Új hozzászólás Aktív témák
-
anytime
őstag
Sziasztok!
Meg tudja mondani valaki, hogy a prémes F2A-1 miben jobb, mint a mezei F2A-1?
Netán "csak" annyi, hogy több xp-t hoz a konyhára 250 gold-ért?
Köszi,
A -
Atlantis
veterán
válasz anytime #5507 üzenetére
Ha jól emlékszem, a prémium gépnél alacsonyabb a BR Realistic csatában és 250 helyett 600 lőszer van a 7,62-eshez.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Akkor rosszul emlékeztem...meg most ránézve az iPhone-os app-ra, ebben még különböző lőszerszám szerepel.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
RG4L
őstag
Azt hiszem, nem kell nagyon magyarázni... Ki-84 hei
Előző meccs nagyon vicces volt (Guadalcanal), egy másik magyar játékossal mentünk együtt, felmásztunk jó 6000-7000 méter környékére, senki nem volt látókörben, lentebb mentünk, megjelent egy F8F és egy F-84 4-5km-re, picit magasabban, mint mi. A Bearcat felé vettem az irányt, aki kis fokban zuhant, reméltem hogy oldalról meg tudom húzni, mellé. Nagy G erős fordulás utánna, kép elfeketedik, forduló végeztével kezdett tisztulni, de még mindig erősen szürkés volt, tehát épp elég ahhoz, hogy ne jelezze és írja ki pirossal, hogy ott az ellenség, épp annyit láttam, hogy merre fordul szegénykém, én egyenesen mentem ő pedig elémfordult, végigsimogattam a gépét a 30mm-es cannonnal, egy kill. Utánna nem mentem le, mert tudtam, hogy az F-84 egér-macska játékot akar majd játszani, kiszúrtam az égbolton a kis fekete pontját, úgy vettem észre, hogy közeledek hozzá. Így is volt, mert éppen egy fordulót tett, megindult velem szembe, squadtársam mögöttem 2km-re. Tudtam, hogy ha kitérő manővert teszek, lehet megint üldözni kell egy jó ideig és veszélyeztetem vele a társam, tehát vállaltam head on csatát vele, ahol sikerült ronggyálőnöm a gépét, második kill. Piros bal szárny, fekete motor. Nem gyulladtam fel hálistennek, üzemanyag se folyt, de levettem 0-ra a motort, mert így még legalább járt valamennyire. Már csak egy B-24-es ellenség maradt, mondom ugyan miért próbálnék meg leszállni, inkább vagy belevezetem a gépem vagy jól megsorozom utolsó lehelletből. Úgy is lett, pont jó irányba mentem, zuhantam rá és levágtam a szárnyát, de csak enemy kill assist lett, mert a következő hei Hayate támadásánál szerintem szana-szét lett lőve. Majdnem még halott géppel is sikerült kill szereznem.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
erikke17
őstag
Na aztán megindult valahogy a dolog 10 perc alatt lejött
Squadba lehet jelentkezni még? Feltétele hogy csapatokban kell játszani? Mert jobbára én AB játszom meg tankozok..
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
erikke17
őstag
-
Volfram42
senior tag
Ha tankozasra kell ember akkor en is jovok szivesen. Bar csak SB-re.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Volfram42
senior tag
Jolvanna a hetvege zuros volt. Tegnap meg mar nyolckor tentiztem. Most mar hazafele tartok szoval valamikor leszek.
Update most lattam egy lanyt akinek olyan volt a szemoldoke, mint az ordognek. Brr...
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
munnergep
senior tag
francia, geeleeszta, bocs, ma egyszerűen fosul ment (vagyis délelőtt jól, délután meg.. ehh)
[ Szerkesztve ]
"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
RG4L
őstag
Interfacere alapból ha jól tudom TAS-ben van kiírva a sebesség. Van értelme átállítani IAS-re?
War Thunder: Gelesztaa
-
Volfram42
senior tag
Lány volt, de megijedtem.
Van értelme, mert az IAS ugye nem teljesen pontos, mivel ritkább a levegő ezért a pitot csövet se tolja annyira be így nem érzékeli a valós sebességedet. Viszont a ritkább levegő nem csak a műszerre hat hanem a gépedre is azaz a kisebb sűrűségű levegő a szerkezetre, szárny belépőélére és egyebekre is kisebb nyomást gyakorol ezért ha tudod milyen sebességnél milyen manővert visel el a géped akkor nagy magasságban is el fogja. Viszont a valós sebesség a TAS többet fog mutatni és lehet nem mered bevállalni az adott mozdulatot nehogy eltörd a repülőt.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
RG4L
őstag
Pont ma nemrég mondtam anytime-nak, hogy oroszoknál csak az La-7, La-7B-20 és La-9 érdekel többnyire. Néztem egy entak videót most, az IL-10 (1946)-osat, és megjött a kedvem egy kis orosz RB-hez, nem tudom miért... elővettem a poros La-5FN-t, default ammo, fejlesztés alig rajta, (ráadásul szerintem első RB meccsem volt vele) mondom próba cseresznye.
Tényleg nagyon rosszak ezek az "amerikai" pilóták.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
donmackó
őstag
válasz Malibutomi #5523 üzenetére
Nem kizárt. Ott is donmacko a nevem. Mostanság sűrűn össze lehet futni magyarokkal.
Release the cable hounds!
-
Volfram42
senior tag
Az IAS-t erdemesebb. Akkor mindig tudod, mit varhatsz a geptol. Ha IAS-t hasznalod akkor fixen tudod, hogy mennyinel esik at a geped. TAS eseten nem, mert hiaba mesz mondjuk 160al ami eleg talajszinten. Az a magasban mar nem elegseges a ritkabb levegoreteg miatt. Plusz azt mutatta a valosagban is a pilotanak. Egy kis immersion.:-)
Amugy lehet mind a kettot. Kiiratod a TAS-t a masikat meg leolvasod a muszerfalrol. En csak az IAS-t hasznalom.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
RG4L
őstag
-
RG4L
őstag
válasz Volfram42 #5537 üzenetére
Na de olyankor, mikor zuhanással vagyok kénytelen menekülni valaki elől, elég necces dolog gyorsan beülni a fülkébe megkeresni a műszert, és leolvasni. Tudom, hogy zuhanásnál mikor elkezd remegni a képernyő kiírja pirossal az IAS-t, de jó lenne tudni folyamatosan, hogy mennyi van még hátra a törésig.
Lehet most megpróbálom pár meccs erejéig IAS-al a játékot, hátha könnyebb.
War Thunder: Gelesztaa
-
Volfram42
senior tag
Pont, hogy az IAS-el tudod jobban mikor törik. Hisz a valodi sebessegnel mashol torik 3000meteren es mashogy ezren, mert mas a levego surusege. IAS-en meg megyjegyzed mikor torik es mindig ott fog.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Colos1
őstag
válasz RockHaRD #5540 üzenetére
Az IAS az Indikált (Indicated) Air Speed, a TAS pedig a Valós (True) Air Speed. A tengerszinten - ha a légkör gáztechnikai normál állapotban van, azaz 101,325 KPa nyomáson, 15°C -on, és a páratartalom elhanyagolható, akkor a kettő megegyezik. Gyakorlatilag pici eltérés mindig van.
A kettő szükségességét egy példával próbálom szemléltetni.
Tengerszinten van egy kifutó, ahonnan felszállsz. A repülőnek mondjuk 200 Km/h -val kell mennie, hogy elemelkedjen. Mondjuk, hogy van egy másik kifutó is Tibetben, 6500 méter magasan. Itt hiába gyorsulsz fel 200 Km/h -ra, a ritkább levegő miatt nem fog elég felhajtóerő keletkezni, és kb. 350 -nél szállsz csak fel.
Ha a sebességet a levegőhöz képest mérjük (pl. a Prandl-Pitot csővel), akkor a levegő sűrűsége befolyásolja a mérési eredményt, pont úgy, mint ahogyan a szárnyakon a felhajtóerőt is. Tehát egy ilyen készülék a tengerszinten is, meg a 6500 méter magasan lévő kifutón is 200 Km/h -t fog a felszálláskor mutatni, annak ellenére, hogy kb. 350 -el repesztesz. Ez az IAS, amely azért fontos, mert ebből tudod, hogy a repülő hogyan viselkedik.
A TAS a földhöz képest mért sebesség, amennyivel a repülő valójában megy. Minél ritkább a levegő, azaz minél magasabban vagy, annál nagyobb az IAS -hoz képest a TAS.
Ezek után mindenki döntse el, hogy melyikre van szüksége légiharcban
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
Valakinek van tapasztalata az La 9-el?
War Thunder: Gelesztaa
-
Atlantis
veterán
Első körben egy olyan játéktudásra van szüksége a legtöbbünknek, ahol az a legfontosabb kérdés, hogy milyen sebességértékre hagyatkozzak. Nálam speciel ez jelenleg sokadlagos.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
anytime
őstag
válasz Atlantis #5546 üzenetére
Azert az egyaltalan nem hatrany, hogy tudod, pontosan milyen sebessegnel kell kivenned a gepet egy zuhanomanoverbol, mielott darabokra szakadsz!
Marpedig a zuhanas sok esetben az egyetlen mentsvar, na persze ez geptipusoktol es az enemy pilotajatol is fugg.
Epp tegnapelott mondtam vigyorogva RG4L kolleganak, hogy a gepem meg sosem tort, erre mikent ert veget a fight? -
RG4L
őstag
Destroy enemy observation aircraft objective "kipipálva", hogy megcsináltuk. Mint az első képen látható, a moszkíííítóóóó még mindig repül.
Valamiért, ha a te csapatodét lelövik, a te csapatodnak/te csapatodnak is kipipálja, és talán még ticketet is veszít vele az ellenség.
Jelentettem fórumon, és továbbították javításra.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...