Új hozzászólás Aktív témák
-
slayer006
addikt
Van valahol az 1.39 -hez torrent file? Nálam sajnos nem sikerül a programnak frissíteni magát.
[ Szerkesztve ]
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
Fel
addikt
Hmmm... Most nálam van a hiba, vagy tényleg csak egyféle heveder van a gépekhez? Teljesen mindegy, hogy milyen fegyver, milyen elnevezésű összeállítás, mindegyik heveder csak ugyanazokat a lőszereket tartalmazza..
-
RG4L
őstag
Valaki nézze már meg nekem, hogy tud-e lőni a Ki-45 tei 20mm cannonjával?
1-2-3-as gombokra van beállítva a különböző kaliber használata, de mindenképpen csak a 37mm-es cannonnal tüzel...Fel: igen, többnyire. redditen is volt szó róla, tuti jönni fognak hotfixek.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
K3NZO
senior tag
Mivel jobb a Liberator egy B-17-nél ? nem nagyon tapasztalok különbséget
"Per aspera ad astra"
-
RG4L
őstag
Melyik gépeken van Schräge Musik? (A Ki-45 Toryu-n kívül)
War Thunder: Gelesztaa
-
ferero
tag
IL2-nél jobb szárny alatt közvetlen a fülke mellett van egy nagy büdös cső. nah az mi? eddig még nem bírtam szóra bírni.
"Taurus"
-
Revolit
senior tag
Hát ha meggyőzöd Gaijint, hogy fejlesszenek tranzakciós lehetőséget ezüstökre, akkor elkezdhetjük megtárgyalni a kamatot és a periódust
Amúgy tényleg sokat számít, hogy mindig megjavítgatod egyből gépeket, vagy pl addig elmész másik nemzetekkel játszani, vagy akár megnézel egy sorozatot vagy ilyesmi, és pár óra múlva fele annyiért javíttatod meg, vagy aznapra már befejezed, és hagyod másnapra úgy is kijavul, de sokszor megyek úgy AB-be, hogy 1-2 repülő piros, úgy se szoktam mindig mind a 6-ot elhasználni, ha igen akkor ott már úgy is alázás van
Persze RB-n más a helyzet, ott 2 nap mire kijavul :/ De leszoktam oroszokkal RB-ről, ott tényleg nem az igaziak RB-t németekkel nyomatom, bár azért még ott is ritkán, nekem kicsit még mindig nehéz
-
Sixkiller6
őstag
1.39-ben mit műveltek a Chaikával? alig fordul, lomha... nem?
- no es importante -
-
RG4L
őstag
válasz Sixkiller6 #3822 üzenetére
Ma nekem is picit fura volt, visszamentem kifejleszteni az új I-16-ost, és tényleg elég lomhának találtam fordulások tekintetében.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Sixkiller6 #3825 üzenetére
Én a Su-2-esek miatt szeretek visszamenni orosz tier 1-be
War Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
Szinte minden, a seggén átnéző repülőt nerfeltek szerintem, Japóknál most az A6M2 Zero-n vagyok kiakadva, de nem is fordulásával van baj, hanem mire bedöntöm, kilőnek 5x. Visszamegyek orosz T1-be én is, kíváncsi vagyok a csajocskára, mennyire lett hozzányúlva. I-15-ökhöz nem nyúltak? Azok is csíter módon fordultak régen.
Mellesleg kellett a nerf a kiegyensúlyozottság miatt, undorító volt, hogy I-15-ökkel meg I-153-akkal szétírtotta bárki a mezőnyt. Amivel ott a T1-ben nem is lett volna akkora baj, de amikor áthozták T2-be ezeket, és ledaráltak vele sokkal fejlettebb gépeket, na az flusztráló volt."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Fel
addikt
Paff.. úgy látszik ledöglött a cucc.. Indítanék csatát, erre folyamatosan "You are already in the room" vagy "Server is to busy".
Hivatalos fórumra ránézve nem egyedi a dolog. -
PAtr0n
addikt
Eddig se voltak túl acélosak "páncélozottság" terén, na meg azért egy IL2 eléggé kerítésszaggató
RG4L:
Nekem most fejlődik éppen az M3, kíváncsi leszek. Azt tudom, hogy az M2 nem ilyen volt, legalábbis Arcade módban nem. Lehet amúgy csak az AB-hoz nyúltak, hogy ne legyenek túl csíter gépek.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
Próbáld ki a Hayabushát. Azon is realizáltak, és iszonyatosan pörög.
Mellesleg SB -ben mindig idegesített, hogy felfelé nyílegyenesen megy a gép, megáll, elkezd visszaesni, majd simán visszaáll egyenesbe, és megy tovább, ahelyett, hogy dugóhúzóba esne. Ennek ezennel vége Csak az a gond, hogy az elmúlt egy hónap alatt én is elszoktam ettől, és egy párszor lezuhantam miatta.
Az Orosz gépeket meg szerintem elkezdték realizálni, mert rájöttek, nem túl jó, ha eltúlozzák őket. Az Orosz gépeken pont azért volt a kezdetektől fogva 20 mm -es meg nagyobb mordály, hogy ellensúlyozza azt, hogy nem tudnak repülni. Ott van pl. a közkedvelt LAGG. A LAGG szó eredetileg a tervezők neveiből van összerakva. A pilóták azonban úgy hívták a gépet a kezdőbetűk alapján, hogy "Lakkozott Garantált Koporsó". (Oroszul valahogy így van: "LAkirovannaya Garantiruyetsya Grob". Nem röhög, gugli fordító...) Biztosan azért hívták így, mert annyira f@sza gép volt
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Revolit
senior tag
Mi ez az XP-55? Néztem már sokszor kis képen, mondom milyen fura már.. aztán most megnéztem nagyban is costumization-ben, és nézem wtf, ennek nem is az az eleje, amit kis kép alapján hittem, ez még annál is furább Nem vagyok mérnök, de ezt komolyan gondolták? Oké, viccesen néz ki, de mint laikus szerintem ezen ránézésre látszik, hogy életképtelen. Egyrészt far nehéz, felszállás elég érdekes lehet vele, gondolom orra kb egyből ágaskodik, míg a seggét nem nagyon akarja felhúzni, és elég instabil lehetett. De ami egyből szemet szúrt, hogy hátul van a motor... pont azért utálok szembe menni ellenséges repülővel, mert a motor baromi sérülékeny, könnyen kigyullad. Erre berakják hátra Ráadásul szerintem elég sokat veszít a motor a hatásfokából úgy, hogy az egész repülő előtte van. Oké, hogy áramvonalas meg minden, de akkor is...
Na kb ezek jutottak így róla eszembe, de nem csodálom, hogy nem terjedt el...
-
PAtr0n
addikt
Pörög, de melyik módban? Ahogy olvasom te nem nagyon Arcade-ozol, nekem meg jelenleg ott és a RB-ben van tapasztalatom a gépekkel.
Oroszoknál is már ideje volt hozzányúlni a gépekhez, nem voltak anno azok olyan jók mint ahogy beállítják őket a játékban."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
SB -ben, de ahogy eddig megfigyeltem, alapvetően RB -ben is ugyanolyanok a gépek.
A Orosz vadászgépek közül a II. VH -ban egyedül a JAK-1 és JAK-3 volt jó, a többi csak agyaggalambként funkcionált. De a JAK -ok is csak közepes magasságban, mert nem volt bennük 2 fokozatú turbó.
Ez azért kell, mert ahogy a levegő ritkul, nagyobb turbónyomás kell a motornak. Turbó nélkül kb. 2-3000 méterig jó a gép, 1 fokozatúval 4...6000 méterig, 2 fokozattal 8000-9000 méter, + ramming = 10000-12000 méter, de ezek az értékek konstrukciótól függenek. Ramming = a levegő megkerüli a légszűrőt, hogy a torlónyomás is növelje a feltöltést. Emiatt van a motor légbeömlője mindig a gép elején a propeller alatt, mert így a leghosszabb a légbeömlő csatorna. Ezt a pilóta tudja bekapcsolni, mert a légszűrést csak 4000 méter fölött célszerű kikapcsolni. Ha valakinek van P-51, az nézzen balra le, ott elvileg van két kar, "Carburetor air control". Az egyiknek a 2 állása: "UNRAMMED filtered air", és "RAM air". A másik kar meg a karburátor fűtés, ami csak akkor működik, ha unrammed air -ra van állítva, mert igazából ez légszűrő-fűtés. Hányszor zuhantam le amiatt, hogy befagyott, és ezt még nem tudtam
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #3837 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint az Airacobrák és a Kingcobrák is a cockpit mögött hordozzák erőforrásukat.
Colos1: ilyeneket te honnan tudol? engem érdelnek az ilyen dolgok.
Más: tele leszünk Spitfire-ökkel
work in progress gépek
USA
PBJ-1H
PBJ-1J
Germany
Me.262C-2b
Me.262A-1a/U4
USSR
MiG-3U
I-185 71 (etalon)
Britain
Spitfire Mk.XIVe
Spitfire Mk.XIVc
Spitfire Mk.XVIIIе
Sea Fury[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
-
Colos1
őstag
2 dolog miatt.
1. régóta érdekelnek a repülőgépek
2. gépészmérnök vagyok, így nem csak az érdekel, hogy egy bizonyos gomb mit csinál, hanem az is, hogy hogyan és miért.Mivel FSX -ben évek óta játszom kis propelleres gépekkel, amelyekből az utóbbi időben az Accusimes A2A P51 -et és Spitfire -t toltam, amelyeknek valós motor sérülés modelljük van, meg kellett tanulnom ezt-azt, hogy felszállás után ne járjak így. A fenti két állapot ezt a tanulást elősegítette.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...