Új hozzászólás Aktív témák
-
anytime
őstag
Szia!
Nagyon szepen koszonom a korrekt, reszletes leirast!
Sajnos az en angol tudasom ott tart, hogy a jatek erthetosegehez es elmenyekkel teli hasznalatahoz, bizony elkelne a magyar nyelvu kliens, igy addig, csak ismerkedem a lehetosegekkel, probalom ertelmezni a jatek mukodeset.
Megneztem (at is fogom olvasni) es a jovoben is figyelemmel fogom kovetni az altalad ajanlott forumot. Kulon koszonet a forditoi munkaert, biztosan sok embernek lesz oriasi segitseg.
Ahogy azt fentebb is irtam, nagyon tetszik a jatek osszetettsege, de azt mar latom, hogy ehhez komolyabb angol nyelvtudas szuksegeltetik a jelen allapotot tekintve vagy pedig turelmesen ki kell varnom a magyar nyelv erkeztet.
Meg egyszer koszonom, udv:
A -
PAtr0n
addikt
válasz JackFeryll #3250 üzenetére
Igen, vannak szélsőséges helyzetek, amikor csak lesel, miért működik így a gép találat után
anytime:
Szívesen, ha bármi kérdésed van, próbálunk segíteni!"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Fel
addikt
-
RG4L
őstag
Itt olvastam. Ez lehet egy picit módosított verzió, ami eltér a sima F4U-1a-tól.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
War Thunder: Gelesztaa
-
Colos1
őstag
Tudja-e valaki azt, hogy a németek meddig nem lesznek elérhetőek az SB módban?
Az USA/GB/JAP flottában van-e olyan gép, amely hasonló a német BF-109 -ekhez? (A bot mozgatására azonnal reagál, nem pedig erőlködik mint pl. a szarfire MKI-MKIIa/b, a motorja erős és gyorsan reagál, valamint injektoros, vagy legalább aerobatic karburátorral szerelt.)
Vagy legalább ki lehet-e kapcsolni azt, hogy RB módban a program ne kontárkodjon bele az irányításba, és akkor játszok RB -be a BF -ekkel.Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
-
Colos1
őstag
Joy -al nyomom, és abba nyúlkál bele.
Kösz a tippet a gépekre, meglesem őket.
A szarfire még annyi esélyt kap, hogy kimaxolom teljesen, hátha akkor már repülni is lehet majd vele. Az FSX -es A2A Spitfire MK IIa/b Accu-simmel azért ennyire nem rossz.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Szőrös
veterán
-
Colos1
őstag
És hogyan tudom full controlra állítani? Bocs a hülye kérdésekért, csak 2 hete játszom vele. A Joy kezelése meg olyan, hogy 1 napig szívtam vele, mire mindenre rájöttem. (Ezt jó értelemben mondtam.)
Pont ez a gond, hogy elveszti az energiát. A spittel szerintem csak annyi a probléma, hogy túlságosan stabil. Egy harci gép akkor jó, ha kevésbé stabil, mert akkor manőverezéskor nem dolgozik a pilóta ellen. Pl. a modern vadászgépeket direkt instabilra tervezik, és a computer korrigálja a pilóta helyett a gép mozgását. (Talán az F-16 volt az első ilyen gép.) Anno, amikor még nem volt computer, nem instabilra, csak kevésbé stabilra tervezték a gépeket. Csak ezek meg egy rossz mozdulatra átestek, így csak profi pilóták tudtak vele harcolni.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Mit csinálok rosszul, hogy sose tudok felemelkedni a bombázók magasságára? Addig minden oké, hogy nem minden gép alkalmas erre. Tegnap próbáltam Mig-3-15(BK)-val. És az istenért nem tudtam felmenni az általam kiszemelt bombázó magasságára. Velem van a baj ez tény. Mert egy Splitfire az ellenfél közül, azon a magasságon volt. Kerestem tutorial videót erre vonatkozólag de nem találtam. Mi lehet a baj?
Két mód jut eszembe, az egyik, hogy elkezdek függőlegesen repülni ameddig a gép bír, majd vissza. Felgyorsulok újra (de menndig?) és megint függőlegesen.
Vagy, szép lassan emelem a gépet míg nem túlzottan csökken a sebesség. De ha ezt használom akkor gondolom körbe körbe kéne? Mert ha egyenesen megyek, elmegy a bombázó felettem.Fontos lenne már ezt megtanulnom mert ugye nem akarok bombázni, de arcade-ba azok nyerik a meccset, és akkor megpróbálnék legalább vadászni rájuk.
Melyik T2-es gépek alkalmasak erre? Lehet a Mig-3 nem is alkalmas?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Colos1
őstag
Most találtam egy olyant, hogy a controls beállításokban a realistic fülön van egy instructor beállítás, és ott kell mindent kikapcsolni
Pedig a SB sokkal jobb abból a szempontból, hogy a program nem tesz célkeresztet rád. Viszont meg kell oldani a nézelődést. Én ezzel szenvedtem a legtöbbet, mert a program a joy tetején lévő minijoy -ra osztotta ki a nézelődést. Mivel nekem az baromi kényelmetlen, az FSX-hez és a LockOnhoz hasonlóan át akartam tenni a gázkaron lévő 4 állású gombra. Mire rájöttem, hogy át kell állítani a tengelyt "relative control" -ra....
(#3265) .LnB: Nem függőlegesen emelkedünk. Minden gépnél van egy bizonyos sebesség, és egy vele összefüggő emelkedési szög. A legegyszerűbb úgy kitapasztalni, hogy elindulsz felfele 45 fokban, full gázon, de WEP nélkül. Amikor a gép sebessége megközelíti a stall speed 1,5x -ét, akkor visszaveszed a szöget addig, ameddig a sebesség nem stabilizálódik. Valójában ez sokkal bonyolultabb ennél, anno a pilótáknak egy oldalas táblázatot adtak az emelkedésről, hogy milyen motorbeállításokkal hogyan kell emelkedni.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
De alkalmas rá a MiG-3, ugyanúgy, ahogy szinte az összes gép.
Erről nem is fogsz tutorial videót találni, mert ezt magadtól is meg tudod tanulni, nem ellesni kell mástól. Minden egyes gép más, más motorerőben, aerodinamikában, tömegben, szárnyméretben, stb, stb... ezáltal van jól és kevésbé jól mászó gépek, illetve jól és kevésbé jól manőverező gépek is.A képlet a következő. A bombázók valahol 4500-5000 méter magasan spawnolnak, a vadászok jóval alattuk. Hogyha mindenképpen bombázókra akarsz vadászni, akkor nemes egyszerűséggel elkezdesz emelkedni, de nem úgy, mint a hülye, mert akkor elveszted a sebességed, és jó idő mire visszanyered. Állj be egy emelkedési szögre, amit a gép simán bír szinte sebességvesztés nélkül és ezt tartsd. Arra azért oda kell figyelni, hogy miközben mászol, a feletted repülő ellenséges bombázók engeriája sokkal nagyobb mint a tiéd, hiszen egy az, hogy magasabban vannak, de még talán gyorsabban is mennek, mint te mászás közben. Ergó ha megjelenik egy bombázó, mondjuk feletted/előtted 1500-2000 méterre, és elkezdesz függőlegesen mászni érte mert hú de jó célpont, nagyon gyorsan el fogod veszteni az energiádat, és mire utánnafordulsz, már nem fogod tudni utolérni. Mindemellett azzal is számolnod kell, hogy a spawn szint oké, hogy számukra 4500-5000 méter, de ők is tovább fognak emelkedni, tehát neked még többet és többet kell másznod értük, arról nem is beszélve, hogy ha nem tudod időben kiszedni őket vagy túl közel mész hozzájuk, simán ki tudnak szedni.
War Thunder: Gelesztaa
-
Revolit
senior tag
AB-ben ennyire nem kell talán túlbonyolítani, mint ahogy kolléga írja (SB-ben meg RB-ben már biztos hasznos, ha helyesen csinálod ), oroszoknál én La-val (elődje a LaGG) meg Yak-kal szoktam felmenni bombázókat vadászni, az La-k nagyon tudnak kapaszkodni felfele. Yak is szépen kúszik felfele. Mig-et nem tudom, azzal nem nagyon megyek, ha mégis, akkor nem megyek fel bombázókhoz.
Én egyszerűen annyit csinálok, hogy elég nagy szögben kezdek (de nem függőlegesen! 60-70fok ha tippelnem kéne, és én most 90 fokot értek függőlegesen), rányomom WEP-et, és hagyom, hogy olyan 200 km/h-ig lecsökkenjen sebességem, majd WEP-et leveszem, és beállok olyan szögre, hogy tartsa sebességet, esetleg kicsit gyorsuljon is gép full gázon, aztán még úgy nyomogatom neki WEP-et, figyelek, hogy ne melegítsem túl a motort. Meg úgy elkezd "bugyborékolni" (fú most mindjárt szétszednek a hozzáértők, hogy miket írogatok ) motor, ha már túl sokat nyomod neki.
És akkor így hogy WEP-et azért nyomom neki megint ha felgyorsulok 300 fölé, kicsit nagyobb szögben elkezdek emelkedni, majd olyan 220-230-240 környékén megint visszaállok. Ezen a ponton azért már jöhetnek ellenséges vadászok, meg már kezdem elérni bombázók szintjét, úgyhogy nem szeretem ha nagyon leesik sebességem.
-
RG4L
őstag
Gyorsan ki is próbáltam neked a MiG-3-15 (BK)-t teszt repülésen. Felszálltam, 1000 méterig emelkedtem, ott beállt egy sebességre a gép, WEP emelkedés meredeket, majd beálltam egy 25-30 fokos emelkedési szögre mikor engedte a WEP-et, majd vissza kb. 20 fokos emelkedési szögre, mikor nem volt WEP. Kb. 2 perc alatt 4500 méteren voltam.
szerk: természetesen minden fejlesztéssel felszerelt gépről van szó.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
válasz Revolit #3268 üzenetére
Köszönöm, természetesen nem vagyok teljesen analfabéta, csak türelmetlen. Mert mikor látom sokszor, hogy esélytelen akkor hagyom a francba és megyek le harcolni. Akkor az egész csak türelem kérdése. Jó is, hogy írod a sebességet mert arra figyelni fogok.
Köszi.Mindenkinek köszi a válaszokat, akkor csak egyszerűen türelmesebbnek kell lennem
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
JackFeryll
őstag
RB-ben stabil szögben emelkedek általában 200 felett, de 300 alatt.
AB-ben nincs fizika ott akár 90 fokos szögben is gyorsan lehet emelkedni mert ha ha az átfordulás előtt letolod az orrát akkor néhány másodperc alatt 250-300-on van ismét. Illetve vannak olyan gépek amikkel mouse aimben szinte nem is tudsz visszazuhanni.
Lehet spirálban is emelkedni és lehet úgyis hogy megfordulsz a bombázóid felé és arra emelkedsz majd megint megfordulsz és jobban emelkedő géppel már a saját bombázóid magasságán és sebességén vagy elég rövid időn belül. -
Colos1
őstag
Logitech G940. A rángatáson mit értesz? Az erővisszacsatolás néha megrángatja a joyt, vagy azt, hogy a gép néha remeg a monitoron? A remegő gép akkor van, ha túlgyorsulsz, vagy WEP -el full gázon vagy, az erővisszacsatolás meg akkor rángat be, ha a kormánylapát átesik. Ilyenkor örvények keletkeznek mögötte, ami megrángatja a lapátot. A modernebb gépekben - még nem tudom, hogy WT -ben van-e ilyen - a computer vezérlés is megrángatja a kormányt, ha átesés közelében van a gép, vagy túl nagy G -s manővert csinálsz.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Szőrös
veterán
Nem FF-s a joy, rángatáson azt hogy nem folyamatos a mozgás , hiába próbálom a gépet normálisan , finoman irányítani normális sebességgel egyszerűen mintha néha "kihagyna" az irányítás.
Nehéz normálisan megfogalmazni. Szoktam nézni yt videókat ahol SB-n úgy repülnek a gépek mintha zsinóron húznák. Nekem meg össze vissza mozog a gép.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Colos1
őstag
Olyan, mintha szakaszosan irányítanád a gépet? Mintha nem folyamatosan húznád a kormányt, hanem pl billentyűzettel nyomkodnád a gép elejét? Ilyesmi volt az elején, de a control sensitivyt 100% -ra húztam, azóta csak RB -ben van meg, célzáskor. SB -ben nincs ilyen. Erre gondoltam, hogy a program nyúl bele.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
Hát ilyen nincsen. Valaki magyarázza már meg ezt nekem. Ülök az MC 202-esben, RB-t megyek, mögöttem Sptifire, muszáj voltam szembe fordulni vele, 1300 méterre van, mikor pilot knocked out. De semmi mást nem sebzett meg, még szerintem több lövést sem adott le, csak egy koppanást hallottam.
35-ös vitality.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Szőrös
veterán
Pilot ko mindig lesz, tök mindegy mekkora a vitality ha pl nagy űrméret köszön be akkor a pilótának reszeltek de ha a buksijába néz be egy kisebb kaliber akkor is.
Colos1 : igen pont ilyen , majd megnézem a sensitivy-t mire van állítva.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
RG4L
őstag
Joystick vásárlásnál mire kell odafigyelni? Mitől lesz jó egy joystick?
War Thunder: Gelesztaa
-
Colos1
őstag
Délelőtt beszéltem arról, hogy az emelkedés valójában nem olyan egyszerű, mint ahogy leírtam, és beszéltem bizonyos táblázatokról is. Akartam írni, hogy belinkelek egyet, de nem voltam biztos benne, hogy megtalálom.
. A manualjában ebből van még 3 ilyen oldal, mert van military powerre / más configurationra is.
És vannak hasonló táblázatok fel és leszállásra, meg Flight operationra is.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
-
RG4L
őstag
Fuhh. RB Custom battlet játszottunk haverral gyakorlás képpen, megmozgattam picit a japán gépeimet is, amikkel nem mentem még RB-t, aztán rájöttem, mi lenne, ha kivennénk minden indicatort a beállításokból, tehát amolyan szimulátor szerűvé tenni, és k*rva jó így gyakorolni, keresni az ellenséget stb, nagyon élveztem.
A kérdés már csak az, hogy a tactical mapot is le lehet venni valahogy? Csak mert nem találtam meg hozzá a beállítást.War Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
válasz Cseri0058 #3283 üzenetére
Igen, reggel 8-ig, a schedule alapján. vagy már van új schedule a nyitvatartásra?
Nekem ez a legutóbbi:Monday - 01:00 GMT - 07:00 GMT
Tuesday - 13:00 GMT - 19:00 GMT
Wednesday - 01:00 GMT - 07:00 GMT
Thursday - 13:00 GMT - 19:00 GMT
Friday - 01:00 GMT - 07:00 GMT
Saturday - 11:00 GMT - 16:00 GMT
Sunday 1:00 GMT - 07:00 GMT & 11:00 GMT - 16:00 GMTRG4L:
Nem vagy semmi, ennyi erővel játszhatnál már SB-t is De mondjuk nem rossz ötlet a dolog, mert az irányítás marad ugyanaz,csak épp semmi segítséged nincs, az ellenséget illetően."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
RG4L
őstag
Igen, csak ugye annyi, hogy ettől független, ha jól vettem észre engedi X gomb nyomására vagy görgő nyomására a target lockolását, majd Alt billentyűvel a követést, de tisztességesen nem használtam, ellenben haver, aki fura volt, hogy egymás után rámdiveolt simán... kiderült, hogy neki bennt voltak a jelzők. De kinyírtam
War Thunder: Gelesztaa
-
Stigma.HC
senior tag
Most reggel megy a szerver mikor mennem kell dolgozni A mostaniakon kívül fog még másik tank is bekerülni a tesztbe?
"Mikor veszítek, nem azt mondom, hogy a te hibád. Csak azt mondom, hogy én téged okollak" Kösz :D -------- WoT: Szecska_Mester
-
Fel
addikt
Érkezett pár új tank a CBT-re: [link] A képeken láthatókon kívül jött még két Pz IV verzió (G, H), Jpz IV., kései T-34 (F-34 v 36 löveggel), T-35-85, és IS-85.
-
Cseri0058
őstag
Na kipróbáltam ezt a tigrist. Nagyon ott van a szeren adja az áldást rendesen
-
Alex Harley
csendes tag
Nem kicsit komoly a különbség WT sas vásárlásakor a .com és a .ru oldalak között. Az imént vettem 2500 sasmadarat 14 euró (kb. 4200.- HUF) helyett 2784.- HUF-ért.
Motorozni kell !!
-
PAtr0n
addikt
válasz Alex Harley #3295 üzenetére
Tudunk róla, de ne reklámozd, mert lecsuknak mindenkit adócsalásért
Cseri0058:
Végre hazaértem, ne is napolhatták volna el jobban a server nyitvatartást, legalább most ki tudom élvezni lefekvésig. Én is most a németeket húzom, kell a Tigrincs nekem is hama-hama!Fel:
Nem kapkodják el az újabb tankok bevezetését, nem lesz ebből egyhamar open szerintem.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
JackFeryll
őstag
Ma ezt a szerencsétlent taszigáltam a talpára
-
Szőrös
veterán
Új tankok , minek ?
Alapvető hibákat kell először javítani aztán jöhetnek az új gépek. Ma többször is beragadtam sziklákba , fákba amikor nem is kellett volna , egy BT-7es meg lazán alámászott a Pz III-nak és felöklelte.
Sebzés rendszer is érdekes még néha.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- Dell asztali gépek
- További aktív témák...