-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
Majd 1 ora vacakolas utan csak sikerult manualisan... a problema az volt amit sejtettem nem is ertem miert nem elelnoriztem.
Szoval az NTFS-re formazott usb nem volt jo. FAT32-re ugyanazzal a file-al azonnal kiirta bedugas utan, h frissitsem.
Egy kis PC-t hasznalok amirol mennek a filmek es a YouTube is.
2 kerdesem lenne:
- a kep modokban miert nem tudom kivalasztani a Movie opciot? Csak Standard van es Dynamic
- Erdemes ilyenkor a Windowsban (Win10) a felbontast valoban 4K-ra allitani az ajanlott 300%-s nagyitassal? -
bivalyos
tag
Sziasztok, egy kérdésem lenne, sokat használom a timeshift funkciót, azt hiszem itt lényegtelen a tv típúsa, tervezek venni egy nast, megoldható az valahogy hogy a time shift, vagy akár a az adás rögzítés a nasra történjen? Tv usbje a nas usb-re kötve? működhet? Vagy egy uber nagy baromság a gondolat?
[ Szerkesztve ]
Üdvözlettel: bivaly
-
bsanya
aktív tag
Szerintetek a MM által ajánlott kiterjesztett garancia a megbízhatóbb vagy a BusinessBox-s? Míg a MM-s biztosítás, Aegon termék, addig a Business Box-tól kapott levélben csak a kiterjesztett garancia szó szerepel (ami, ugye nem biztosítás).
Egyszerűen csak annyi lenne az elvárásom, hogy ha elromlik 5 éven belül, találjanak rá javítási megoldást. A baleset biztosítás része nem érdekel...
A "nagy" tévés korszakomban az első LG romlott csak el, de az a 2 éves gyári garancia vége előtt, így lett megoldás... A mostani Samsung plazmára is kötöttem biztosítást, de most 6-7 éves és szerencsére kutya baja. Ha tudnám, hogy a mostani is elmegy ennyit, nem érdekelné a téma...Xiaomi Mi 11i
-
hyppo!
csendes tag
válasz bsanya #142556 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de a biztosításoknál úgy van, hogy amennyiben a tvt bevizsgálást követően a szervíz megállapítja gazdaságilag nem éri meg megjavítani akkor felajánlnak neked egy összeget. Ez az összeg nem egyenlő értékű a vételárral, hanem amortizációt belekalkulálnak.
-
kzkz
őstag
válasz Peace #142558 üzenetére
Nézz át ide, itt kiszedtem a lényeget a szerződésből:
[link]4 év után már csak a felét fizetik ki kb, ha baleseti kár éri, mondjuk villámcsapás. Ha az alaplap megy tönkre más miatt, akkor elvileg a teljeset, nincs levonás, nincs önrész.
Ha 2 éven belül megy tönkre, akkor meg a +3 évet buktad, mert a cseretv-re már újat kell kötni.
[ Szerkesztve ]
-
B.Junior
tag
Sziasztok!
Sony XF9005 vagy Samsung Q82r .
Van valakinek tapasztalata, hogy melyik jobb képminőségben, mozgásmegjelenítésben?
Főleg filmekre, Netflix-re használnám... -
mihaly13
tag
A Sony XF9005 egy 2018-s kiadás mindjárt az OLED alatt van VA panelos , a Samsung Q82R az pedig 2019-s kiadás VA panelos mind kettő 100 Hz ! Nekem volt egy Sonym 55XG8505 és volt egy 49Q60R és egy 49Q70R Samsungom a Sony-l nagyon megvolt elégedve gyönyörű képe hangja és annyi beállítási lehetősége volt hogy az nem igaz csak azok az eMAG ban kibasztak velem és egy visszahozott tévét varrtak a nyakamba és én naiv nem gondoltam hogy ilyenre képesek , mert a képernyő meg volt ütve visszavittem és helyette vettem egy Samsung 50TU8502-t ennek is nagyon szép képe van de a hangja az katasztrófa amúgy a Q60R és a Q70R-k is éppen olyan szar hangja van . Ha én döntenék helyetted én a Sony-a szavaznák csak egy újabb modellre egy XG vagy XH-a . Nem írtad hogy milyen méretben gondolkodtál !
-
concrete86
aktív tag
Sziasztok, van egy elég komplex problémám, ezért engedelmetekkel bemásolnám, amit a Samsungnak írtam (és azóta sem jött rá válasz). Nagyon hálás lennék, ha valaki tudna segíteni.
...Vásároltam ey Samsung QE55Q70R típusú TV készüléket az Extreme Digital Kft-től. Az első hónapban előjött egy probléma, akkor azt észleltem, hogy a készülék hangerejét nem tudom változtatni, kizárólag 1-2 egységgel fel -és lefelé. Ezt megoldotta egy visszaállítás (Beállítások-általános-visszaállítás). Ezután a készülék működött, pár napja viszont újból előjött a probléma. Továbbiak, amiket észrevettem: a menüben semmilyen változtatást nem ment el a TV (pl. nyelvet nem tudom átállítani, kikapcsolás időzítőt nem tudok beállítani, a készülék engedi ezeket, de "enter" esetén nem menti el azokat), ha némítom a készüléket, nem engedi azt visszakapcsolni, továbbá a hangerőt megint csak nem lehet állítani a fentiek szerint. Kapcsolatba léptem a facebook ügyfélszolgálattal, az alábbiakon már túl vagyunk, nem segített: "Cold reset" (30 mp-re kihúztam a kábelt), Hanergőbeállítások visszaállítása, TV készülék gombjainak kipróbálása a távirányító helyett. Tehát, a fenti problémáim miatt ismét megkíséreltem a "hard resetet" a menüből, azonban a készülék csupán újraindul, néhány beállítást állít vissza alapértelmezettre (pl. fényerő), azonban a teljes rendszervisszaállítás nem történik meg, még a csatornakiosztás is megmarad. Többször próbáltam a hard resetet és a smart hub-resetet, eredménytelenül. Elmondható, hogy ki-bekapcsolás után 1-3 percig működik a hangerő, utána pedig nem. Jelenleg a Menü-Névjegy modellkódra "0"-t ír ki, Tvkey: 0000000207e9950e, szoftververzió: T-MSMDEUC.1361.0, A0710200/011300, BT - S, Állapotkód: 10111_AC193_IG1KA1. Kérem, hogy lehetőség szerint távsegítség útján szíveskedjenek közreműködni a problmémám helyreállításában, a készülék mérete, súlya és a jelenlegi vírushelyzet miatt a legvégső esetben választanám a visszaszállítást/helyszíni kiszállást. Megtisztelő válaszukat mielőbb várom, Üdv:....
Kiegészítés: sem a fent részletezett Visszaállítás, sem a Smart Hub reset nem segít. Pin kódot kér, beütöm, újraindul, 1-2 percig minden jó, aztán meg kezdődik előről. A neten keresgélve mindenki azt írja, hogy van még egy sima "visszaállítás" menü az öndiagnosztikán belül, de nekem ott csak a Smart Hub reset van. Tök jó lenne, ha valami szoftveres tweak-kel megoldhatnám a problémát (pl. újrarakni a fw-t, de USB-ről nem ismeri fel, gondolom azért, mert nem frissebb a jelenleginél), esetleg létezne valami billentyűkombinációs hard reset a smart controllerrel. Másnak is volt már ilyen? Egy 2016-os 4K modellt váltott ez a QLED, de azzal semmi gáz nem volt, még a divx-et is vitte.
Létezik, hogy hardveres probléma? Azért nem gondolom, mert vannak pillanatok, mikor rendesen működik. Köszi előre is a segítséget!
-
bsanya
aktív tag
A MM-ban vettem, így ők hívtak fel, csak kicsit ódzkodom a biztosítóktól, amelyek a kár kifizetéskor mindenféle indokokkal ki akarnak bújni...
A neten találtam a Business Box céget, "tv kiterjesztett garancia szolgáltatás"-ra rákeresve, írtam nekik, náluk egy helyen találkoztam csak a biztosítás szóval, amúgy a kiterjesztett garancia szót használják:
"A kiterjesztett garancia egyfajta készülék biztosítás, amely a háztartási gépekre kínál, a gyártói illetve forgalmazói garancián túl, azt meghosszabbítva jótállást.A kiterjesztett garancia a készülék megvásárlását követően is megköthető, a gyári, alapgarancia lejáratát megelőző 2. hónapig.
A kiterjesztett garanciával lehetőség van akár 5 évig biztonságban tudni a háztartási készülékeket, hiszen a szakszervizek ingyen javítják azokat."Csak ugye ismeretlen számomra a cég, nem tudom mennyire megbízhatóak?!
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Mi 11i
-
Alf25
tag
Sziasztok!
Én is beruháztam egy QE65Q82R-re. Ami eddig nem tetszik:
-Csatorna exportálását nem találtam.. Kicsit visszaolvastam a fórumban, és ahogy látom országnál "egyéb" opciót kell választani és menni fog.. Szóval ez elvileg pipa.
-avi kiterjesztés nem játszik el, régi 46F6400 vitt mindent..Egyébként csodásak a színei, és nagyon gyors!
-
mrThomi
addikt
Sziasztok. Hamarosan esedékes lesz egy tv vásárlás. Méretben 65 zollban gondolkozok mindenképp. A jelenlegi Samsung NU8000 váltaná vagy egy Q80T [link] (bár az idei Qledektől nem vagyok elragadtatva) , vagy egy Sony KD-XH9005 [link] , amit egyébként PS5 höz ajánlanak, és ez is lenne az elsődleges felhasználás. Emellett, film, netflix, youtube, és telefonról való képkiterjesztés tv-re. Árban ha jól látom 300 euro kb 100 ezerrel olcsóbb a Sony. Tartok az android tv-ktől, nem hallottam jókat róla, de ki tudja azóta mennyit fejlődött. Eddig Samsungjaim voltak, de a váltásra is fel vagyok készülve, igazából szimpatikus mindkét készülék. Mik a vélemények ? Várjak esetleg 2021-es modellekre ?
Köszi a tippeket
[ Szerkesztve ]
Nothing Phone (2a)
-
st6969
őstag
válasz Alf25 #142572 üzenetére
Alapvetően szerintem nem is a tv csatornabeállítás funkciójával van a baj, mivel rá tudom tölteni az összes szerkesztett csatornát a Chansorttal a megfelelő sorrendben. De, abban a pillanatban, ahogy a tv újraindul, és a médiakártya frissít, módosulnak (és eltűnnek !) csatornák.
Ha meg az "Egyéb"-et választom ki hangoláskor, akkor meg csak az első 55 csatornát tölti rá . Azt is úgy, hogy az ékezetes karakterek olvashatatlanok maradnak a Guide-ben.
Senki másnak nincs ilyen problémája? F6400-as készülék, médiakártyával, UPC.
-
Mauzes
őstag
Sziasztok, tudja valaki, hogy 75-ös Q9FN-hez hol lehet gyári talpat venni?
-
-
Peace
nagyúr
válasz undercover #142575 üzenetére
Nem! Vannak megkötések. Helyszíni vásárlásnál azonnal, webshopos rendelésnél talán pár hét. Fel kell hívni őket, pontosan elmondják. De hónapokkal a vásárlás után tuti nem.
-
kzkz
őstag
válasz undercover #142575 üzenetére
2.§ A biztosítási szerződés létrejötte, tartama
2. 1. A biztosítási szerződés a Szerződő és a Biztosító között jön létre, azzal, hogy a Media Markt a Biztosító képviselőjeként a Szerződő által tett ajánlatot elfogadja. A Biztosító a létrejött biztosítási szerződésről biztosítási kötvényt állít ki, amely rögzíti a biztosítási szerződés lényeges feltételeit.
2.2. A biztosítási szerződés a biztosítási kötvényen feltüntetett határozott időtartamra (ld. még a 4.1-4.2. pontokat) jön létre.
2. 3. A biztosítási szerződést olyan személy kötheti meg, aki megfelel a jelen feltételek 1.20. pontjában leírtaknak.
2. 4. A Szerződő a biztosítási szerződést az alábbi módon kötheti meg:
2. 4. 1. Az Áruházban vásárolt vagy átvett termék esetén, a termék megvásárlásakor vagy átvételekor - bármelyik biztosítási csomagra vonatkozóan - a Media Markt alkalmazottjánál személyesen tett ajánlattal,
2. 4. 2. a Webáruházban vásárolt termék esetében bármelyik biztosítási csomagra vonatkozóan, az internetes vásárlást követően tett elektronikus ajánlattal,
2.4.3. a termék megvásárlását követő 185 napon belül – kizárólag a Garancia Plusz Silver biztosítási csomagra továbbá Információ technikai készülékekre, fototechnikai berendezésekre, GSM, TV termékkategóriába tartozó termékekre vonatkozóan a termék áruházi megvásárlását követő 21 napon belül Garancia Plusz Gold és Garancia Plusz Platina biztosítási csomagokra is – bármely Áruházban - a vásárlási számla és a jótállási jegy egyidejű bemutatása mellett - a Media Markt alkalmazottjánál személyesen tett ajánlattal.
2.4.4. Információ technikai készülékekre, fototechnikai berendezésekre, GSM, TV termékkategóriába tartozó termékekre a termék áruházi megvásárlását követően akkor köthető Garancia Plusz Gold és Garancia Plusz Platina biztosítás, ha a Szerződő a megvásárolt terméket valamely Media Markt Áruházba beviszi és az Áruház meggyőződik az eszköz sérülésmentes állapotáról és azt dokumentálja.
2. 5. Áruházi értékesítés esetén (ld. még a 2.4.1., 2.4.3., 2.4.4. pontokat) a Media Markt a fizetendő biztosítási díj Szerződő – Akciós értékesítés esetében részben vagy teljes egészében helyette a Media Markt - által történt megfizetését követően a Biztosító által kiállított kötvényt átadja a Szerződőnek.
2.6. Webáruházban vásárolt termék esetén távértékesítés keretében történő szerződéskötésnél a biztosítási szerződés abban az esetben jön létre, ha a biztosítási díj 15 napon belül beérkezik a Biztosításközvetítő bankszámlájára, és a Biztosító az ajánlatot nem utasítja vissza. A 15 napos határidő akkor kezdődik, amikor az ajánlatot a Szerződő a Biztosításközvetítő részére elektronikusan visszaigazolja. -
kzkz
őstag
A digitális tiszta megjelenés alacsonyra vagy auto-ra állítása jelenti a BFI-t, a fekete képkocka beszúrást? Akkor is működik, ha a sutter és a judder 0/0-ra van állítva?
-
kzkz
őstag
válasz undercover #142580 üzenetére
Ha a balesetbiztosítás része is kell, akkor igen, de ha csak a kiterjesztett garanciát akarod, akkor kb. fél éved van rá.
Ha 5 évre akarod bővíteni, akkor a kiterjesztett garancia egy 360e-es készülékre +38e, de ha a balesetit is kéred hozzá, akkor még plusz 12e azaz 50e.
Szerintem ha már kiadsz 38e-t 5 évre, akkor megér még +12e-t, hogy a baleseti is benne legyen.
Olcsóbb TV-nél olcsóbbak a díjak, drágábbnál nem tudom van-e még e fölött. Max 2 milliós TV-ig lehet kötni.
Nem a biztosító embere vagyok, csak elolvastam hétvégén az ÁSZF-et , mert nekem is döntenem kellett...
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
Úgy van kialakítva a rendszer, hogy mindenképpen a maxot válaszd...
Én direkt csak a +3év garit vettem. A biztosítás úgyse fog kelleni. Ha meg mégis, akkor úgyis valamelyik pont alapján nem felel meg. Vagy már csak nagyon keveset fizetnek.Én még az előző mm partner idején vettem fullos csomagot. És a fenekem törlésénél másra nem volt való. Villámkárom volt, és arra az nem volt jó. Meg kb semmire. Bezzeg MM-ben azt villantotta fel a srác, hogy megunom, és utsó napokban "véletlenül" összetöröm, és kapok újat. Nope...
Gari kell, hogy cseréljék ha bekrepál. Minden más Ft menjen a ház biztosításba, ott normálisan működnek a dolgok (mindenemet megcsinálták, és/vagy kifizettek egy nagy vihar után), és nem csak a TV-re jó
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
undercover
senior tag
Egy Samsung Q80T-t van amire a kiterjesztett garancia 38 ezer lenne kb. De 21 napon túl vettem szóval már csak a kiterjesztett garancia van
Gondolom a baleseti tartalmazza, ha összetörik meg te okozol kárt. De pl. ha vihar van és úgy megy tönkre az benne van a kiterjesztett gariban vagy csak a balesetiben?
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
Kleroo
veterán
válasz undercover #142583 üzenetére
Elvileg igen. Gyakorlatilag még most is elég sok kritérium van. Ami jó, hogy villámkár esetén fizet/javít. De ha a gyereked leveri, vagy véletlenül beleállítod a kapát, akkor esélyes h vmelyik pont alapján offolnak.
Én speciel soha semmimet nem törtem össze, pedig poweruser vagyok, cuccolok, kihasználok mindent. Csak a villám okoz gondot (legutóbb a konnektorból kihúzott tv-mre az ethernet kábelen keresztül ment. omg.
Arra meg inkább lakásbiztosítás, mert mindenre jó, és megbízható. 38k plusz garira ha betojna, a 12k meg megy a lakásbiztosításra szánt összegbe.[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
kzkz
őstag
válasz undercover #142583 üzenetére
A villámcsapás pl nincs benne a kiterjesztettben, csak a balesetiben. Persze ha van lakásbiztosításod, akkor az fedezi a villámkárt.
-
kzkz
őstag
Ez mitől lehet?
Természetesen a HDMI4 (ARC)-hoz van csatlakoztatva az erősítő, amit be és ki is kapcsol a TV, tehát van kommunikáció a kettő között, mégis nagyrészt ezt írja ki. Egy darabig nincs hang, majd utána van. Aztán van, hogy nem jelenik meg a felirat, teljesen random.
Az is mindegy, hogy a kiterjesztett bemenetet mire állítom ezen a HDMI4-en, ugyanúgy csinálja.
Az előző TV-vel nem volt ilyen gond, az is Samsung volt csak már 6-7 éves.
A már vagy 5 különböző HDMI kábellel próbáltam, jelenleg egy HDMI 2.1 ultra high speed kábellel van összekötve, de ezzel is csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
Minden engedélyezve van, ami kell a TV-n és az erősítőn is. Vezérli is a távirányító az erősítőt, állítja a hangot. Ennek ellenére bekapcsoláskor ez van, majd leokézom, és utána vagy egyből jó, vagy max 1-2 percen belül, ez utóbbi a ritkább. Szóval bizonytalanul működik.
-
Alf25
tag
QE65Q82R beállításainál érdemes a nyelvet Magyarra rako, a lokációt meg Észtországra. (Egyéb esetén, ékezek nem mindenhol lesznek tökéletesen megjelenítve.) Ezután fog megjelenni a csatorna exportálási lehetőség a beállítások között. Tegnap szenvedtem egy kicsit ezzel...
-
mihaly13
tag
válasz Alf25 #142590 üzenetére
Tegyed - magyar - Magyarország - a szolgáltatót pedig ne UPC vagy Digi hanem - egyébre - és azután a PC - ChanSort prógival elrendezed a csatornákat és minden úgy marad ahogy elrendezted . Ha pl. Észtországot teszed akkor az Eurospost és sok más csatorna nem fog magyarul megszólalni hanem angolul .
-
bsanya
aktív tag
válasz undercover #142583 üzenetére
Érdemes megnézni a Business Box szolgáltatását is, ott meg tudod kötni a gyári garancia lejárta előtti 60 napig, a csak kiterjesztett garancia 28e, a balesetivel együtt 50e ott is...
Én még gondolkodom melyik legyenXiaomi Mi 11i
-
Peace
nagyúr
Ráírtam a Samsung supportra Face-en, hogy van ez a jó kis ghosting/corona effect probléma game módban a Q70R-el meg úgy általában a 2019-es szériával. Annyi kérdésem volt, hogy foglalkoznak-e vele, lehet-e számítani javításra új FW-vel vagy teljesen elengedték a 2019-es szériát és le vagyunk ejtve? Azt válaszolta, hogy ilyenben biztosan nem tud segíteni sajnos és írjak a Samsung community oldalra, ott majd biztos felfigyelnek rá a fejlesztők. Köszi a semmit. Valami hazai képviseletet kellene betalálni lehet. Bár gondolom azok még ennyire méltatnának. Ma megint böngésztem kicsit és olvastam ilyet is, hogy FW update után jelent meg nála a jelenség. Elképzelhető, hogy nekem is most érkezett meg mondjuk szeptemberben szép csendben, mert ugye nem jelzi a tv semmilyen formában nekem, hogy mikor frissít...
-
Kender23
aktív tag
Sziasztok.
Ez most off lesz, de megéri
Ha szeretitek a természetfilmeket, akkor ajánlom figyelmetekbe a: "Seven Worlds, One Planet" sorozatot.
Valós 4k és Hdr!Most annakokáért mit késedelmezel? Kelj fel és keresztelkedjél meg és mosd le a te bűneidet, segítségül híván az Úrnak nevét.
-
mihaly13
tag
válasz Alf25 #142593 üzenetére
Hát ez nagyon érdekes , nem hiszem el . Nekem az utolsó fél évben három Samsung tévém volt egy 49Q60R , 49Q70R és most pedig egy 50TU8502-s mindegyiket így állítottam be - magyar- Magyarország és Digi helyet egyéb és egyszersem volt hasonló problémám - Adás - szakértői beállítások - importálás-exportálás , mindig megjelent és PC-n ChanSort progival állítom a csatornákat már vagy 8 éve !
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- További aktív témák...