Új hozzászólás Aktív témák
-
Francia91
veterán
Na fullos lett a Bf 109 G-6-osom. Azt kell mondjam, hogy egeszen jo gep, ha megtanul az ember repulni vele. Lassabb, mint a BearCat meg P-51, de ha elkezdek emelkedni, lehagyom oket a francba (ugy, hogy fel van szerelve a 2x30 mm-es cannon) . Ezzel tudok energiaharcolni, az FW-vel még nem.
Emelkedik, mint a barom, a 13 mm-es MG eleg az ellenseges vadaszokra, a 3x30 mm-rel meg tokeletesen lehet pusztitani a B-17-eseket meg B-24-eseket abban az esetben, ha a szarnyat lovom le. A testukbe belelohetem a komplett 30 mm-es gyujtemenyt, nem lesz bajuk
De jo gep nagyon, az amcsikat lehet daralni szepen, csak azt nem szeretem, mikor jet-ek ellen tesz be a Bf 109-cel..."Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #6101 üzenetére
Japánok ugyanebben a cipőben járnak. N1K-k és Ki-84-esek jetek ellen. Mondjuk az első Meteorokat és a P-80-ast nem egy eszeveszettül nehéz dolog lelőni.
Ja igen, és a P-51 meg egy elég szarul emelkedő gép, tehát szerintem kb. bármelyik Bf 109-essel felette leszel.A B-24-est alapvetően könnyebb lelőni, mint a B-17-est.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Colos1
őstag
Eddig úgy néz ki, hogy némettel nem nehezebb lelőni más gépet. Azonban az fura volt, hogy eltaláltak, és nem zuhantam le azonnal, hanem ugyan úgy tovább repültem, mint ahogy a szövetséges gépek szoktak pár 20 mm -es találat után.
(#6100) RG4L: ?
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
munnergep
senior tag
Szokásos elátkozott gépemet vettem elő, hogy kipróbáljam változott-e valami (BF-E1) és nem szakadtam szét egy véletlen kósza lövéstől se!!! Nekem dettó ugyan annyit kell most is lőnöm mint eddig, csak az ellenfélnek kell megszokni, hogy többet száll le újratölteni, ha egyáltalán túléli Eddig jó.
Tényleg 1-2 dolgot lehoztak a németek szintjére, szövetségesek ellen végre jó csatákat lehet talán majd menni. (oroszok most is szakították a szárnyam rögtön, egyszerre százezer tölténnyel)[ Szerkesztve ]
"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
Eagle16
addikt
Új patch is jött, töltsétek.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
RG4L
őstag
válasz munnergep #6104 üzenetére
Ez a baj, hogy a németek szintjére hoztak le mindent, pedig nem erről volt szó, valamit tutira nagyon elcsesztek.
1-2 példa:
37mm
orosz 20mm szikrázik folyamatosan egy biplane szárnyán
F8F-1B rommálő idézőjelesen egy biplanet
ellenben a brit 0.303 MG nagyon pöpec!Ezért nem lőnek le senkit könnyen, de te se tapasztalsz változást a németekkel repülve.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Eagle16 #6105 üzenetére
1.41.30.33
Phantom explosions and tanks that were appearing in front of the player have been removed;
Fixed a bug where vehicle characteristics would be missing in the research screen tooltips.
Fixed an error which lead to exit from the game when user presses Enter in the empty chat window while in Spectator mode
Durability of the fuselage and tail of four-engined bombers has been corrected
Fixed damage calculations of the 15 mm, 20 mm, and 30 mm caliber shellsWar Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Eagle16 #6108 üzenetére
A német 20 és 30mm-es egyszer lepattogott a He 51/Nimrod hasáról, csak szikra volt, másodjára pedig az első találat szétvágta a gépet, fura.
Japán type 99 20mm cannon (N1K-n tesztelve) sem mutat fejlődést.
F8F-1B egész effektíven szedte a B-17-eseket, default ammom van még csak hozzá ugyan.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
Az egyik Fw-190-esre kene ragyurnom, amire tudok 30mm-est is tenni (most nemtom melyik tipus az, asszem a D3-as, alapvetoen 4x20 mm van rajta), azok mindig kiszednek, ha B-17-tel repulok... Me-410-est nem emlitem, az 50 mm-es atomagyuval nem nehez kiszedni... Most ezzel a G6-os Bf-fel elkezdett megint erdekelni a nemet ag, es eloszor a vadaszgepek is. Furcsa lesz az atallas a sok attacker es bombazo utan, de erzek benne potencialt
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
rollaz
tag
A profil elkészítésével kapcsolatban lennének kérdéseim. Továbbá a joy programja szerint minden középállásban van, a játékon belül viszont balra előre húz a gép. Elképzelhető, hogy trimmeléssel van probléma vagy talán alapvető beállítási hiba lenne?
A fórum fölösleges terhelése helyett privátban írnék majd, ha nem gond.
-
Szőrös
veterán
Nyugodtan írj ide , nem kell offolni mert ide vágó téma és mást is érinthet ill. adhat tanácsot.
SB-n természetes hogy a gép nem egyenesen halad , ill. alacsony sebességnél "félrehúz".
A propos gépek így viselkednek , nem a joyoddal van a gond.
Trimmeléssel kiküszöbölhető már amelyik gépen van .
Colos talán már mintha írt is volna ennek a miértjéről de ezt úgyis olvassa és akkor majd elmagyarázza ( ugyeee Colos ? ).https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Francia91
veterán
Meglestem, az F8-as lenne, amire gondoltam
Annak kene nekiallnom fullosra fejleszteni. Most még eleg gyenge az emelkedese (7,6 m/s), de a G6-ossal is igy kezdtem, aztan raalltam csak arra, es most mar fullra van fejlesztve. Ebben a nemet vadaszgepes agban latok remenyt, az amcsiknal feladtam... Ott attacker es bombazo agat huztam foleg, azokkal is megyek. De a nemet vadaszok kifejezetten bejonnek az emelkedesuk es tuzerejuk miatt"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Szőrös
veterán
válasz Volfram42 #6115 üzenetére
Ja .
Na most mentem egy SB-t 109 F4-el , egész jó volt , egy hellcatel szépen kergetőztünk felhők között ,loopoltunk egymás után ahogy kell aztán leráztam a francba...találtam egy hawkot de persze a 20 mm-s csak szikrázott rajta.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Francia91
veterán
Szoktam vele menni neha, most a "Hei" valtozatot fejlesztem, de jelenleg a "Ko" is még alap. Kb 1 honapja nem mentem a japanokkal, most a B-17 G es Bf 109 G-6 kifullozasaval voltam elfoglalva, meg neha mentem egy szorzoert az IL-10 (1946) -tal. De a Ki-84 ko -val amit eddig mentem, nem volt rossz, bar lassunak erzem az amcsi gepekhez kepest, a fejlesztesek nem tudom, mennyi pluszt adnak neki.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Colos1
őstag
Két ok miatt megy a gép balra:
1. Newton III. törvénye, a hatás-ellenhatás miatt. A propeller az órával megegyezően forog (jobbra), de a rá ható erők miatt a propeller balra akarja forgatni a gépet. Ennek hatása olyan, mintha csűrnéd a gépet.
2. A propeller a levegőt nem egyenesen fújja, hanem megcsavarja, így a gép körül a propeller forgási irányának megfelelően egy spirális légáramlat alakul ki. Ez a függőleges vezérsíkot - jobbos prop esetén - balról fújja meg, amely balra nyomja a gép orrát. Ennek hatása olyan, mintha ruddereznél.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Szőrös
veterán
sg-n linkelték : WT OR DK2 teszt , mókásan csak AB-ba de így is látszik hogy óriási élmény.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Colos1
őstag
Miért kell azt a qrva Bf109 F4 -et állandóan b@sztatni
Minden egyes nagyobb patch -nál újra meg kell szokni, mert apróságokat finomítanak a flight modelljén.
De úgy vettem észre, hogy a Jak -okon is "finomítottak"
Üldözök egy OP-63 -ast, egész jót forgolódtunk.
Csapattársam: "Mögéd állt egy jak!!!....beleverte a földbe."
10 másodperc múlva: "most 2 jak van rajtad!!!....[röhögés] már csak egy, a másik a földben...[még nagyobb röhögés]...már nincs mögötted senki..."Lassan olyanok lesznek, mint a valóságban. Nagyon vastag volt a szárnyprofiljuk, ezért magasabb volt fordulóban az átesési sebességük.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Crowent
tag
-
Francia91
veterán
Bulge map-on RB-ben több P-51-es hogy a fenébe tud felettem lenni magasságban azzal a fos emelkedéssel?
Direkt leszedtem a G6-osomról a két plusz ágyút, hogy a lehető legjobban emelkedjek, erre felettem vannak
32,6 m/s a Bf-em emelkedése, a P-51-nek meg kimaxolva 18 körül. Én szinte végig WEP-pel emelkedtem kb 6000 m-ig, és felettm volt kb 6800 m-en. Nem értem"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Én most ezen töröm a fejem. La-5-ös emelkedik úgy, mint egy 109-es, Spit is majdnem, azzal nincs is gond
A Yak-9K is kifullozva 20 m/s környékét produkálja (meg fel is forr a motor, ha 100%-on van használva )[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Ma eselytelen nyerni a nemetekkel... Mindig 3-4 v 1-ben maradtam, minden meccsen... Leszallok javitani, berammolja a bazist az osszes megmaradt ellenfel. Kettot altalaban kiszed az AA, maradek ketto vagy egy meg szetlo a francba. Hiaba produkaltam 3-4 killt minden mai meccsen, vhogy semmi eselyem nem volt. Amcsiknal a B-25 J20-szal szep meccsek mentek, bar a vegere epphogy még egyben volt a gepem (3-4 kill a gunner-rel), de kibirja. Nem az en napom ez a mai, nyilvan kenyszerpihenore megyek egy picit...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
munnergep
senior tag
válasz Francia91 #6133 üzenetére
Britteknél most a beaufighter mk x-et húzom, nagyon durva tűzereje van, azzal duplázom az angolokat mindig, mert 3 kill simán összejön vele.
Ki 84 ko-t kezdem végre stock állapotból felhozni, bár a p-51-ek eléggé megnehezítik a dolgot én meg még elég láma vagyok a magasabb tierhez. A20-G is hozza a győzelmeket folyamatosan, B-25 is tud aratni, ha valaki olyan ügyes, hogy beáll mögé és sokáig lövi
Bf109 E1-el, azt hiszem a 90. vereségnél tartok, volt közte vagy 5 győzelem, a végére mindig egyedül maradok én is 4-5 ellennel, amik általában f6f-ek vagy f4u-1 (nemtom pontosan melyik a BR 3-as). Sajna soha nem élem túl. De nem tudok nem repülni vele, egyszerűen imádom, nem tudom miért. Még vannak vele hiányosságaim, addig nem hagyom ott amíg nem lövök le vele bármilyen gépet bármilyen szögből, bármilyen helyzetben.
Wot-ból jöttem, stat lesegetés még megmaradt és emiatt a gép miatt 55% wr-ről lementem 52-re De többet rá se nézek inkább.A múltkor mentem egy arcade csatát, hogy megnézzem milyen is az manapság... na kb. ilyennek képzeltem a zombi apokalipszist
[ Szerkesztve ]
"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
Francia91
veterán
válasz munnergep #6134 üzenetére
Arcade-ba néha belekóstolok én is, aztán az életkedvem is elmegy
BeauFightert azért nem szeretem, mert hátul az a 7,7-es lövész vicc, fordulni meg szarul fordul, szétszednek pikk-pakk. Tűzerő tényleg brutális, de könnyű célpont vagy nagyon. A-20 meg B-25 legalább nem adja magát könnyen[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
PAtr0n
addikt
válasz Crowent #6127 üzenetére
Látom, nem nagyon foglalkozik veled a kemény mag, így leírok pár tippet.
USA a lehető leggyengébb az elején azzal a Peeshooter nevű rettenettel. Próbáld meg átszenvedni magad rajta, aztán már jönnek jobb gépeik is. Ha sikerélményre vágysz rögtön az elején, akkor az I-15-ös orosz biplanekkel menj, nagyon fordulnak, és nagyon sok skulójuk van. Én személy szerint a He-51-es német gépeket is szeretem, sőt a japán Ki-10-esekkel és Brit Gladiator, Fury gépekkel is egész jókat lehet menni.
Ha rangsorolni kellene őket tűzerő, és manőverezhetőség szempontjából, akkor ebben a sorrendben ajánlottak:
1. I-15 (orosz) 2. He-51 (német), 3. Ki-10 (japán) és az Angol Fury-k és Gladiator. 4. egyértelműen a fostalicska Peashooter (USA). A lőszereket se mind1, hogy válogatod be, vannak kifejezetten páncélozott járművek elleni skulók, ileltve olyanok amik főleg repülők ellen hatásosak. Ezekről bővebben a hivatalos oldalon tájékozódhatsz.
Ez a lista szigorúan az Arcade irányítás alapján készült, Realistic és Simulator módban eltérő a fizika! A DM model elvileg egyezik, tehát a különböző módok csak az irányításra, és a gép bizonyos hatásokra való mechanikai viselkedésére vannak hatással! (pl. olaj felforr, hirtelen emelkedés, vagy zuhanás hatására megszűnő befecskendezés, nagy sebességnél, hirtelen fordulásnál leszakadó szárny, a gép húzása eltérő bombateher esetén stb...).
Ezekről a szakik többet tudnak!Ha van még általános kérdés, bátran tedd fel, én szívesen válaszolok.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #6131 üzenetére
Mentem most egyet a totál stock Fw 190 A-8-cal, és nagyon könnyedén nyert a csapatunk. Három darabra szedtem egy P-51-et, kis ground farmolás, megtaláltam az utolsó B-17-est is, tail critet lőttem neki, ami persze, hogy nem befolyásolta a repülését, majd jött segíteni a Do 217 M, ami lerammolta a mi bombázónknak crasht ír, a B-17-re semmit, pedig picit fel lett darabolva "szegény". Beleeresztettem a maradék lőszeremet, és a killt is megkaptam érte.
War Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
-
Colos1
őstag
Valami tényleg nem ok az új DM -ekkel
Lövöm a jak-ot, 20-assal.
1. találat: szikrázik, hit nincs.
2. találat: füstöl, hit nincs.
3. lövés: azonnali "destroyed", de nem a pilótát lőttem ki, hanem a gép szűnt meg létezni, de úgy, hogy még a létezésének nyomát is kitöröltem a téridő kontinuumbólMintha az előző 2 találatot hozzáadta volna a 3. -hoz
(#6136) PAtr0n:Azon a bogyóköpködő vackon eleinte én is csak röhögtem, de amikor rábeszéltek, hogy menjek véle egy kört, meg kellett lepődnöm, ugyanis annyira nem is rossz gép. Legalább is SB -ben.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Francia91
veterán
Nekem most egy F8-as van, ketszer repultem meg vele. Van 8 ingyenes javitasa, lehet, hogy azt kezdem el fejleszteni, eleg szep emelkedest lehet elerni felfejlesztve, meg a raszerelheto 30 mm-es sem kutya, ahogy hallom, meg tapasztalom mikor B-17-tel vagyok.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Szőrös
veterán
Tegnap F4-el Málta, repkedek egyszer csak jön szembe egy Hellcat...na mondom ennek kampec , 20 mm + 2x15 mm neked reszeltek kölyök. Há' hogyne . Kapott hitet de ennyi.
Oké akkor loop mer' ementáliként azt biztos nem bírja és leesik.
Naja én kis naív... 1 loop még bírja ....2 loop még mindig....3 loop már ott is van a seggemben és az állítólag nerfelt .50essel tőből lekapta a szárnyam.
Anyád gazsi.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Colos1
őstag
Nem tudom, mit műveltek, de 2 dolog biztos:
1. a német gépeket picit nehezebb lelőni. Pl. 3 lyukkal a szárnyamon még tudtam harcolni, míg régebben ettől már irányíthatatlan volt a gép
2. A szövetséges gépeket könnyebb lelőni, de megváltoztatták a 20 mm -es ballisztikáját, így egyelőre nem tudok annyi találatot bevinni, megint meg kell szokni.
De még mindig gyengébb a német nemzet. A B25 meg még mindig egy OP csíter sz@r, míg egy Pe-2 mögé beállhatok, mert nem talál el, én meg a 20-assal leszaggatom a szárnyát.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Francia91
veterán
A B-25 úgy jó, ahogy van
Mondjuk nekem is ez a gondolatom, amikor orosz prémium B-25 ellen megyek, de marha egyszerű a dolog, ha nem földközelben repül, akkor mindig próbálok alatta maradni és onnan lőni"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Volfram42
senior tag
U egy keveset repultem I-15-el SB-n. A tavcso miatt majd megorultem. Akkor meg nem volt fejkovetom. Most lehet jobb lenne. Mand egyszer letesztelem.
Tenyleg milyen event van ma SB-n? Kicsit megkivantam a swordfishel valo torpedozast. Hatha.:-) Tegnap me410gyakorlas volt a menu test flightban. Legfeljebb beprobalom azt.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA