Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Hogy érdemes fejleszteni? Minden gépemből a következőt vagy inkább előbb egy ágat kihúzva?
Vettem még egy személyzetet szóval most 5 géppel tudok csatába menni.Més que un club!
-
Fel
addikt
Készül a Ho.229: [link]. Majd valamelyik soron következő patchben talán be is kerül a játékba.
Úgy látom tegnap volt valami kis patch is: [link]
Most már értem miért lehet fejleszteni egy gépet, anélkül, hogy megvenné az ember az előtte lévőt: "Research System has been changed – now a player can research an aircraft even when the plane before it has not been purchased"[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #4104 üzenetére
Esetleg ha valaki járatos a német ágban akkor mely gépeket érdemes ott kifejleszteni? Illetve milyen összetétellel jó random csatába menni. Pl 3 fighter, 1 bomber, 1 heavy fighter megy ilyesmire gondolok.
Més que un club!
-
PAtr0n
addikt
Volt jahh. Tuti belepiszkáltak a pilot vitality-be, mert szinte minden AB körben pilot knocked out legalább 3 gépnél. Hagytam is abba az egészet. Nem értem miért kellett ehhez hozzápiszkálni, kábé ugyanaz a szitu mint kábé 1 évvel ezelőtt.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
anytime
őstag
válasz Napfénysüti #4106 üzenetére
Ezt már én is szerettem volna megkérdezni , köszi!
Másik kérdésem pedig az lenne, hogy melyik az a három legjobb gép, aki alacsony magasságon, jól fordul és jól manőverezik, netán még a tűzereje is elégséges?
Köszi,
A -
nagyúr
-
Szőrös
veterán
válasz Napfénysüti #4113 üzenetére
Német gépek energia harca valók , azokkal nem igazán ildomos fordulóharcba belekeveredni.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
anytime
őstag
válasz Napfénysüti #4113 üzenetére
Felmaszol veluk es lecsapsz, majd kapaszkodsz vissza.
Ha jol tudom, anno mikor a Yak-ok kijottek (1; 3), akkor a Bf109-es pilotaknak szalyzatban is tiltottak az 5000 meter alatti forduloharcot.
Ha nem igy van, Colos megcafolJut is eszembe, mar szivesen olvasnek Toled egy hosszabb lelegzetvetelu irast
-
anytime
őstag
Mondjatok, a fegyverek osszetartasara van altalanos recept, azaz hany meterre allitsam?
Vagy ez inkabb geptipusonkent valtozik / valtozhat? -
nagyúr
-
anytime
őstag
válasz Napfénysüti #4117 üzenetére
Ne haragudj, Colos-tol, csak nem irtam a mondat ele negszolitast.
-
PAtr0n
addikt
válasz BreeZeRr #4108 üzenetére
Örülök, hogy nem csak én vettem észre, remélem sírnak majd sokan miatta az official fórumon, nem csak én, és akkor talán visszaállítják a normális szintre. Gondolom ez is azért volt, mert sok volt az újonc aki panaszkodott hogy nullás vitalityvel mért kap annyi pko-t, ő meg nem tud senkit lelőni. Félek hogy hamarosan ez a játék is arra szintre jut mint a WoT, tehát egyre fosabb lesz, a sok síró-picsogó miatt.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
RG4L
őstag
Hát én mondjuk nem lepődök meg ha kilövik a Do 217-esből vagy a Beaufighterből a pilótámat, mivel kb. lehetetlen nem eltalálni. De értem mire gondolotok, engem is szokott idegesíteni, viszont hozzá kell szokni. Amit viszont totál nem értek az az, amikor pl. szépen haladok a B17-essel az ellenséges bázis felé, beáll mögém egy vadász és onnna lövi ki a pilótát. Az úgy konkrétan átfúrja az egész gépet hosszában vagy mi...? Csak azért mert a többi lőszer általában lepattog, tehát még csak a tail control sem sérül, hanem egyből pilot ko... ez valszeg valami hit detection bug.
War Thunder: Gelesztaa
-
myckey
veterán
válasz Napfénysüti #4117 üzenetére
Süti még nemrég ugrott fejest a vór tánder juniverzumba
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
nagyúr
-
RG4L
őstag
válasz Napfénysüti #4124 üzenetére
Én csak pár videót láttam a World of Warplanes cuccról, de mikor kiderült hogy HP-ja van a gépeknek én már kiábrándultam.
War Thunder: Gelesztaa
-
erikke17
őstag
Amúgy az vettem észre, hogy Yak-9K géppel ha megyek nem WEP-elek csak simán 100%-on akkor túlmelegszik AB-ben a motor egész 110Celsius fölé... Igaz hogy ott nem számít de nem szokott.. Ez mitől lehet?
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Francia91
veterán
-
BreeZeRr
tag
Csak én kapom meg a retardáltak 90%-át? Kb 50 meccsből 40-szer kikaptunk egész jó arány Amióta nincs squad lehetőség az értelmes emberek eltűntek vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
RG4L
őstag
Squadokkal kapcsolatban, így már érthető a leállás...
Gentlemen,
We are terribly sorry for squads feature not working.
Unfortunately, we had discovered serious flaw in squads server, which result in taking too much of server CPU time, during prime time, and could potentially lead to server inability to respond.
Unfortunately, it also has nothing to do with tank's events in the game - otherwise we would simply start 'nightly' server again.
The main and only reason, why we can not maintain Squad functionality with current ~55k-65k PCCU (while we could do that 6 month ago during Golden Battles) is increased number of people playing in squads (and 'friends') in the game. It has increased almost three times in last ~6 months (where 65k PCCU as easily mantained without switching off squads).
So, we had two choices - temporarily switch off squads or temporarily make 'chards' (split servers between EU/US, with selecting server manually in launcher by user). The second option would also require some work and server setup, and would result in a worser experience in Simulator and Realistic modes in other times (not prime-time), due to insufficient populations on each server.
We choose to temporarily switch off squads, while we are re-writing squads (and 'presence') in general functionality (and we are preparing multi-chards as plan 'B' as well). Engineers responsible for that, are working literally 16-18 hours a day.
Good news - initial version of new squad server will be launched today in our test environment - if everything goes smooth, it can be on production servers by Sunday evening. However, realistically speaking I would think it is going to take few more days, with a target launch Tuesday-Wednsday.
We will keep you updated.
Again, sorry for inconvenience caused.War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Na most nem kicsit felcseszett a játék... mondom megcsinálom a japán x4-es wint, prémiummal már x8-as szorzó, tehát lehet vele kaszálni. Szokásosan sikerült elbalfaszkodnia a csapatnak sorozatban 3 meccset, mindenki utál bombázni, ölni vagy védekezni nem tudnak, szóval király volt, mindig top 3-ban voltam pontszámban... Na jó mondom, következőben csaktán meglesz, Dominationt, ráadásul Mozdokot dobja a rendszer, ahol az ellenséges csapatnak szinte csak bombázója van, meg olyan 3-4 vadász. Na de az a 3-4 vadászgépük is jobbnak gondolta, ha nem száll le és nem foglalja el a saját zónáját, mert az úgy vicces. Errefel, mikor maradt olyan 200 ticketjük, elfoglalták, aztán meg megnyertük a meccset azzal a pár tank bombázással. Hát ez csodás. (Legalább kaptam majdnem 400 silvert a final blowért jeeeee.)
Egyébként magas tierben, T3 vége/T4 teljesen élvezhetetlen az AB is. Mire megszenvedek a bázisok bombázásával, az ellenségnek két Yer-2-ese, két B-17-ese és egy Wellingtonja szórja a repterünket, megnyerve ezáltal a meccset olyan 3-4 perc alatt, és ez nem csak 10-ből 1 meccsen fordul elő, hanem folyamatosan. Ilyenkor, kérdezem én, hol vannak azok a kibaszott ügyes Fuck 9-es meg Foscobrás pilóták, akik képesek 3 kilométerről szétszaggatni a gépedet.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Elvileg visszatették a squadokat, lehet tesztelni.
War Thunder: Gelesztaa
-
bullseye
addikt
Én nem sokat megyek, de eddig azt szűrtem le, hogy AB-ben nem a győzelem a cél, hanem, hogy lődözzön az ember, esetleg xp-t farmoljon. RB-ben is max azért figyel jobban a csapat a célokra, mert korlátozott a lőszer.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
RG4L
őstag
válasz bullseye #4139 üzenetére
Vegyük alapul a domination meccseket. Egy zónafoglalás több RP-t ad mint egy kill, ezért is rushol mindig a fél csapat a meccs elején, hogy majd én majd én majd én foglalok... ami azért vicces, mert ott kb. meg tudnák ölni egymást a foglalásért, de a meccs további részében teljesen figyelmen kívül hagyják ezt. Pl. az ellenség elfoglalta vagy semlegessé tette a zónánkat, egyetlen egy ellenség van körülötte, az esetek 120%-ban az összes csapattárs odamegy lőni azt a szerencsétlent, ahelyett hogy elfoglalná a zónát, ezáltal igen könnyen lehet meccset veszteni, és idegesítő. A másik meg, hogy ha valaki eljut addig, hogy már tier 4-es gépekkel röpköd, és még mindig nem tud egy landolást megcsinálni, az már gáz. Nagyon.
BreeZeRr: inveltelek, told elő a képed!
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Colos1
őstag
válasz anytime #4115 üzenetére
Az az La-7 volt, ahol 5000 méter volt a határ
A Jak -oknál 4000 méter.
De valóban, benne volt a légierő szabályzatában, hogy ezeket a repülőket a megadott magasság alatt el kellett kerülni, vagy felcsalni 4 ill. 5000 méter fölé.Gondolkodtam, hogy mit tudnék leírni, mert sok mindent meg lehet találni a neten. Aztán rájöttem, azt írom le, amit nem lehet így összefoglalva megtalálni, amit úgy bogarásztam össze. Lehet picit hosszú lesz. Szerk: igen, qrva hosszú lett Úr isten, ennyit életembe nem írtam
Ezt kb. fél évembe telt összeszedni, megpróbálom összefoglalni:
Pl. a propeller vezérlése.
A működési elve: egy ívelt lap – mint a szárny - , amely forogva maga előtt nyomáscsökkenést, mögötte pedig nyomásnövekedést okoz. A lapát megcsavarására azért van szükség, mert a nyomáskülönbség függ a kerületi sebességtől, ami az átmérőtől függ, és így biztosítható, hogy a nyomáskülönbség mindenhol egyenletes legyen, és jobb legyen a propeller hatásfoka. A nyomáskülönbségből adódó vonóerő függ az állásszögtől is. Tisztázzuk, hogy az állásszög a repülő hossztengelyére merőlegesen = 0. (A repülő hossztengelyéhez képest is szokták definiálni.)
Kétféle állásszög létezik, a statikus vagy valódi szög, ez az, ahogy a propeller ténylegesen áll.
Dinamikus/megfújási szög: a statikus állásszög mellett ez figyelembe veszi a levegő sebességét is, a propeller üzemi körülményei ettől a szögtől függenek. A propeller esetében definiálható egy átáramlási sebesség, amely attól függ, hogy a propeller mekkorát "harap" a levegőbe, és hogy mekkora a fordulata. Pl. legyen az átáramlási sebesség 300 Km/h. Ha a repülőgép is pont 300 Km/h -val megy, akkor a propeller gyakorlatilag nem csinál semmit, nem fejt ki vonóerőt, mert nem alakul ki nyomáskülönbség. Ebben az esetben a megfújási szög = 0. Ha a repülő sebessége kisebb, mint az átáramlás, akkor a megfújási szög pozitív, a propeller húzóerőt fejt ki. Ha a repülő gyorsabban megy, mint az átáramlás, pl. zuhanáskor, akkor a megfújási szög negatív, a propeller ilyenkor fékezi a gépet. (Vagy felpörög, a gázállástól függ)A fentiekhez hasonlóan a propellerre ható erő is két felé osztható, van egy statikus, ami a statikus állásszögtől függ (próbálj meg egy deszkát lapjával, meg élével forgatni, lapjával nehezebb), és hat rá a vonóerő is, a megfújási szögtől függően. Ha a fordulatszám állandó, akkor a sebesség növekedésével csökken a megfújási szög, ezért csökken a vonóerő is.
Lényeg: A max. sebesség a statikus állásszögtől, a vonóerő pedig a megfújási szögtől függ. A motort a statikus terhelés és a vonóerő eredője terheli, így ha a vonóerő csökken, akkor a motor megterhelése is csökken.
A fentiek után érthetővé válik, hogy ha az állásszög kisebb, akkor a kisebb statikus terhelés miatt nagyobb motorerő juthat a vonóerőre , azonban a kisebb állásszög miatt a gép hamarabb eléri a max sebességet.
Ez az egész amúgy teljesen analóg az autó sebességváltójának működésével. Nagy áttétel = nagy fordulat = nagy gyorsulás = kis sebesség. Nagy áttétel = kis fordulat = kis gyorsulás = nagy sebesség.
Fontosnak tartom megjegyezni, hogy a propellernek van még egy kritikus korlátja, a fordulatszám. A kerületi sebessége nem érheti el a hangsebességet. Egy P-51D 3,4 m átmérőjű propellere ezért max. kb. 1800 -at pöröghet. Azon a részen, ahol eléri a hangsebességet - amely először a propeller legnagyobb kerülete lesz -, le fog válni az áramlás, ott a propeller nem fog dolgozni, tehát csökkenni fog a hatásos felület, meg olyan vibrációkat okozhat, amely tönkre vághat a motortól kezdve a propellerig bármit.Pár szót a propeller lapátok számáról. A lapátok számával egyenesen arányos a statikus, és a vonóerő is. Azonos geometriájú, és azonos fordulatszámú légcsavarok esetén egy 4 lapátos propellernek 2x akkora a statikus terhelése, és 2x akkora vonóerőt tud kifejteni, mint egy 2 lapátos. Az elérhető max. sebesség viszont ez esetben nem változik, azt vagy állásszög növeléssel, vagy fordulatszám növeléssel lehet elérni. Viszont ha egy repülőt átterveztek több lapátos propellerre, akkor muszáj volt sokkal erősebb motort tenni a gépbe. Okos tervező ilyenkor odafigyelt, és nem csak annyival erősebb motort tett a gépbe, mint ami a megnövekedett vonóerőhöz kell, hanem annyival, hogy a vonóerő mellett bírjon el nagyobb állásszöget is. Vagy nagyobb fordulatot, ilyenkor a propellert kisebb átmérőre kellett tervezni, pl. a 2 tollasból nem 3 tollas készült, hanem egy kisebb átmérőjű 4 tollas. Tehát, ha egy gépnek van pl. 3 és 4 tollú változata, akkor a 4 tollú sok esetben gyorsabb is. De két különböző gépnél nem biztos, hogy a 4 tollú gyorsabb egy 2 tollúnál, mert túl sok mindentől függ.
A propeller állásszögének vezérlési módjai:
1. Fix állásszögű prop. Ez csak kis sebességre és nagy vonóerőre tervezhető. Jelenleg csak a műrepülőgépek esetében használják, ahol a gyorsulás és az emelkedés a lényeg, a sebesség annyira nem. Adná magát a fordulatszám növelése, de a fent említett korlát miatt ez nem megvalósítható.
2. „variable pitch” propellerek: az első generációja 2 szöget tudott, egy kis szöget a felszálláshoz és emelkedéshez, és egy nagyot az utazáshoz. (Cruise) Nagyon rövid életű volt, mert szinte azonnal továbbfejlesztették, és az ilyen gépeket is átszerelték a következő módra.
3. Továbbfejlesztett variable pitch propeller. Nem csak két szöget tudott, hanem a két véglet között fokozatmentesen állítható. Ennek a rendszernek a nagy előnye az volt, hogy a motort egy fordulaton lehetett üzemeltetni , így az mindig az optimális fordulaton működhetett, ahol a legnagyobb teljesítményt leadja. Azonban az állandó fordulatszámon való üzemeltetés nehézkes volt. Akár a gázhoz, akár az állásszöghöz nyúltál, a másikat mindig hozzá kellett korrigálni, így a pilótának annyit kellett gépészkednie, hogy a figyelmének nagy részét lefoglalta az üzemeltetés. Ezért ez a megoldás sem volt hosszú életű.
4. A mérnökök összedugták a fejüket, hogy mi lenne, ha volna egy automatika, amely a motor fordulatszámát a propeller állásszögének automatikus állításával állandó értéken tartaná. Ezt az automatikát „governor” –nak nevezik, a rendszert pedig „Constant Speed” propellernek.
A működése: beállítod a fordulatot az állásszöggel. (Ezért az állásszög állító kart "Prop RPM -nek szokás nevezni, de mivel a fordulatszámot csak közvetetten állítja az állásszöggel, sokszor "prop pitch" -nek is hívják.)
A gép gyorsul, vagy süllyed: A megfújási szög csökken, ezért a vonóerő csökkenése miatt a motor felpörögne. A governor növelni fogja az állásszöget, így a fordulatszám marad, de az állásszög növekedése miatt növekedik az elérhető sebesség is.
A gép lassul, vagy emelkedik: a megfújási szög növekszik, a motor fordulata csökkenne a növekedő vonóerőből adódó terhelés miatt, ezért a governor folyamatosan csökkenti az állásszöget, amelynek köszönhetően növekedik a vonóerő.
Gázt adsz: a motor felpörögne, ezért a governor növeli az állásszöget, hogy növekedjen a statikus terhelés, és nő az elérhető sebesség is.
Elveszed a gázt: a motor fordulata leesne, így a governor csökkenti az állásszöget, csökken az elérhető sebesség, és a megfújási szög negatív tartományba érve fékezi a repülőgépet. (Ha úgy van beállítva a gáz)
És mind eközben a fordulatszám nem változik, de egyes gépeknél picit ugrálhat a governor reakcióideje miatt.
Ez a rendszer azért jó, mert az üzemeltetési jellemzők mindig optimálisak, a motor mindig a legjobb fordulaton van, a propeller pedig mindig a legjobb állásszögben. A pilótának csak a motor fordulatszámára kell figyelni, mert a fordulatszám és gázállás beállításoknál is vannak optimális, gazdaságtalan, és a motorra veszélyes beállítások is.
Megjegyzendő, hogy ez az automatikus propeller pitch vezérlés nem keverendő össze az egyes német repülőkben lévő „Auto prop pitch” automatikával, ugyan is az nem az állásszög automatikus állítására való, hanem - amiről az imént beszéltem -, az aktuális gázhoz állítja be az optimális motor fordulatszámot. Az volna a megfelelő megnevezés, hogy "Auto Prop RPM".A gázkar állása: úgy definiálják, hogy a szívótér nyomását adják meg. (Manifold Pressure = MP) A mértékegység változó, amcsi gépeknél: HgIN, angoloknál: PSI, németeknél: BAR, japánoknál: házikó + kisszék. Minél jobban nyitva van a gázszelep, a szívási nyomás annál nagyobb. Feltöltés nélküli motor esetében teljes gázállásnál megegyezik a légköri nyomással (gyakorlatilag picit mindig kisebb), feltöltős motor esetében több.
A gép üzemeltetési kézikönyvében le van írva, hogy milyen beállításokkal üzemeltethető a motor.
Példák, P-51D -re:Felszállás, és military power max 15 percig: 3000@61 ez azt jelenti, hogy RPM: 3000/min, gáz: 61 HgIN.
WEP: 3000@67 - RPM: 3000/min, gáz: 67 HgIN
Cruise - max sebességre: 2700@46
Cruise - legtakarékosabb utazásra: 2400@36Ha én 36 HgIN gázzal adnék a 2400 helyett 3000 -es fordulatot, akkor az állásszöget mindig kicsin tartaná, mert nagyobbat a motor nem bírna el. Ezért nem valósulna meg a fent leírt optimális szabályozás, vonóerőm lenne, de sebességem nem. Ideiglenesen lehet, néha kell is így üzemeltetni, de hosszútávon kerülni kell, mert gazdaságtalan. Pl. ha ezzel a 2400@36 beállítással megyek, és valamennyit emelkedni kívánok, akkor feltolom 3000 -re a fordulatot, hogy legyen vonóerő, de amint megszüntetem az emelkedést, visszaveszem 2400 -ra.
Ha 67 HgIN gázzal a 3000 helyett csak 2400 RPM -et adok, akkor az állásszöget a governor nagyra veszi, így lenne sebességem, ha a motor nem terhelődne túl, és pár perc múlva füstölve, köhögve, rosszabb esetekben égve a nem hullana darabjaira. (A kipufogón kiköhögi saját magát ) Ezért van egy szabály: gázadás, vagy fordulatszám növelés esetén először mindig a fordulatszámot kell megemelni, utána adhatsz gázt. Gázelvétel, vagy fordulatszám csökkentés esetén pedig először a gázt kell levenni, majd csökkentheted a fordulatszámot.A Messerekben és FW -kben van egy műszer (lehet a többiben is, csak ezeket ismerem), amely a propeller állásszögét mutatja. Azon megfigyelhetitek – legalább is a G2 –nél megcsinálták a fejlesztők - , hogy manual engine módban a propeller állásszög úgy változik, ahogy fent leírtam. Ha auto engine módban van, akkor a gáz módosítására a fordulatszám is változik. Vagy ha bekapcsolod az "auto prop RPM" -et. Lusta vagyok kimenteni a képernyőképet, és belinkelni ide, egy olyan műszert kell keresni, amely hasonlít egy órára, 12 rovátka van körben számok nélkül, és van egy kis és egy nagy mutatója. A G2 -ben a fordulatszám mérő mellett van, és bele van írva, hogy HB.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
nagyúr
-
Francia91
veterán
válasz Napfénysüti #4142 üzenetére
Ez szintén gépfüggő, de RB-ben sokkal jobban kijönnek a gépek sajátosságai (fordulékonyság, motormelegedés, stb). Az IL-2-őt pl elég gané irányítani szerintem rakétával és bombával megpakolva, akár csak a P-47-est (P-47 csak rakétával már tűrhetőbb). De ezt személy és ízlés válogatja. Ki kell tapasztalni, és rájönni, hogy melyik stílus jön be.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
Akinek van F8F-1 Bearcatje és szeretne squadban repülni, az írjon.
(#4142) Napfénysüti: ez nem teljesen igaz. nekem pl. egy full bombateher ledobása több RP-t ad, mint 1 kill, talán fedezz 2-3 killt is. Assistokról nem beszélve.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Micsurin
nagyúr
válasz Napfénysüti #4073 üzenetére
Ha nem akarsz agybasz állapotot kerüld az árkádotez a tanács RB-n kevesebb a golyó állo szemüveges noob pistike.... de azért néha ott is akad
(#4142)
Mennyivel nehezebb ??? hmmm.... egyén függö nekem pl könnyebb reálisabban fordul , emelkedik , ki jön az egyes gépek dominanciája , spitfirerel pl körbe repülöm a dorákat.... kicsit lassaban fordulsz (gép függö) nincs célzó karika , kevesebb az értelmetlen head on... de pl a p47 ott hagy egyenesben... a japánok megmutatják a foguk fehérjét mert alig fordulnak lassaban mint arcadeban , Rb-be beletanulni (ha szereted az energia harcot ) akkor az amerikai aircobrákat ajánlom . Esetleg a spitfirerek lehetnek jó tanulo gépek.(szerintem)más: Tankicákról tudni valamit , OpenB. mikor jön kb ? Német sabreról egy kis tapasztalat ? megéri küszködni érte ? Nem olyan jó ? Mint az amcsi ? Új orosz jet ?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
-
RG4L
őstag
válasz Napfénysüti #4149 üzenetére
Nincs is jobb annál, mikor egész csapatot versz szét RB-ben. BreeZeRr-el két Bearcatet reptettünk, kinyírtunk együtt egy Wellingont, aztán azt hiszem 4-5 Spitfire-t összeadva, illetve a végén egy haver kinyírta az utolsót, és megnyertük.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...