Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
senior tag
válasz kolos15 #8700 üzenetére
Nekem is jött egy csomó goldos reklám, plusz az upgrade gyorsításra is VPN-en, így már 10-11 óra múlva fullos lesz a Ferka. Csak az aranyos reklámok után jött két R$, azóta nem indítottam újra, mert sok új verseny van, elég volt mára ennyi.
+Azt se felejtsük el, hogy aki Elite (nem tudom mitől, hogyan, stb), annak a napi bónusz is több, nekem pl. dupla arany és dupla R$ bónuszok jöttek eddig.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
Lenne egy kérdésem srácok! Miért kell kilökdösni a kis piros autót Hunteren? Szerintem már kinőttünk a kisiskolás korból, amikor Matchboxokkal kilökőztünk szünetekben. Azt még megértem, hogy 20-30 km-es Enduranceokkal szivatjuk egymást, azt is megértem, hogy Speed Record versenyeken megfordulunk és úgy próbálunk a célegyenesben minél nagyobb sebességet elérni, de ez a Hunteres móka enyhén szólva kiveri nálam a biztosítékot. Tudom, lépjek ki fb profilból, indítsam offline és akkor nem lesz ott a +1012m. Valóban meg lehet így is csinálni, de most komolyan, MIÉRT?!
-
DigitXT
félisten
Mert olyan ellenfelet adott éppen be, akit csak úgy lehetett megverni?
Konkrétan nem friend/csapattag, hanem random TSM "bot". Lépjél ki
nyugodtan FB-ről, aztán menjél a majmócáknak reklamálni, ha úgy se
ad könnyebbet, hogy tegyenek be "no collision" feltételt a Hunterekbe.Az Endurance-okhoz meg annyit, hogy ha "trükközés" nélkül is sokkal
többet megy valaki, akkor az biztos direkt "szivat". Vagy csak élvezi a
játékot és alapból ennyivel jobb a "stratégiája"? Abban mi a kihívás,
hogy exkluzív szériában, tehát fullos kocsikkal valaki épp csak annyit
megy, hogy a leggyengébb offline botot verje: mikor ott tartok távban
nekem még van egy percem tovább körözni... Szerencsére nem csak
ilyen ellenfeleket ad! Különben halál unalmas lenne mindegyik futam.Speed Recordnál szintén akkor kellett trükközni, amikor máskép nem
lehetett megverni az ellenfelet. Öncélúan én soha nem futottam olyat.Ellenben, előfordulhat, hogy rosszabb kanyarvételek/kigyorsítás miatt
verhetetlennek tűnik egy rekord, pedig nem volt benne trükk. És akkor
vki trükkel megveri, mert nem megy másképp: egyfajta dominó hatás,
ha egyre nehezebb a feladat. TT-ben is csak az utolsó 1-2 másodperc
kihajtása nehéz. De ha nem adna kupát egy D csoportos időre nagyon
durva lenne, mert mindenki A/B/C-re hajtana, az meg "mindenkinek"(!)
elvből sem elérhető, mert olyan a felosztás. Szóval ez ilyen... -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8707 üzenetére
Nem TSM bot ellenfelet adott be, még csak nem is ismeretlen TSM-et, konkrétan itt a fórumon is szereplő kollégát, aki még facebookon is ismerősöm.. Már miért reklamálnék, meg tudom amúgy is csinálni, csak egy kicsit több időbe telik. Ha meg úgy sem megy, akkor logoff fb és offline.
Ahogy korábban írtam, az Endurance-okkal és a Speed Recordokkal nincs problémám, ott én is annyit megyek, amit a kocsi bír. Persze az új exclusive-okban nekem már az első Endurance-oknál is dobálta a 16-20 km-es távokat, tök ismeretlen TSM ellenfelektől. Ezzel nincs is semmi baj, mert fullos kocsikkal simán letolható, sőt meg is dönthető, még akkor is, ha 4-5 másodpercre befagy a rohadt laggos játék.
A konkrét Hunter meg kb azért volt dönthetetlen, mert rohadtul laggolt a játék, és úgy, hogy kiforgattam a pirosat, nekem is csak +742m jött ki a +1012m-rel szemben. Fullos kocsival, ennyire azért nem vagyok béna, csak az eszköz + a szerencsés karambol következménye lehet a hiányzó ~300 méter. Volt már hasonló vicces kilökős Daytona Speedway-en, ott is csak pár méter hiányzott, azt is csak kilökéssel lehetett megnyerni.
A TT meg egy teljesen más kategória, ott lehet igazán megmutatni, hogy ki mit tud. Már amennyiben az adott pálya nem eszközfüggő. Mert amúgy én csak "B" kategóriás TT-s vagyok, de a Daytona Speedway-en valahogy úgy adja az olcsó laggolós Lenovo telefonom, hogy simán tudok verni bárkit. A 6 db karrier TT-t mindenhol én vezetem ezen a pályán, a wttt-ben csak azért nem merek rekordot dönteni, mert tartok tőle, hogy megint bannolnak. Aki eddig meglőzte Norbit, azt mind bannolták és mivel már volt egy két hete, nem szeretnék 10086-ot kapni.
Ha pedig már a TT-nél tartunk, amit korábban írtál, miszerint minden assist lassít, nem teljesen igaz. A kormány assist pl. nem lassít, sőt van ahol egyenesen kell is, mert anélkül nagyon nehéz bevenni a trükkös kanyarokat. És ezt nem csak én, hanem A csoportos TT-sek is írják, sőt ajánlják is a használatát. Ahogy az automata gázt is, bár néhány pályán nekem mégis a manuál gáz-fék jött be, később megdöntöttem auto gázzal...
-
DigitXT
félisten
Én konkrétan jártam úgy, hogy kilökős távot kellett döntenem, és SEMMI köze
nem volt a friendekhez: sima TSM ellenfél. Akkor mit lépsz? Megdöntöd.
Onnantól viszont téged adhat be a friendek számára is kilökős ellenfélként, s a
többiek jöhetnek reklamálni, hogy MIÉRT?! Szerintem ennyi a történet: dominó.TT-t szerintem hagyjuk: az ovál az vicc! Ne csodálkozz, ha a "lagoló" telefonod
miatt elért időt gyanúsnak veszik, és bannolják: menj máshol WR közeli időt.A tanácsokat meg megint hagyjuk, hogy mit ajánlanak, és kinek... Lehet menni
mozdonyvezetőként meg autóversenyzőként. Bizonyos pályákon előbbi müxik!
Csak az nem autós játék, hanem sínautós. Ott annyi a SKILL, hogy tudni kell a
játék szerint merre megy a sín. Ha eltalálod, akár Top100-as is lehetsz vele.
(Máshol meg megkapod a magad kis 2-3 másodpercét. És az a realitás.)Szerk: én is döntöttem manuális gázos időmet auto gázzal. Következtetés: épp
rosszul használtam a manuális gázt. Jobb időt lehet vele menni... de nehezebb.[ Szerkesztve ]
-
Kronok
aktív tag
Stage 4/4 - mit is kell csinálni?
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
cuebler
senior tag
első kör végén hetedikként (igen, pont hetedikként) átsuhanni a célvonalon (előrébb voltam első próbálkozásra, exitáltam is), utána pedig célba érni. mindeközben csak egyszer előzhetnek meg. bár a hud szerint két előzést enged, de szerencsére nem derült ki, hogy melyik a jó szám... sebaj, hátha más tudja.
mondjuk wikián a kommentek között valaki azt írta, hogy el sem indult, pause és kilépett és feljött a zöld banner... elég hihetetlenül hangzik, de láttunk már karón varjút...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
l4ci
senior tag
válasz cuebler #8711 üzenetére
Én is nyomtam a második körben egy exit-et, mert először meg akartam nyerni, mielőtt elveszítem és nekem is beadta a zöld completed képernyőt a DNF ellenére. Full bugos volt ez a feladat, mert nem is kellett beérni a célba, az exit-retry-ra már megadta. Más is írta facebookon, hogy neki is bugos volt. Ez ilyen...
-
Allien
veterán
válasz cuebler #8711 üzenetére
Ha másodszorra is beelőznek, vége. Vagy 20x próbálkoztam, mert az első kanyarnál már bajban voltam. A lényeg, hogy erősen fékeztem, aránylag a végén csapódtam a tömegbe, mert a közepén lévők is gyorsabbak voltak egyenesben, ezért beelőztek. Aztán sorra előztem a bandát, egészen a 7. helyig. Ott TILOS volt ugye előzni, kilökni sem szabadott már senkit se, mert akkor előre kellett volna engedni valakit, de az előzés... Az maradt a taktikám, hogy az előttem lévőt toltam kanyarban. A második körben meg csak mentem, és max kilöktem az előttem lévőt.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
DigitXT
félisten
Nem bugos. Leírta, mi a feltétel: a 2. körre legyél 7., miközben
nem előzhetnek meg kétszer, utána meg fejezd be a versenyt.
Ha a hetedik helyen kezdted a második kört, és (vissza)előzés
max. 1 volt addig, akkor teljesítetted a feladatot... Az EXIT is a
verseny befejezése: NEM kellett megnyerni. Ráadásul, az F40
itt most "töltelékautó" (tehát még csak a szerviz-aranyat se ért).
Én mondjuk második lettem, visszaelőzés nuku: a két kék autó
között kellett gurulászni, aztán meg azt* csináltál, amit akarsz...Szerk: nem kellett a tömegbe rongyolni az elején, csak korrekt
kigyorsokkal, kifékezésekkel, picit lendületesen / tisztán előzni.
Utána meg be kellett gurulni "versenytempóban". Szerencsére
csak az AI tempójában, aki nem előz - ha úgy mész, ahogy ők!
(Relatíve lassan, de mindig zárva az íveket: kicsit feltartósan...)*: azt mondjuk nem próbáltam, hogy elbukom-e, ha a feltételek
teljesítése után a verseny befejezéséig (célvonal vagy EXIT)
becsúszik a két előzés, de a logika alapján sanszos, hogy igen.[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
A heti TT megint alakított nálam. Tegnap direkt megnéztem hogy meg van-e a helyezésem, ma reggel meg indítás után fogadott hogy: No results... Ráadásul mind a 4 időm törlődött, vízszintes vonalak vannak az eredmények helyén. Szép! Pedig ramaty idők voltak.
-
cuebler
senior tag
mai első rendben megvolt mindenkinek?
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8714 üzenetére
Ha így nézzük, akkor végül is igaz: ha a befejezés azt jelenti, hogy kilépsz a vége előtt. Minden esetre és meg akartam nyerni, hogy növeljem az arany kupák számát, kicsit le vagyok maradva, így is bebuktam egy ezüstöt és bronzot egy korábbi küldetéskor. Az elsőt meg nem kaphattam el, ha a második kört 7-ként kezdem. De mindegy is, elég egyszerű volt így is, így fullos kocsival nem nagy kihívás.
Ellenben a Regerás exlcusive elég durva. Főleg a 3 körös Indy ovál, azzal megszenvedtem mire meglett. Online elég durva TSM-eket ad be, ráadásul 400 fölött csúszik is a kanyarban az a vadállat.
A heti TT-t nekem megadta gond nélkül, szerencsére megint duplán, tehát ezt a feature-t sem javították még.
-
DigitXT
félisten
OFF, de nagyon mókás videó, eléggé "ismerős" kocsikkal...
Pokolmacska rulez. -
ntglaci
tag
Valaki megcsinálta már a Lambo exclusive tier 6/1-et? Hunter, Mount Panorama, 655 méter előnnyel kell nyerni a kispiros előtt! Fullos autóval képtelen vagyok megcsinálni, vagy balfasz vagyok assist nélkül kicsúszok! Ráadásul a cél rögtön az utolsó kanyar után van, nem pedig a célegyenes végén. Ez szerintem hiba!
-
-
Terapeuta
őstag
Én skippeltem a 200km-es feladatot 60+ a kocsi. Nem tudom levágni a sikánt (sosem gyakoroltam, nem is sikerült )
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #8729 üzenetére
Na látod, itt a bug! Azt a pályát már rég 60RR-ként csináltam meg! De nem is voltam online, amikor meglett, mert én se tudtam megdönteni a 1012 métert még úgy se, ha kilöktem a pirosat és én is kijelentkeztem facebookból és offline csináltam meg. Úgy már sima volt, de ezek szerint fellőtte a hülye utána a felhőbe az eredményem.
-
DigitXT
félisten
válasz ntglaci #8729 üzenetére
Micsoda szemétség, hogy kilökéssel csinálta meg és neked beadta ellenfélnek...
Skandallum! (Én mondtam, hogy dominó. Itt sírni rajta tényleg teljesen életszerű.)Ui: betelt a tárhely a tableten, szóval pár napja törölnöm kellett a screenshotokat,
pedig szívesen visszanéztem volna, hogy nekem ki volt az ellenfél, hány méterrel,
mert nekem is felrémlik, hogy nem volt egyszerű feladvány, azaz, többször kellett
nekifutni. Nem beszélve a MF-ről (mázli-faktor!), hogy pont úgy lökd ki, hogy elég
durván elszálljon. Más dolog, ha túl jól sikerül, és tényleg NAGY fölénnyel nyersz
azt megverni egy hasonlóan mázlis futam kell... Ja és persze nem mindegy, hogy
mennyi idő alatt éred utol a kicsi pirosat, azaz pont hol következik be az ütközés.
Bizonyos tekintetben ez is taktika, ahogy az Endurance-ok "kimaxolása" is az.Amúgy a játék dolga lenne, hogy ne adjon be "extrém" ellenfeleket, tehát nehogy
elakasszon a továbbhaladásban. "Earn gold trophy to race theese Elite friends."
Vagy valami ilyesmivel szokott jönni. Szóval, amíg nincs meg goldra, addig jó pár
ellenfelet egyszerűen NEM hajlandó beadni: egy Autocrossnál néztem, hogy oké
nem adta be Petya25-öt, megvan a gold, fussunk neki újra, mit ment? És valóban
másfél másodperc előnye volt a korábban beadott botokhoz képest! Igaz, "simán"
dönthető idő volt (2-3 tizeddel), de lehet, ha azzal kezd elsőre az pici meglepetés.
Jöhettem volna reklamálni, hogy mi a faxért kell akkora fölénnyel nyerni. -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8731 üzenetére
Na ezaz, hogy nekem meg rögtön Petya25-öt dobta be, amikoris nem tudtam úgy kilökni ezt a kis pirosat, hogy 1 km előnnyel nyerjek, ezért is léptem ki. Nekem mostanában elég durva ellenfeleket sorsol a TSM, egy csomót nem is ismerek, mert ismeretlen nevek, biztos, hogy nem barátok, de a Regerás exclusive-ban található 3 körös Indy sem volt nyerhető online. Ezzel nem lehet mit kezdeni, ezzel a vadállattal nem lehet úgy körbemenni még manuáls gázzal se, hogy ne csússzon meg 400-nál a kanyarban, vagy pedig nem éred utol az elsőket.
Pont a fentiek miatt kértem a kedves játékostársakat, hogy legalább a Hunteren ne szúrjunk ki egymással a kilökdöséssel, mert a többi az még valahogy nyerhető, de ez csak max offline. Jó, max egy restart és megvan, de azért "kissé" bosszantó, ha nem jön össze a MF és lemaradok "pár" méterrel.
Persze kaptam már Spa-ban is ilyen Hunter-t, ahol egy tök ismeretlen TSM lökte ki a kis piros Nissant, az is simán megvolt offline. Na kb ezért nem lesz soha 100% az Overal completion, mert ahhoz minden barátot minden pályán meg kellene verni, az meg lehetetlen, mert valaki valahol tuti visszavág.
-
ntglaci
tag
Ha meglátom a Laszlo.T-t a listába, már elkezdek előre csuklani! Brutálisan nagyot kell mennem és hibátlanul ha nyerni akarok ellened, pontosabban a virtuális ellened. Egyébként láttalak már azzal a 60-as csapatnévvel is, persze mindig az első helyről indulni. Tudom hogy ez csak bot, de a te eredményedhez kalibrálja be az idejét/sebességét. Gondolom ha nem g+-on lennék belogolva hanem a nemlétező fb-n, akkor még a többiek eredményével is szop..na a játék! Gyorsan hozzáteszem én azért nem ütöm meg a Ti szinteteket!
-
485
aktív tag
6/4 elég reménytelen. első skip.
-
DigitXT
félisten
Még nem néztem azt az eventet, de "általánosságban" is elmondható, hogy ez az "Exkluzív" széria végre visszahozta azt a kihívást, amit a játék régen adott... Néha persze ez is túl könnyű... de néha TÉNYLEG össze kell kapni az embernek magát, ha meg akarja nyerni. Ami (szerintem) tök jó dolog! Legyen nehéz, legyen sikerélmény, ha nyersz. Az, hogy befutsz 2-3 km előnnyel kávézgatva, nem az!
Én pl. kifejezetten örülök, ha pl. Te, vagy Petya25 megy egy jobb időt, mivel elsőre megdönteni nem egyszerű. Sajnos sokszor a játék nem is hagyja! A legtöbb event alatt ott az arcképetek, hogy ellenetek lehetne versenyezni. Miután megvan goldra!
Márpedig újrafutni nem fogok egy goldos futamot, amíg van más dolgom, szóval az összehasonlítás jellemzően elmarad. Marad a TT, ahol - ha van rá időm -, rengeteg nekifutást képes vagyok belefeccölni a jó időbe - de ott másodpercekről beszélünk. Ezért nagyon jó, hogy már nem kell drive-ra költeni és duplázott a szerviz-csík is...
Ui: ha nincs jó idővel ellenfél, akkor jellemzően első/másodikra megvan és megyek tovább: néha hagyom B csoportos idővel is, ha nem "kell" jobb/később ráér javítani.
[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
-
rumos14
nagyúr
jabocs! azzal sem volt gond, parabolica előtti egyenesen meglett a 319+, PR 59.9-cel. a lényeg az, hogy a sikánban kapcsold ki az auto féket, mert képes szükségtelenül még egyet befékezni a kigyorsítás előtt. aztán az egyenesben már mehet vissza a low fék. 2 mp-em maradt kb az 1:40-ből.
-
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #8733 üzenetére
Bocsika, nem akarlak szivatni az eredményeimmel, ez csak egy mellékhatása a küldetéseknek: néha nekem is megdönthetetlen TSM-eket rak be a játék, ilyenkor kénytelen vagyok kinyomni a belét is az autónak. Ja és mindenhol full tuningos autókkal megyek. De még így is vannak olyan ismerőseim, akiket ha meglátok TSM-ként akkor görcsbe rándul a gyomrom, hogy na akkor ezt most hogyan fogom megugrani?
Jónéhány Endurance-on ezért megyek 20-30 km-eket vagy többet, mert ezeket kell megdöntenem. Ha nem megy, akkor persze én is offline csinálom meg. De pl. a hírhedt McLaren Indianapolis Endurance-on csak 71 km körül sikerült mennem, pedig mentek ott már több százat is. Na itt 30 km fölött már nem lehet hibázni, megcsúszni, mert akkor elmennek a botok. Úgy látszik viszont, hogy az offline elért eredményeket is elmenti a játék és felhő mentés alkalmával elküldi ezeket is a szerverre.
Már csak azt nem vágom, hogy ha nem vagyunk ismerősök fb-on, akkor hogyan dobál be engem neked TSM-ként? Te is a HUNP csapatban voltál/vagy? Mert akkor lehetséges, hogy ez az oka, én már rég nem itt nyomom.
Update: így utólag, újrafutva az összes TT-t rengeteg helyen tudtam javítani a régi időmön (a szellem szerencsére maradt), de van olyan autó/pálya, ahol nem tudom a saját régi időmet sem menni. Mert időközben változtattak a pályák beállításain, és már nem lehet olyan szinten "elhagyni" a pályát, mint régen, mert jobban lelassít a füvön autózás. Ez igaz a normál versenyekre meg a TT-re is.
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #8735 üzenetére
Én általában nem maxomol ki a futamokat, Endurance-t meg végképp nem, az első hely után megállok, a többiben sem akarok km-ekkel győzni. A TT-ket szoktam jobban megtolni és ott legalább B-ig felérni.
Én sem megyek csak azért újrafutni futamot hogy az arcképeket ikszelhessem, annyit nem ér.Az új ex széria tényleg jó (600%-on áll), de szerintem feleslegesen sokat kér. A Regera fele upgraden van, most még meggondolom toljak-e bele vagy 700 aranyat a szünetben. Miért nem valami gyíkabb gépet dobnak bele mint az elején a Skyline vagy az amúgy is PR fullos Enzo-t? Tudom csóró vagyok, csak 41 db fullos gépem van mert feleslegesen nem tuningolok mégis minden 100%-on áll.
Heti TT-t miért nem tolod? Az csak pár perc és lenne egy referencia időm.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
félisten
Mi az, hogy nem nyerhető online? Nekem simán beadott téged...
Igaz (ne sértődj meg, de) mezőny közepén guruló versenyzőnek.
(Eleve a rajtrácson is oda rakott, meg a 2:20-as idő sem dobogós.)
Már ha arról a 3 körösről van szó, ami a második fülön található.Ha nagyképű akarnék lenni, mondanám, hogy pite volt. Másodikra!
Elsőre ütközésekbe keveredtem, többekközt egy 60RR taggal LOL.Másodikra viszont kikerültem a balhét, és simán megnyertem.
Összesen egyszer csúsztam meg, azt megfogtam, utána óvatosabb
voltam. Nem kell, ill. lehet 400-zal belemenni a kanyarba... Van rajta
fék is: 445-ről akár 360-ra is vissza tudod fogni, kigyorson meg 380+Elképzelhetőnek tartom, hogy gyengébb botokat adott nekem.
Mindenesetre egy vacak 2:04 összidővel sétagalopp volt. Kis túlzást
megengedve. Semmi segítséget nem kapcsoltam be. Talán azért. -
ntglaci
tag
Így van, én is a HUNP-be tolom, ezért kapom meg az eredményeidet. Imádom is a 20km feletti endurance-okat, miközben a 2. hely eredménye 10 alatt van! :-)
De hogy láthattalak 60RR csapatnévvel? Igaz ez csak egyszer fordult elő, és nem emlékszem már rá hol volt szerencsém belebotlani! -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8746 üzenetére
Köridőket meg összidőt nem néztem, nem is emlékszem rá, csak arra, hogy amikor online próbáltam, akkor talán 8. helyig feljöttem simán, onnan meg elhúztak, de nagyon, kanyarokban sem értem utol őket, mert kicsúsztam, falnak mentem, amikor próbáltam előzni. Csak kormány assist volt bekapcsolva, de az ott az oválon nem számít (szerintem máshol sem). Igaz, hogy én visszafele csináltam meg a versenyeket, Tier 18-tól kezdtem és visszafele haladtam, ez az Indy Speedway már a vége fele volt, lehet, hogy addigra annyi erős versenyző jött össze, hogy nekem csak azokat dobálta be. Amúgy mostanában az első Endurance-okon (ahol nincs még barát idő, vagy nem dob be ilyet) mindig 5.8 km-t dob be. Tehát nem olyan erősek a botok, de a Speedway nekem mégse ment a Regerával, nagyon nem érzem azt a kocsit, a heti TT-ben is meg fogok szenvedni a Porsche Dynamic pályával... Meg is kaptam a piros pöttyöt tőled, majd megpróbálom visszaadni!
Viszont amikor a Daytona Road-on a Regera meg a Venom volt együtt, akkor a Regerával simán jobb időt mentem, igaz hogy manuál gázzal. Meg kell tanulnom újra vezetni ezt a vadállatot, bár az Exclusive már fullos, de a TT-ben még 4 hétig ott lesz az a Porsche Dynamic, lehet javítani majd az időkön.Screenshotot ugyan nem csináltam és most egy ideig nem is tudok, de nekem a Free customokkal tényleg nőtt a garázs értéke, érdekesen számol ezek szerint a játék. Ja és megkaptam az összes autóra, amire eddig nem volt meg a Halloween matricákat is, mégse nőtt a garázs értéke! Pedig csak ez lehet a különbség, ez eddig nem volt bent mindenhol!
Próbáltad már az új Ferrarival a Richmond 5 köröset? Na nekem ez se volt sétagalopp ezzel a csúszkálós verdával. Persze a Ricsit se szeretem, nem is megy. De érdekes volt, hogy online rögtön ráhúzták az első kanyarban a belső ívre, így ott nem tudtam előzni, offline viszont simán elmentem mellettük, mert fent mentek. Agresszívabbak, sokkal jobban helyezkednek, ha online TSM-eket sorsol...
ntglaci: lehet, hogy néhány helyen még a HUNP-s időm van bent, de már 3. hete nem vagyok a csapatban. Ettől függetlenül lehet, hogy ilyen taggel kerültek be eredményeim, mert van amit offline csináltam meg és láttam 3 különböző csapattaggel is eredményeimet TT-n is és máshol is. A jövőben nem hiszem, hogy találkozunk!
-
Pompi
MODERÁTOR
"már 3. hete nem vagyok a csapatban"
Ez azért fura, mert jelenleg is azt mutatja, hogy benne vagy. Még a chatben is írtál a banból visszatérésed után.
És ami még furcsa, hogy nálam teljesen eltűntél a friends listből, eddig ott voltál a tetején, a garage value, helyezés stb. kategóriákban. Most nem látom a neved sehol.Feel Good Inc.
-
l4ci
senior tag
Hát ez elég érdekes, pedig facebook-on barátok vagyunk, nem csak a csapatban voltunk ismerősök! Gyakorlatilag a ban óta nem vagyok a csapatban. Amikor beléptem a bannolt facebook accountommal a játékban, akkor egy pár percig láttam a csapatot, sőt még a team wall-on azt is láttam, hogy 10055 reason code-dal dobtak ki, pedig nekem 10045-öt írtak! Utána volt egy restore a tabletről a telefonra, és utána már nem is voltam a csapatban, mert kiléptetett onnan - a bannolt héten ugyanis a lányom google+ accountjával játszottam online, hogy meglegyen a wttt B csoport.
De azóta nem jártam a csoportban és ennek már valóban harmadik hete. Bugos a játék, nem meglepő, másnak is tűntek el barátai a listáról, nem tudom mi a jó megoldás erre... :/
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari