-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz zzola #126103 üzenetére
Szerintem február elsején még nem fog történni semmi. Gondolom már gőzerővel tervezik a változásokat, de a megvalósítás nem lesz túl gyors. Nem fognak agyon verni egy működő rendszert. A DIGI megvétele se jelentett azonnali föld indulást. A két rendszert össze fésülni nem egy pillanat műve.
-
Carlos73
csendes tag
Közel öt hónapja tart a kálváriám a Vodafone-al a nagyon instabil és lassú internetszolgáltatás miatt. Summázva az eltelt időszakot: több órányi beszélgetés az ügyfélszolgálattal telefonon és személyesen is, technikusok tömkelege a lakásomban, és ha lehet hinni a szolgáltatónak akkor a hálózaton is, két alkalommal modemet cseréltek, illetve a lakásomban lecserélték az egyik régi elosztót egy újabbra. Nos azóta sem vagyok előrébb.
Ma viszont kínomban egy nagyon érdekes dolgot tapasztaltam.Először is tegnap kikapcsoltattam az ügyfélszolgálattal az IPv6-ot, amitől talán még rosszabb lett a helyzet, így viszont a modem beállításaiban a router módot át tudtam állítani modem módra. És ekkor jött számomra a döbbenet. Modem módban tökéletes volt a netkapcsolat. Egy-két óráig kihasználtam a helyzetet, majd reseteltem a modemet, hogy az visszaálljon router módba ugyanis a wifire szükségem van. De ezután sajnos kezdődött minden elölről.
Tapasztalt valaki hasonlót, vagy esetleg tudja valaki, hogy mi lehet a gond? Várom az ötleteket.
-
mani8106
junior tag
válasz Carlos73 #126108 üzenetére
Minden modemhez uj firmwaret "
írtak*(írtak a f...szt ) eszkabaltak a super wifis agymenes végett. Ezért van az h pl akinek arris van már nem tud szinte semmit sem állítani a modemen mivel a jobb wifi lefedettség miatt egy un. "Wifi doktor" dolgozik a háttérben elemez analizal blabla h a lehető legjobb és leggyorsabb wifis sebességet elvezhessenek a userek.(kac kac )Ha ez esetleg nem jó akkor pedig a szuper wifi teamhez (akiknek tovabbitja a wifi doktor az adatokat) fordulhatsz segítségért akik majd radtukmaljak a szuper wifi csomagot ami egy mesh wifi rendszer voda kontosbe bujtatva.[ Szerkesztve ]
Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból
-
cocka
veterán
Szóval akkor most mi az igazság?
Mert ha jól emlékszem, akinek Arris van vagy Compal és modem módba állíttatta és kikapcsoltatta az IPv6-ot, közülük néhányaknak szintén maradt a magas ping meg a be nem töltődő oldalak mizéria... vagy belőlük van kevesebb?
Vagy ők csak azért tapasztalták továbbra is a hibákat, mert állítólag rossz a környékükön a hálózat?
Vagy ahogy korábban olvastam már itt a topicban: mert az újabb modemek "érzékenyebbek"? -
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #125259 üzenetére
Folytatódik az anyám előfizetésével kapcsolatos Voda-kálvária.
Korábban leírtam már, milyen nehézségek (személyi ig. cseréje...) árán sikerült neki új hűségszerződést kötni. Azt is leírtam, hogy bár nem változtak a csomagjai, az ügyintéző ragaszkodott a régi Ubee HGW cseréjéhez, amit végül dec. 8-án cserélt le egy technikus. És habár az ügyintéző előzetesen azt ígérte, hogy a régi eszközt a cserét végző technikus fogja elvinni, nem így történt: nekem kellett leadnom. Ez másnap, tehát dec. 9-én megtörtént, amikor is a Westendben található Voda-üzletben egy ügyintéző átvette tőlem a (mára nyilvánvalóan teljesen elavultnak számító, másik előfizetőnek már ki nem adandó) Ubee HGW-t.
Ezek után még hetekig nem tűnt el anyám My Vodafone-fiókjából "A szolgáltatás módosítás alatt áll" üzenet, ami miatt többször is reklamáltam telefonon. Amikor az egyik ügyintéző végre megtalálta a rendszerükben, hogy a régi eszköz visszaszolgáltatása rendben megtörtént, onnan kezdve már tényleg csak egy-két hét volt, míg végre eltűnt az ominózus üzenet anyám fiókjából... Azt hittem, hátradőlhetek...De! Az imént letölthetővé vált legújabb számlán ott virít egy extra 14 000 Ft-os tétel: "Vissza nem érkezett eszköz díja"!!! Hát én menten tökön szúrom magam.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
őstag
Teljes összeomlás van éppen? Azt hogy hónapokig nincs számla időnként azt megszoktam, de ilyet még nem láttam. 2 box van itthon, és az egyiken mindent lehet nézni, a másikon meg a full alap királyi tv-n kívül mindenre kiírja hogy nincs előfizetve.... Újraindítottam mindent (router, box) vagy 3-szor (áramtalanítva) nem oldotta meg... Van valakinek erre más ötlete itthonról? A teljes összeomlást azért kérdeztem mert fél órája mindenki foglalt náluk (vagy csak 1 db diák nyomja náluk HO-ból a telefonos ügyfélszolgálatot?).
Szerk: ha valakinek ilyen lenne és még nem gyakorlott, országos probléma, alaphelyzetbe állítás a menüben és működik (felvették fél óra után)
[ Szerkesztve ]
-
lm83
őstag
válasz bmakszim #126091 üzenetére
Nagyon
szemétügyfélbarát módon számolják, azt gondolom.
Nálam is hasonló a helyzet szépen emelkedik...
Persze november lett új szerződésem náluk, már egy éve lejért a hűségidőm előtte.
Kedvesen azt mondták, mindképp új szerződést kell csinálni, mert már megszűntek az előző csomagjaim...
Meg mondták mindenképp emelkedik az ára is, szóval sehogy se tudom ezt így ennyiért megtartani...
Csak azt nem mondták idén újra emelkedik...Viszont itt úgy számolják az emelkedést, hogy tavaly szeptembertől visszafelé egy évre.
Akkor ez miért befolyásolja az én novemberben kötött szerződésemet?
Jogosan gondolhatom-e én azt, hogy novemberben már olyan áron kötök szerződést, ami már biztos tartalmaz ilyen emelkedést ahhoz képest mondjuk amennyiért januárban kötött valaki? -
Adams84
tag
A novemberben kötött szerződésedben elvileg van egy szép matematikai képlet és szöveges rész, mely "egyértelműen"(?) utal arra, hogy januártól megemelik az előfizetési díjadat. Legalábbis a mi szerződésünkben benne van/volt ...
[díjkorrekció - szerződés]
Valószínűleg a többi szolgáltató (pl. Telekom) is ugyanígy fog eljárni (tehát emel azoknak is, akik 1-2 hónapja kötöttek új szerződést/hűséget). Állítólag a szolgáltatók előzetesen egyeztettek erről az NMHH-val, tehát minden bizonnyal jogszerű ...A félrevezető telemarketinges szöveg miatt esetleg panaszt lehet tenni, talán számíthatsz némi kompenzációra, ha valóban úgy ítélik meg, hogy tisztességtelen vagy nem a valóságnak megfelelő tájékoztatást kaptál ...
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz coolabácsi #126051 üzenetére
Elosztókat kicserélhették volna újabbra.
Két vételi hely van használatban? Azért kérdezem mert ha egy vételi hely van jelenleg használatban akkor az egyik osztót kilehetne venni. -
Storms
őstag
válasz Tom1939 #126124 üzenetére
A weboldalukról nem beszélve ami a UPC idejében tökéletesen ment. Már lassan 2 hónapja próbálkozok mobil előfizetés mellé telefont rendelni hosszabítással (de tv-t se tudok venni az oldalon elég régóta):
Ügyfélszolgálat annyit mond, nem tudják mi lehet a gond.ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■
-
mani8106
junior tag
Az nem alternatíva sajnos. itt csak a szar és a megszarabb között lehet választani szuper lenyomata az országnak. A digi volt amíg mr most jöttem ki a templombol úgy nem döntött h jobb kezekben lesz az a
haveroknálmarmint a 4ignel.Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból
-
-
Kroni1
veterán
Sziasztok! Szeretnék voda csomagot előfizetni, vagy csak net vagy esetleg net+TV. Az M-es net + Basic TV csomagra most 6100ftot ír a honlap a cím alapján.. Ez még az inflakövető emelést megelőző ár vajon vagy ez még fog emelkedni a 9.39%-al most? Csak hogy tudjam mire számítsak..
-
Puma K
veterán
Helló,
az alábbi számlázási-havidíj problémával találtuk szembe magunkat a Vodafone-nál...
Az UPC-nek 2005 óta voltunk ügyfelei. Vezetékes internet, tévé és telefon előfizetésünk volt náluk. 2017-ben lett 2 mobil előfizetés. Aztán ugye megvette az UPC-t a Vodafone és átkerültünk a Vodához...
A számlázás ahogy az UPC idején úgy a Vodafone-nál is külön volt. Azaz külön kaptunk számlát a 2 mobiltelefon előfizetésre (korlátlan telefon és mobilnet) és külön érkezett a vezetékes szolgáltatásoké (vezetékes internet, tévé és telefon).
A 2 korlátlan net és telefon mobil előfizetés kedvezménnyel 17.980 Ft-ba került.
A vezetékes szolgáltatások úgy mint 1000/40 net , DTV HD Plus és Nonstop S migra vezetékes telefon 6.990 Ft-ba került.A kettő együtt 24.970 Ft.
A szerződésünk lejárt novemberben. Sajnos nem az én nevemen van a szolgáltatás így nem tudtam a telefonos lemondás-ajánlat lehetősséggel élni hanem bementünk személyesen az egyik üzletükbe...
Az üzletben adott ügyintézővel egyeztettünk, hogy nem akarunk többet fizetni és a jelenlegi csomagjaink megfelelőek. Abban maradtunk hogy marad minden a jelenlegi formájában és pár ezer Ft-ot le tud faragni az árból.
Az akkori állítása szerint a fent részletezett csomagok mennek tovább és mindezért 21-23 ezer Ft között fogjuk majd tovább fizetni. Ez is érdekes , hogy nem tudta pontosan megmondani... Meg kaptunk egy 10.000 Ft-os jóváírást.
Említette hogy lesz egy olyan számla a tört hónap miatt -amit mi is tudtunk már korábbról- amin magasabb összeg fog szerepelni. Meg is jött ez a tört számla 36.349 Ft-ról.
Viszont a héten jött egy újabb számla 29.864 Ft-ról.
Tegnap bementünk az üzletükbe, de az a ügyintéző akinél intéztük tavaly az előfizetéseinket nem volt bent. Másik ügyintézőhöz mentünk.
Részleteztük a problémát amire azt a választ kaptuk, hogy az adott ügyintéző nem tud állást foglalni az összegben tapasztalható eltérés miatt. Mikor megkérdeztük hogy mi különbség van Sanyi, Józsi, Mari és Anna között mikor ugyan abban a rendszerben dolgoznak ugyan annak a cégnek akkor mi ez a kavarás? Nem tudott választ adni.
De említette, hogy amúgy van egy 6.990 Ft-os túlfizetésünk (vezetékes szolgáltatás ára) amit NEKÜNK kell jelezni a Vodafone felé telefonon.
Ez után ismét megkérdeztem, hogy miért kellene most többet fizetnünk ha nem erről volt szó és mint láthatja korábban ezért a szolgáltatás csomagért korábban 24.970 Ft-ot fizettünk. Megint csak azt a választ kaptuk, hogy nem tud állást foglalni.
Magam részéről panaszt fogok tenni és a facebook oldalukon is kérdőre vonom őket.
A ti részetekről ki mit javasol merre érdemes tovább menni?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Piftuka
veterán
válasz cocka #126082 üzenetére
Köszönöm! Nem zárom ki, hogy a modem meghibásodott; pusztán logikai alapon a vacak, "összetákolt" firmware-t azért nem tartom valószínű hibaforrásnak jelen esetben, mert azt emlékeim szerint sok hónappal korábban (valamikor nyáron) telepítette a modemekre a Vodafone, mint ahogyan ez a fajta probléma sokaknál, nálam is elkezdődött.
Illetve, követve, olvasva ezt a topic-ot, látom, hogy egyeseknél a Firmware csere előtt is már ugyanez volt a probléma; és több modemcsere sem oldotta meg...
Szóval nagyon furcsa ez az egész."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz szabonagyur #126092 üzenetére
"A sok pereskedő hatására majd eltűnik a kedvezmény és akkor még jobban járt mindenki...ja nem. "
Az tudom, hogy Te ~szűk 6.000 forint havidíjat fizetsz hűség nélkül, de pontosan milyen szolgáltatási elemekből áll a csomagod, kérlek?"Aquila non captat muscas."
-
Adams84
tag
válasz Puma K #126132 üzenetére
Valószínűleg a Vodafone One kedvezményrendszerbe tett be titeket az ügyintéző, tehát összevonták a mobil és vezetékes szolgáltatások számlázását, ami 20% kedvezményt biztosít a szolgáltatások havidíjából. (Ezzel együtt viszont megszűnik pl. a Vodafone mobil-vezetékes kedvezmény).
Az összevonás miatt az egyik ügyfélszámon túlfizetés szokott keletkezni, aminek az “átvezetését” sajnos tényleg neked kell kérned. (Így eleve csökkenni fog a számla alapján fizetendő összeg 6.990 Ft-al.)
Ezen túl a Vodafone 9,39%-os inflációs díjemelést (díjkorrekciót) hajtott végre január 2-től, ami szintén megdobja a fizetendő végösszeget. (Számlázási ciklustól/számlazárástól függően akár közel 2 havi díjemelés is szerepelhet a számlán. Egy tört havi díjemelés január 2-ig visszamenőleg, és egy teljes havi díjemelés.)[ Szerkesztve ]
-
albi99
csendes tag
válasz kabelmania27 #126126 üzenetére
Ez az én problémámra is gyógyír lehetne? Korábban küldtem számokat, képeket. Azok alapján ha azt mondod, hogy egy saját router modem módban megoldaná a problémáimat, akkor már indulok is beszerezni, a kommentek alapján egyszerűbb megoldásnak tűnik, mint az ügyfélszolgálattal harcolni...
-
coolabácsi
tag
válasz kabelmania27 #126125 üzenetére
Igen 2 van. Egyik szoba csak tv, egy szál vezetéken.Másik szoba, tv + internet, 2 külön vezetéken.
-
coolabácsi
tag
válasz kabelmania27 #126141 üzenetére
Kipróbáltam a modem üzemmódot én is, nekem nagyon penge lett így.
Jelenleg az CB 1. portba közvetlen csatlakozik az asztali gépem, 2. portba pedig wifi router.
Nem tudom hogy ez így mennyire jó megoldás ,vagy kellene tennem egy router az asztali gép elé is ? -
mani8106
junior tag
válasz Piftuka #126135 üzenetére
Ez egy nagyon összetett és sokismeretlenes egyenlet. Pár tényt leszámítva szinte bárhol lehet gond. Először a tények: a voda modemjei ipari hulladékok a rájuk írt firmware meg még a cm-ket is alulmúlja. Ehhez jön egy szarul implementalt ipv6. Van ahol elég csak az utolsót atvaltani 4-re és nagyjából tuti lesz már amennyire lehet van ahol nem (ez attól függ hol laksz melyik nodera csatlakozol.. kb orosz rulett). A leggyorsabb megoldás egy (pénztárcától függően) saját router beszerzése. Lehet h +anyagi ráfordítás de megkímél egy csomó méregtől. Ha így sem jó ott már kabelezessel kapcsolatos hiba illetve külső hálózati hiba is befigyelhet vagy esetleg Vodatol független gond is. Legutóbb volt egy Tatra-s szerver miatt pár játékban pl WoT az egekben a ping na az nem voda hiba volt a szerver dobta el a peereket es generalt egy kis forgalmi dugót
Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból
-
AtHoS
nagyúr
válasz coolabácsi #126142 üzenetére
Ez működő megoldás, de a modembe közvetlenül kötött eszközök EGYMÁST nem fogják látni. A router-re kötött eszközök viszont láthatják egymást a belső hálózaton. (Tehát esetedben az asztali gépről nem fogsz tudni elérni egyetlen a WiFi routerre csatlakozó eszközt sem és viszont)
Ha ez így megfelelő számodra, akkor hajrá
read-only mode on the forum
-
albi99
csendes tag
válasz kabelmania27 #126141 üzenetére
Köszönöm! Kivettem a csillapítót, már ettől is hirtelen jobbnak tűnt a dolog, de kis idő múlva visszaromlott... Modem üzemmód bekapcsolásához egyelőre noobnak bizonyulok, gondolom, simán a wifi kikapcsolásánál azért többet kell tenni... Van esetleg itt a fórumon korábban erről egy leírás? Hogy miket kellene kikapcsolgatni, átírni a voda routerében, hogy modem mód álljon elő? Illetve ha vennék egy rendes routert, akkor bridge módba kéne tenni a voda routerét? Azt láttam, hogy az másik ip címen érhető el, de nem fogadta el az adminos bejelentkezőmet, persze egyelőre nem is kötöttem elé másik routert. Kipróbálnám ezt a modem üzemmódot is persze, de tény, hogy hosszú távon szükségem lesz a wifire is
-
sonique
őstag
válasz kabelmania27 #126041 üzenetére
yahh milyen jo az ARRIS
nemtudom pontosan melyik tipus de az összes szar ahogy nezem ahogy ez a compal szar is PUMA chipset et kapot ami sajnos gyarilag bugos
van olyan FW verzio amivel jobban müködik a Puma de nem garancia ráezt mi sem bizonyit jobban hogy FW baszogatas utan kezdett el döglödni a net nalam és masoknal is ... vannak jobban sikerült puma chippek
addig cseréltessétek a modemet amig jo nem lessz vagy rakjanak masik FW-t ráezen kivül NIC et is érdemes tesztelni esetleg egy pcie kartyaval is kiprobalni
https://approvedmodemlist.com/intel-puma-6-modem-list-chipset-defects/
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz coolabácsi #126142 üzenetére
Ez jó megoldás. Mivel régiek az osztók megpróbálhatsz venni ilyen vagy ilyen 5-1000Mhz CE feliratú kettes splittert és átalakítani az osztást, fekete bejövő kábelre tenni az új osztót egyik kimenet modem másik kimenet régi 2way splitter, utána tévék, átkötés után javulni fognak a modemértékek elvileg stabilabb lesz a kapcsolat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!