-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
marinea2
addikt
Szerintetek varhato hogy UE65TU85xx -es modellek [link] ez ala mennek arban itt a nagy blackfrideyes napokban? Vagy ez mot nagyon igy is nagyon bestbuy?
"Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
Faterkam
addikt
válasz cili.ke #143348 üzenetére
Szia!
Nekünk van ilyen is és 8502-es is, igaz a kártya csak a 85xx-be volt, de gond nélkül megy. A kisebb is C+ foglalatos, szóval 99,99% gond nélkül látja a kártyát!"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
blakey
titán
Akkor is írtam, hogy már egy éve a boltba kiállított garancia vagy csak a számla is elég a teljes értékű garanciáztatáshoz, mindegy, hogy mit mond az épp szervizben lévő emberke. Többen és különböző márkáknál is ezt tapasztaltuk. az ok egyszerű, elektronikus a készlet nyilvántartása így könnyen beazonosítható.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
mpo
veterán
válasz blakey #143357 üzenetére
A múltkor a háztartási gépek szakszervizét hívtam, mert hűtőről volt szó.
Hogy ne beszéljek hülyeséget, most fölhívtam a Samsung tv szakszervizt, ami itt a városban van és javítottak már nálam.
A bolti "jótállási jegy alapján" is ők javítanak garanciában egy évig, ez bolti garanciának minősül, de a második évhez kell a szürke Samsung Warranty Card.
Ez kell a 2 év Samsung garanciához.Januártól változik az időtartam, de én ragaszkodom a gyártóihoz.
[ Szerkesztve ]
Ha érted, akkor már elavult.
-
blakey
titán
Nem érted, nem bolti garanciáról írok hanem gyári garanciáról. A gyártónak elég a boltból származó számla és az alapján tudja, hogy milyen garancia érvényes a cuccra. Rosszul kérdezel illetve rossz az értelmezés. Nyilván létezik bolti garancia is, de egyre kevesebb. Minden hivatalos helyen vásárolt készülék esetében a boltba kiállított számla elég a gyári garanciához. Nem kelll semmilyen gyári garanciapapír a gyári garancia érvényesítéséhez. De csináld ahogy gondolod. Pontosan az online kereskedelm jelentős növekedése eredményezte ezt.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
mpo
veterán
válasz blakey #143360 üzenetére
A tévés szakszerviz a 2. évben csak a szürke alapján végzi garanciában, de az első évben elég amit írsz. Most beszéltem velük, ezer éve ezt csinálják.
A tévéimhez is megvan a "szürke", a hűtőnél kellett erősködni.Ezt a "hivatalos"-t hogy kell érteni?
Minden hivatalos helyen vásárolt készülék esetében a boltba kiállított számla elég a gyári garanciához.Egy csomó helyen kintről behozott tévé van, amire a Samsung nem ad garanciát, hiába állítja ki a bolt a számlát.
Ezért lopták a gyárból a szürke garanciajegyet.[ Szerkesztve ]
Ha érted, akkor már elavult.
-
blakey
titán
MM, Euronics, Edigital, stb amelyik hivatalosan a gyártó mo-i képvisetén keresztül szerzi be a készletet ott elég a számla. az elmúlt 1 évben minden eszközünket lecseréltük, szó szerint értsd, és talán 2 bolt kivételével mindenhol a számla volt a garancia, kijött az Electroluxos emberke aki bekötötte a tűzhelyet és az is mondta, hogy elég a számla, minden adat szerepel rajta és regisztrálni is azzal kellett. Tehát legyen neked "szürke papírod" de nem létszükséglet. Ugyanúgy szervizelni fogják a TV-det a második évben is. A Samsung kamerámat is szervizelték garanciapapír nélkül de számla ellenében, LG-nél, Philipsnél azt mondták, hogy elég a számla, ők látják, hogy honnan származik a készülék.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Sza_Sa
senior tag
Ingatlan vétel után 6 Aeg terméket és 1 Samsungot (q90r) vettem, mindet az Mm-ból, mivel már öreg vagyok ahhoz, hogy párezer ft-ért az ország másik végéből rendeljek nagyértékű műszaki cikkeket. Aztán ha valami nincs rendben - minőség, hiba, sérülés, stb. - beleőszülök egy kisebb cég ügyintézésébe, pláne, ha tőlem mondjuk 200km-re vannak.
A lényeg, az Mm az összes terméke csak online számlát adott, a gyári warranty card-ok kitöltetlenül pihentek a dobozokban. Pedig a legolcsóbb termék is 200e ft felett volt..."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
mpo
veterán
válasz Sza_Sa #143364 üzenetére
Boltban vettem a hűtőt, de 23-a jött ezért szombaton hozták ki, doboz nélkül hozták föl, a régit elvitték. Csak a szállítólevelet írtam alá, más okmány nem volt. Este jutott eszembe a jótállási jegy hiánya.
A webshopos rendeléseimnél nem volt még gond.Ha érted, akkor már elavult.
-
peu407
senior tag
válasz ebola85 #143339 üzenetére
Falra van rögzítve vagy a talpán áll? Beszéltem samsung szervizessel, hosszú évek óta a szakmában van, nem ajánlja a 65-ös panelt, ugyanis vetemedhet. Elmondása szerint akár 1 cm-t is..Sok esetben ez a hiba forrása. 65-ös panelt szinte lehetetlen sérülés nélkül javítani, szinte mindig cserélni kell.
-
zozy84
senior tag
Egyre többet olvasok itt arról hogy a 65Q82R tv-kel ez a baj meg az a baj. Pár hete vettem ilyen tv-t és nálam hibátlan. Nem vettem hozzá +3 év garanciát de ezek szerint kellene(?)
-
-
kzkz
őstag
válasz zozy84 #143373 üzenetére
2.4.3. a termék megvásárlását követő 185 napon belül – kizárólag a Garancia Plusz Silver biztosítási csomagra továbbá Információ technikai készülékekre, fototechnikai berendezésekre, GSM, TV termékkategóriába tartozó termékekre vonatkozóan a termék áruházi megvásárlását követő 21 napon belül Garancia Plusz Gold és Garancia Plusz Platina biztosítási csomagokra is – bármely Áruházban - a vásárlási számla és a jótállási jegy egyidejű bemutatása mellett - a Media Markt alkalmazottjánál személyesen tett ajánlattal.
2.4.4. Információ technikai készülékekre, fototechnikai berendezésekre, GSM, TV termékkategóriába tartozó termékekre a termék áruházi megvásárlását követően akkor köthető Garancia Plusz Gold és Garancia Plusz Platina biztosítás, ha a Szerződő a megvásárolt terméket valamely Media Markt Áruházba beviszi és az Áruház meggyőződik az eszköz sérülésmentes állapotáról és azt dokumentálja. -
Callme
tag
válasz byronk #143368 üzenetére
Én is nagyon remélem, hogy a következő frissítés megoldja a gondot. Amúgy próbálgattam, és a tévé böngészőjében gond nélkül lejátssza a youtube a 4k videókat. Amúgy a beépített app néha még azt sem viseli el, hogy 360p-ről átállítsam 720p-re. Szóval érdekes
PSN ID: CallmeEighty8
-
ruzsidoboz
csendes tag
Sziasztok. Tegnap jött meg 8502-esem, és ahogy ismerkedtem vele észre vettem, hogy a hangbeállításnál a hangszínszabályozó nem érhető el. Hogyhogy nem lehet ezt állítani?
-
tillatrilla
senior tag
válasz ruzsidoboz #143378 üzenetére
Szia!!Milyen a képe? A hangszín állítása megoldódott,vagy tényleg nincs ilyen lehetőség?
Üdv: Attila
-
Peace
nagyúr
válasz mrThomi #143385 üzenetére
A VRR egy HDMI 2.1-es technológia, de már a 2.0-s Q70R-be is belepakolták, XBOX-al tesztelték is már rtings-en is. Viszont most állítólag a november eleji tv frissítéssel elérhetővé vált PC-n is, hogy tökéletesen működjön. Elviekben nem csak AMD kártyákkal, hanem megfelelő NVIDIA kártyákkal a g-sync-et bekapcsolva is. Állítólag NV control panelen is be kell kapcsolni és a TV-n is ultimate-re kell állítani a freesync-et. Azt csinálja, hogy a tv és a futtatott játék frekvenciáját összehozza ugyanarra és így tükörsima tearing (vízszintes szétcsúszás) mentes futást biztosít. Én még nem próbáltam, hogy valóban működik-e Geforce kártyával is. És arról is tett említést az ember, hogy a szörnyű corona és blooming effect is eltűnt az utolsó frissítés óta freesync módban.
szerk.: de majd kijavítanak, ha valamit rosszul írtam vagy benéztem.
[ Szerkesztve ]
-
mihaly13
tag
válasz tillatrilla #143384 üzenetére
De van csak " normál " módban elérhető !
-
tomiika
tag
Sziasztok, samsung ue55mu7052-es tv-m van. Amit talaltam eddig a topikban rola, az alapjan talan tud 120hz kepfrissitest? Ha ez igaz, akkor hol lehet bekapcsolni?
-
Pug
veterán
válasz tomiika #143388 üzenetére
Nope, 60hz-es panel van benne.
The MU7000 has a 60Hz panel which can interpolate lower frame rate content. To interpolate 30 fps content, set 'Auto Motion Plus' to 'Custom' and increase the 'Judder Reduction' slider. Note that any motion interpolation will introduce artifacts, so use a small value unless you really like the soap opera effect.
-
JHONNY 79
aktív tag
Szeretnék segítséget kérni. Akinek 55Q70T tévéje van megmérné nekem, hogy a talp a képernyő síkjától előre mennyire lóg ki? Illetve saját véleményre is kíváncsi lennék a készülékről.
-
kzkz
őstag
válasz Szilágyi84 #143391 üzenetére
Amikor kikapcsolod a TV-t, utána 10mp-en belül elaltatja a vinyót nálam a 65Q82R-nél. Hallom, hogy kattan.
-
mrThomi
addikt
válasz Szilágyi84 #143391 üzenetére
Viszont a sok ki-be kapcsolás nem tesz neki jót. Nekem így húzott tropára egy asus külső vinyót
Peace: köszi most frissítek
Ebből az új Ps5 is tud akkor majd profitálni ?Nothing Phone (2a)
-
Szilágyi84
senior tag
Na most ez ami a képen van nekem az előző 3 éves tvn volt használva kb 2 évig gond nélkül ment róla minden aztán egy 1 éve csak a képek videók nem viszont a laptopon és egy régebbi FullHD tvn is minden csak azon nem amit most cseréltem le egy új idei akciós modellre és szerencsére ezen is működik rajta van minden és le is játssza nem úgy mint az előzön. Tudom hogy kikapcsolja ha tvt kikapcsolom ad nekem is hangot utána de ezt szeretném elkerülni hogy úgy járják ahogy írtam az előző tv-vel. Vagyis inkább bedugva maradjon vagy kihúzzam hamár nem nézünk róla ? Külön nincs rajta ki/bekapcsoló.
[ Szerkesztve ]
-
mfranky
őstag
válasz gyeniko #143395 üzenetére
Szia,
régebbi modelleknél is így van? Nekem egy UE49KS7000 van, egy oldalon olyat találtam, hogy 100/120hz...ezt a 120-at hogy lehet előhozni?
Esetleges PS5 miatt kérdezném...PSN ID: Franky_Hun_33 -- S20+
-
Asógor
csendes tag
válasz Szilágyi84 #143391 üzenetére
Az én q90tém hol kikapcsolja, hol nem, de inkább nem.