-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
coolabácsi
tag
válasz kabelmania27 #126041 üzenetére
Kikapcsolás, reset volt,ipv6 kikapcsolva. Ezek az osztók vannak csak a lakásban.
@mani8106 Nem a "jobb modem" miatt akartam 1000-es netet , hanem mint írtam azt ajánlották jutányosabb áron mint ami most van.kapisi
[ Szerkesztve ]
-
Toth_Jani
őstag
A havidíjat menet közben fizetjük, nézzünk már rá a számlára hiszen azért küldik !!
Nálam a számlázási időszak 01.01-01.31 között van Számla kelte: 2023.01.06.
Teljesítés: 2023.01.21
A számlazárás napja azt jelenti hogy az addig beérkező befizetéseket, tartozásokat veszik figyelembe, az aktuális számlán![ Szerkesztve ]
-
djsilas
tag
Rosszul vagyok ettől a sok kapcsold ki az IPv6-ot ötlettől....
De most tényleg, 1000-ből volt már legalább kettő, mikor bejött?
Ha ugyanazon a xar vármegyei kordéúton lovaskocsi helyett biciklivel megyek, jobb lesz az út? Negyedik éve nem árulnak lovaskocsit, csak úgy mondom... Előbb-utóbb kikopnak. Biciklivel meg nem akar arra menni senki.... akkor vajon az útkezelő fogja tudni bárkitől is, hogy xar az út és meg kellene csinálni, vagy egyszer csak majd észreveszik maguktól, hogy a kutya se használja és kitalálják, hogy beszántják a 'csába? -
albi99
csendes tag
válasz kabelmania27 #126043 üzenetére
Én köszi! 3dB van ráírva, ha erre gondoltál!
-
kekedi
senior tag
Sziasztok!
Most váltottam le a CI kártyát Vodafone Tv (box vagy mi) re.
Tök jó amúgy, tetszik, de egy dolgot nem találok :
Hogy tudok nézésütemezést beállítani, hogy átváltson a beállított (éppen kezdődő) műsorra? (vagy legalább értesítsen)
Köszi előre is! -
woodworm
veterán
válasz djsilas #126054 üzenetére
Nem önmagában az ipv6 a gond. Néhány oldallal lehetnek elérési problémák, ill. privát ipv4-es cím jár mellé.
A nagy általánosságban tapasztalható elérési problémákat általában megoldja egy ip-cím csere, ami az ipv6/ipv4 váltásnál is megtörténik. A nyáron pl. megpróbáltak ipv6 tenni minél több mindenkit, mert akkor pont az futott jobban.
Ez mindaddig nem fog tisztázódni, amíg nem jön egy bennfentes vagy olyan, aki kellő szakértelemmel rendelkezik, hogy megfejtse, mi történik. -
djsilas
tag
válasz woodworm #126058 üzenetére
Igazából rosszul fogalmaztam, belátom lehet nem volt egyértelmű: tehát alapvetően nem a Voda féle gyökér DSLite-ra gondolok, meg az IPv4 cím nélküli routerekre (ezt én konkrétan büntetném. Ha nem pénzzel, akkor legalább nádpálcával seggrepacsival, de ennek nem kellene büntetlenül maradnia). Nem a szolgáltatói kikapcsoltatásra gondoltam, hanem mikor egy-az-egybe a számítógépen és/vagy saját routeren valaki kikapcsolja magának.
-
cocka
veterán
válasz kleinguru #126014 üzenetére
Senki nem tudta megmondani, hogy a hölgy hogyan nézi a TV-t, mert az ő szobájában nincs internet és a wifi sem ér el oda.
Akkor gondolom koaxon nézi.
Lehet én vagyok hülye, de az előzményekből nem derül ki számomra, hogy még csak tévézne vagy már TV-zik?
Az idézett mondat jelen idejűnek tűnik, de az előző és azt követő mondataid meg a jövőre utalnak:
szeretnék segíteni, hogy tudja a netflixet nézni.
Még nem nézi, de szeretné, bár hogy ennek mi köze a TV adáshoz azt nem tudom.
Terv szerint rendbe teszem neki a wifit, így lesz kábeles csatlakozásra is lehetőség.
Tehát lesz. És akkor jelenleg sincs koax amin TV-zhetne?
Mennyi plusz költségbe kerül havonta a +1 box?
Papíron egy ezres a második VTV.
egy xiaomi stick 4k-t és menni fog a netflix.
Stickbohóckodáshoz mondjuk én minimum egy rövidebb HDMI hosszabbítót azért használnék. De a stick formátumnak amúgy sem velejárója az izmos proci.
A vodafone-os előfizetéssel lehet nézni rajta esetleg online módon az előfizetett tv csatornákat
Min? A Sájomi stickeden vagy a VTV boxon? Előbbin tuti nem, utóbbin igen.
-
cocka
veterán
válasz kekedi #126057 üzenetére
Sajnos sehogy. Van ugyan valami lejátszási lista, amibe be lehet tenni műsorokat, de csak visszanézhető vagy éppen aktuálisan futó műsoroknál van értelme.
Ha esetleg engedi felvenni, azt amiről értesítést kérnél, akár rá is nyomhatsz a felvételre és akkor tuti fixen ott lesz a felvettek közt. Ugye ami még lesz azt nem lehet lejátszási listához adni, a felvételekből meg külön "lejátszási listát" generál.
-
kekedi
senior tag
válasz cocka #126062 üzenetére
Ohh. Ez szomorú. Azt hittem ez alap funkció.
Nálunk (legfőképpen az asszonynál) a Tv nézés pont úgy néz ki, hogy reggel beállítja hogy aznap mi érdekli, aztán mikor kap értesítést (vagy éppen átvált) akkor elődönti hogy nézi a következőt, vagy befejezi az éppen aktuális műsort.
Kár érte, mert a menü rendszere nagyon bejött. De ez meg fontos lett volna. Így lehet mehetek viszza az üzletbe, vissza cserélni.Köszönöm az infót!
Ui:
Ha felvételre nyomjuk a kívánt (ami még később lesz) csatornát, akkor sem ugrik át rá?[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz coolabácsi #126051 üzenetére
Javítható csomagok száma sokkal több mint a javíthatatlanoké ami jó.
A letöltési értékeknél a gördítősávot bal oldalra kellene húzni, hogy láthatóak legyenek a jelszint értékek és meg kellene nézni a feltöltési értékeket.
Ezek régi osztók, ha bejelented a problémát technikus cserélni fogja egy hármasra amelynek egyik kimenete kevesebbet csillapít, amire lehet kötni a modemet.
Ha megtudod nézni, hogy melyik kimeneten van a modem kilehet számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
djsilas
tag
Biztosan volt már róla szó (mintha korábban én is láttam volna már), ámde a kereső nem segített, vagy meg kellene tanulnom rendesen használni... :P
Szóval ugye egy előfizetéssel 3TV-n lehet adást nézni. Nekünk viszont 4 helyiségben kellene. Ismer esetleg valaki olyan "TV okosítót", amin elérhető a Vodafone TV app? Van Telekom TV GO, Digionline, Vodafone TV hozzáférésünk is, de Mi Box S-en csak a román Vodafone appot találtuk, Telekomnak cseh, horvát, szlovák, holland meg ki tudja milyen appjait, Digiből semmi. Ki hogyan oldotta meg a 3-nál több TV kérdését?
-
#82860288
törölt tag
Van valami oka annak, hogy késik a számla? Már 4-5 napja meg kellett volna jönnie.
-
polonic
félisten
válasz #82860288 #126068 üzenetére
Én az elszámoló számlára leszek kiváncsi. Még most sincs semmi jele, hogy felmondtuk a szolgáltatást.
A legutolsó számla ide megérkezett, de később, mint szokott. Azt gondolom fizessem be, ami fedezi februárra is a díjat. Aztán majd a végelszámoló számla ezek alapján minuszos lesz és visszautalják. -
kekedi
senior tag
Nem rossz ötlet, csak a felvétel a legkevesebb.
Az egész sztori az hogy a TV nem támogatja az HBOmaxot (HBO Go ment). És mivel a szolgáltató ingyen szolgáltat olyan boxot amin megy, így atvaltottunk most arra.
Csak ezen nem lehet beállítani hogy átváltson az előre beállított csatornára (nézésütemezés). A felvétel abszolút nem fontos, csak felvetettem hogy ha úgy átvált akkor az is jó nekünk. Csak valahogy működjön már ez az alap funkció ami minden szolgáltatónál működik (meg a tvknel is) de itt nem.
Csalódás! -
Prérifarkas
csendes tag
válasz polonic #126070 üzenetére
Nálam pontosan ez történt, annyi különbséggel hogy novemberben volt a felmondás. Amúgy némi meglepetésre viszonylag hamar eltűntek a szolgáltatások a fiókból és az eszközt is vissza tudtam adni személyesen (posta nemá'), majd december elején jött egy végelszámoló, komoly 4e túlfizetéssel és azóta úgy van, nem utaltak egy árva petákot se.
Le is járt persze, múltkor már azon agyaltam lehet várok még egy kicsit és rábízom a követeléskezelőre kamattal együtt...Unfortunately I'm not your service desk! Nice try, however...
-
Piftuka
veterán
válasz woodworm #126058 üzenetére
"Néhány oldallal lehetnek elérési problémák, ill. privát ipv4-es cím jár mellé. [..]Ez mindaddig nem fog tisztázódni, amíg nem jön egy bennfentes vagy olyan, aki kellő szakértelemmel rendelkezik, hogy megfejtse, mi történik."
Bizony jó volna, ha kiderülne, mi okozza mindezt, mert most már az ország minden részéről (csak itt a topic-ban is) egyre többen jelzik ezt a hibát.
Anno, egészen a kezdetektől (1998) a UPC idejében, és még a Voda felvásárlást követően is "csak" a jól ismert problémákkal kellett szembesülnünk itt az utcában.
Tudtuk, hogy ha az országban/az átjátszó felett/a városban köd, eső, vihar, erős szél, extrém hideg, hó van, akkor megszűnt a televízió adás, és gyakran az internetkapcsolat is. Éves viszonylatban ez gyakori volt, és "menetrendszerű". De legalább tudtuk, hogy mi okozza.
Amikor nem volt jelen a fentiekben említett "zavaró tényező", legalább az internet az elérhető maximális sebességgel hasított.
De az elmúlt hónapokban nálam is elkezdődött, majd a karácsonyi időszakban egyre rosszabb lett, azóta pedig mindennapos, hogy nem csak "néhány" oldal nem töltődik be, hanem egyik sem. Egyszerűen eltűnik a sávszélesség.
A ping az "egekbe" ugrik, packet loss-ok jelentkeznek, a levelező kliensem hosszú percekig, sok kísérlet után tudja csak letölteni a leveleimet, stb... Hol elmúlik, hol visszatér ez az állapot.
Még abban sincsen semmi logika, hogy éppen melyik napszakban, mikor jelentkezik, és mennyi ideig tart. A nap folyamán bármikor; néha csak pár perc, van hogy több órán keresztül.Az iménti hozzászólásomat is sokadszorra tudtam elküldeni, mert:
És nálam semmiféle "ipv4/6" cserebere nem volt, valamint korábban is mindig, és most is a szolgáltató modemét használtam, használom...
Szóval jó lenne, ha bizonyos prioritással megoldanák azt a technikai problémát - bármi legyen is az -, ami országosan ennyire instabil internetkapcsolatot eredményezett az előfizetőknél!
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
R a y
senior tag
Na srácok, volt megint a szerelő. Előzmények itt: [link] és [link]
Tehát a január elején cserélt box sem jó, ugyan úgy magasak a pingek nehézkes oldalbetöltések, stb stb.
A probléma valóban ott van, hogy lecserélték a CB Fw-jét. Miért? Mert lejárt a license és a voda írt egyet és azt tette rá, ill. erre a feketére is. Tehát persze hogy nem jó, mert egy tákolt alpha verzió.
Ezt nem én találtam ki, a szerelő mondta.
Sajnos váltanom kell, mert ha még ingyen is szolgáltatna a vodafone, az sem lenne opció.Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
coolabácsi
tag
válasz kabelmania27 #126066 üzenetére
A hibát már sokszor jelentettem, panasszal is éltem, kb ott tartok hogy ha kijön a technikus "potyára", akkor ki fognak számlázni 11 000 forintot a kiszállásért, mert ugye minden jól működik. Én meg nehezen tudom bizonyítani hogy nem működik jól.
-
pjen
félisten
válasz djsilas #126087 üzenetére
Egyébként ameddig nem volt DIGI egy küjelző hibás laposra felraktam a vodafon online t. Egy HDMI kábellel rákötöttem a Tv re. Úgy működött mint egy box. Néha most is használom. Ha droidos a Tv és egy hálón van a Tv vel át is lehet küldeni, nem kell kábel.
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz zzola #126078 üzenetére
A díjkorrekcióval kapcsolatos eddigi információk alapján a január 2-t követően elkészült első számlán lesz látható az emelt összeg.
Ha jól látom, neked 25-26. a számlaforduló. Tehát a te esetedben az első emelt számlát január 26. körül fogja elkészíteni a Vodafone.
Viszont azon a számlán majdnem "dupla" időszakra lesz elszámolva a korrekció : lesz egy "visszamenőlegesen" megemelt összeg tört hónapra (január 2-25.) és lesz egy teljes havi (január 26-február 25).
Biztos zavart fog okozni sok előfizetőnél, hogy extrán emelt összegű számlát kapnak, az ügyfélszolgálat is jól le lesz terhelve -
bmakszim
senior tag
Nem tudom volt-e már téma, túlságosan is pörög a topik. De azt vágjátok, hogy a dÍjKoRrEKcIó a listaárakra vonatkozik?
Nekem pl 19%-kal nőtt az internet havidíjam, így rákérdeztem, hogyan jött ez ki. Ekkor szembesítettek vele, hogy a listaárat emelték. A szerződésben foglalt havidíjamra kapott kedvezmény viszont fix összeg, nem arányos.
Tehát, ha pl listaáron 100.000 Ft lenne a havidíj, amire kapok 95.000 Ft kedvezményt, akkor a havidíjam 5.000-ről 14.000-re emelkedne a 9%-os KoRreKcIó hatására.
Ez mennyire korrekt? Ezért nem lehet perelni?
-
Toth_Jani
őstag
válasz bmakszim #126091 üzenetére
Lehet perelni, csak át kell gondolni hogy ki 49%-ban a tulajdonos.
Ledi
Gondolom a csoró diákmunkásnak el van magyarázva hogy kell megnyugtatni az ügyfeleket és ő szorgalmasan próbálkozik, de szerintem nem úgy van, nálam az eredeti szerződésben lévő árakat emelték igaz a TV-t kb:8 az internetet 11%-al, de átlagban jók vagyunk.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!