Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sordoran
addikt
Wiki szerint 10+5+5 nap van rájuk. És szintén wiki szerint, 950 gold mind a 3 autó külön-külön, szóval meggondolandó az event újra tolása. Én most Audi-val szenvedek (csak pénzes tuning), bár már kedden ott voltam utolsó nap előtt, de azóta nem is sok időt szánok rá, meg nem is nagyon megy az utolsó előtt 5 körös. Egyszerűen nem érem utol, szinte tökéletes vezetéssel, levágásokkal is 15 sec a lemaradásom első helyhez képest, legjobb köröm 2:51, neki meg 2:52, lehet jobban kéne fékre támaszkodnom. Most az éjjel butítottam az AI-t, remélem így már sikerül, ha nem akkor skip, mert csak 3 órám maradt befejezni. Nissan-al sima liba volt pedig ez is. Porsche-t meg majd jövőhéten megszerzem.
ui.: Éjjel totál károsan is toltam egy butító futamot, és azt vettem észre, hogy motorfékkel jobban lassult az autó mint sima fékkel már. (jó állapotban azért a fék jobb, bár nem olyan sokkal)
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
Most nekem is összejött már 2:48-as kör, ugye ha az első körben, mikor sok az előzés és koccansz, csúszkálsz a fűben (mert azért a levágás is művészet ), akkor gyengül az autó menetteljesítménye. Illetve kidolgoztam azt is, mikor fékezzek. Itt van is egy térkép, én így tudtam végigtolni a pályát Audi-val.
Tegnap este még 15:08-as idővel ért célba az első helyezett, én 3. voltam 15:27 körüli idővel, most pedig 15:15-ös idővel értem célba, második 15:18-al. (volt pár restart is mikor ütköztem, kipördültem, és ilyenkor meg rendre 130 perces, vagy 0 perces hibás időket írt elsőnek, normális időt meg 16:05-öt, csak érdekességként). 4. kör elején álltam élre, kiautóztam egy jó 7-800 méteres előnyt, majd utolsó kör 3. nagy egyenesének végén olyan szerencsétlenül köröztem (volna) le egy autót, hogy összeértünk, én kipördültem út szélére, menetiránynak háttal, hát majdnem agyvérzést kaptam, de szerencsére 50 méter előnyöm maradt, csak ugye Nissan jött mint a meszes mögöttem, szerencsére lassú részen simán tartottam. De végre letudtam.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
Le Mans sok hosszú egyenessel kedvez a gyors autóknak, és itt a gyengébb tapadás sem jön ki úgy mint valóságban. Éppen ezért a Nissan előnyben van itt, mivel bár gyengébb tapadású, de egyenesben gyors, és az AI amúgy is jobban lelassít kanyar előtt, így könnyű utolérni és előzni azonos autóval. Nem véletlen, hogy az első és második is Nissan (mikor üldözöd őket). Nekem is sikerült kb. elsőre (pár kisodródás miatt kellett restartolni) Nissan-al, Audi-val viszont butítani kellett, és így is csak 3 sec-el nyertem, most a Porsche van soron, itt is butítottam (bár nem ér sokat), de nem fér bele semmi hiba. Első menetben második voltam, első a horizonton se tűnt fel, de többször is kisodródtam, szóval meglesz ez, csak ne hibázzak.
ui.: Többször volt olyan Audi-val és Porsche-val is, hogy leelőztem egy Nissan-t kanyarban, majd egyenesben elhúz mellettem, következő kanyarba ismét leelőzöm és csak ezután tudom tartani.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
Pedig gyorsabb a Nissan, a heti TT-t megnézed ott is Le Mans pályán ahol mind a három autóval lehet menni végig Nissan-ok vannak az élen. És Nissan-al simán jön 2:45-ös idő, míg Audi és Porsche 2:48 (no gold tuning). És az a 5x 3 sec máris 15 sec, ami pont elég a könnyű győzelemhez, főleg ha hozzá tesszük, hogy te esetedben ez volt utolsó autó, így már így érkeztél ide, hogy tudod hol érdemes fékezni, mik a trükkjei kihívás(ok)nak.
De a legegyszerűbb megoldás, ha megvan mind a három autó, hogy mindegyikkel mész Le Mans versenyt, és megnézed melyikkel mennyi köridőt mész. Te is tapasztalni fogod, hogy egyenesben annyival gyorsabb, hogy hiába kell neki hosszabb féktáv, így is legjobb időt hozza.[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
Elsőre full pénzes tuningot rávertem, majd a 6. napnál 3 goldosat és azokat követő pénzeseket még, most csak tier1-es 7 tuning van rajta, és még így is könnyebb. Szerintem tuning nélkül is teljesíthető, mivel az AI skálázódik, vagy ha erősebb is, butítható.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
kgymac
őstag
A 7/2 a lányomat is szívatta. Gyengébb autóra, gyengébb event eredményekre (PR74, endurance 1.7km), az enyémnél (PR74.9, 2.2km) jó 10-15 szinttel erősebb ellenfeleket kapott. Kb. 20-ra lett csak meg, míg nálam 3 próbálkozásból sikerült (kilöktek ). A többi feladat egyik profilban sem volt probléma.
-
Gyurma_13
aktív tag
Na ennyit rég szenvedtem, mint a 6/4! Olcsóbban kijöttem volna a skippel, de nem hagytam magam. Csak pénzes van rajta, és nem tudom, hogy ezt hogy gondolták. 800 óra játékkal a hátam mögött, majdnem azt mondtam, hogy ezt nem lehet megcsinálni. Aztán 10-15 próbálkozás után meglett, de csak úgy, hogy az utolsó 5 nem retry, hanem rendes befejezéssel lettem utolsó és lebutultak egy picit, de még úgy sem volt egyszerű.
Persze a szerelőt mindig buktam, és kétszer idegből rányomtam a gyorsszervizre
Vajon aki most kezdte a játékot annak is ilyen erős botokat rakott be?
Mindegy már megnyugodtam[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
Na ezek tényleg jók lennének,
Azt kifigyeltétek már, hogy a játékban töltött idő az nem az össz verseny idő?
Ez a full idő amíg a játék nyitva van. Az én friends listámon én vagyok az élen 39 nappal, de ez kamu, folyamatosan megy az idő. Nekem sokat van nyitva csak a reklámok miatt.
Ha azt nyomkodja az ember, az kicsit olcsóbb mint becsengetni a lét.DigitXT
100k húha, én kb 30k-t "kerestem" 2 hét alatt...[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
félisten
Egyébként azt én is költői túlzásnak érzem, hogy ezzel a játékkal
több játékórát lehetett eltölteni / nagyobb élvezettel, mint az elmúlt
20 év teljes termésével együttvéve. (Lehet, hogy csak nagyot akart
mondani, hogy ő már 30+, s akik itt "nyafognak", hogy 110K kicsit
túlzása semmiért, azok azt sem tudják, mi fán terem a C64 LOL.)Pedig dehogynem! Qrvajó játék! De NAGYON profitorientált. Ja hát,
ha nem kellenek a goldos autók meg a 100% => képes ugyanazon
béna versenyeket újra, és újra lefutni: valóban végtelen szórakozás!Csak egy példa: McLaren F1 GTR, most jött új autóként: 750 gold.
A másik mekit meg lehetett nyerni a kihívásban. Ezt nem. Viszont
ha elkezded a szériát, akkor amikor feloldod, 20% kedvezménnyel
vihető: úgy csak 600 gold, már-már megéri. "Csak" farmolni kell.
Pénzben viszont: elmennek a jó édes anyukájukba a fejlesztők.Ui: mobilon én is messze a legtöbb időt ezzel a játékkal töltöttem.
És szerintem is nagyon szórakoztató! DE amikor 1-2 goldból lesz
10-20 gold, majd 10-20-ból lesz 100-200 az szánalmas. Nem vicc:
mennél tovább, kéne a PR feltételhez tuning, és akkor 100+ gold?
Darabja... ebből kellene 5-10 db fejlesztés, hogy kivigyed. Röhej...
(Mármint azt az egy szériát: hány ilyen "apróság" van a játékban.)Lehet azt mondani, hogy csinálsz mást. JÓ! És ha elfogy a más?
Lehet mondani, hogy gyűjtögetsz, és majd szép lassan összejön.
Ha arányosabb lenne, akkor még igaz is lehetne. De nem az...
(Jó, a szerencsésebbek 2 hét alatt összegyűjtik az F1 GTR árát.) -
DigitXT
félisten
Szintén zenész. Két reklám, és eltűnik a reklámos ikon cakk-pakk, vissza se jön.
(De legalább adott be két reklámot - usára állítva -, vpn nélkül általában az sincs...)Szerk: egyébként most jó áron van gold. A legkisebb pakk 16 helyett 32-t ad. Faja!
Egyetlen bökkenő, hogy az F1 GTR 20% akcióban is 600 gold. Azaz 10KHUF.LOL.[ Szerkesztve ]
-
cuebler
senior tag
valahol írja is, hogy randomizált helyszín, versenytípus és körülmények (nekem eddig kétszer steering help off és egyszer steering pulling left - balrahúz).
NNME: akkor mégsem random, mert nekem is ugyanezek voltak.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
cuebler
senior tag
ott, ahol a nürburgring-i autocross-on másik autóval ütközni. egyébként kigolyóztam magam challenge-ből, kezdhettem előlről. szerencsére csak a car rooster elejére dobott vissza, a pontjaim viszont tényleg megmaradtak, sőt úgy néz ki, hogy a kigolyózás előtti "könyveletlen" pontjaim is.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
cuebler
senior tag
a 27. vagy 28. endurance nürburgring müllen***szom challenge-zsel nem bírtam, vagy autónak mentem, vagy korlátnak, egymás után háromszor is . a jó hír viszont, hogy a car rooster (nálam is-f és db9) megmaradt, csak éppen a pontozás esett vissza, most gyűröm a challenge 8-t.
kgymac: nem a ticket ment el, abból azóta már négy volt.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
485
aktív tag
elhasználtam a 3 retryt a 35ösnél, utána end és visszarakott az elejére. na ez az első challange amit hagyok a fa....ba.
mi a kurva anyjából gondolja, hogy ha újra kezdem, akkor már megtudom csinálni a lehetetlen 35ös pályát? nem értem. skip továbbra sincs. ezt most hogy?????????!!!!!!!!!! -
DigitXT
félisten
Szerintem maradna, hiszen én is újraraktam az új telefonon a játékot többször is, így csak a profilból tudhatja, hogy már régóta játszok, sőt, ugye egy időben még a Marketről sem tudtam letölteni, mert hivatalosan nem támogatta a One Maxot (Pompi adta oda - többször - az apk-t: azóta rájöttek a majmócák, hogy dehogynem megy a telón, bár megjegyzem, az egyre újabb frissítésekkel egyre sz*rabb a teljesítménye, és már low grafikán is be tud szaggatni rendesen), de ez a szervizes hülyeség akkor sem jött elő nekem (hálistennek). Kár, hogy a PR feltételeket nem lehetett valahogy "kibekkelni". Azelőtt lehetett igazán nehéz versenyeket futni (simán el lehetett indulni béna, de legalább tuningos botok ellen), azóta meg kötelező adott szintű tuning, így kevés igazán nehéz versenyt lehet találni... Azért akad 1-2, pl. a NASCAR szériában, de összességében: nem sok.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
Utoljára november végén volt frissítés, általában 6 hetente jönnek ki frissítések új autóval, tehát már aktuális volt. Nekem tegnap este még nem dobta fel, hiába akartam frissíteni, de reggelre már ott volt, le is frissítettem a telón. El is kezdtem a Gauntletet, de a 4. feladat már no skidding, ezt inkább majd otthon a tableten, túl pici nekem ez az 5"-os telefon...
-
Sordoran
addikt
Boss versenyek előtt mindig mentettem felhőbe, és amikor kezdett nehezebb lenni akkor minden verseny után már, így nem volt progress vesztés (akár én lőttem ki direkt, akár kilépett magától a játék). Végén már elég erős volt néhány verseny, de most legalább teljesíthető, ha türelmes vagy, és kilövöd játékot (bár végén már tényleg gyorsabb a kevesebb kapott pont ellenére is, ha elölről kezded).
Külön vicces, hogy 35. után már csak 10ezer pont kell, és 6 verseny van következő boss-ig, közben már a 3.-nál megvan ez, de még 3-at le kell tolni míg a boss ellen mehetsz, hogy be is zsebeld. Ráadásul nem is könnyű ott már.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Zedco
csendes tag
Sziasztok!
Ne adjátok fel idő előtt, mert van egy zseniális (megmosolyogtató) bug a 4-es rank-en! (31. Szinttől)
Ugyanis ott új "roster" (autóválaszték) érkezik a full-os Shelby és a 911 (talán) Gt2 személyében, viszont az ellenfelek maradtak a "standard" Shelby és az öreg Carrera!!! )
Édes, amikor extreme-nek hazudott futamon Brands Hatch-en, a rajt után a célegyenes végén elsőként fordulsz el egy 16 fős mezőnyben!!!
Olyan a rajtod, mintha nitro-d lenne!!!
Mondjuk ettől még nem könnyű Magnus-t utolérni a Boss futamon, mert a kis genyeau itt már végképp extreme az upgrade nélküli RSR-emmel szemben, de sebaj! Holnap érkeznek az upgrade-ek és akkor majd megfőzöm a svédet!
Legutóbbi Gauntlet-et végignyomtam (kilépegetéssel, ha baj volt)! Kíváncsi vagyok, itt meg lehet-e majd csinálni ugyanezt! -
-
Zedco
csendes tag
Megjegyzem, Boss futamon nem jártam LeMans-ban! (ha minden igaz, lehet off-road-ozni és törni is, legalábbis a Boss-okon ez megengedett)
Szerintem itt is le kellene vágni az első jobbos kanyar utáni "S"-kanyart és akkor van esély, hogy az élről kezded a hosszú egyenest! Ott pedig már nincs más feladat, mint büntetni azt, aki el akar menni melletted! Figyeld végig a visszapillantót, meg azt, hogy merről írja a távolságot közöttetek a kép alsó részén, mert arról akar majd előzni a kis ganaj! Állj elé, hogy ne 30km/h-val menjen el melletted, mert akkor nincs esélyed kicsapni a seggét! Élmény nézni, hogy 320-szal nekirongyolnak a falnak! És sok esetben egy ilyen manőver tökéletesen belassítja a mögöttünk autózókat is, tehát kaphatsz hirtelen 2-300 m ajándékelőnyt!
Az is igaz LeMans-ra, hogy szinte bármelyik autóval pont a 200-as táblánál kell elkezdeni fékezni az első nagyon hosszú egyenesben (mellesleg a másodikban is!!!) stabilan nyomva végig a féket, és így is el lehet fordulni! A gépek általában már a 300-as tábla környékén fékeznek, nagyon hosszú fékúttal operálva, így ez a rész is kiválóan alkalmas a beslisszolásra!
És az első egyenes utáni kanyarkombinációnál figyeljétek meg, hogy nem kell követni a pálya ívét!!! Le lehet vágni mindkét oldalon, és nem jár érte büntetés! Ez TT-nél is így van! Ez pedig a gépekkel szemben 20-30 km/h előnyt jelent minden egyes esetben![ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs