Új hozzászólás Aktív témák

  • HungAryan

    tag

    válasz Mister_X #2506 üzenetére

    Persze, de ugyanúgy téged is könnyen meglepnek, ha nem figyeled ki-merre bukkant fel utoljára...

    Mellesleg itt nem csak 3 fajta lőszer létezik és szinte mindegyiknek megvan a maga előnye, hátránya.
    Pl.: APHEBC (Armor Piercing High Explosive Ballistic Cap) ennek az az érdekessége, hogy tartalmaz egy adag robbanó töltetet, ami átütéskor még extra pusztítást végez a tank belsejében.
    Szóval érdemes a lőszerek saját tulajdonságait is figyelembe venni, mert nem minden helyzetben az a legjobb lőszer, aminek a legnagyobb az átütése. APCR-t tudom megint csak példának hozni, nagy átütés kis távolságon, de csak akkor okoz sérülést, ha közvetlenül modult vagy személyzetet talál el, különben csak átrepül a tankon, főleg ha gyenge páncélzatú ellenfélre lősz.
    Amúgy itt az is le van modellezve, hogy sérülést okozhatsz nem átütő lövéssel is.
    Ilyenkor a lövedék becsapódásának következtében a páncélzat belső faláról leváló repesz darabok okozhatnak sérülést.

    Plusz nincsenek kitalált átütési értékek (eddig legalábbis nem találtam), ha rákeresel egy adott lőszerre neten fellelhető dokumentáció alapján, ugyanazokat az értékeket fogod megtalálni.

    Regényt lehetne még írni a két játék közötti különbségről (javítás menete is érdekes pl.), de általánosságban elmondható, hogy aki szereti a valósághoz közelebb álló dolgokat, az szerintem itt megtalálja a számításait. :)

    [ Szerkesztve ]

    WT account: Cpt_Hungarian

Új hozzászólás Aktív témák