Új hozzászólás Aktív témák
-
RG4L
őstag
Még mindig meglep, hogy mekkora egy fostalicska ez a MiG-3-15.
War Thunder: Gelesztaa
-
Szőrös
veterán
Bakker tééényleg az a fostalyiga rank2 létére 1.7es BR-t kapott. Nincs russian biassááááá.
Előbb is OP muricánokkal repültem és úgy elpicsáztak minket a ruszkik hogy öröm volt nézni.
4 kiló felett ishák ami 600 feletti sebességnél is jött utánam zuhanásban, yak9 hegyek na meg az ufo 185.
Szép kis kabaré volt.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
RG4L
őstag
Olvasgatom a hivatalos fórumon a magyar részleget, de valami undorító ami ott folyik. Viszont torzonborz, Colos és Volfram kollegákat megtaláltam.
War Thunder: Gelesztaa
-
superecneB
őstag
8 db B17 ellenfél... Sokat nem értünk kis vadászokkal...
-
Tegnap 10 ből 8 pilot knocked out halálom volt figtherek ellen. Még csak tier2 és 3 elején vagyok, a pilot vitality 45-55 között van. Korábban ez nem volt ennyire durva, tegnap nem volt szerencsém.
A gépeim (heavy figterek Do217) kibírnak rengeteg lövést, én érzem baromságnak hogy oké kilövik a pilótát, megnyekken de ott van még más ember is a gépen miért ne tudná átvenni az irányítást 10 másodpercen belül?
Annál rosszabb nincs amikor teljesen hibátlan gépem lassan vitorlázik lefele egy hulla pilótával.
Mert az tényleg oké hogy rommálőnek vagy szétrakétáznak és az is hogy legénység elhullik de van belőlük még pár, szálljon már át az a szerencsétlen hátsó lövész és vezesse a gépet. Azt nem hiszem el hogy ne lennének kiképezve rá.
Bombázóknak neki megyek, az is a feladatom. Imádom a nagy zsíros bombázókat, kedvenc célpontjaim (kivéve ha valaki tud velük játszani és nem megy alacsonyan mert akkor egy év mire felmegyek hozzájuk) .
Nehéz gépek ellen meg kiegyenlített a küzdelem. De némely fighter ellen félek menni a pilot kill miatt, de szemtől szembe ha nincs rakéta akkor teljesen oké.
Nem játszom sokat, várom már hogy meglegyen az összes Me410 heavy, aztán rámegyek a fighterekre Ta-152 ami tetszik nagyon.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Szőrös
veterán
válasz MasterDeeJay #6429 üzenetére
"Mert az tényleg oké hogy rommálőnek vagy szétrakétáznak és az is hogy legénység elhullik de van belőlük még pár, szálljon már át az a szerencsétlen hátsó lövész és vezesse a gépet. Azt nem hiszem el hogy ne lennének kiképezve rá."
Pedig tényleg nem rendelkeztek a lövészek pilóta képesítéssel.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Colos1
őstag
És arról ne is beszéljünk, hogy az angol és amcsi gépeknél, és asszem még az orosznál is az automatika teljes hiánya miatt 2 pilóta kellett, mert míg az egyik irányította a gépet, addig a másik gépészkedett a motorokkal. Egy 4 motoros gép esetén ez nagyobb elfoglaltságot igényelt, mint húzogatni a kormányt. Így a másik bár tudta a gépet irányítani, de vagy a vezetésre figyelt, vagy a motorra.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Volfram42
senior tag
-
RG4L
őstag
Gondoltam írok egy kis élménybeszámolót két érdekes/jól sikerült meccsről. RB, Yak-3P, mostanra már csak a Tier IV-es fejlesztések hiányoznak róla. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fogom élvezni ezzel a géppel a repülést, sőt, úgy általában nem gondoltam volna, hogy orosz gép tetszeni fog valaha is.
[Alternate History] Krymsk, Summer 1945
Megszokott felszállok, emelkedek kezdés, a csapat full Yak 3/3P, Yak 9T/9K és egy-két I-185 (M-82). Rátekintettem az ellenséges csapatra, volt náluk egy 3 fős squadron, na mondom Ők biztosan magasan lesznek. A pálya közepe fele fordulást követően felvillant két Spitfire előttem-alattam, akiket lerohantak a csapattársak. Ekkora a tiszta égbolton megláttam 4 fekete pontot, sejtettem, hogy Ők lesznek a fentebb említett trió egy valakivel kiegészítve. Így is lett, három P-63-as és egy Typhonn velem szemben, a Kingcobrák voltak magasabban mint én. Typhoon bátran jön velem szembe, tudtam, hogy onnan nem jövök ki élve, szóval vállaltam a head-ont, aminek következményeképpen a Typhoon szép fekete csíkot kezdett húzni nekem pedig leállt a motorom, de még volt sebességem. Két Cobra elmegy felettem, egy pedig szintén a head-ont választotta, nekem meg mivel nem járt a motorom, persze, hogy benne voltam. További sérüléseket nem kaptam, de a Cobrának nem tudtam kritikus sérülést okozni (hol vagy már 1.43?). A két Cobra, akik ezelőtt elhúztak felettem, már mögöttem voltak, gondolom biztosra le akartak lőni, mert zuhanásba kezdtem és nem feltétlen voltak tisztába, hogy már nem pörög a propeller a gépemen. Szerencsémre jött egy I-185 a bolyba, akinek a megjelenése miatt leszálltak rólam. Megnéztem a térképen, hogy merre van a reptér. Magasságom volt, ezáltal sebességem is és tisztában voltam vele, hogy tudok landolni, de csak egyetlenegy esélyem lesz. A közelebbi reptér volt a logikus választás, ám messziről még nem láthattam, hogy ott pedig dogfightol két társ egy D.521 és egy Spit ellen. Miközben próbáltam megközelíteni a repteret, reméltem, hogy lesz aki elhúzza őket onnan és simán tudok landolni. Lefele menet még meghúztam a D.521 hátát, de csak szikráztak a lövések. Szerencsémre tényleg jött a felmentősereg, akik elüldözték őket a reptértől. Mivel ugye a motor nem járt, egy esélyem volt landolni. Ha túl sok sebességet vesztek, korábban lepottyanok, ha túl gyorsan érek földet, akkor pedig vagy keresztbefordulással reménykedhettem volna, hogy megszerelnek illetve, hogy sikerül egyáltalán megállnom. Sikerült tökéletesen landolni, mivel lőszerem bőven volt még, gyorsan le tudtam fékezni. Megszereltek, újratöltöttek, felszállás. Szemben Yak-9T jönne hazafele, de egy Spit üldözte, akinek azonnal lőttem egy aileron critet, de semmi. Azután valahogy a Spit tudta tartani a mászási sebességemet, pedig több energiám volt nála, hiszen felülről támadtam meg és ő fordulás után követett engem, szóval arra a döntésre jutottam, hogy szembemegyek vele. Sikerült kilőnöm, de a motor megint megsérült, méghozzá izzó piros színűre. Mivel a reptér nem volt messze, leszállás és szerelés/újratöltés megint, majd felszállás. Két ellenség maradt, mindkettő a repterük környékén. Mentem oda segíteni a két csapattársnak, de korábban végeztek a Typhoonnal és a P-39-el, minthogy én odaérjek. Meccs vége előtt még plussz pontokért kilőttek két olyan nagyobbfajta landing craftot, és nyertünk. Ugyan "csak" egy killem lett, de a végsőkig kitartottam és próbáltam a csapatom része lenni. Amíg még nem égett le a géped, vagy nem szakadt le semmi fontos alkatrész róla, NEM VAGY HALOTT.[Operation] Korsun:
Havas pálya a németek ellen, csapat szintén majdnem teljesen Yakokból állt, egy két Lavochkin volt rajtunk kívül. Ugyan jól emelkdik a Yak 3P, de a németek talán még jobban is. Én egy nagyobb szöget választottam emelkedéshez, így a csapattársaim előttem voltak és felvillantak az első ellenségek. Me 410 és Hs 129 fűnyírózott, egy-két 190 volt magasan és egy Bf 109. A Focke Wulfok megtámadták a csapattársaimat, mivel én még mögöttük voltam, nem voltam potenciális célpont. Társaim természetesen menekülőre fogták, így az FW-k kiestek a képből, maradt az egyetlen Bf 109, aki leállt fordulózni velem valamiért. Mögékerültem 300-400 méterre, eleresztettem egy sorozatot és egyből sikerült lelőnöm. Több ellenséget nem láttam magasan, gondoltam, hogy lementek megvédeni a még életben lévő fűnyíróikat. Ahogy elkezdtem ereszkedni, találtam egy szép bolyt, ahol 2 Bf 109 és egy Hs 129 játszott két Yakunkkal. Mivel fenntről jöttem és gyors voltam, tudtam válogatni, hogy mikor-kit akarok megtámadni. Overload miatt rossz célpontot sikerült lockolnom elsőre, mert az nem egy Bf 109, hanem a Hs 129 volt és csak akkor derült ki, amikor "kivilágosodott" a kép. Na mondom, legyen. Első sorozat lövésem mellé, majd pontosítottam a célzáson és felégettem a bal motorját, illetve gondolom a szárnyára is kapott, mert földet ért a srác. Újból fel, magasságot szereztem és lockoltam egy célpontot, ami mostmár csak Bf 109 lehetett. Ekkor már csak egy Yak maradt életben, a másikból fáklya lett. Pont akkor sikerült ráfordulnom a következő ellenségre, amikor ő is próbált a Yak után fordulni, tehát szép nagy célpont volt, sikerült is felégetni, harmadik kill a meccsen. Közben lepottyant az ottani utolsó csapattárs is, tehát én maradtam és az utolsó túlélő Bf 109, aki részt vett ebben a dogfightban. Szerencsétlen próbált elmenekülni, ami oké is lett volna, ha nem lettem volna gyorsabb nála. Talán félig-meddig fel is adta, mert nem nagyon próbált meg manőverezni az első lövéseim után, szóval könnyű célpont volt, ki is lőttem. Négy lelőtt gép után maradt még 116 lőszerem, tehát átlagosan 66 lőszer kellett egy géphez, amit nem mondanék túl rossznak. Úgy voltam vele, hogy biztonság kedvéért a repterünk felé veszem az irányt, és újratöltök illetve tankolok, mert csak 20 percnyi üzemanyagot választottam kezdéshez és nem tudhattam meddig fog még elhúzódni a meccs. Ekkor eszembejutott, hogy eddig sikerült pontosan lőnöm, akkor ez a 116 lőszer még jó lehet valamire. Fordulás vissza, követtem a Yak 9-et, aki nem sokkal utánna megtalálta a következő célpontot, Bf 109. Vertikálisan manővereztek, mikor odaértem, pont úgy kaptam el a 109-et, hogy hassal felém volt stall közeli állapotban, tehát lehetetlen volt elhibázni a lehetőséget, ahogy nem is tettem, 5. lelőtt gép a meccsen, egy ellenség maradt. Hm, mondom de jó lenne még azt is leszedni. Az utolsó gépük egy Do 217 bombázó volt, aki éppen akkor töltött újra és szállt fel a bázisukon. Szerencsétlennek nem volt hosszú a második köre, a Yak 9 korábban ért oda és gondolom tarkónlőtte a 37mm ágyúval. Ezen a meccsen a jól forduló gépet használtam boom and zoomolásra, és a fordulóharcoló Bf 109-eket szedtem ki egymás után. Attól, hogy jól forduló gépben ülsz, nem feltétlen a fordulóharc az, amit választani kell.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #6439 üzenetére
A P-47 egy érdekes "járgány" a játékban. Mindannyian tudjuk, hogy hogy néz ki egy RB meccs. Reptéren csücsül mindenki, aki nem kap air startot, felszállás és emelkedés, mert szeretnél energiafölényre szert tenni. Jó alapvetően képben lenni, hogy melyik nemzet is lesz az ellenfeled, ezen felül nagyon sokat segít, ha tudod, hogy milyen ellenfelekre számíthatsz. Néhány repülés után kiderül, hogy a P-47 egy "nagy dagadt állat". Egy Ki-84-eshez képest van plusz két tonna alapsúlyod, egy Zéróhoz képest pedig laza 3 tonnával vagy nehezebb, de ez általában igaz, akármelyik ellenfeledhez hasonlítod "magadat" (persze vadászokat figyelembe véve), viszont ezt kompenzálja az a bikaerős motor, amivel ezeket a gépeket ellátták.
A P-47 szerintem egy nagyon jó gép, ha tudja az ember használni. Na, de hogyan is kéne használni? Mindenekelőtt magasságra szeretnél szert tenni, viszont tisztában vagy vele, hogy majdnem mindenki jobban emelkedik, mint te (még fullosra fejlesztve is), ezért logikus döntés lehet picit a pálya széle felé emelkedni. Unalmas lesz, főleg, ha útközben nem találkozol ellenséggel, de muszáj vagy így tenni, mert minél magasabban vagy, annál inkább hazai pályán érezheted magad, ahogy egy Zéró nem szeretne ebben a magasságban lenni.
Mivel WT-ben a csaták 4-5-6 (max 7) ezer méter elérése körül már megkezdődnek és mindenki kiszemeli a célpontját vagy áldozattá esik, a játékosok "átlagmagassága" ezután rohamosan csökkeni fog, és egy idő után mindenki a füvet fogja nyírni, mindegy, hogy Bf 109 vagy A6M vagy F4U (tisztelet a kivételnek). Te azért nem szeretnél ebben részt venni, mert a P-47 ideális teljesítménye jó magasan van, úgy értem 7000 méter felett, de inkább 9000 körül (talán ebben lehet szerepe a turbófelöltőnek?, Colos, téged választalak). Ebben a magasságban van a géped maximális sebessége és itt már nem fog annyira bálnának érződni, tehát a fordulóképességed is javulni fog. Valahol olvastam hozzászólásban, hogy valaki úgy fogalmazta ezt meg, hogy "tedd minél közelebb az űrhöz" (1500 és 8500 méteres magasság között van egy laza 140-150 km/h sebességkülönbség). No ez eddig oké is lenne, ha találnál magadnak ellenséget 8000 méter körül/felett, de nem fogsz, mert a csapatod úgy dönt, hogy ők öngyilkosak szeretnének lenni, és feláldozzák magukat Sztálinnak.
Mivel te ellenséget szeretnél lehetőleg lőni, muszáj leszel lőtávolba kerülni, azaz olyan közelségbe, hogy ráláss az ellenségeidre, ez pedig várhatóan a felszín közelében lesz, ahol a te géped nem működik optimálisan. Ettől függetlenül, ha alattad kering 2-3 ellenség, könnyű célpontok lehetnek, ha ügyesen csinálod és boom'n'zoomolsz, azaz ahogy a kérdésedben is áll, zuhanásból támadsz, majd meredeken emelkedsz vissza, és előkészíted a következő támadást. Nem szeretnél túl sokat időzni/tökölni és ami fontosabb, nem szeretnéd elveszteni az energiafölényedet. Velem rengetegszer megesett már, hogy így kilőttem 2-3 gépet egy ellenséges bolyból, ugye folyamatosan energiát vesztettem, amit nem lehet elkerülni, majd a boly utolsó 2 életben lévő tagjával egy magasságon találtam magam, akiket természetesen nem tudtam se lefutni, se leemelkedni, még a felhőkben való rejtőzés se sikerült, természetesen elkaptak és rommálőtték a gépem.
Amit tudni kell, az a géped határa. Ajánlott tesztrepülésben megnézni, hogy mi az a sebesség (szigorúan IAS), amit még elbír a géped és mekkora sebességnél milyen mozdulatokra törné el a szárnyát. Ha látsz magad felett egy Bf 109-et vagy Fw 190-et, szinte biztos vagyok benne, hogy le tudod hagyni zuhanásban. Spitfire, Yak, Zéró nem ellenfél zuhanásban, a Ki-84 meg tud szorongatni, a Typhoon pedig szenved nagy sebességen. A zuhanásból valahogy ki is kell jönni, fontos az, hogy hogy reagálnak a P-47-esen a kormányelemek. Az N1K2-t, Typhoonokat és a nem régiben említett MiG-3-at pl. szinte képtelenség kiszedni egy zuhanásból, mert szinte nem reagálnak a kormányelemek, hiába fordulnak jól relatíve kis/közepes sebességen, szóval ezt is jó tesztelni. Szinte örökké lehet WEP-elni a P-47-essel, rengeteg lőszer és a 8x12.7mm-es fegyverzet nagyon pöpec.
Nehéz megtanulni ezt a gépet jól repülni és kifejezetten nagy segítség, ha vannak társaid. Évekig lehetne gyűjtögetni a gondolatokat és tanácsokat, hirtelen most ennyi, gyakorold, és ne lepődj meg, ha tehetetlennek fogod érezni magad egy-egy szituációban. A kudarcok talán el fognak üldözni ettől a géptől, ahogy először én is utáltam mint a sz*rt, de ha egyszer ráérzel, meg fogja hálálni az erőfeszítéseidet.
Ja igen, és ne feledd, hogy a P-47 egy repülő tank. Ez a gép átszaladt pár fán. 200km-re volt kb. a reptér, hazament.
Szerk: holnap ZH, szóval ma tanulás van/volt, de holnap délután szívesen becsüccsenek egy P-47-esbe.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
munnergep
senior tag
Mentem most vele egyet, de az űrhöz közel senki sem volt Viszont a gép gyors volt és fordulékony, ahogy írtad. 4000 méteren találkoztam két me 410-el, ők viszonylag hamar lehullottak. Utána 1-2-3 ezer méter körül mozogtak az FW-k és a G-s Bf109-ek. Mivel én birka lementem a szintjükre,egy pillanat alatt elküldtek a hangárba egy kis merengésre.
"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
Francia91
veterán
válasz munnergep #6441 üzenetére
Én is megyek majd egy-két kört vele ma, tetszik az a sok muníció a gépben
Motorja tényleg jó, nem sok géppel tudom tartani vele a lépést, japánokkal meg esélytelen utolérni őket...munnergep kollégával régebben játszottunk párat amcsik ellen japcsi gépekkel, egyenesben otthagytak a pics@ba
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
munnergep
senior tag
Ki-84-el is mentem most, de 3 yak és egy la5fn, szétszedtek. 3 perc után már csak én voltam életben a csapatból. 2 kritikus-t lőttem, 12 másik hitet, de a fáklyaként lángoló immortal yak csak kacagott ezen és jött utánam 5000 fölé mint ha hozzám lett volna kötve. Gyors forduló, head-on, csak hit, aztán 750-el mentem a bázisunk felé, földközelben lelassultam 600-ra, úgyhogy egy pillanat alatt utolértek mind a négyen. Ott még fordulóztam velük kicsit, az aaa meg se karcolta őket, én akkor is még két hitet bevittem, aztán a motorom leállt. Hangár.
Orosz egyensúly rulezMásik: hogy tudom kiszámoln az emelkedés m/s-ból, hogy milyen fokban szeret a legjobban emelkedni a repülő? Érzésre megvan, de jó lenne pontosan is tudni
[ Szerkesztve ]
"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
RG4L
őstag
válasz munnergep #6444 üzenetére
Totál felesleges a stat kártyán szereplő adatoknak bármiféle jelentőséget is tulajdonítani. Hivatalos fórumon mondta az egyik fejlesztő.
A lényeg az, hogy amikor átváltasz arra a kamerára, ahol lehet látni az emelkedés szögét és haladási irányodat, ne a célkeresztet nézd, hanem ami alatta van kis pont.
War Thunder: Gelesztaa
-
anytime
őstag
+1,
Addig húzom neki, ameddig nem csökken az IAS vagy legalábbis csak ippen ... és addig wep-elek, ameddig nem lesz piros valamelyik hőfok. Amint bepirosodik, akkor 90-100% közé visszaveszem a sebességet és a szöget is, természetesen.
Én így szoktam emelkedni, de lehet, hogy van jobb ötlet is.
-
anytime
őstag
Volt egy jó arc az egyik orosz meccsemen, ment a kommunikáció és az összjáték is.
Szeretném felvenni a Barátok közé és meginvitálni majd máskor egy játék erejéig a tagot.
vissza tudom keresni az előző meccsem history-ját vagy a ranking-et, hogy a nevére rákereshessek?
Köszi,
A -
RG4L
őstag
ITS HAPPENING!!!44!!4!44!!
Pilots and tankers!
War Thunder game servers will be closed down for maintenance 9th October at 07.00 to 10:00 GMT to facilitate the installation of the 1.43 Update. Premium accounts will be compensated for the downtime.
The War Thunder team
War Thunder: Gelesztaa
-
munnergep
senior tag
Ezt a pályát vagy felállást nem ismerik a játékosok? 10-ből 9 alkalommal itt jön az ellen. Legalábbis nekem.
Ez van a radaron:
Természetesen ezzel találkozom:
Megláttak, rámrepültek, elmenekültem a többiek felé, megnyertük
[ Szerkesztve ]
"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...