Új hozzászólás Aktív témák
-
anytime
őstag
Koszonom az infot Nektek es a "tema osszefoglalot" is, nagyon hasznos volt.
-
anytime
őstag
RB-ben ha megyek a LaGG-3, akkor mindosszesen 320 skulot viszek magammal?
Akkor bizony esszel lehet csak meghuzni a ravaszt -
RG4L
őstag
Ezt nem hiszem el... Ki-84 otsu Hayate, RB. Az ellenség full B-17 és egy F-84, mint kiderült, az a map, ahol ha leszedik az összes landing craftot, nyer az ellenség. Mászunk, mászunk, látjuk hogy fogynak a pillboxok stb, 1 vadászuk van, ugye az F-84. Az a tróger jet meg mit csinált? Menekült folyton előlem, critet lőttem neki, de közöm nincsen a sebességéhez, leszedte a landing craftokat és nyertek. Komolyan ennyi telik ki egy 100-as szintű játékostól?
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Ez mekkora kib*szás... G8N1-el felégetem a jetet amelyik támadott, erre belémrántja a gépet, nem kapom meg érte a killt, én túlélem, de zuhanok, ő megkapja a killt.
War Thunder: Gelesztaa
-
Szőrös
veterán
Nem kicsit , főleg a célzás. Egérrel lazán lehet sniperkedni , joy.-al azért egészen más a helyzet. Eleinte örülsz ha egyáltalán eltalálsz valamit főleg ha nincs szimulátoros háttered és ez az első szárnypróbálgatásod ( meg ha a WT SB mód messze el is marad egy normálisabb szimtől ).
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz anytime #4219 üzenetére
Naja itt is megy az anyázás néha nem kicsit mert a tök devek voltak olyan kedvesek és egynémely kifutó mellé lesomtak pár őrtornyot is . Aztán ha az ember kicsit bebambul és nem trimmel akkor szépen bele is trafál ezekbe. D:
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Revolit
senior tag
Őrposztokat még sikerült elkerülnöm, de pont múlt héten volt egy RB meccsem, ketten maradtunk, társam leszállt, én is nagyon sérült voltam, félrevitt a gép, oldalazva kellett landolnom. Látom jön egy ellenséges gép, de úgy se tudtam volna sok mindent csinálni, reménykedtem a legjobbakban. Elkezdett tüzelni a kifutón veszteglő társamra, elvétette, és még bele is csapódott a kifutóba, csapattársam jól ki is röhögte chat-en. Na... erre jövök én... landolnék, de nagyon oldalra sodródtam, és telibe kaptam egy fát, bele csapódva én is a kifutóba De jó fej volt, engem nem röhögött ki
[ Szerkesztve ]
-
RG4L
őstag
Az miért van, hogy ha picit élesen fordulok SB-ben, akkor belekerülök egy durva pörgő zuhanásba?
És ebből hogy lehet kijönni egyáltalán?War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Elolvastam, csak azért kérdeztem mert nem tudtam hogy én csinálok-e valamit rosszul vagy ilyen a gép...
Egyébként tapasztalat SB-ből: unfair, a német botok azonnal meghalnak az oroszoktól pedig jó, ha egy elbukik. Ez annyit eredménezett a mostani meccsen, hogy egyszerre 5 bot üldözött, nekünk persze már egy sem volt.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Az mi hogy egy IL-2-t felégetek és utánna is bőven harcképes?
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Revolit
senior tag
Még mindig RP büntetést kapok, ha nem egyezik a tier amit fejlesztek meg a gép amivel repülök? És ha vegyes, pl fele tier 3 fele tier 4, tier 4-et fejlesztek, akkor mi van?
És még amit nem értek, hogy állítólag már egyáltalán nem számít tier matchmakingnél, csak a rating. Akkor mégis hogy garantált, hogy maximum 1 tier eltérés van azok között, akikkel összerak? Meg berakok egy jet-et, meg mellé 2 reservedet 1.0-ás ratinggel, máris lesz átlag 3 ratingem, akkor berak a tier 3-ba? Nem teljesen értem most hogy van, állandóan változtatgattnak...
-
nemeth989
senior tag
-
munnergep
senior tag
AB-ben az aircobrák tényleg bolond jószágok...
Mondjuk ma mentem vagy 10 RB-t is velük, ott sem rossz ha oroszok vagy japók ellen voltam, de a németek ledaráltak rögtön
Kipróbáltam az SB-t is (egér+bill), sikeresen nekimentem a kifutón valami háznak és jóccakát"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
anytime
őstag
Tier 1-2, japó gépek, mesésen fordulnak és a befecskendezővel úgy látom, szépen kiemelkedek mindenkit , több mint 50 m/s
Hogy látjátok, melyik géptípus a "legjobb - legkönnyebb" ellenfél a fullos Ki10-es gépeknek?
Azt jól gondolom ugye, hogy gold hiányában a convertible RP-k azok bent is maradnak?
-
anytime
őstag
Azt még megkérdezném, ha csak 3 Ki10-es gépem van crew-hoz rendelve, akkor pl. a már kifejlesztett Hayabusa nem is kap fejlesztést?
Vagy csak azok a gépek kapnak fejlesztést, akikkel az adott AB csatában repültem, valamint a kijelölt research gép?
Megkérdezhetem, hogy ez miként működik?
-
Colos1
őstag
válasz anytime #4237 üzenetére
Jól emelkednek??? A Japó gépeknek pont a gyenge emelkedőképességük volt a hátrányuk, alig másznak.
Amikor én Ki-10 -el mentem, akkor a P-26 bogyóköpködők között nem arra kellett figyelnem, hogy engem le ne lőjenek, hanem arra, hogy én ne lőjek le senkit.
Akkor ment el a kedvem az amerikai ág elkezdésétől, agyaggalambbal nem repülök.Jól, csak GE -ért lehet váltani. Ezt azért csinálták, hogy ne legyen elég ha csak pénzed van, játszanod is kelljen ahhoz, hogy gyorsabban fejleszthess.
Csak az a gép kap fejlesztést, amelyikkel a pontot szerezted. Gondolom AB -ben ha 3 géppel mentél, akkor mindegyik annyit kap, amennyi pontot lőttél vele.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
anytime
őstag
Ezek szerint valamit rosszul nezhettem az adatlapokon, ranezek meg egyszer
Van egy Ki10-es gepem es fullosan 50 m/s felett van az emelkedese, de mondom, megnezem meg egyszer. Az igaz, hogy az egyeb nemzetek fejlesztett ertekeit nem lstom, csak az alap card-ot, lehet, ez mas gepek eseteben tobb lehet. Mivel szakmai elokepzettsegem nincs, igy csak az adatlapra hagyatkoztam.
Ma repultem parat, nyilvan, ez nem sok. Olvastam mas forumon, hogy kezdoknek javasoltak a japo gepek, mivel a vizszintes manoverezokepesseguk talan nekik a legjobb?
Azt latom, hogy minden gep TENYLEG mas es mas, elonyokkel es hatranyokkal ....
Mit ne mondjak, nem egy komoly tuzero az a Type89 ....
Persze, csaponghatnek a nemzetek kozott, de maradok, az elso ket tier-t kifejlesztem itt, aztan atmegyek a tobbi nemzethez is az 1-2 erejeig es akkor lesz valos osszehasonlitasi alapom.
Meg egy kerdes, ha a mostani alapgepet a hangarba kuldom egy change vehicle utasitassal, akkor az uj gepre tok kezdo crew kerul vagy a mar nemi fejlesztessel biro szemelyzet jon velem?
-
anytime
őstag
Kezdoknek AB-re, Te mit javasolsz, csak kivancsisagbol? Ha a mogottes tartalmat is megosztod (van idod es kedved leirni) nagyon szivesen veszem!
Meg lenne ket kerdesem is, mert latom, hogy a "szakmaban" nagyon otthon vagy , lehet ez mar OFF.
1. Van ismereted hasonlo tipusu film(ek)rol tudomasod, mint pl. volt a Voros baro, Memphis Belle, stb ...?
2. Magyar nyelven milyen olvasnivalot tudnal ajanlani kezdoknek, ami inkabb erdekes tortenelmi jellegu konyv a repulesrol es a gepekrol, semmint nagyon mely szakmai ertekezesKoszi,
A -
RG4L
őstag
munnergep: Aircobra gépek nem léteznek, olyan szép nevük van, írjuk már le rendesen lééégyszi.
Colos1: a fullosra fejlesztett Ki-84 ko gépemnek 11.6 m/s-os mászási sebességet ír az adatlapja, de szerintem ennél bőven jobban mászik... nem szokszor találtam még ellenséget magam felett.
szerk: ja de, az OP-38-at.anytime: a már fejlesztett személyzet képességei lesznek alkalmazva akármelyik gépen, amelyiket az adott crew "vezeti".
Vegyük példának a híres japán Zérókat, ez az A6M széria (játékban van egy rakat, A6M2, A6M2 mod11, A6M3 mod22, A6M3 mod 22ko, A6M5 stb.). Ezek a gépek papírkönnyűek, ezáltal rettentő sérülékenyek a kispórolt páncélzat miatt, a szárnyaik a többi vadászgéphez képest relatíve könnyen törnek, lassúak, viszont kis magasságon lefordul mindent. Ebből adódóan, ezekkel a gépekkel a zuhanó menekülés nem igazán megoldható, kicsi végsebességük és a szárnyterhelhetőségük, az egyetlen dolog, amit tudsz csinálni vele, az a fordulás, de azt nagyon. Még csak azt sem tudom mondani, hogy nagyon jól manővereznek, mert pl. egy 400-as sebesség mellett ha hirtelen fordulót teszel vagy felrántod a gépet, azonnal törnek a szárnyaik. Tegnap kipróbáltam az N1K2-J-t teszt repülésben, felmásztam 3000 méterre, majd olyan 600-700-ra gyorsultam zuhanással, felrántottam a gépet, kapott 12G-t és egyben maradt.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
War Thunder: Gelesztaa
-
anytime
őstag
Koszonom valaszod!
Ugy tunik, az elonyok mellett itt is megvannak a hatranyok ...., marmint a Japan vonalon.
Mar csak az a kerdes, hogy magasabb tier-ben jobb lesz-e a helyzet, vagy ... a fenet, nem vacakolok en ezen, tolom es kifejlesztem az elso ket szintet, aztan jon a masik nemzet szinten, mire mind az ot nemzeten tul leszek, vagy megunom vagy megtanulok repulni, legalabbis AB-n
Tudom Colos1, ez meg nem repules , de valahol el kell kezdenem, egy kis sikerelmennyel egyutt.
Egyenlore tobb teoretikus kerdesem nem lesz, inkabb jatszom . Ha valamit nem ertek, akkor majd jelentkezem.
Koszonom az eddigi turelmet es segitseget is.
Udv:
A -
Evome
aktív tag
Tudna valaki nekem segíteni melyik gépet érdemes megvenni és fejleszteni a németeknél ?
Fighter kategóriaHumans Killing Humans Since birth of Humans
-
RG4L
őstag
válasz anytime #4246 üzenetére
Japánoknál a Ki-84-esek nagyon pöpec gépek, eddig ezek váltak be a legjobban számomra, mármint RB-ben. AB-ben meg... nem a tűzerő bajnokai, szóval, lehet nehézkesebb lesz.
Evome: hát mivel többnyire csak Bf 109-esek és Fw 190-esek (+Ta 152), ezért nincsen sok választásod.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Sirus86: Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- Robotporszívók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- ASUS routerek
- Hobby elektronika
- További aktív témák...