Új hozzászólás Aktív témák
-
mikrosuttii
aktív tag
Értem,köszi az infót!
Tudom,hogy voltak jelen duplafedelű gépek a második világháborúban is,de nekem valamiért mindig is úgy marad meg,hogy ezek inkább az elsőben voltak korszerűek,mint a másodikban.A második világháború elején rohamosan fejlődtek ezek a repülők,és a duplafedelű csoda akkora már nem igazán tudott megszorongatni egy Spitfire Mk IIA-t.
-
nemeth989
senior tag
Nem tudom felfogni még mindig, mi a jó abban, ha a saját csapattársad lövöd? Mentem 2 RB-t gyorsba az angolok duplázása és a repcsik kimaxolása miatt, de mind a két csatában volt olyan dellikvens, aki saját csapattársát kezdte el lőni, vagy a másik kedvencem, felszállás után rögtön lezúzza a gépét.
Az ilyen menjen AB-be ott 1 gép vesztése nem nagy érvágás, de amelyik csapat RB-ben egy ilyen emberkét kap, azért az már sokkal nagyobb hátrányba kerül .Más:
Nagyon király lenne ez a Spiti MKIIb, de baromi kevés ammoja van. Elkezdtem vele is RB-zni, jó nagyon, de az a kevés ammo az nagy gond.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz nemeth989 #2203 üzenetére
Uhh,én egyszer véletlenül a csapattársam egyik szárnyát levertem.Éppen csatáztam az ellenséggel,ő hirtelen bejött elém,nem vettem észre,és bumm bele.Én megúsztam annyival,hogy megmaradt a szárny,de nem igazán mozgott.A csapattársammal együtt (akibe bele mentem) zuhantam le,olyan lelkiismeret furdalásom lett,hogy nem tudtam volna tovább folytatni azt meccset azzal a repülővel.
[ Szerkesztve ]
-
PAtr0n
addikt
válasz nemeth989 #2203 üzenetére
Én jelenleg az "a" verziójával repkedek, de figyeltem, hogy a "b" verzsön igen komoly tényező lesz a 2x 20mm Hispano-kkal. Igen, a 120db ammo nem túl sok, utána meg az a baj ha kifogy, hogy a 4db 7.7mm-el nem nagyon okozol jelentős kárt senkiben. Épp most fejlesztem, szerencsére van még 50 nap prémem, így elég gyorsan megy minden.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
nemeth989
senior tag
válasz mikrosuttii #2204 üzenetére
Az teljesen más szerintem, ha bevág eléd egy gép és neki mész, sajnos nem rajtad múlik ez a dolog. Viszont mikor felszállás után lövöd a saját csapattársad, az már tírpákság. Mondjuk ma olyannal is találkoztam, kigyujtottam egy gépet, lefordultam róla mondom ez az enyém. Erre jön egy Typhoon és kilőtte az utolsó pillanatban és kaptam egy assistot. Ha AB lett volna nem érdekel, de azért ez RB-ben szenyóság szerintem.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz #21346560 #2209 üzenetére
AB-ben én is addig lövöm, de Rb-ben inkább spórolok a lőszerrel, lehet a következő gépre, pont annyi kell, amennyit a kigyulladás után rálőttem. Azért nem tartozik a kedvenceim közé, a 10 percig tartó bázisra visszarepülés, ujratöltés stb.
Főleg az MKIIb-vel amiben marha kevés lőszer van.[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz mikrosuttii #2211 üzenetére
Nekem van egy szmélszetem amit bombázókra speceltem, és ott a gunnerek számának húzására érdemes szerintem elkölteni egy keveset.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
PAtr0n
addikt
válasz #21346560 #2209 üzenetére
Az a helyzet, hogy AB-ben muszáj vagy ezt csinálni, mert mennek és lopják a kill-t. De úgy néz ki, már RB-ben is ezt kell, kifogyó muníció ide vagy oda.
Ma szerencsém volt a kigyújtással kapcsolatban 2x is, egy menetben. Wellingtonnal bombázgattam, néha bekóstolt 1-1 vadász, de vagy megunták, vagy leszedték rólam őket. Aztán a vége felé rámjött egy BF110, ami azért ijesztő volt, mert tud ám harapni. Szerencsére a hátsó gunneremmel manuálban kigyújtottam a rohadékot, és a második fordulója után szétrobbant. Ő lőtt rajtam egy leak-et, amúgy. Aztán már a fő bázisuk felett voltam, rámjött egy BF109 és kigyújtotta azt a motort amilyik eresztett. Itt már majdnem keresztet vetettem, de még azért előtt kibombáztam 2 AA-t, mire ez megvolt, elaludt a tűz, és visszahúztam amennyire tudtam. A BF nem tágított, de szerencsére kifogyott a skulóból. Épp fordulóra vettem a gépet, erre vége volt a pályának. Büszke voltam magamra, és persze a Wellingtonra, jó kis bombázó.mikrosuttii:
Első sorban gyorsítani a legényképzést (tapasztalati pontot tudsz venni belőlük, illetve bombázóknál több tapasztalt gunner-t). Ha nagyon muszájnak érzed még garázshelyet (crew) is, és prémium napokat is vehetsz belőle (azaz több ezüstöt kapsz mindenért, és több RP-t)."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Micsurin
nagyúr
válasz mikrosuttii #2211 üzenetére
röviden: vegyíííl prémiumot húzz gépet... a többit utána ráérsz mazsolázni...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Francia91
veterán
válasz mikrosuttii #2211 üzenetére
Én váltottam ki 2 nemzetnél +1 helyet (orosz és német), mikor volt aranysas szerzési lehetőség
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
nemeth989
senior tag
Komolyan mondom, eszméletlenül jól néznek ki ezek a pusztító harci gépezetek
Azt lehet tudni, hogy a közeljövőben más nemzeteket is terveznek behozni a német és oroszon kívül?
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
mikrosuttii
aktív tag
Szerintem ez egy egész jó stat lett.Mai első meccsnek nem rossz!
Itt most kivételesen kevesebbszer haltam,mint amennyit általában szoktam minden multi játéknál.
-
skot92
csendes tag
válasz Malibutomi #2219 üzenetére
Gondolom sokat bombázott.
Yer2-re elég sok bomba felfér. -
pws
aktív tag
válasz Malibutomi #2219 üzenetére
Assist, landing, vagy valami feladat teljesítésért ad még pontot /pl lebombázta a bázist/.
Kicsit béta még ez a játék -
Francia91
veterán
válasz Malibutomi #2219 üzenetére
Voltam már én is első elég sokszor Yer-2-vel, pedig nem volt egy killem sem...
Csak lebombáztam a bázist .Azért 4 t bombával lehet mit kezdeni[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
pws
aktív tag
Valaki korábban említette, hogy a a pilóta elhalálozásra a Vitality-t kell 30 fölé növelni. Van jópár pilótám 30-40 Vitality, Stamina értékkel. És lám, a most nem 4 hanem 3 pilótahalál van egy rossz körben
Persze a pilóta szemből kap legtöbbször találatot. Nem számít, hogy pont ebből az irányból a legvédettebb.
Bárki magasztalja a WT-t a WOT-tal szemben, ne higgyetek neki. Nagyon is hasonló, se nem rosszabb, se nem jobb. -
PAtr0n
addikt
Azt azért tegyük hozzá ehhez a "se nem rosszabb, se nem jobb dologhoz", hogy itt nincs ghost shell, és megmagyarázhatatlan "szopóág" anomáliák, amikor is minden lepattan, még gold ammoval is, ellenben téged átüt még a loltraktor is, lövegpajzson. Ha téged 4 alkalomból 3x pilot koncked out-tal szednek ki, az sajnos user error. Engem egy AB meccs alatt ha 1x szednek ki így, de gyakrabban van, hogy egyszer sem.
Nagyon nem egy kategória a két játék, én nem savazom a WoT-ot, de igazságosság, grafika, játékmenet, pénzéhség szempontjából még mindig a WT a nyerő, és szerintem a Ground forces érkezésekor se lesz másként. Szerencsére teljesen más a 2 game játékmechanikája, így nem kell félni attól, hogy az idióta spot meg HP rendszeren nevelkedett WoT királyok átszoknak."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
pws
aktív tag
Nem baj az ha nagy WT fan vagy. Majd elmúlik az 'újdonság varázsa' és képes leszel hasonló anomáliákat felsorolni a WT-vel kapcsolatban is. A WOT-os jellemzéseddel teljesen egyetértek.
'User error', hát ez nagyon jó
Ha csak begépeled a gugliba 'WT pilot knocked out', láthatod, hogy ez az egyik legtöbb vitát generáló kérdés.
Egy dologban van konszenzus, hogy erősen paraméterezik patch-ről patch-re. Hol is láttam már ezt a folyamatos piszkálgatást? -
pws
aktív tag
Páncéllemez nem igazán jellemző a korai típusokra, ill a könnyű vadászokra. Ahogy egyre nagyobb űrméretű fegyvereket építettek be, párhuzamosan igyekeztek legalább a pilóta hátát is védeni. Légcsavar, motor viszont mindig a pilóta előtt van /az ilyen felépítésű gépeken/. Szval szemből át kell lőni a légcsavart és a motort, utána jön a pilóta. Akár a légcsavart, vagy motort amortizálják le, a gépnek úgyis vége. A végeredményen nem változtat. Na de a kanyarodó golyó, ami kikerüli a légcsavart, motort és homlokon csókolja a pilótát? Vicces
-
donmackó
őstag
Tényleg egyre több a retardált! Ki lőttem a JU-88-as gunnerjével az enemyt, erre a marha még kiégett géppel (a játék már kiírta hogy aircraft destroyed) még képes volt belém jönni hogy kapjon pontot (gondolom én ). De ráb@szott mert más kapta a kill-t. Ügyes fiúk ezek.
Release the cable hounds!
-
Szőrös
veterán
1. nem írtál típust így csak általánosságban írtam hogy van páncéllemez ( könnyű vadászokban is van ) , egyébként melyik gépnél volt ez konkrétan ?
2. szerinted a légcsavar/motor felfogja az összes lövedéket ? a motor széteső darabjai hová a rákba repkednek ?https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Dictator^
veterán
válasz donmackó #2235 üzenetére
Emlékezz vissza, biztos volt, hogy úgy lőttek ki, hogy kiírta, hogy 13 mp múlva elhagyod a repülőt, akkor már ki vagy lőve, de 13mpig irányíthatsz.
J gomb megnyomása utána katapultálhatsz (3 mp elteltével)./PL: lelővik a szárnyadat, még azonnal nem halsz meg../
[ Szerkesztve ]
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
Revolit
senior tag
válasz donmackó #2235 üzenetére
Nekem is volt már, hogy kilőttek, 13 mp-em volt még, és egész jól irányítható maradt a repülő. Még megfordultam és tudtam lőni egy gépet. Az igaz, hogy elég suta volt az irányítás, és 1-2 hit-et sikerült csak bevinnem, mert nem lehetett egyenesben tartani, de ahhoz képest hogy "halott" voltam egész jó
-
PAtr0n
addikt
A BF110 4db első 20mm-esére sokan rászaladnak. Tegnap 3-man is, abból az első rögön egy Beaufighter volt, még crit-et sem lőtt rajtam, aztán jött az IL2 rögtön, az ellőtte az egyik motort, de nem gyulladtam ki, a 3-dik meg valami vadász volt, nem tom már, de az is lepottyant. 1 percen belül 3 kill. Igaz utána én se sokáig éltem, a BF110 1db motorral halott repcsi.
pws:
Nem vagyok WT fan, de szeretem azt aláírom. Az újdonság varázsa úgy gondolom elmúlhatott volna már az utóbbi 10 hónapban, amióta aktívan játszom vele. Ehelyett egyre jobban kedvelem, és merülök el benne. Érdekes módon a WoT az első 3 hónapban olyan szintre juttatott idegileg, hogy még játék nem idegesített fel annyira. Ennek a hibával együtt lehet élni, lehet ellene tenni (ugye, pilot knocked out), míg a WoT-ban az erősen befolyásolt játékmenetre semmilyen hatással nem bírsz. Ha jó helyre sorsol, örülsz, ha rosszra megb*szhatod a tank ászt is, akkor is veszítetek. De felesleges a temérdek hibáiba belemenni, mindenki ismeri, csak sokan "be nem ismerik". Jó játéknak tartom azt is, de számomra megölték a gyermeteg hibái, amit nem hogy kijavítanának, még rontanak is rajta patch-ről patch-re. Nem kérdés melyik játéknál maradok, de szerintem az sem, hogy mik azok a dolgok, amik egyiket a másik fölé emelik."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
A legnagyobb baja a BF110-nek a relatíve kis maximális sebessége, amit nagyon lassan ér el. Kapaszkodni se túl egyszerű vele, ha meg leállsz forgolódni, képes leesni
Ezt mikor teszik be a németek oldalán a játékba?
El tudnék viselni egy magyar gépet végre
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Micsurin
nagyúr
Csinálhatnának egy "modern" wt-t is én pl vevő lennék ár , és ti ??? ( azért egy gripenel vagy f18-asal szerintem mindenki szívesen repkedne sb vagy rb-n )
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.