Új hozzászólás Aktív témák
-
Vinrael
tag
Sziasztok!
Elég régen készült ez a kép, de gondoltam megosztom [link]
Volt már valakinek ettől nagyobb battle trophy?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCGzkAM74dJ_Vo2r73Y1tv2Q
-
frem1790
tag
Üdv! Pont ilyet kaptam a napokban. De azt elárulná valaki,hogy miért osztogatják, meg miért pont annyit amennyit? Nem nagyon látok rendszert benne, hogy mikor miért mennyit ad. Az angol nekem kínai de lefordítva sem lettem okosabb: harci trófeák
Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
frem1790
tag
Igen, többször írtátok, hogy realisztikban meg simulátorban nagyon jól hoz. Ezért is akarom majd megpróbálni az RB-t, persze az én kezdő tudásommal lehet majd rámegy a gatyám is
Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Atlantis
veterán
válasz Francia91 #4931 üzenetére
Egyszer talán majd kipróbálom az RB-t, az én szintemen még hiányozna a célzásrásegítés és a lőszerlimit sem egészséges.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Lehet, de ott lassabb is a fejlődés, nem? Pl.: egy 2x szorzó csak arra gépre érvényes, amivel repültél és egy nap csak egy gépet tudsz csak leszorzózni nemzetenként, vagy rosszul gondolom?
Mindemellé a sikerélmény is kevesebb talán. Magamfajta "kocavadászok" jobb, ha AB-ben szerencsétlenkednek, nem zavrajuk legalább a nagyok köreit.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
PAtr0n
addikt
válasz frem1790 #4963 üzenetére
Ha lionról van szó, hoz az AB-ban is, csak bombázni kell orrba-szájjba. Nem ritka az olyan kör ahol 30k körül kapok. Ugyanehhez RB-ben igen ügyesnek kell leni, és sokkal több időd ment rá.
(#4940) RG4L :
Minek húzod fel magad ilyenen, én simán kiröhögtem volna magam"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
RG4L
őstag
The Battle of Saipan...
Röhej. Lassan már arra gondolok, hogy jobb lenne, ha csak egyszerűen törölnék az egész nemzetet a játékból.
War Thunder: Gelesztaa
-
miresz
veterán
---- (már megoldottam!
[ Szerkesztve ]
-
RG4L
őstag
Egész jól megy most a Musang-al.
10 játszott RB alatt: 20 kill, csupán 3 halál, 53 megsemmisített felszíni egység, 80%-os győzelmi arány, és 2 hazakísért, sérült B-17-es
War Thunder: Gelesztaa
-
RockHaRD
addikt
Realistic Battle-ben csak 1 gépet használhatok, akárhány van???
Meg ha kis gépen van két bombám, de bombázó nézet nincs, akkor azoknak nincs lent a földön jelző, hogy hol fog becsapódni? Mert ha ez a két állítás igaz, akkor dög unalom a Realistic Battle...
játszottam most két meccset, mindkettőben öltem 2-3-at, de dögunalom volt... fél óra amíg végre ellenfelet látok, és ha kifogyok, repülhetek vissza fél órát tölteni. A két 100lb-s bombának meg semmi haszna, mert nem tudom hova fog becsapódni
-
-
Szőrös
veterán
válasz RockHaRD #4973 üzenetére
"akkor dög unalom a Realistic Battle..."
Nos aki agyatlan lövöldözést akar mindenféle háttérismeret nélkül annak egészen biztos az.
Fighter/attacker gépen meg nem lesz bombavetőnézet mert irl sem volt.
Kis gyakorlás után ki lehet tapasztalni a bombázást RB-n is.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Atlantis
veterán
Ez a szép ebben a játékban, ha a WoT-ban is meglenne ez a fajta szeparálása a noob-oknak és azoknak, akik komolyabban akarnak játszani, sokkal kevesebben ábrándultak volna ki belőle.
Személy szerint nekem megfelel az agyatlan lövöldözés, nem vágyok semmiféle háttérismeretre. WoT-ban még érdekeltek a részletek, itt nem követem el ugyanazt a hibát, hogy nagyon belemélyedjek, simán csak kikapcsolódni akarok néha, amire alapvetően egy játék való.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
RG4L
őstag
válasz RockHaRD #4973 üzenetére
RB-ben és SB-ben is csak 1-1 gépet használhatsz.
A bombázó nézet attól függ. A kis Zérókra is lehet tenni 2x60kg bombát, de nincsen "célkeresztje", mert nem bombázó. A B-17-esre is tehetsz csak 2 bombát, de van célkeresztje is és bombázó nézete is.
Ettől függetlenül nem értem, hogy miért lenne dögunalom az RB.Eleinte én is AB-t játszottam, és ahogy eljutottam a tier 4-es gépekig, azt vettem észre, hogy egyre jobban romlik a színvonal. AB-ben csak az számít, hogy hány cannonod van... német Fw-k és Bf-ek előnyben a 6x20mm-el illetve a 30mm-es cannonokkal, oroszok előnyben a 37-45, 3x20mm-el, angolok is bőven el vannak látva a játékban lévő szerintem leghatékonyabb Hispano cannonokkal, ellenben az amerikai gépek kemény hiányt szenvedvnek e téren, míg a japán cannonok a lőszereik lassú kezdősebességük miatt csak csikizik az ellenséget.
Fél óra mire ellenséget látsz... Igen, talán így van, ha nem ismered a gépeket. Ha amerikával/angliával vagy németek ellen tier 2-3-ban, akkor a Bf 109-eseket ne 500 méter magasan keresd, hanem mondjuk 5000 felett, ha van valamennyi esze is szegény német pilótának.
A két 100 fontos bombának amúgy sincsen értelme, még ha tudnád is, hogy hova fog becsapódni. RB-ben a vadászgép vadászásra van kitalálva, ergó bombát tenni rá szerintem felesleges, max. nagyobb hajókat lehet eltalálni vele, vagy zuhanásból tankot és reménykedsz, hogy nem csattansz szét te is a felszínen a bombáddal együtt.
Ha AB után RB-re szeretnél váltani, mert megunod, hogy a későbbi meccsek kb. 3 percig tartanak mert lebombázták a repteredet 10-ből 8-szor, akkor nagyon sok problémád lesz. Minél több géped van és ezek közül minél többet használtál AB-ben, annál nehezebb lesz mindegyiket külön-külön megtanulni kezelni RB-ben. Például a Bf 109-ek nagyon jó masinák, AB-ben is kapnak már elég korán cannont, ám RB-ben nem egy egyszerű dolog repülni vele az erős túlmelegedés és a nehéz célraállás miatt. A Spitfire és Zéró gépek oké, hogy jól fordulnak, de ahogy AB-ben kihasználtad a fordulékonyságát, úgy RB-ben csak el fogod törni a szárnyaikat, sorozatosan. A Yak gépek elég jól produkálnak AB-ben, ám RB-ben nagyon egyszerű lerázni őket, vagy belekényszeríteni őket egy nagy G erős fordulóba és annyi nekik. RB-ben nem fogsz szembemenni egy Fw-vel a Spitfire-öddel, mert tuti nem éled túl, ha bármit is konyít az illető a célzáshoz. Ha 20 percnyi üzemanyagot tankolsz, és az a célod, hogy 6-7 km magasra emelkedj a meccs első fázisában, hogy energiafölényt szerezz, lehet nem marad annyi a tankban, hogy effektíven használd a géped és lőszered, mert haza is kell jutni belőle, és még sorolhatnám a hátulütőit... Ami a legfontosabb és amit nem fogsz soha elsajátítani AB-ben, az a célpontválasztás.
Nem azt mondom, hogy ne játssz AB-t, csak vázolni szeretném, hogy tényleg, ha eljutsz a T3-T4-es gépekig, elkezdődik a heavy bomberek spammelése, akik 3 perc alatt szarráverik a 3 kis bázist és a reptereteket. Idegesítő, unalmas lesz a játékmenet, az, hogy campelik a bombázókat, hogy nem szarakodnak, és kilőnek téged is egy killért és, hogy nem látsz semmit a gépek "valós" teljesítményéból.
szerk: ja, és kimaradsz az ilyen szép dogfightokból (érdemes végignézni)
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Revolit
senior tag
válasz RockHaRD #4973 üzenetére
Ezzel én is így voltam mikor elkezdtem WT-zni. Nem nagyon játszottam még repülős játékkal korábban, párat kipróbáltam, egyszer régen még MS Flight Simulátorra is rászántam magam, addig jutottam, hogy egy kis géppel fel meg le tudtam szállni
Viszont tényleg elég tré magasabb tier, ráadásul összes tierre igaz, hogy teljesen elrugaszkodott a valóságtól az AB. Bombázók zuhanórepülésbe kezdenek, olyan manővereket hajtanak végre amibe egy vadász is belerokkanna, 2 km-el alattad van a vadász és lazán feljön a te magasságodra WEP-pel pillanatok alatt (egyébként lehet nincs is WEP abban a típusban...), túlmelegszik az olaj/víz? no para... csak kiírja pirossal, más bajod nem lesz. Nem tudod elveszíteni a kontrollt a gép felett, bármilyen manőverből kihúzod a gépet és bármekkora sebességgel zuhanó repülhetsz semmi baja nem lesz a gépnek. Alig van különbség a gépek között... És ez csak a fizika.
A folyamatos respawn miatt nem érzem hogy bármit is tettem volna ha lelövök egy ellenséget. Majd úgy is jön egy másik géppel.
És az emberi tényező... hányszor le TK-zott már csapattárs... na ez RB-ben egyszer fordult elő, pont a múltkor... néha oda is beszabadul pár idióta no (ja bocs végül nem TK-zott. Viccesnek találta ha A20-mat felszállás után elkezdi sorozni.... szerintem nem volt tisztában a hátrafelé néző dupla csövű 12.7mm toronnyal )
Egyébként nem azt mondom én se hogy az AB rossz, hanem hogy tényleg egy más játékélmény. Én is megyek még AB-t is, attól függ mihez van kedvem. Eleje unalmas? Hát, lehet, én ilyenkor sokszor belső nézetben repülök, megpróbálom beleélni magam, elképzelem milyen lehetett tényleg egy ilyen géppel harcolni. Mikor pl felszállásnál a felfele néző orr miatt nem látom mi van előttem, vagy hogyan tudták ha alulról ellenség közeledett (gondolom sehogy, vagy szóltak nekik rádión vagy meghallotta, ami már sejtésem szerint késő volt. Illetve gondolom néha-néha bedöntötték gépet hogy megnézzék mizujs van. Illetve pár vadászon is láttam alul mini kukkoló réseket ).
Nézegetem műszereket is, elég jól lemodellezték pilótafülkét is.Viszont néha tényleg kicsit unalmas az elején az emelkedés, de ha pörögni akarok megyek AB-zni, a kettő nem zárja ki egymást
[ Szerkesztve ]
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #4979 üzenetére
WEP szinte mindegyik repülőben volt, ennek lényegét mindenki félreérti.
Minden belső égésű motornál elérhető egy olyan teljesítményszint, amelyet a motor már nem bír el mechanikai károsodás nélkül. Ezzel a mindennapi életben azért nem találkozunk, mert különféle módokon elkerülik, pl. fojtás, fordulatszám leszabályozás, vagy az üzemanyag ellátás maximalizálása.
Azonban ez a nagy teljesítmény néha jól jött, ezért nem használtak technikai szabályozást, hanem volt egy piros vonal a fordulatszám és a töltőnyomás műszeren, valamint a gázkar erre vonatkozó állásánál, és oda volt írva, hogy WAR EMERGENCY POWER.
A P-51 mustangban ez 61 HgIN nyomásnál volt, és a gázkar itt átszakított egy kis kötelet is, hogy a szerelők tudják, hogy a pilóta WEP -elt-e. Ugyanis bizonyos típusoknál a WEP használat után a motor állapotától függetlenül nagyjavítás következett. Más típusoknál is, de volt, ahol csak akkor, ha már 2x használta, vagy hosszabb ideig használta, mint a megengedett.
Az MW Boost, amellyel mindenki keveri a WEP -et csak a német gépekben volt, az angolok és az amerikaiak akkor még nem voltak ilyen technikai szinten. Megjegyzem, hogy az MW boost -al lehet menni úgy is, hogy ne érje el a motor a kritikus teljesítményszintet, így gyakorlatilag nem is WEP -elsz.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
War Thunder: Gelesztaa
-
RockHaRD
addikt
Erről az oldalról töltenék le vmi fasza camouflage-t, de nem találom a keresés funkciót. Létezik, hogy nincs?
-
RG4L
őstag
válasz RockHaRD #4986 üzenetére
Igen, ott nincsen keresés. Próbálj itt nézelődni.
War Thunder: Gelesztaa
-
Colos1
őstag
Igen. A múltkor szét is szedtetek Volfram -al vagy kivel, mert ketten maradtatok én meg egyedül, te meg pont előttem repültél el és kritikáloztalak Legalább is ugyanez a név volt, mint amit itt használsz, gondolom te voltál az.
De ha tényleg megszüntetik SB -ben a normál meccseket, szerintem visszamegyek DCS FC3 -ba. Hátha javították már, és lehet normálisan multizni, csak az nem ilyen
Meg lehet kipróbálom az IL2 -t.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Szőrös
veterán
Akkor RB..végül is tök8 ilyen szempontból ott is ugyan úgy az instructor tart levegőben szóval de "normális".
A nélkül igen sokszor pottyannának az emberek lefele.Colos1 : mik vannak
nem tudom milyen lesz a mostani mixed sb battle de azért megpróbálok itt kitartani. most 4-en szoktuk squadban tolni és baromi jó köröket lehet így menni.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Volfram42
senior tag
Igen igy tortent. Megjegyeztem, mert egy nalam sokkal tapasztaltabbat sikerult leszednem igaz nem fair korulmenyek kozott. Remelem nem hal be a dolog es meg sok szep kuzdelmunk lesz. o7.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
superecneB
őstag
Valaki gyakorlott bombázó tudna pár tippet adni mozgó célpontok bombázására? 5000m ről esélytelen vagyok gondolom lentebb kell ereszkednem jóval. Mi az optimális magasság ehhez?
-
RockHaRD
addikt
válasz superecneB #4997 üzenetére
500 méterről már egészen jól el lehet találni 250 kilós bombákkal
-
Francia91
veterán
válasz superecneB #4997 üzenetére
Mozgo celpontokat lentrol, felette elrepulve szoktam bombazni, gyakorlatilag egy tankos sort vegigszorok, kb 500 m-rel felette vagyok. Bazist meg lehet akarmilyen magasrol. B-17-tel egyszer felmasztam 9000 m-re (azt hittem, hogy orokkevalosag lesz) senki nem foglalkozott velem
Bar eleg hosszas dolog volt visszamenni a bazisra bombaert[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális