhoz képest.
Megjegyzem, nem sikerült még. Pedig 1-1 tizedet tudok hozni itt-ott! -
kolos15
csendes újonc
Lenyomtam mind a 4 TT-t. Azt vettem észre, hogy korábban simán hoztam a B szint közepét-végét, most viszont a C vége megy..., miközben kisebb elmaradásom van a legjobb időtől... Ti is tapasztaltatok ilyet?
Illetve a daytona nálam 10-es tableten szörnyen laggol, szakadozik, borzalom... a többi pálya nem, csak ez a sz...r - utálom. -
DigitXT
félisten
válasz kolos15 #8228 üzenetére
Minél kevesebben indulnak, annál nehezebb felsőbb csoportba kerülni.
Várj még. Csak attól feljebb fogsz kerülni, hogy nem csinálsz semmit,
csak futnak egy csomóan lassabb időket, így a te időd "felértékelődik":
a legjobb példa erre, amikor frissen nyílt TT-n mindenki "külön csoport". -
Kronok
aktív tag
valaki tudna segíteni, h a Stage 3 - Goal 2-nél mit is kell csinalni? ha 100m alatt megyek mind2 körben a mögöttem levő előtt, vagy 100m fölött mind2 körben a mögöttem levő előtt akkor is piros lesz
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Sordoran
addikt
15 másodpercig off track kell menned (vagyis pályát elhagyva), és így győzni több mint 100 méter előnnyel.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Zedco
csendes tag
Valami bug lehet megint a rendszerben, de ez egy jobbfajta!
Nevezetesen az upgrade-elési idő (de lehet, hogy a javítási idő is) a végtelenségig csökkenthető 30%-kal! És még VPN sem kell hozzá! Nem tudom, hogy ez együtt jár-e a 25%-os Ferrari FXX K kedvezménnyel, amit upgrade-re adnak (arany-os és pénzes fejlesztésre egyaránt) még kb. fél napig (összesen 4 napra hirdették meg), de eddig konkrétan 84(!!!) db rövidítésre tettem szert a megnézett videóknak hála, így lett a 24 órás várakozási időből kb. 1 óra, mert azért kellett idő is a videók megtekintéséhez!
Megjegyzem, működik más autónál is a "rövidítés"!(T-mobil HU, iOS legfrissebb verzió, iPad mini)
-
Sordoran
addikt
Hétvégén alapból több a reklám, de ha ilyen sok, annak örülni kell.
Amúgy kicsit aggódok most az event miatt, hogy tegyek-e még tuningot a Ferrari-ra, vagy elég lesz. 19/28-as most, és eddig nem volt gond, de hát utolsó előtti nap szokott legnehezebb lenni, de itt már elég drága a tuning. Ez a 25% kedvezmény tényleg nagyon jól jött, de 12 óra múlva lejár, pont azelőtt, hogy a nehéz feladatok jönnek, ki lett ez számolva náluk.[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Zedco
csendes tag
válasz Sordoran #8237 üzenetére
Az érdekesség, hogy a reklám aranyra EGYÁLTALÁN NEM mutatkozik! Tehát csupán időcsökkentésre használható!
Nálam is 19/28-as a Ferka! Azt várom, hogy éjfélkor kiderüljön, hogy milyen versenyek lesznek az utolsó stage-en (nr. 8)!
Ha gyorsulási, vagy végsebességes, akkor Engine/Drivetrain/Body/Exhaust beruházás megfontolandó!
(az Engine-nél az a jó, hogy ott a szerény 110 arany körüli 4. upgrade után pénzért még szerezhető egy fejlesztés)Ha viszont ne csússz meg, vagy a minél jobb köridő, akkor a stabilitás okán a Tyre/Brake/Suspension-ből válogatok inkább a 25% diszkontot megköszönve!
Mindenesetre a 90.6-os PR sok mindenre elég kellene, hogy legyen! De a Stage 7-en az utolsó három körös Hockenheim-i futamon már 91.6 az ajánlott! Tehát az utolsó napra 93.0 körüli elvártat feltételezek, amihez nem árt, ha van legalább 92-es PR-ed. Persze vannak zsenik, akik ezt is megoldják 89-essel!
(én nem ide tartozok)[ Szerkesztve ]
-
axod
tag
Én azt nem értem, hogy megéri beleinvesztálni az aranyat fejlesztésbe? Holnap stage 5 részes, ha mindet skippeled akkor 5x35=175 arany, utolsó nap ha összest skippeled 6x40=240 arany vs minden fejlesztés a kocsira (amit 1000+ arany?). Nyilvánvalóan ha fejleszted akkor fejlesztésekkel lesz meg a kocsi pl. TT-re. Én az összes eddiginél az elmúlt pár évben inkább skippeltem. Ezt mindig meg szerettem volna kérdezni, inkább passzívan használom a fórumot, kíváncsi vagyok a véleményekre Most pont nem elérhető a myrealracing.com, de úgy rémlik, hogy 35 és 40, de 40 és 45-el is ugyanez a véleményem. Főleg ha az utolsó tier-es arany igényét nézzük...
-
Sordoran
addikt
Akinek telik rá, és sokak játszanak itt sok aranyas profillal, azoknak igen. Már azzal kezdik eventet, hogy teljes tuningot rátolják. TT miatt, és telik rá ugye. Én viszont nem vagyok megáldva túl sokkal, mikor volt a welcome bonus bug akkor szedtem vagy 4ezret, azóta is azzal gazdálkodom, így az eventes autókra ilyen 200-250 aranynál többet nem költök, ez még belefér, és jellemzően elég is. De most szerintem többet nem áldozok rá, inkább skip lesz ha jön olyan feladat.
Az viszont igaz, hogy inkább tuning formájában legyen elköltve az arany, mint skip, mert később heti TT-nél is jól jöhet, de ez már mindenki egyéni preferenciája, mennyivel hajlandó többet költeni rá (ráadásul előre nehéz is kiszámolni mennyi az annyi).
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
axod
tag
válasz Sordoran #8240 üzenetére
Én is így vagyok, kb. 1200 arannyal lavírozok még a welcome back bonus korszakból. Én inkább skipre költöm, az a szomorú, hogy mostanában bekeményítettek és 1. nagyon sokba vannak az upgradek, 2. pénzes tuninggal jellemzően az összes utolsó napit és 1-2 utolsó előttit is skippelni kell...Illetve ha full tuninggal vagy még úgy is izzadós lehet 1-2 feladat...
-
szmar
csendes tag
Nálam pl. teljesen változó, most az FXX K-ra tettem pár aranyasat is, hogy 90 felett legyen a PR-je, mert a TT nullázással már alsó hangon 250 goldot kaptam az újrateljesítések miatt, szal most van miből. De az eventek legtöbbjénél skippel olcsóbban meglehetett az autó, 4-5 kihagyásnál több tényleg nem szokott kelleni normál esetben
-
rumos14
nagyúr
vki le tudná írni h pontosan meddig tart a 25% akció? tehát pl. magyar idő szerint éjjel 2 óráig... most h teljesítettem a napi adagot, hozzá sem férek az autóhoz éjfél utánig...
-
YoungOld
tag
-
l4ci
senior tag
Aki még esetleg gondolkozik a fejlesztéseken, elárulom, hogy a 7. nap van egy elég durva feladat: 3 kör Hockenheim, nyerj úgy, hogy legalább 30 másodperc off-track vagy és ne előzzenek meg. Ez ugye azért gáz, mert ha lemész a pályáról, akkor lelassulsz és simán visszaelőznek, tehát célszerű csak kanyarokban vágni, de ahhoz meg ugye sokkal gyorsabbnak kell lenni, mint a többieknek, hogy összejöjjön az átlag 10 mp/kör. Nekem a fullos autóval kb harmadjára összejött, de nem tudom, hogy kevesebbel, mennyire lehet gáz...
Mondjuk egy skip lehet, hogy olcsóbb, mint a sok tuning, de hát nekem még telik rá...Jó ez az upgrade, mintha gyorsabb lenne droidon, nem laggol annyia most, vagy csak még nem éreztem annyira. Viszont a TT-be még elég kevesen neveztek, mert most nem tudtam bekerülni B-be, mondjuk sokat nem küzdöttem érte, csak hétvégén toltam le, de nem tudtam menni a saját ghostommal se...
Ami még fura, hogy a Catherham Sevennek olyan lett a hangja, mint valami dízel traktornak... Na meg az a módszerük sem tetszik, hogy a szériák utolsó versenyeit nem lehet megcsinálni még az előző fullos kocsikkal sem. Most éppen az utolsó 5 kupa hiányzik mindenhol, mert kell hozzá az utolsó autó majdnem fullosan...
-
Aladdin
senior tag
-
Petya25
addikt
Nekem nem volt vészes, első körben előre kell menni, némi előnnyel már kigazdálkodható volt a 30 mp elsőre.
A tuninghoz csak annyit, hogy a saját szériájában megint egy ordas parasztság van, az utolsó PR-es futamaz 96-os, na ez csak fullos autóval megy. Ki kellett használni a -20%-ot.
Nem tudom a többi gép is ennyit kér-e majd, de elég lehúzás szagú már megint.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #8248 üzenetére
Nemtom, nekem 1.8 mp kellett volna még a B-hez, ami lehet, hogy összejött volna, ha több időt szánok rá, de most valahogy nem volt kedvem feszegetni a határokat. Meglátjuk, hogy hétvégére csökken-e a szintidő, elvileg ha többen játszanak, akkor könnyebb bekerülni, mert nem mindenkinek vannak full tuningos autói.
Viszont ma reggel újabb akció várt: pénzért megvehető a Sesto Elemento customization! Elég durva ára van, csak a festésre elköltöttem 17 milliót!!! És még ott vannak a matricák meg a felnik. Az utolsó vinyl pack 1.5 millió, de a legdrágább felni is 1 milla! Azt hiszem ezeket most nem veszem meg, mert nem maradna pénzem a következő 3 autó tuningjaira sem...