-
Fototrend
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VikMorroHun
senior tag
-
gyimger
őstag
Ehhez hasonlóak az élményeim. Nagyobb szintű rendszerbe utaztam, hogy ottani kalózoktól szerezzek erősebb fegyvereket, de annyira untam a bolygókon rohangálást, hogy elkezdtem csinálni pár mellékküldetést, amik ott porosodtak a listában. Kettőt is elkezdtem Neonban, hát az annyira lekötött és annyira élveztem, hogy legszívesebben azonnal kezdtem volna a következőt. Nyilvánvaló, hogy ha nem céltalanul bolyong az ember, akkor élvezni is tudja a játékot. Mekkora kiakadás volt a láthatatlan falak miatt, még egybe sem futottam bele, mert nem akartam elszaladni a semmibe!
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Triathlete
senior tag
Értelek, és valahol igazat is adok neked, és ahogy írtad is van aki ebben meglel jó pár óra plusz játékélményt akkor szíve joga. A lényeg, hogy rendelkezésre áll, ott van mint lehetőség de nem kötelező. Tegnap kipróbáltam ezt az outpostos dolgot, jóformán 4-5órán keresztül alig haladtam a küldikkel valamit. Kerestem a megfelelő pontot a nyersanyagok miatt, aztán farmolás, építettem egy saját lakrészt, berendeztem amennyire tudtam, szortíroztam a szarjaimat, a korábbi outpostot lebontottam. Elment ezzel az idő. Jópofa volt, ma biztosan nem csinálnám meg, mást tervezek. És pont ez a jó benne, hogy nincs erőltetve igazából semmi, csak mint lehetőség ott van, meghagyva neked a szabadságot, hogy ha akarsz élsz vele, ha nem akkor nem. De milyen potenciált látnál még benne szívesen és, hogy viteleznéd ki?
Az űrhajózást illetően vitatkoznék azzal az állítással, hogy nincs értelme. Egyéni preferenciák vannak, engem pl. valamennyire érdekel, kis lépésekben folyamatosan fejlesztve van az első hajó ahogy a skillek engedik Tegnap is többször kalózokba botlottam ugrások közben, volt akiket szétkaptam és volt ahol inkább taktikázva dokkoltam, lootoltam majd eladtam a hajójukat. Mit csinál ez, ha nem a játékot színesíti!? CF/UC során is nekem pl. nehéz volt a harc, haltam jó párszor mire rájöttem, hogy is kell hozzáállni a harchoz és gyengébb hajóval is tudtam érvényesülni. Szóval nem az, hogy erősebb hajó és cső.
Sokan kifogásolják, hogy nem lehet a hajóval utazni kézi módban egyik bolygóról a másikra csak gyorsutazással. Ilyenkor nem értem, hogy ők nem tudják, hogy itt milyen távok vannak!? De ki is van írva sokszor.
Engem pl. amiket említesz űrhajós rész, outpost, bolygók felfedezése jobban érdekel mint a küldetések jó része, hogy kinek milyen fáj. Érdekel milyen cuccokat oldhatok fel majd még a hajóhoz, az outposton milyen lakrészt alakíthatok ki majd a jobb cuccokkal ha a megfelelő skillek feloldották, továbbá a bolygók meg érdekesek így 70óra után is, és megvan a felfedezés élménye.
ui: Simset nem szeretem, Minecraftot sose játszottam, csak hallomásból ismerem.[ Szerkesztve ]
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
myckey
veterán
-
myckey
veterán
árnyaltabb a kép, mint egy szó,
leírtad többször is, hosszasan, el is olvastam.( már a -Starfield teszt- topicban, is...Kifejezetten rosszak és unalmasak lennének mások szerint bizonyos játékelemek, sőt...még annál is vészesebb a helyzet. Látom.
De na, a 30-40 kommentben van ellenvélemény is, de találni a neten abszolút fekete/fehér dolgokat, is... szöges ellentétét a játék tényleges valójának.Ami az üres, jelentéktelen, céltalan bolygókat illeti....
Egyik munkatársuk mondta
The point of the vastness of space is you should feel small. It should feel overwhelming," Cheng said. "Everyone's concerned that empty planets are going to be boring. But when the astronauts went to the moon, there was nothing there. They certainly weren't bored."
( El ne felejtsem, ez egy játék. )[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Írtam, hogy ez egy játék A kettő nem egy, érthető.
De lehet más abban leli örömét, hogy megy és keres valami klassz helyet a végtelenben, ami rohadt jól fest.( jól szól, nem is akárhogy, akármilyen atmoszférát teremtve )
Nem kell semmi extrát csinálnia, nem fogják a kezét !
Csupán csak feltérképeznie a planétát, a rendszert stb..."úszkál" a gép által random ledobált, mások által alkotott tartalomban.Ami változó, így nem is egy játékot él meg mindenki, pontosan, miliméterre.
Várja a napszakváltozást, miegymást... hogy miként megy végbe a környezetében, miféle audiovizuális élményben lesz része, ami máshol nincs.Jó, hogy ilyet is tud a játék.
Aztán van, aki inkább keres más játékot, meg olvas könyvet.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Írunk mi is építő jellegű kritikát, aztán ott van a magánvéleményünk az adott elemről, ami megint más, az előadásmódja is változó az embereknek....
Igen, rohadt jó képeket lehet készíteni, máskor meg én is pislogok, milyen szarul fest.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Vesa
veterán
A main story kapcsán egyet kell értenem. Ahogy írod, aki scifi-ben otthon van, annak ez így elég kevés, mert nagyon sokszor, nagyon sokan ellőték már ezt a témát mindenféle irodalomban, és hát sokkal jobban is. Viszont aki nem hardcore a műfajban, annak bőven érdekes és izgalmas lehet. Engem sem kapott el a "hű de..." érzés. A Mass Effect sztorija ennél jóval ütősebb volt. Ugyanakkor, van pár olyan mellékszál, ami kifejezetten jól sikerült. Összességében, nekem bőven megérte a game. 80 óránál tartok és még mindig van egy csomó side quest-em, és nem unatkoztam eddig még. A main quest végén mondjuk mosolyogtam egy jót, ez elég messze van a grandiózustól, de így is 8/10-re értékelem az összképet, mert számos más ponton kifejezetten jó a game.
Egyébként, véleményem szerint kihagyták a birodalomépítős ziccert. Konkrétan jó lett volna, ha a bolygókat meg lehetne tisztítani és elfoglalni, majd az outpostokkal meg kéne védeni a különböző támadásokkal szemben. Ebben az esetben az outpostoknak is lenne értelme azon túl is, hogy bányaként funkcionálnak. Akár ezt még ki lehetett volna terjeszteni az űrre is, mondjuk védelmi platformok építésével, védelmi flották létrehozásával (ebben az esetben a hajótervezőnek is több értelme lenne). Akkor lenne értelme bolygóról, bolygóra haladni, mert bővülne a birodalom, illetőleg így a tonnányi nyersanyagnak is lenne értelme, mert a rengeteg építkezéshez szükség volna rájuk. Szóval rengeteg a kihagyott ziccer, de így is egy nagyon jó játéknak tartom a Starfield-et. Nem váltja meg a világot, nem mesél el semmi olyat, amit ne láttunk volna már hatezerszer máshol, de a középszernél én többre tartom így is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
VikMorroHun
senior tag
Ha már szóba került a Mass Effect (és a borzalmas lezárása):
Igazad van, "mert önmagában a sztori végig szép egységes, okos volt, csavarokkal, drámával, jó karakterekkel, párbeszédekkel és korrekt lezárással". Csak az a baj, hogy nem végig volt ilyen, hanem Londonig.
Onnan faék egyszerűségű lett, és még marhaság is.Most nem részletezem, csak két képet ide raknék szemléltetésnek.
Illetve a második kép már nincs meg, úgyhogy csak emlékezetből:
London, támadás, előre, égbe nyúló sugár, előre, Shepardot hasba lövi egy csatahajó (ami egy kisebb fregatott is megsemmisítene, de lábon kihordja), tovább előre, beszélgetés, 3 választási lehetőség, szép színes sugarak, vége.Ja, nem "a karakterem általános iskolás, 3. osztályos tüdőgyulladását" kellett volna belekalkulálni, hanem a felkészülés során összeszedett szövetségeseket, meg a döntéseket, hogy egyáltalán le tudjuk-e győzni az ellent (pl. azzal, hogy kibékítjük a getheket meg a kvariánokat, és őket is hozzuk) - a Mass Effect 2 mintájára.
Egyébként szidták azért is, mert szükség volt néhány menetre a multis részével ahhoz, hogy sikeres lehessen az egyjátékos hadjárat lezárása (vagyis, hogy több színből lehessen választani). Nekem pl. ezzel nem volt problémám, szerintem az a legjobb része a játéknak (a borzalmas lezárás miatt).
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
Vesa
veterán
"általában csökkenti az esélyt arra, hogy egy fókuszált, jól átgondolt dolog felé haladjon a történet"
Ezzel én is így vagyok. Legjobb példa erre a Cyberpunk. Van egy halom befejezés, amiből minimum kettő finoman szólva gyenge. Van viszont olyan, amitől agyamat eldobtam. Most ha belegondolok abba, hogy valaki egyetlen végigjátszást csinál és pont a tré befejezést kapja, akkor nem tudom ezt egy jó mechanikaként értelmezni. Mert lemarad a katarzisról a végén és így nem 100%-kos az élménye. Márpedig, kevéls ember tolja végig ugyanazt a játékot többször csak azért, hogy más befejezést is lásson. Nekem semmi bajom nem volt az ME3 végével, kerek egész lett a történet és szépen lezárta a trilógiát. Sőt, a harmadik rész nekem sokkal jobban bejött történet szempontból, mint a felajnározott második, ahol gyakorlatilag a legénység tagjait kellett egyesével össze-abajgatni az ügy mellé, a néha halál unalmas küldetéseikkel, miközben a fő sztori ami érdekelt volna, gyakorlatilag alig haladt előre. De nyilván nem vagyunk egyformák, teljesen megértem, ha valakinek érzelmi törést okozott kedvenc főhősének elkerülhetetlen halála.
A tudomány a valóság költészete!
-
proci985
MODERÁTOR
nagyon spoileres, szoval aki nincs meg "az in their footsteps" misszio utan az veletlenul se olvasson tovabb
gyakorlatilag egy szimulacio fut a typhonon a neuromod altal. maga a jatek is egyebkent probal arra terelni, hogy probalj vegig tobb mindent. igy nezve egyfajta proto multiverse. a starfield elso feleben az alien artifact kb a sztorit mozgatni kell, a Nasa / In their footsteps misszio a multiverzum bevezetesevel tempot valt es az addig alibizo sztori ("igazabol ugyis mind csak bazist akartok epiteni") kb ertelmet nyer. igazabol kivancsi lettem volna, hogy mi van, ha Saraht otthagyom meghalni az eyeban miutan felesegul vettem. meg valahonnan ismeros ez, hogy mindig fix szamu ember van, csak a szerepek valtoznak, csak nem emlekszem honnan. Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
myckey
veterán
Az úgy elég spoiler
A másik része a mondandódnak, az való igaz. Ahogy halad az egyszeri játékos, úgy válik élhetőbbé sztm a játék, modokkal ez olyan mint az iddqd meg az idkfa yes
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Peace
nagyúr
Nem azt mondom, hogy jók, csak hogy kidolgozottak. Én azt hittem, hogy full fapad lesz 2-3 opcióval és mondanak majd max pár sort az NPC-k, de sokszor 1-2 percig is mesélnek és élvezettel hallgattam végig őket. Nyilván nem Disco Elysium vagy Baldur's Gate 3 szint, azok nagyon más kategória. De nem is tekintek a Starfield-re komoly RPG-ként, hanem inkább kis casual űrkaland RPG elemekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
Vigasztaljon, hogy én egy crpg maraton során a Divinity Original Sin 2 és Wasteland 3 után nyargaltam át és még azokhoz képest is mellbevágó volt a Disco Elysium párbeszédek minősége. Így fejből nem is tudnék olyan játékot mondani ebből az évezredből, amiben ennyire színvonalas lenne a szövegkönyv és a szinkron hozzá.
Starfieldben nagyon széles skálán mozog a minőség, tuti van, amit AI írt a kisebbek közül, de a frakciós küldetések szövegei szerintem korrektek lettek.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
WATERDACA
őstag
Ezeket mi is próbálgattuk és tényleg sokat érnek. Nálam alapból a motion blur, dof, film grain off. A Sharpening és Scaling finomhangolása sokat számít, az alapbeállítások pedig a néhány fps-el bohóckodásnak tűnnek sajnos. A shadows/contact shadows talán már 4-5 fps-t adhat, és ott is az rajzolódik ki, hogy a beállítások közt alig van minőségromlás.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Ebben nem tudom mennyi az igazság, de a high-res textúrákból és a fényminőségből nem vennék vissza 1%-ot is, minden más mehet lefelé.
A grafikát a highres texek és a fények tartják AAA játék szintjén. És nem ez a kettő eszi a legjobban az erőforrást, ezt én teszttől függetlenül meg tudom erősíteni.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
-
Micsurin
nagyúr
Ha ez mind belefért a 40 órába gondolom az NPC találkozásokból nem sok volt meg mint pl a
kislány és utána a rajzok, vagy aki 20k kredittel kisegíthetsz etc etc. Hajóépítés-nél mit próbáltál pl? Tök komolyan, haver is monta 30p alatt letudta mert "ebben semmit se lehet alkotni", én meg lazán csak a Corvette-be eddig belevertem 3,5-4 órát. Ha lenne szintem és alkatrészem még több bele menne mert tudom mit akarok még csak kéne a lvl 46 hozzá.
Vesa zsír zsír azonnal érdekesebb lesz nekem az egész modding pl ha annyira leegyszerűsődik mint a Dont starve together vagy a Conan exiles --> workshop.
Elmúlt évek legjobb scifi rpg alapja, ha a modderek kezébe adják nem adok neki 3-4 évet és pl a star wars galaxy ujjá fog születni... nem csak mint SWGLegends. Utóbbira elég komoly tétet mernék tenni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
S e t h
nagyúr
Nálam nem egy ow játék lett kitolva 100%-ra, de itt nem tudom milyen esélyekkel indulnék neki, mert nem néztem milyen trófeák vannak, de kb. már csak azért is kapok egy rakás küldetést ha egyszerűen sétálgatok az utcán.
Egyik youtuber az őt megszólító nőt már egyszerűen fejbe lőtte.A hajóépítés meg az a része amibe én 5 percnél többet nem raktam, mert nem láttam milyen pozitív hozadéka van, mivel volt egy frankó hajóm, amivel normal fokozaton senki sem tudott megizzasztani. Azt viszont maximálisan elismerem, hogy nagyon jó húzás volt a játékba rakni, mert minecraft fanok tuti megőrülnek érte.
Kihagyott ziccernek tartom mondjuk egy hosszú küldetés után eljutni a teleport kifejlesztéséig, ami kicsit elfogadhatóbbá tette volna számomra a számtalan fast travelt, ez volt az egyik kivetnivalóm, mert nem egyszer két pont közötti utazgatás oda vissza volt az egyetlen helyváltoztatás missionokon keresztül.
Ha a játékelemek közül kéne vmit kiemelni ami számomra nem volt oké, akkor az artifactos templomokban való bohóckodást emelném ki. Én amennyit ott töketlenkedtem az nem emberi.
A bugoktól még most is ptsd-m van, bár volt köztük szórakoztató is. pl. amikor az egyik társam a küldetés végén megtámadta a másik társamat és mivel én meg gránátvetővel szereltem fel, így konstans robbanás közepette próbáltam velük kommunikálni. Az viszont nálam koptatja az élvezeti faktort ha küldetések alkalmával újra be kell töltenem egy mentett állást, mert eltűnnek ellenfelek, vagy npc nem reagál.
Az immerzió miatt marad meg számomra kellemes emlékként, mert próbálta elhitetni velem, hogy számítanak a döntéseim és bár reménykedtem benne, hogy a játék végén lesz valódi hatása a cselekedeteimnek és nem is számítottam Mass Effect szerű hatásra, némileg azért csalódást keltő volt ebből a szempontból a befejezés.
A new game+ valóban ötletes, viszont én nem álltam volna meg itt, jobban szabadjára engedtem volna fantáziámat a készítők helyében, elég csak a
spiderman multiversre gondolni. [ Szerkesztve ]
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Vesa
veterán
"de van mellé rengeteg alig ismert"
Persze, hogy létezik ma is a műfaj, de már csak nagyon kevés és ahogy írod, azokat se ismeri senki. Pont azért nem reklámozzák, mert minek? Eleve megváltozott a játékosbázis, megváltozott a világ, nincs annyi idő játszani mint korábban és a mai generációknak is alig van erre a műfajra igénye.
Ezzel kezdtem a mondandómat, hogy az egész iparág egy üzlet, és nyilván senki nem fog dollármilliókat ölni egy olyan címbe, amiről már előre tudható, hogy még fullba tolt csilivili trailerek és reklám mellett se érdekelné a kutyát sem. Egy kis indie cég is csak azért ad ki ilyeneket, mert a költségei olyan kicsik, hogy talán még a pad alá befolrdult érdeklődés mellett is ki tudja hozni rentábilisre, és tud vele valamennyit keresni.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
mvkly
senior tag
Off, de kíváncsiságból megnéztem a SteamCharts havi átlagait, a Paradox címei (EU, HoI, Victoria, CK, Stellaris) stabilan hozzák összesen a 70ezret, néhánynál ez még növöget is folyamatosan. Na ez meglepett. Főleg ha hozzávesszük, hogy szerintem a DLC-k miatt ezek egy része igen-igen torrent érett lehet.
-
Micsurin
nagyúr
Láttam, hogy pl. néhány Youtuber erre "építette a karrierjét" a Starfield kapcsán
CP2077 mesélhetne... egy ideje divat abból építkezni, hogy valamit rommá kritizálsz, nem azt mondom patyolatok az új játékok mert messze nem. Ez is kb 1000x sebből vérzik gyakorlatilag de a YT és Streamereknek hála magunknak rontjuk az élményt és generáljuk a negatív hájpot ami még inkább visszaüt a mesterségesen ELŐRE felhájpolt játékok miatt. Hatalmas a képzelt és a negatívitásból lehúzott szint közt a difi szóval a csalódás garantált.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
xtremist
senior tag
Mostanra nagyjából kifulladt a gyűlölködők rohama, és az az értelmesebb kritikák kerülnek helyettük a lista elejére mert azokat likeolják többen (szerencsére), az első 2 napban semmi másról nem szólt a negatív kritika csak 0.5-1-2 játék óra után annyi hogy "pronouns" meg "nem tudom kikapcsolni a flörtöt azonos neművel" és társai.
-
-
gulupeti
senior tag
Nagyon biztatóan hangzik, de aláírom, hogy így lesz. Mikor is jött patch? 3 hete legalább van, abban is csak vmi quest blocker bugot javítottak kb. és annyi. Nekem ez nagyon furcsa egyébként, mint ahogyan az is, hogy az akkor ígért dolgokat sem tudta még ennyi idő alatt belereszelni egy ekkora fejlesztőcsapat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- 10 milliárd humanoid robotot jósol 2040-re Elon Musk
- Lightyear - befektetési app
- Asszociációs játék. :)
- AliExpress tapasztalatok
- BestBuy topik
- Napelem
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest