-
Fototrend
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VikMorroHun
őstag
válasz
Redneck #5175 üzenetére
Kell hozzá a Boost Pack Training, anélkül nem lehet használni őket. Aztán be kell állítani a bal Alt billentyűt másodlagos ugrás billentyűnek (nálam a Space az elsődleges, de az bármi lehet). Így sokkal messzebbre lehet repülni vele, ha Altot nyomogatok. Ha jól emlékszem, 2 fajta jetpack létezik a játékban, és csak annál működik, aminek a leírásában szerepel a "boost pack".
-
VikMorroHun
őstag
válasz
r4zer0919 #5091 üzenetére
Szerintem ezt a játékot már semmi nem fogja megmenteni (mondjuk a hajóépítés az egyik legjobb része).
Átlagosan 5-10 ezer játékosa van Steamen; a 100 legtöbbet játszott játékban nincs benne (bezzeg a két éve megjelent Elden Ring az 5. helyen van); a hivatalos mod támogatás pedig kb. 6 hónapot késett. -
VikMorroHun
őstag
Valahogy nem jön ki a matek. Állítólag 800 kg cumó van a hajón (miután jó sokat lepakoltam az újonnan épített tárolókba). Átnéztem a maradékot, és kb. 200 kg hiányzik.
Viszont ennek örömére nemsokára lesz egy új modom, mert már unom, hogy folyton új tárolókat kell építgetni... -
VikMorroHun
őstag
Ja, a társaknak is lehet tárgyakat adni, ha minden kötél szakad.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
tibaimp #5039 üzenetére
Tab-Ship-Cargo hold (talán F az alapértelmezett billentyű), ott tudsz váltogatni, hogy a saját leltáradból mit akarsz elküldeni a hajóba (Store) vagy kivenni onnan.
Itt találod New Atlantis térképét; kis keresgéléssel eljuthatsz a boltokba is, ahol eladhatod a fölösleges cucccokat. Egyébként minden űrkikötőben van egy terminál is, ahol el lehet adogatni a dolgokat (amíg van pénzük - utána várni kell).
-
VikMorroHun
őstag
Szerintem meg azt kellett volna, hogy kiadják az Elder Scrolls VI-ot némi fejlesztéssel, és közben dolgoznak a Starfielden. Valahogy nem látom, mi szükség lenne egy csomó dologra abban, amit ehhez a játékhoz kellett kifejleszteniük (úgy-ahogy). Pedig ez volt a hivatalos indoklás, ezért kell ebben a sorrendben kiadni őket.
-
VikMorroHun
őstag
Azért voltak ott más változtatások is, pl. BC7-es textúra kódolás elég sokat számít. Az meg, hogy megduplázták a "light" modok számát, hát, biztos hogy jelent valamit. Én már olvastam olyan hozzászólást Redditen, hogy valaki a 2000-es határ közelében azért nyavalygott, mert totál instabil lett a játék párezer mod telepítése után (apropó, aki nagyon akarta, eddig is meg tudta oldani a mod határok átlépését).
Daert: Azt nem tudom, mit rontottál el, de ha nem tudtál leszállni egy leszállópályára, az elég komoly hibára utal. Mi történik, ha építesz egy újat?
-
VikMorroHun
őstag
Kis térkép nem tudom, van-e a játékban. Nagy térkép van, de borzalmas. Viszont, ha kijelölsz egy pontot a térképen, hogy hova akarsz eljutni, scanner módban a padlón levő nyilak mutatják az oda vezető utat. Nekem néha épületekben is szükségem van rá, mert nem találom a kijáratot úgy, hogy 5 perce jöttem be valami küldetés miatt.
Túl sok a szemét a raktérben? Dobd ki! (Jettison). Bár lehet, hogy 5 db alatt ez is egyesével megy. StarUI tud olyan listát, hogy a legnagyobb tömegű vacakok legyenek legelöl.
Hajófejlesztéshez, Előörshöz szerintem szintén jól jön a StarUI megfelelő modulja. A térkép, ha minden igaz, színkódokkal mutatja a felfedezett/bejárható/ismeretlen rendszereket. Mondjuk lehetne ennél jobb is.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #4865 üzenetére
Engem nem zavartak a töltőképernyők, más játékaikban is vannak. Viszont én is szüneteltetem, mert rácuppantam egy Skyrim SE mod gyűjteményre.
Aztán az a bohókás ötletem támadt, hogy miért ne készítsek sajátot? Két nap alatt összeírtam kb. 200 modot, hogy mi kellene bele. És ebben még csak 2-3 textúra mod
van... -
VikMorroHun
őstag
Úgy emlékszem, teljes képernyős mód nincs benne, csak keret nélküli ablakos. Ettől függetlenül normálisan ki lehet(ne) lépni, nem kellene hozzá Feladatkezelő.
pandras83:
Mi az az "fg"? -
VikMorroHun
őstag
Kipróbáltam a turbódzsungel (ini) modot. DLSS használatával nem is olyan vészes, de amikor bementem a sűrűjébe, 40 alá esett az FPS.
Arra viszont nincs tekintettel, ha már lenne ott valami tárgy eredetileg.
-
VikMorroHun
őstag
Ezt ma javasolta nekem a Google:
Sokkal dúsabb növényzet
StarfieldCustom.ini-be
[ProcGen]
FobjectMapMinPct=-5
FProcGenFootprintDitheringScale=0.115
képek -
VikMorroHun
őstag
Elkészültünk a 8K bolygók .ba2 csomagolásával. Szükséges hozzá a plugins.txt enabler mod.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #4826 üzenetére
Hm. Az hogy jött ki, hogy Nvidia, AMD és Intel gyorsítótár is volt a gépeden?
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #4824 üzenetére
Köszi, fent van az új verzió. Kipróbálod? (Most még ugyan vírust keresnek benne, és van, amikor ez órákig eltart.)
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #4821 üzenetére
Intel kártyán melyik könyvtárba rakja a shader gyorsítótárat? Frissíteném vele a modomat.
Ilyeneket tartalmazó könyvtárat kellene keresni, hogy "f7f9bd7852604282216cf4b188459796_fce8395c8fd8a9db_26d73140036ecc3a_0_0.0.bin" meg "f7f9bd7852604282216cf4b188459796_fce8395c8fd8a9db_26d73140036ecc3a_0_0.0.toc"Kivéve, ha máshogy hívják őket.
-
VikMorroHun
őstag
No, a VRAM használat 4-ről 6-8 GB-ra ugrott, de csak egyszer volt belőle gond, amikor a hajóban Alt-Tabot nyomtam, hogy ellenőrizzem. Akkor 10 FPS alá esett egy darabig a játék. Úgy gondolom, érdemes megtartanom ezt a modot, csak nem nagyon szabad Alt-Tabot nyomkodni.
Ezt meg csak azért, mert jól néz ki (újra összeraktam a Normandyt).
Azt hogy lehet elérni, hogy itt a fórumon rákattintásnál kinagyítsa a képeket?
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #4814 üzenetére
Köszi a tippeket. ReShade-et még nem próbáltam, de a 2.8 GB hajó textúrák már jönnek lefele. Aztán a bolygók is. Remélem, beleférek majd a VRAM keretbe...
-
VikMorroHun
őstag
Mondjuk, mert vannak akik igényesek, és rossz nézni a magyartalan szövegeket? Nekem ugyan az Immobilizer-Indításgátló tetszett (mert vicces), de biztos, hogy ha felraktam volna a gépi magyarítást, rövid játék után inkább töröltem volna. Baldur's Gate 3 magyarításból is láttam néhány képernyőmentést. Inkább készítettem sajátot (még ha alig 1%-os is).
st3v3np3t3r: Eredetileg volt külön PC-s Starfield téma, de az ügyes moderátorok megoldották, hogy csak egy legyen.
-
VikMorroHun
őstag
... Meg a kevésbé apró javításokat.
Ma újraépítem az SSV Normandyt. Igen hasznosnak találom a StarUI Ship Builder modot.Meg valószínűleg a kiegészítőit is (StarUI Outpost, Workbench...)
-
VikMorroHun
őstag
Tegnap ki akartam rabolni a GalBank fiókot Akilán. Vödröt nem találtam, úgyhogy raktam egy ládát a muki fejére, hogy ne vegye észre, mit csinálok. Hát nem kilesett a láda alatt?
-
VikMorroHun
őstag
Érdekes dolog történt. Frissítettem a Dramatic Grav Jump modot, hiszen a készítő eljutott odáig, hogy FOMOD telepítőt is tud készíteni hozzá. Apró probléma, hogy 1-2 ugrás után, hajóval kommunikálás közben lefagy a játék. Egyértelműen ez a mod okozza, nélküle nincs ilyen hiba. Most megnéztem, ha visszaállok a 09.15-i mentésemre, akkor jól működik. Csak akkor még az SSV Normandy sincs meg, a felszerelésem meg köszönő viszonyban sincs a mostanival. Úgyhogy vagy nem használom, vagy használom a régit (ami nyilván instabilitást okozott a játékban, ahogy az várható volt), vagy egyáltalán nem használom (de ahhoz túl jól néz ki)...
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #4758 üzenetére
Intel videokártyát még nem láttam, illetve a vonatkozó Reddit bejegyzésben nem említették, hogy náluk melyik könyvtárban van a gyorsítótár. A pipeline.cache törlése biztosan működik, mert az a játékhoz tartozik, nem a videokártyához.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #4755 üzenetére
Ez kérlek a Starfield Community Patch, nem az Unofficial Starfield Patch, amit Arthmoor fog készíteni.
Elkészültem az első Starfield modommal.
-
VikMorroHun
őstag
Unofficial Starfield Patch még nincs, és valószínűleg nem is lesz addig, amíg ki nem adják a Creation Kitet.
Hard coded dolgokat meg úgy javítják a modderek, ahogy nem szégyellik. Lásd Skyrim esetében a komplett memóriakezelést lecserélték (ha jól tudom, először Sheson volt, aztán ment a SKSE-be/pluginba), vagy amit Bethesda nem tudott normálisan megcsinálni (ha ékezetes betű van a lakóhelyeden, indításkor összeomlik a Skyrim), Engine Fixes mod javítja...Érdekesség: csak az XBox játékosok 3,28%-a járt be legalább 100 bolygót. Steamen már 6,5% az arány. Úgy látszik, a többség nem támogatja a hosszadalmas és értelmetlen felfedezést pusztán a felfedezés miatt.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
pandras83 #4719 üzenetére
Short Temple Puzzles (mert nagy szemétségnek tartom, hogy zéró leírással oda küldik az egyszeri felhasználót, és ha véletlenül rá is jön, hogy mit kell csinálni, akkor is egyre nehezebb teljesíteni - aki meg a sokadik feladatnál tart, annak szimplán unalmas)
SFSE (ez sok-sok modnál követelmény)
Ammo Type Icons and Labels (nem árt, ha tudod, hogy a kismillió lőszerből épp melyik kell egy adott fegyverhez)
More Dramatic Grav Jumps (Nexuson is fent van; ez a normális telepítő csomag hozzá, ami a készítőt valamiért nem érdekelte)
BethINI (alap, nélküle ne is próbálj modokat használni) -
VikMorroHun
őstag
válasz
#57018880 #4660 üzenetére
Kiraksz egy-két nyersanyag kitermelő biszbaszt, adsz nekik energiát (a bolygó/hold sötét oldalán is tök jól működnek a napelemek
), hozzákötöd egy leszállóhelyhez, összekötöd másikkal, másik bázison, máris van egy hajójárat, ami oda szállítja a kitermelt nyersanyagot. Lehet őket automatizáltan ládákba rakni, majd onnan tovább küldeni/felhasználni. Illetve más bolygókra is lehet küldeni a nyersanyagot, ahol feldolgozzák. Pár oldallal korábban volt egy roppant bonyolult folyamatábra, hogy mit össze lehet hozni. És még nincsenek olyan modok, amik ezt a részét átdolgozzák a játéknak.
-
VikMorroHun
őstag
No, kb. 78 óra játék után megtörtént az első igen komoly programhiba: Keringtem egy darabig Neonban; beálltam egy bandába, ezt kivételesen Andreja nem vette sértésnek (Sarah igen
), viszont így tudtam venni tőlük egy brutális sörétes puskát. Gondoltam, visszaugrok a Lodge-ba, hogy átalakítsam kicsit - nem tudok leszállni Jemisonon, végtelen töltőképernyő fogad. Eggyel korábbi mentésnél is. Aztán szerencsére megoldódott, csak egy másik bolygóra kellett gyors utaznom, és úgy már le tudtam szállni ott is.
Már majdnem megkérdeztem, hogy minek a ragasztó farm, de miután eljutottam a fegyverállványhoz, rájöttem. Nekem még nincs ilyen lehetőségem, úgyhogy kénytelen voltam elmenni szárazföldi (sőt, vulkáni) polipokra vadászni a Kumasi I-re.
Neonon körülnézve találkoztam egy ilyen jelenettel. Nem szívbajosak, akik ekkora szakadék előtt ücsörögnek, az tuti...
-
VikMorroHun
őstag
Úgy látom, Neon (vagy a Freestar Rangers?) nem való Andrejának. Két röpke beszélgetés, és kettővel csökkent (volna) a hozzám való viszonyulása. Kénytelen vagyok lecserélni Vascora, mert őt nem zavarja, ha azt mondom egy NPC-nek, "tessék, itt van 1000 pénz, mondd az infót", vagy "OK, betartom az itteni szabályokat"...
Micsurin: Miért, a Bethesda is elbocsátotta a dolgozóik 10-20%-át, mint más cégek mostanában?
-
VikMorroHun
őstag
Én meg remélem, hogy egyszer majd lesz időm megint játszani. (Ok, a héten 3 este alatt újra végigvittem a Quantum Breaket, mert megjött hozzá a kedvem. Azt az időt fordíthattam volna Starfieldre is.
)
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #4621 üzenetére
Amikor ilyen lebutított beállításokról olvasok, elgondolkodok azon, milyen gépen játszhattok, és miért nem elég neki a BethINI Poor+Recommended tweaks...
-
VikMorroHun
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4589 üzenetére
Főleg, amikor töltés közben cserélgetni kellett a lemezeket.
És jó esetben a játék megmondta, hogy most melyik lemezoldalt kéri. -
VikMorroHun
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4490 üzenetére
Biztos? Ezen a táblázaton úgy látszik, idén eddig -37% a tavalyi évhez képest. Mondjuk 2020/2021-hez képest még jól állnak.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #4456 üzenetére
Az a baj, hogy a Starfield űrszim akar lenni, de nemszim. A Star Citizen meg 10* bonyolultabb a kelleténél, ezért nem egyszerűen űrszim, hanem univerzum szim.
-
VikMorroHun
őstag
Na, ez durva volt. Elkezdtem kísérletezni SKSE/SFSE plugin mod készítésével. (Eddig teljes kudarc, egy útmutató alapján készített sima "Hello world" sem megy, mert a CMake nem találja a vele együtt telepített Visual Studiot. Mindegy.) Viszont, mivel esetenként több GB adatot kell telepíteni a C: meghajtóra, és nincs annyi szabad hely, két könyvtárat átraktam máshová, és rögzített hivatkozással átirányítottam őket. A Windowsnak teljesen jó, a Visual Studionak teljesen jó, nekem is jó, mert nem telik be a rendszer partícióm. Egyedül a Vortex ment tönkre, mert valamit úgy el***tak benne, hogy így nem képes kiolvasni a .NET adatait, anélkül meg nem lehet modokat telepíteni. Extra kedveskedés a fejlesztők részéről: van egy beépített védelmi rendszer (Beállítások - Megkerülés - Telepítő homokozó), ami a vírusokat hivatott kiszűrni. Ha ezt kikapcsolom, akkor tökéletesen lehet modokat telepíteni Vortexben. De mire ezt megtaláltam... (A jó **** fejlesztőknek!)
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #4407 üzenetére
Már megoldották (bár a legújabb verzióhoz még frissíteni kellene).
-
VikMorroHun
őstag
Jól félrevezettek a mod fejlesztők.
Kettő modot is találtam, ami a vízszintes repkedést erősíti. Igen ám, de vízszintesen nem lehet repkedni. Vagyis lehet, de csak bizonyos esetekben, és csak bizonyos háti rakétákkal (nekem mondjuk van olyan, de így sem tudok vízszintesen repülni).A lényeg, hogy ha a szóköz mellé rakunk alternatív bal Alt gombot, akkor jóval nagyobb távolságra lehet repülni (ha nem is vízszintesen), mint a szóközzel.
Bolygó felfedezéshez nagyon hasznos.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
Bad Pritt #4106 üzenetére
Benne volt, aztán eltűnt. Ezért gondolom, hogy lejárt az idő.
Olvasgatom a negatív értékeléseket Steamen. Jókat lehet röhögni rajtuk. Az egyik kedvencem, amikor azt írja: rossz játék, mert már 30 perce utazik egy másik bolygóra, és még nem ért oda. (Szívesen megkérdezném, hogy gyors utazást próbált-e már?)
Másik: rossz játék, rossz történet, rossz karakterek, rossz minden. Kérdés, hogy akkor miért rakott bele 293 órát...
-
VikMorroHun
őstag
Valaki kérdezte, vannak-e időkorlátos küldetések. Az előbb kaptam egyet. Barangoltam egy bolygón, amit fel kell térképezni, hogy alkalmas-e életre. Mondjuk 500 méterenként van egy nyersanyag kitermelő/telepes bázis, de sebaj.
Az egyik helyen találkoztam egy fejvadásszal, aki felajánlotta, hogy menjünk együtt kalózra vadászni, majd felezzük a vérdíjat. Mondom, OK, mutasd az utat. Elindult előre, a küldetés jelző meg a hajómra mutat. Aztán rájöttem, azért, mert a bolygó másik felén van a célpont. Felszállok, kalózok támadnak a bolygó körül. Mivel előtte is volt velük gond, inkább elugrottam Jemisonra javítani. Mire visszajöttem, a küldetés eltűnt. Gondolom, a fejvadász gyorsabb volt gyalog, mint én a hajóval.
-
VikMorroHun
őstag
Kb. az első kalandjátékom (mellesleg point and click) a The Longest Journey volt. Emlékszem, végigjátszással kezdtem neki - és rögtön az elején elakadtam, mert az első feladványt valamiért kihagyták a végigjátszásból.
"az ipar letett pár olyan játékot az asztalra, ami már túlhaladta technológiában"
Biztosan így van. De azok a játékok nem adnak teljes szabadságot a játékosnak. Nagyon nem. A Bethesda játékai igen. Ezért olyan sikeresek. Csak meg kell várni, hogy igazán beinduljon a mod készítés. -
VikMorroHun
őstag
válasz
AMD Power #3985 üzenetére
Ezt most nem értem. El akartál adni valami cuccot, nem találtál kereskedőt, és túl bonyolultnak tartod a játékot? Tény, hogy a felszíni térkép használhatatlan (ezt mondjuk nem is értem, hogy nem tűnt fel senkinek se a minőség ellenőrzésen), de a fentebb linkelt mapgenie egy igen jól használható térkép, ha keresel valamit. Akár kereskedőket is. Én is azt használom.
Idegeskedni ráérsz akkor is, amikor harmadszor lőnek szitává az űrkalózok.LÁZ:
Hajóváltás után a maradék cucc "lóg a levegőben". A raktérnél kiírja, hogy mennyivel lépted túl a maximális rakteret - többet addig nem vehetsz fel, amíg nincs szabad hely. Viszont ugyanúgy tudod hurcolni magaddal, eladhatsz belőle, kipakolhatod a raktérből. -
VikMorroHun
őstag
Egyébként nekem ott sántít nagyon a játékmechanika (amit szerencsére visszafogtak, de nem teljesen), hogy egy csillagközi utazásra képes, tucatnyi bolygót kolonizált/benépesített civilizáció nem képes normális űrruhákat készíteni. Kiszállok egy nyamvadt bolygón, és jön a figyelmeztetést, hogy "b*ki, itt kurva nagy a csillagközi térből származó sugárzás, kimerült az űrruha védelme". Mivel nincs se légkör, se mágneses védőpajzs a bolygó (hold) körül, ami kiszűrné.
-
VikMorroHun
őstag
Ja, még valami: ma láttam egy cikket, hogy a Cyberpunk 2077 új DLC-le letaszította a Starfieldet (vagy valami ilyesmi). Érthető, hiszen már csak a 7. legnépszerűbb játék a Steamen...
-
VikMorroHun
őstag
Lopakodás témához: nekem volt olyan Baldur's Gate 3-ban, hogy nyílt terepen, az ellenfél előtt 5 méterrel nem vett észre (sikeres képességpróba), úgy, hogy a mellette levő karakteremmel már harcban állt...
"Iszonyú kevés a lőszer,"
Ha nem számoljuk azt a 25 féle lőszert, ami a játékban van, akkor igen. Nekem csak néhány alkalommal kellett vásárolni, mert mindenhonnan összeszedem a lőszert, és van 4-5 féle fegyverem, amik mindegyike más-más lőszert használ. -
VikMorroHun
őstag
Megtaláltam az eddigi legkeményebb ellenfelet a játékban. Egy sima Eclipse kalóztanyán, ahol 5-ös szintű ellenfelek vannak, 18-as szintű főnökkel. (Én is 18. szintű vagyok.) Helyzeti előnyben vannak; a robotkutya szerűséget - ami védi őket - nehéz leszedni, de már sikerült. Eddig 3:0-ra vezetnek, mert a főnöknek valami brutális puskája van. De már tudom, hogyan lehetne elvenni tőle.
Sőt, most jutott eszembe, hogy van olyan erőm, ami kiüti a puskát az ellenfél kezéből. Akkor a következő menetet szerintem én fogom nyerni.Bad Pritt: Vagy nem csinált olyan küldetést, ami oda vezetné.
Nem sikerült, 4:0. Már megint bekavart a Z-Y billentyű csere. Illetve nem löktem ki a puskát a kezéből. Újra.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #3823 üzenetére
Itt írták pár hozzászólással feljebb.
-
VikMorroHun
őstag
(Lejárt a módosításra szánt időkeret.)
nubreed: Kipróbáltam az Ammo Type Icons and Labels modot, köszi.Vortexben annyi volt, hogy Mod Manager Download, és magától aktiválta (mert az van beállítva). Ha nálad nem működik, akkor javaslom a BethINIt, kicsomagolás/elindítás után a Basic fülön a Load Loose Files opciót pipáld ki, majd ments el mindent, amire rákérdez.
Illetve, ha már ott vagy, érdemes lehet valamelyik minőségi beállítást, meg az Apply Recommended Tweaks gombot is megnyomni. Dokumentumok mappába nem érdemes rakni semmit, az kívül van a mod managerek látókörén (bár Vortexnél megpróbálták megoldani a dolgot, de ritka amatőr módon, úgyhogy gyorsan vissza is vonták a javítást), illetve problémákat okozhat a többi moddal. -
VikMorroHun
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #3812 üzenetére
Azt, hogy a játékos beszél az NPC-kkel. Semmi mást.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #3799 üzenetére
Az a durva, hogy a kapitányi szobában sincs ágy.
myckey: Ezt a szabályt hol láttátok, hogy Bethesda játékot első végigjátszásra nem szabad moddolni?
-
VikMorroHun
őstag
válasz
Staradder #3718 üzenetére
Azt lehet elrontani, amit a Bethesda csinált, hogy a Dokumentumok mappába is lehet rakni modokat, amik felülírják a játék mod könyvtárát, amit a Vortex használ. Ettől függetlenül telepítgesd őket kézzel nyugodtan; csupán idő kérdése, hogy hibákba fuss bele (oka volt annak, hogy kb. 15 éve kifejlesztették a mod managereket).
-
VikMorroHun
őstag
SSV Normandy építgetés, első fázis.
Második fázis
Az elejéről még hiányzik egy leszállótalp, csak ahhoz kell még egy képességpont, hogy meg tudjam venni. Kicsit módosítottam az eredeti terveken:
- elvileg a pilótafülke mögött egyből kezdődnie kellene annak a hosszúkás bigyónak, csak így jobban néz ki
- a Thanix ágyú helyére (mondjuk az csak az SR-2 változaton volt) érthető okoból egy Vanguard rakétavető került
- bár ebből kettőt is fel tudnék szerelni hátulra, egy-egy díszítő szárnyra, amit a reaktorra erősítettem
- raktér iszonyú kevés; lehet, hogy oldalra rakok kettőt a pilótaülke mögé (de akkor már nem fog annyira hasonlítani), vagy a díszítő szárnyak helyére (viszont ha csak egyet is felszerelnék, már problémázna a játék, hogy nincs elég leszálló talp - jó nehéz lehet az az üres raktér)Ezzel el is ment a délutánom. Azért szépen sikerült átépíteni a Frontiert.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
Staradder #3683 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy a MS engedi-e vagy sem, hanem egy profi programozónak az alapoktól kezdve újra kellene írnia a Starfield Script Extendert a GamePass verzióhoz.
Én még nem találkoztam olyannal, hogy csak kézi telepítés működik, mod manager nem. (Vagyis de: ENB és hasonlók, amiket nem a játék mod könyvtárába kell tenni, de azt is lehet mod managerrel.) Akkor valamit a felhasználó rosszul csinál (hiszen az elv mindkét esetben azonos, csak a mod manager sokkal hatékonyabb).
Más téma: Inara kapott Starfield adatbázist is.
Micsurin: Konzolba beírod "coc StationTheDen", és máris ott vagy. Igaz, hajó nélkül, tehát kijönni vagy egy másik konzolparanccsal tudsz, vagy le kell tartóztattatnod magad.
-
VikMorroHun
őstag
Elvállaltam egy argon szállító küldetést, csak előtte bányászni kell belőle 500 egységet. Jó, a közelben van egy hold, leszállok. Még He3 lelőhely is van, az is kell, remek. Nicsak, jön egy hajó. Rohanok (amennyire lehet), kalózok mindenütt, de valamiért ez a hajó nem menekült el. Elfoglaltam. Va'ruun Hymn, eddig ez a legerősebb hajóm. Alaposan átnézem, nincs csempészáru. Akkor irány Jemison, eladom, aztán mehet a hajófejlesztés. Poén, de a UC flottát nem zavarta, hogy megjelent egy Va'ruun kalózhajó, ellenőrizték, hogy nincs csempész cucc, és mehetek ahova akarok.
Vascot viszont érdekelte a kilátás, ezért a hajón kívül lebeg.
Kezdenek gyűlni a hibák nálam is. (Nemrég sikerült megoldanom, hogy használhatatlanná vált a mentésem, addig cserélgettem a leszállóhelyeket a legfontosabb előörsön. Pedig direkt máshova raktam a hajót, mégis oda került (meg nem is). Gyors utazásnál benne is voltam, meg nem is.
WATERDACA:
Sokat tudnak segíteni a társak. Ennél a kalózhajónál pl. eléggé beszorítottak a pilótafülke előtt; ha nem jön Andreja, lehet, hogy ott maradok. -
VikMorroHun
őstag
gulupeti: Köszi. Legalább háromszor kellett nekifutnom, miután elolvastam egy végigjátszást, megnéztem Youtube videót, és felraktam egy modot, ami jelentősen csökkenti a nehézséget (kár, hogy nem működött, még korábbi állást betöltve sem). Mindegy, nagy nehezen megoldottam. Pedig már ott tartottam, hogy számomra ennyi volt a fő küldetés, mert hiába szenvedek vele.
Utána inkább nekiálltam hajóépítéssel szórakozni. Kár, hogy ezt a szörnyeteget nem tudtam működésre bírni, mert szívesen megnéztem volna a játékban.
Deimoson kinéztem magamnak 89000-ért a legkisebb hadihajót, de lett helyette egy ilyen teherhajó. Kicsit sajnáltam az eredeti tulajt, hiszen ők csak leszálltak javítgatni a hajójukat (mondjuk hiba az nincs rajta), és még segítséget is kértek tőlem. Bezzeg a kalózok! Azok a hajók úgy elpucoltak (eddig kétszer), mielőtt elfoglalhattam volna őket...
Csak az a baj, hogy ezt meg sajnálom szétszedni. 1250-es raktér ( ), a kalózoknak meg esélyük sincs, mert kb. 0,2 mp alatt ugrik másik rendszerbe...viszem a vasat Deimosra -
VikMorroHun
őstag
Izé...
Most velem van a baj, vagy a szokásosnál értelmetlenebbre sikerült a fő küldetéssorozat ebben a játékban? Procyon III, keressem meg a zavarás forrását. Bejártam a bolygó (kis részét) jobbra, balra, előre, találtam anomáliákat (túlélő-kísérgetős mellékküldetést is, aki lelkesen irtotta velem együtt a kalózokat, aztán megunta, és eltűnt a feladat, hogy vigyem vissza a hajójához), aztán egy idő után rájöttem, hogy mit ért a játék "distortion" alatt. Megtaláltam a templomot. Második nekifutásra a bejáratot is. Most itt lebegek egy "örökmozgó" körül, és nem értem, mit kellene csinálni. Viszont a kinti táj nagyon jól néz ki. -
VikMorroHun
őstag
Annyival kiegészíteném, hogy érdemes figyelni a teljes tömeg/érték arányt is. (StarUI esetén könnyű, Stack fült kell bekapcsolni). Nagyon nem mindegy, hogy felveszel-e egy több ezer credit értékű, marha nehéz űrruhát, vagy egy fele annyit érő, tized akkora tömegű pisztolyt.
-
VikMorroHun
őstag
Noel nem akar a földön járni/Felszállt inkább a fejünk fölé...
Utána nem is jött vissza, csak amikor kimentem a Lodge-ból, majd vissza. -
VikMorroHun
őstag
Kíváncsiságból feltettem a NaturaLUT modot.
Azt hiszem, maradhat.
-
VikMorroHun
őstag
Engem alaposan megkergetett, de folyton elugráltam előle a háti rakétával, aztán menet közben nagy nehezen megtaláltam a gépágyúk (lézercsapda?) bekapcsoló gombjait. Naná, hogy nem sikerült lopakodva, mielőtt körülnézett volna a szobában, ahonnan indultam. Ja, a csaj vicces volt, aki végig ott nézelődött a biztonságos szobában. tomas51: Inkább resurrect paranccsal próbálkozz, miután kijelölted a hullát a konzol megnyitása után.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
gulupeti #3243 üzenetére
Kontrollerrel nem próbáltam, de ha a játékot lehet, akkor az UI részét is kellene.
Megtaláltam Andreját egy barlangban. Azt mondta, igyekezzünk, ne húzzuk az időt beszélgetéssel. 50 méter alatt háromszor álltunk meg, mert fontos megbeszélnivalója támadt Sarahval. (Ok, nem kellett volna megállni, de kíváncsi voltam, mi olyan sürgős neki.)
-
VikMorroHun
őstag
válasz
#25237004 #3140 üzenetére
Ha már szóba került a Mass Effect (és a borzalmas lezárása):
Igazad van, "mert önmagában a sztori végig szép egységes, okos volt, csavarokkal, drámával, jó karakterekkel, párbeszédekkel és korrekt lezárással". Csak az a baj, hogy nem végig volt ilyen, hanem Londonig.
Onnan faék egyszerűségű lett, és még marhaság is.Most nem részletezem, csak két képet ide raknék szemléltetésnek.
Illetve a második kép már nincs meg, úgyhogy csak emlékezetből:
London, támadás, előre, égbe nyúló sugár, előre, Shepardot hasba lövi egy csatahajó (ami egy kisebb fregatott is megsemmisítene, de lábon kihordja), tovább előre, beszélgetés, 3 választási lehetőség, szép színes sugarak, vége.Ja, nem "a karakterem általános iskolás, 3. osztályos tüdőgyulladását" kellett volna belekalkulálni, hanem a felkészülés során összeszedett szövetségeseket, meg a döntéseket, hogy egyáltalán le tudjuk-e győzni az ellent (pl. azzal, hogy kibékítjük a getheket meg a kvariánokat, és őket is hozzuk) - a Mass Effect 2 mintájára.
Egyébként szidták azért is, mert szükség volt néhány menetre a multis részével ahhoz, hogy sikeres lehessen az egyjátékos hadjárat lezárása (vagyis, hogy több színből lehessen választani). Nekem pl. ezzel nem volt problémám, szerintem az a legjobb része a játéknak (a borzalmas lezárás miatt).
-
VikMorroHun
őstag
Építettem két előörsöt, az egyiken ilyen bányászat folyik, a másikon meg olyan. Jó lenne, ha automatizáltan szállítanák egymásnak a nyersanyagot. (Van erről cikk, csak még nem jutottam a végére.) A küldetést még nem ismerem.
Szerk: Ok, most olvasom a következő hozzászólást, hogyan is kell ezt megoldani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HMD Fusion - öltöztetnéd megint
- Könyvajánló
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- EA Sports WRC '23
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- Xbox Series S
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol fejhallgatóval garanciával hibátlan működés
- Playstation 5 Pro 2027.12.30. Media Markt vásárlás
- Újszerű Playstation 5 Pro 2 TB -- Digital -- (2028 márciusig Garis)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 CM MasterBox 5 Lite 600W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest