Új hozzászólás Aktív témák
-
Aladdin
senior tag
válasz DigitXT #8949 üzenetére
Az utolso ujrakezdesnel szinte ugyan azokat adta, mint az elotte levonel. Nem volt tul sok variacio. Igen, nagyon sok hunter volt, szinte csak az. De az is erdekes, h a jatek legelejen meg voltak 5 mp-es palyaelhagyasok, az ujrakezdesnel mar csak 2. Tehat ujrakezdesnel mar rogton nehezebbrol inditott. Az Altimas futamok is szinte ugyanazok voltak. Beletoltam a tuningba egy kis aranyat, de nem a teljes masodik kort.
-
DigitXT
félisten
válasz Aladdin #8951 üzenetére
Jobbat mondok: nekem két egymást követő boss futam volt szög ugyanaz...
Azért HA tényleg teljesen random lenne, ennek kicsi lenne az esélye...
Szóval olybá tűnik, hogy némileg véletlenszerű (lásd ad-e "no damage"-ot?),
de aztán beragad egy feladatkörbe. Szóval felemás érzéseim maradtak...
Nem beszélve arról, hogy több szintlépésnél az "új + erősebb kocsik" helyett
egyszerűen elvette az addigi leggyengébbet. (Ezt pl. kifejezetten elrontották.)Amúgy az is elmegy a fenébe, aki egy lámpa nélküli autónak bepakol sötét(!)
pályákat. Pl. rögtön a saját szériája elején az a Nürburgring, reggel. Lópikulát
SE látni, mivel a pálya nincs kivilágítva, az autón nincs lámpa, a nap meg kel.
Mi lesz a következő? Le Mans éjjel? Tényleg nem értem, miért jó ez.[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
Az ezelőtti gauntletnél is probléma volt már a mentés visszatöltés, most is, ezért kicsit trükközni kell, ha kilövitek menet közben. Ha a pálya előtt volt mentés és mégis azzal kezdene, hogy end run, akkor nyomjatok rá, kezdjétek el az első versenyt, majd lőjétek ki azt és ezután játék újraindítás majd restore. Így már azt fogja visszatölteni, amit ténylegesen elmentettetek.
Amúgy szerintem is dög unalmas lett, nekem 3.5 nap alatt lett meg, 4 újrakezdéssel. A fene fog szívni a no collision feladatokkal Hockenheim Shorton meg Porsche Dynamicon...
Viszont voltak feladatok, ami nekem eddig nem voltak (a múltkoriban valakinél már láttam), pl. a ne fékezz és nyerj, na ez kivételesen vicces és trükkös volt, de néhány próbálkozással ez is meglett. Még nincs vége az update-nek, mert ugye még itt van a Samsung Spyder Limited széria, de már most pluszosan zártam ezt a frissítést, több aranyam van, mint a 8. gauntlet végén...
Készüljetek, hétvégén double fame, jövő héten pedig elvileg újabb update!
-
Petya25
addikt
3,5 nap? Na azért írtam, hogy kár vele ennyit szívni, én skippeltem a 4 hülye boss-t és simán végigment a 46 futam egy körben. A végén már nagyon durva pontot ad a semmire, kár helyette 10 másik futamot tolni. Alig több mint egy nap alatt lement, pedig munkanap volt.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #8956 üzenetére
Hát igen, vasárnap reggel elkezdtem, mindig végigtoltam a ticketeket, és ha adott reklámért, akkor azt is, éjjel újratöltődött, egyet sem skippeltem, nem adom meg a majmoknak ezt az örömöt. Ha már egyszer tele van szivatós meg bugos feladatokkal (mert ebből is volt néhány), akkor kihasználom az időt, nem sietek sehova. Volt, akinek már hétfőn megvolt és kedden már a saját szériában tolta az overtaking challenge-et. Mivel munkanap max a kisebb feladatokat szoktam megcsinálni, hogy ne vesszen kárba a sok idő a ticket-töltés miatt, ezért volt csak ennyi idő, amúgy kevesebb lett volna.
-
Petya25
addikt
válasz rumos14 #8957 üzenetére
Guglinál.
Melóban nem is toltam, tán csak egy-két futamot a wc-n.A mai samu elég laza volt, délután kész lett az egész.
Nem tudom minek adtak rá 4 napot, javítás nélkül (!) végig lehetett menni minden futamon. Nem is értem minek raktak be ilyet, oké-oké csak reklám. Nekem már meg volt a gép és csak egy spec festést adott. Amúgy az autó járt érte?Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Sordoran
addikt
válasz Petya25 #8959 üzenetére
Gondolom az autó is jár érte akinek nincs meg, és ezt event keretében lehetett megnyerni anno, szóval a friss játékosoknak azért így is melósabb. Én csak elkezdtem, de nem sietek vele, ez a 4 nap azoknak akiknek már megvan, és van benne tuning laza.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Allien
veterán
Van az utcsó széria, a fullos autóknak (Exclusive). De, érdekesen a fullos enemyk gyorsabbak az egyenesben nálam, még akkor is, ha én éppen jobban veszem be a kanyart, gyorsabban jövök ki, képesek a végsebességnél rám verni (már, ha nem lökném ki ). Eztetet hogyan? Más felnit használnak (már ha számít), vagy lentebb ültetik a verdát, vagy mi a lótúró van? Vagy, csak egyszerűen megnehezítették. A legelsővel szívok a legtöbbet, Nissannnal.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
l4ci
senior tag
-
zozika2
tag
Valaki nem tudja esetleg, hogy miért maradtam ki a double fame-ből?
-
Petya25
addikt
Húha, 3 új McLaren....
A future F1 izgi lesz, 130-as induló PR.....Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
cuebler
senior tag
szerintem a tűzmajmok elbaxták a frissítéssel a brake assistot, legalábbis low-nál nekem hockenheim-ben több kanyarnál is észrevehetően hamarabb kezd el fékezni tudom, tudom, kapcsoljam ki - csak sajnos olyan emberke vagyok, aki verseny közben is legalább beszélget, fórumozgat, tv-t néz, böngészget, stb
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
rumos14
nagyúr
válasz cuebler #8973 üzenetére
a fékezés nekem is feltűnt, de más autóval nem próbáltam. amúgy 0 tuninggal eléggé szoszó ez az autó, semmi extra, sőt, mintha nehézkesen kanyarodna.
és azért kicsit húzós 4 nap alatt lenyomni a széráiát, főleg a 4ó25p szervizzel meg a soksok órás első körös tuninggal. talán ara mennek rá, hogy unlock-olják az emberek az idő lejárta előtt? egy újabb aranyköltési lehetőség :/megint olyan érzésem van, hogy gondolom kell kb 200 arany a PR szinthez, és kapunk egy lényegében tök felesleges autót...
aminek örülök, hogy lesz LaFerrari meg 599 GTO time limited, nekem egyik sincs meg.
-
Petya25
addikt
válasz cuebler #8973 üzenetére
detto, én is így játszom (megosztva más tevékenységekkel)
Akartam is már írni, de reggel rohanás volt.
A féket és a kormányt is elkúrták, lehet direkt.
A fék az konkrétan annyira szar mintha nem is fékezne csak lámpázna segge, megy tovább a kanyarban. Remélem sok embernél kiveri a biztosítékot és visszacsinálják.A qrva 20% off a Nissanra, tegnap este pont beletoltam 63-ig ami kellett.
A Mclaren 4 nap is megint szivatni fogja a népet.
Korábban volt pl 7 nap és abban kb 30 verseny, szépen végig lehetett tolni, persze néha többet is elbírt volna egy napra az ember, most meg 4 nap alatt durva szeriz idővel 50+ versenyt dob, meg persze a szkip lehetőségét. Tényleg találékonyak...Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Sz4bolcs
senior tag
Hali, kivették a javítós bugot, vagy csak az eventben nem működik?
-
l4ci
senior tag
A double fame-et facebookon írták (én is ott olvastam), nem tudom, hogy végül miért nem került be, minden Halloween-kor szokott lenni, most kimaradt.
Az összes assistot elcseszték, a fék és a kormány assist is teljesen más, mint volt. Ezért még a wttt A játékosok is méltatlankodtak, mert sokan high steering assisttal voltak A-ban és így most még a saját idejüket sem tudják hozni. Előnyben vannak azok, akik minden assist nélkül játszottak eddig. (Azért megnéznék egy TT-t a Regerával Porsche Test Track Short-on minden assist nélkül...)
Konkrétan a high kormányból lett low, a low-ból meg nemtom mi. Onnan tudod biztosan, hogy kiszedték, hogy régen a high-al nem tudtál egy ívben megfordulni, csak Y-ban, most meg simán bármelyik kocsival. A low fék pedig kb. high lett, túl korán kezd el fékezni, ott is fékez(ne), ahol én nem is nyomnám...
A javítós bugot pedig tényleg kiszedték, nincs már más trükk, csak a meghekkelt szervízfile...
Ez az első McLaren meg egy vicc. Így majdnem fullosan már kezesebb, de amúgy csúszkál, mint a Jaguár. Ja meg a botok is elég agresszívek lettek, simán kilöknek kanyarokban, és még egyenesben is mintha rámhúznák a kormányt, mikor elmegyek mellettük. Konkrétan már próbálom kerülni velük a kontaktust, mert csak én jövök ki belőle vesztesen...
Eddig nagyon nem tetszik ez az update, túl sok a bug (vagy feature?!) ...
[ Szerkesztve ]
-
cuebler
senior tag
a vicc az, hogy fb-n szabadkoznak, ők nem nyúltak hozzá az irányításhoz, számomra kicsit arrogáns azaz visszataszító módon. mindegy, én jegeltem ezt a frissítést, mert csak ideges leszek ettől a tré irányítástól. a tömeg előbb-utóbb úgyis meggyőzi őket.
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
DigitXT
félisten
Én elhiszem, hogy sokan TV-nézés, BKV-zás, meg bármi közben körözgetnek,
és nem mondom, hogy ne csinálják, ha ennyire van kedvük/idejük játszani, de
ha így verik végig a világot is, mert a játék körbehúzza az autót a sínen, az baj.Azt ne mondja nekem senki, hogy mindenki istenáldotta tehetség (tisztelet a
kivételnek), akinek a játék mondja az összes féktávot, húzza rá az ideális ívre.
Valószínűleg azok kiabálnak a leghangosabban, akinek a háza ég. (Én semmi
kivetnivalót nem látok abban, hogy A-csoportba nem lehet láblógázva kerülni:
amikor assist nélkül meg kell küzdeni tizedekért, kitanulni a pályát - nem fair!)Mégegyszer mondom, aki őstehetség, azzal nincs semmi bajom! És leborulok
előtte, hogy kevés erőfeszítéssel elkalapál, sőt, tanulok tőle, ha tudok. De ha a
TT megnyerése automata módban TV-zés közben általános volt... nem baj, ha
ennek vége: normál versenyeken úgyis lebutulnak a botok. De mondok jobbat!Ha már NO OFFTRACK + NO COLLISION van, lehetne még egy NO ASSIST!
Botok ellen meg mindenki mehetne, ahogy akar: azt állítsák vissza, és kész.Szerk: ha megnéznéd az időt, nézd meg az enyémet. Másodperceket kaptam,
mert nem volt elég erőm jobbat kiszenvedni... Sajnos bizonyos autókból még
kilátni sem nagyon lehet a csiki-csuki szakaszon, aztán úgy menjél jó időt, lol.[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz cuebler #8985 üzenetére
Közben már azt írták a Firemonkey oldalára, hogy tudnak a hibáról és amint lehetséges javítják egy frissítéssel... LOL ez a csapat, nem is ők lennének, ha egy új verzióba ne kerülbe vmi hiba...
DigitXT:
Sokáig low kormány assisttal mentem, mert nekem az off túl durva, sokat kell tornázni meg tekergetni, nem jött be, pedig próbáltam, mert azt írtátok, hogy minden assist lassít. Pedig a kormány nem is, sok helyen nagyobb kormánnyal jobbat lehet menni. Most kicsit vissza kell szokni, de ahogy fentebb írtam, javítják ez is hamarosan.Vannak olyan autók, amivel nem tudok mit kezdeni, mert nekem csúszik, nem találom a féktávokat és másodperceket kapok. Mivel megelégedtem a B-vel, ezért ha már bent vagyok, akkor általában nem is nagyon megyek többet, max vasárnap, ha már látom, hogy éppen kicsúsznék már a 100 aranyból. Ezért aztán nem is nagyon forszírozom a határokat, pedig biztos, hogy tudnék jobbat menni, többször volt már, hogy vasárnap este javultam 0.5 másodperceket 1-1 pályán, amikor muszáj volt.
Az eheti pályán telefonnal mentem egy időt, amit utána a tablettel se tudtam megdönteni, pedig azzal mindig jobb voltam. Én sem értem, pedig még a frissítés előtt próbáltam, nem is az assistok elrontása előtt.
Senki se mondta, hogy csak belső nézetből lehet nyomni! Vannak jobb kilátási lehetőségek is, pl motorháztető, stb!
[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #8986 üzenetére
Valami nem stimmel a kormányzással, igaz én csak az új McLarennel mentem a frissítés óta, de akár off, akár low akár hight assistok mellett nekem berángat. Azaz berakom egy bármilyen kanyarba, tartanám az íven és berángat, visszarántja az autót a vízszintes felé. Totál gáz.
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
Ebben az esetben: bugot javítani, TT-ből kitiltani. mindenki örül.
l4ci: akkor még vegyünk hozzá egy NO CAMERA CHANGE feltételt...Szerk: jól értem, hogy OFF mellett is? Szenzorhiba? Indítsd újra, szvsz.
(Egyszer nekem is elszállt a kormányzás*, de AIDA64-ben láttam, hogy
a pontos orientációval erősen gondban van, és egy újraindítás segített.)*: 1-1,5 hónapja.
[ Szerkesztve ]
-
485
aktív tag
Csak az új mclaren-nel próbáltam eddig, de az én észrevételem az, hogy sokkal élethűbb így a fizika, pl amikor elkezd kimenni a segge, sokkal nehezebb visszatenni, jobban érzem a tömeget a seggében. Persze az is számít, hogy ki mekkorán játszik, én 10"-on, lehet azért élvezhetőbb a kormányzás így. Assistok: low, off, off.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8989 üzenetére
Ha már minden off, akkor te milyen érzékenységre állítottad a 0-10-es skálán?
Nekem, amikor high-on volt, akkor 0-án volt, low-on 2-3 jött be, az off-ot meg eddig még nem sikerült megszoknom, de úgy látszik lassan 3 év után nem ártana...Most így viszont erőteljesen megszivatott a LeMans 10 körös, az első körben még csak első sem tudtam lenni, csúszkáltam le a pályáról, és a Porsche kanyarokban belementem az előttem haladóba, ki is csúsztam. Újra meg kell tanulnom vezetni, mert nem csak az új McLaren lett szarabb, hanem minden...
Miután visszaállítottam 2-es érzékenységre, így már egy kicsit jobb, de a low fék hiányzik LeMans-on, mert a mostani low az durván high szerintem. Tudom, fék assist nélkül gyorsabb, de én low fékkel megyek LM-en 2:40-2:42-es köröket és ez eddig bőven elég volt, nem akartam 27-28 percig folyamatosan figyelni a féktávokat...
-
DigitXT
félisten
Gondolom akkor te is ilyen őstehetség vagy, hogy "láblógázva" 2:40-es körök...
Nekem valami 2:35 az abszolút rekordom, aminek általában a közelében se tudok
menni. És természetesen mindent átvágok, amit lehet. Valószínűleg fakezem van.El nem tudom képzelni amúgy, hogy 0 érzékenységen hogyan lehet kanyarodni...
Mármint anélkül, hogy behúzná helyetted az ideális ívre az assist... de hát írod is,
hogy pontosan ezt csinálta... hiszen minél kevésbé húzta, annál inkább fel kellett
tolni az érzékenységet, mert neked kellett többet forgatni. És ez így van jól.Ja, hát a kanyarodás még hagyján, de mondjuk egy visszafordítót megnéznék.
Nekem egyetlen esetben működött a minimális érzékenység, amikor ráraktam az
egész hóbelevancot a DFGT-re, és együtt forgattam. Realisztikusabb volt úgy. De
akkora szögelfordulást ágyban fekve csuklóból biztos nem fogok csinálni => 5-ös.[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
Szevasztok!
Még "rookie" vagyok, március óta játszom csak, de ez a mostani frissítés valami katasztrófa. Nekem is ki kellett kapcsolni a brake assist-ot, mert kanyarokban egy bicikli is megelőzne... Ráadásul a botok most nem ideálisan, a külső ívről kanyarodnak (=be lehetett vágni eléjük szűken fordulással, picivel későbbi fékezéssel), hanem kanyar előtt átrántják a kocsit belső ívre. Persze ha én teszem ezt, ugyanakkora sebességgel, kisodródom a pi**ába Én nem aranyakra hajtottam, csak baromira élveztem az egész versenyzést, de ez így nagyon gáz lett.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8992 üzenetére
Dehogy vagyok őstehetség, hisz "csak" assisttal megyek 2:40-es időket, ha végre venném a fáradtságot, hogy megtanuljam a hosszú egyenesek végén azt a 3-4 féktávot, akkor menne 2:40 alatt is. Ja és a végén sem szoktam vágni, úgy megyek 2:42-2:43 körül. Rengeteget LM-eztem még régebben az F40/F50 szériában, de mióta az LMP-k is fullosak, azóta csak azokkal megyek 10 köröst fame/R$ bónusz napokon.
Valóban sokat segít a high/low kormány assist, kisebbet kell fordítani a tableten/telefonon. Valszeg ezért sem megy még mindig olyan jól telefonon, mint tableten, mert másra kellene állítani az érzékenységet, ki kellene tapasztalni, hogy hol melyik a jobb, mert más a fogása, érzékenysége az 5"-os meg a 10"-os eszköznek. Csak ugye mentés/visszatöltés után mindig állítgatni, sokszor elfelejtem és nem értem, hogy miért csúszok ki...
Na majd este kipróbálom 5-ös fölötti no assisttal LM-et, mert már ötödjére próbálok körbeérni, de valamelyik bot mindig kilök, vagy besodródik elém az ideális íven, már kb. ideg alapon vagyok, hogy nem tudom megcsinálni ezt se, pedig eddig lazán km-eket vertem a másodikra, most meg szenvedek az első helyért is...
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #8986 üzenetére
Bár én nagyon az elején járok, azt én nem nagyon értem, hogy bármilyen assziszttal hogyan lehet top időt futni: én úgy tudtam, hogy az azért lassítja a verdát. Kevés pályát ismerek közepesnél jobban, ezeknél azért valahogy eltalálom a fékpontot - mondjuk én "A" módban vezetek. Nem tudom, hogyan lehet több másodperc különbség...multiban azért ment el a kedvem az egésztől, mert nem értem, hogy kimaxolt kocsival hogyan tud bárki jobban kigyorsítani, ha egyforma a kocsink....
azt meg teljesen nem értem, hogy ilyen szinten hogyan lehet éles körben TV-t nézniEgyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #8995 üzenetére
Lassítja, de ha tudod, merre megy a sín, akkor azért körbevisz...
Nem mondom, hogy nem kell tehetség(!!!) ahhoz, hogy assistokkal
meglegyen a Top100-as TT kör, mivel láttam már ilyet a topikban is.Épp azért "elégtétel" adni az ilyen időnek is tizedeket, nameg, ha a
pályán nem volt jó a sín, másodperceket... Még ha ez nem is megy
elsőre, vagy másodikra sem... ill. nem tudom sokszor egymás után.Én így látom: az assist nem erősebb... csak könnyebben járható.
Az őstehetség meg konstans futja a jobbnál jobb köröket - mondjuk
10-ből 10-et behúz, én meg lelkes amatőrként 10-ből 9-et eldobálok:
ha az az egy jól sikerült, akkor rendben van, amúgy meg újra próba!hogyan tud bárki jobban kigyorsítani, ha
Hamarabb kezdi nyomni a gázt, és/vagy jobb íven fordul. Sokszor pl.
úgy tűnhet (más ghostja ellen!), hogy megéri "berepülni" a kanyarba,
mert "hoppácska", rögtön kiadott fél másodperc előnyt, csak hát azt
követően a kigyorson el lehet bukni az egészet... néha látszólag egy
kicsit lassabb kanyarodás végeredményben gyorsabb lesz.Féktáv, ívválasztás, kigyorsítás: ha ezek úgymond megvannak, nagy
baj nem lehet. Ha sokkal jobb vagy az ellenfélnél, akkor beleférnek a
hibák is, akkor meg számíthat, hogy mennyire tudod őket kezelni.
Valószínűleg, aki tévézik, nincs igazán éles körön... Nem gondolom,
hogy aki egy (világszinten) Top100-as TT időt fut, közben ne figyelne,
legyen akármilyen assistja: figyelem nélkül nem megy. (Szarkazmus
volt.) Ennek ellenére támogatnám, hogy TT-ben bocs: no assist![ Szerkesztve ]
-
nexus6
aktív tag
válasz Terapeuta #8995 üzenetére
na erre én is kíváncsi vagyok... van amikor a fullos autóval megyke egy amolyan hudeszuperulment" kört, aztán látom hogy 12-14 másodperc az első és kb.6800. vagyok a toplistán.
az agresszió tényleg durva lett, még nascarozok (itt milyen brutál árak vannak autó ügyben, nemnormális) és pár versenyen szószerint nekem soroz hátulról először balról majd jobbról kilök 1 másodperc múlva (kicsit nfs-s érzés kerülget amikor a rendőrök kergettek). és még volt olyan versenyem is az utóbbi 4 napban, hogy szembe jött velem egy bot, amit nem lehetett kikerülni.
és kicsit piszokságnak tartom hogy a kocsi megszerzős versenyeknél csak megadott PR-rel lehet elhozni az autót, azaz költsek rá x aranyat meg y pesót. Mindig akkor jönnek ezek a versenyek amikor lenullázom magam (no cheat, no farm, még az elején vagyok).[ Szerkesztve ]
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
DigitXT
félisten
A Top időhöz minden kanyarban a határon kell menni. Ergo minden kanyarban,
amiben kényelmesen fordultál el, valószínűleg bennehagytál fél másodpercet...
Szóval egy hosszabb pályán a 12-14 másodpercben nincsen semmi! Szvsz az
elején nagyon sokat reszelgetik az időket, akik odajutnak, kivéve persze, aki a
WR időt a kisujjából rázta ki, és egy próbából kész. Szerintem ilyen kevés van.A magam részéről pár évnyi játék és ~120.000 levezetett km után annyit tudok
mondani, hogy elsőre sosem tudok a határon menni. Mert nem tudom a határt!
Minden autó más. Vannak "általános" fékezési pontjaim, amiket használok az
adott pályákon az adott kanyar előtt, de az első kör gyakorlatilag arról szokott
szólni, hogy ezek a pontok mennyire igazak az adott autóra... Túl lelassul? Az
első ilyennél tudom, hogy az összes többi pontot egy kicsit "ráhagyhatom".
Leszaladtam a pályáról? Az gáz -> kezdhetem újra, és legközelebb hamarabb
fékezek, és minden fékezési pontot gondolatban kicsit előrébb kell hoznom.Ha valamilyen furcsa oknál fogva pont jók a pontok, akkor elsőre is összejöhet
egy jó kör, de azért nem Top. És utána azon is lehet reszelni... Mondjuk egyik
kanyarban még nem sírt a gumi -> elviselne kicsit nagyobb kanyarsebességet!
Oké, megvan a kanyar, kijött 2 tized előny. Ezután viszont gyorsabb vagyok az
egyenesben, mint korábban - tehát nem ugyanott kell fékezni, mert könnyedén
pályaelhagyás a vége. Szóval ilyenek számítanak a húdeszuperülment körben.Szerk: és annyit akartam ezzel mondani, hogy az első kör, és a második, már
picit finomhangolt közt nem ritkán másodpercek vannak, kvázi könnyedén...
(Aztán egy idő után, amikor közel a határ, egyre nehezebb tovább reszelgetni:
és akkor az ember rájön, hogy az ő határa még nem az autó határa volt - ha a
WR időt megnézve kikap 2-3 másodperccel, és képtelen vele menni. Pech.)[ Szerkesztve ]
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #8996 üzenetére
Tegnap kipróbáltam egy pályát "időre". Nagyon az van amit mondasz: negyedik körre bekerültem "A"-ba, de még így is maradt vagy 4 másodpercem a "tetejéhez" képest. Ami nagyon keményen számít, miután tényleg belövöm a jó fékpontokat, az az út teljes szélességében való használata: tényleg hihetetlen időket lehet javítani kanyaronként.
Teljesen más élményt ad így a játék, mint amikor az eventeket kell ész nélkül teljesíteni.
Úgyhogy most a jelenlegi projektem úgy néz ki, hogy megcsinálom a CFS-t (most vettem meg a mercit az Euro Supercar-hoz, szóval az még arrébb lesz, F40/F50 Ferrarik megvannak), aztán nekiesek a TT-hez szükséges kocsikhoz, ha azt látom, hogy tudok értékelhető köridőket futni....legalábbis jelenleg itt tartok a wiki olvasgatásában. Ha találok ennél érdekfeszítőbb (és jövedelmezőbb) ágat, akkor újratervezés.Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!