-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz
kw3v865 #11285 üzenetére
Szerintem ezt nem annyira konnyu kideriteni. Marmint a kapacitast. A tipust talan kisse konnyebb.
A Li-Ion ujabb technologia, de amig az itteni (holland) forumon tobb 500e km-t meghalado futassal rendelkezo 2-es prius van addig en nem aggodom az akksin.Sot mondok en meg v.mit, amit sok kezdo hybrides szeret atugrani vagy nem figyelembe venni: ha problema van/lesz akkor az sokkal nagyobb esellyel lesz az inverterben mintsem az akksiban.
Ha utobbival valoban problema van akkor azt lehet orvosolni lenyegesen egyszerubben, gyorsabban es kisebb anyagi raforditassal. Persze nem kell idaig eljutni megelozessel azert ezt elegge ki lehet am tolni es a torodes az itt nem azt jelenti, mint mashol. Ertsd normalis hasznalat mellett eleg 10 evente szetszedni es kitiszttani, kicserelni a kis rez vezetoket es balanszirozni. Hasznalattol fuggoen meg az ventit kell kitakaritani, de az sem egy nagy dolog.
Az uj modelleknel az egyetlen gond(?) h a cellankenti akksicsere mar nem opcio mert kiontik v.mi gyantafelevel. Szerintem csak ido kerdese es erre is lesz megoldas, de mar a jelenlegi akksiknal is azt mondjak, h a cellankenti akksicsere max tuneti kezeles.
-
KTTech
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen okostelefont vegyek?
- Minden ami hőszivattyú
- Filmvilág
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- További aktív témák...