Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz batai15 #89397 üzenetére
Mármint a League of Legends: Wild Rift? Az egy mobil játék. Csak előnyök járnak majd Game Pass előfizetés mellé:
Riot's Biggest PC and Mobile Games Available Soon with Game Pass - Xbox WireÉs a kép szerint csak 2023-ban kapjuk meg ezeket az előnyöket:
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
pzstm
titán
válasz Redneck #89382 üzenetére
én ezt néztem LG OLED-en 4K-ban
(8) Starfield 12 Minutes Exclusive Gameplay (Creation Engine 2 4K 60FPS HDR) - YouTubeiPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
l.skywalker
Topikgazda
Egyébként rémesen csalódott vagyok, hogy senki sem jegyezte meg, hogy Vin Diesel milyen jól védelmezi a TSALÁD-ot az Ark2-ben a T-Rex-en lovagolva.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Wesder #89398 üzenetére
2022-höz közel? A Turn10 5 éve nem rakott össze új Forza részt, a Coalitionnél kanyarban sincs a következő Gears (4 és 5 között három év telt el, Tactics-ot nem ők csinálták), a Rare ki tudja, mit művel az Everwilddal, az Initiative meg olyan, mint Schrödinger macskája, lehet, hogy nem is létezik.
Láttam a fejlődést a tegnapi Forza bemutatón az előző részhez képest, de ha tényleg 5,5-6 év kell egy zárt pályás autós játékhoz meg egy szög egyszerű és félkész Halo részhez, akkor vajon mennyi időt hagynak egy Gears-féle semi open world tps techdemóhoz?...Azért házon belül a hasonló méretű Obsidian mutat egy mércét szerintem azzal kapcsolatban, hogyan kell különböző volumenű projekteket igazgatni egymás mellett.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Joccc07
addikt
válasz l.skywalker #89403 üzenetére
Láttam. De annyira megrázó élmény volt, hogy még azóta sem tudtam kiheverni. Nemhogy be is írjam.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
batai15
félisten
válasz l.skywalker #89401 üzenetére
Értem akkor benéztem. Régebben olvastam hogy jön aztan ismerős mesélte hogy most lett be mutatva.
kár jó lenne ha lenne lol konzolon is -
hombre[EU]
veterán
-
hombre[EU]
veterán
azért a no mans skyhoz hasonlítani a starfieldet a multi-tool pisztoly miatt kicsit kemény bázist pedig már a fallout4-ben is lehetett építeni
megnéztem közelebbrōl a trailert (kb 40percig ) és tényleg látszik rajta,hogy ez egy köv lépcsō a bethesda rpg-kben. fejlōdött a facial anim., a gunplaybe is raktak energiát, a mozgás animációk, grafika-motion blur, változatos környezetek art designban is... ha nem cseszik el az rpg+story részét akkor ez egy hatalmas epic kaland lesz, amit nem kapsz meg külön-külön egyik játéktól sem,amihekhez hasonlítják
és még azt mondják,hogy nem szép
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #89409 üzenetére
Igazából én sem feltétlenül a No Man's Sky(rim)-hoz hasonlítanám, hiszen igazából ha egy modern Space RPG-t szeretnél létrehozni, akkor igazából a koncepció igazából megköveteli azt amit NMS tud, az Elite: Dangerous lassan a közelébe jár, vagy amit a Star Citizen akar. Vagyis igen, kellenek bele teljesen bejárható csillagrendszerek, bolygók, építkezés.
Itt igazából a sztori lesz a lényeg, és azon felül az exploration része a bonusz. NMS/Elite esetén ugye pont a felfedezés a fő része a játéknak, a sztori meg igazából csak van (Elite esetén még az se). A Star Citizen esetében meg lehet hamarabb jön el a valós Star Citizen opció az emberiségnek, minthogy elkészülne az azonos nevű játék.
Amúgy nekem tetszett, és várom, még akkor is ha a sztori nem lesz nagy dolog (de én eleve space sim fan vagyok, ugyhogy ez a kijelentés nem ér).
Amúgy amiket én várok a tegnapi felhozatalból az a High on Life, a Pentiment, a Persona 5 Royal és a Starfield (illetve ha végre rászánnám magam a Plague Tale első részére akkor a Requiem).
Amúgy mikor ment az "Ara: History Untold" előzetese, akkor amíg meg nem jelent a címe addig azt hittem, hogy ez egy új/reboot-olt Rise of Nations lesz.
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
hombre[EU]
veterán
válasz negyven2 #89410 üzenetére
igazából egyetértek
engem nagyon más nem érdekelt ebbōl a showból, starfieldet vártam az xboxtól és nem csalódtam. örültem volna a többi blockbusternek is, de úgy látszik még nincsenek bemutatható állapotban...illetve az idSoftware meglephetett volna valamivel,akármivel, pl. quake
amiben csalódtam az inkább a thirdpartyk, akik semmit nem tudtak felmutatni és ezért a micronak maradtak a noname (talán jó lesz, de a végén úgyis gagyi) AA/indiek tölteléknekLife, Uh, Finds A Way
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #89411 üzenetére
Ugye a tegnapi bemutatónak igazából az volt a legnagyobb "baja", hogy "hallgattak" kritikákra. Eddig azért ment a szájhúzás, hogy miért CG trailer helyet mért nem gameplay, hogy miért mutatnak be olyan játékokat amiket talán évek múlva kapunk meg, miért csak unalomig ismert AAA(A?) játékok kapnak lehetőséget. Erre most csak olyan játékról kaptunk gameplay amik a következő 12 hónapban várható a tervezett megjelenése. És ezek is elég széles rétegnek próbálnak szólni. Erre az internet válasza: De hol vannak a nagy AAAA+ játékok? A gameplay az csak oda van kamuzva, mert azok előre szerkesztettek! Tele vannak vásárolt indie ideglenesen exkluzív játékokkal. Meg egyébként is, hogy merészelik ellopni a Persona sorozatott, meg Kojima-t a Sony-tól .
Kicsit Star Wars sequel szaga van az egésznek. Ott is (függetlenül a filmek minőségétől), előbb megpróbálkoztak azzal ami bevált aztán megpróbálkoztak valami teljesen új megközelítéssel, majd visszatértek, és megpróbálkoztak a fan-ok 100%-os kiszolgálásával. És mindhárom próbálkozásra csak a netes hiszti lett a válasz.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Moby
addikt
válasz negyven2 #89410 üzenetére
Az E: D-t szerintem ne keverjük ide, az nagyon más kávéház. Bár örülnék, ha abból is átvenne dolgokat, de ez már ilyen SC-féle sosekészülel projekt lenne. Az NMS-t hasonlítgatást végeredményben értem az a pár perc alapján, de ez a játék jól láthatóan egész más dimenzió. Az a pár részlet meg...én mindig azt mondom: jótól lopni jól az nem bűn
-
Wesder
félisten
válasz negyven2 #89412 üzenetére
A Kojima jàtékbejelentés odàig fajult hogy a KojiPro twitter oldala kirakott egy tweetet hogy meg lehet nyugodni, a Sony-val is nagyon jóban vagyunk és tovàbbra is fogunk velük dolgozni. Mennyire kell mégis szerencsétlennek lenni, hogy elérd azt hogy egy stúdiónak magyaràzkodnia kelljen egy projektje miatt?
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
NoOne1976
őstag
válasz hombre[EU] #89413 üzenetére
Abból a Fable-ből, ami jó eséllyel még évekig nem jön?
Szerintetem teljesen mindegy mit mutatnak, mindig lesz egy tábor, aki elégedetlen lesz, és hangoskodik majd.
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #89413 üzenetére
Ez igaz, és az MS ott b*szta le az egész kommunikációt, hogy nem fél órával a műsor elött kellet volna elmondani (egy kvázi zárt stream-ben), hogy csak olyan játékból mutatunk valamit, ami remélhetőleg egy 1 éven belül jön. Ezt kb. akkor kellett volna elmondaniuk, amikor bejelentetek az egészet több mint egy hónapja. Bár akkor is ott lett volna a hol van a Fable/Hellblade II/Avowed/Outer Wolrds 2 gameplay...
Bár ahogy a mai internet társadalom gondolkodik, lehet ez se lett volna elég. Hiszen az milyen már, hogy a Kojima Productions-nek írásos nyilatkozatott kellett kiadni arról, hogy azért mert az MS is dolgozunk, attól még a Playstaion-höz való hozzáállásunk nem változik semmit.
Fizzie: választ alatt te is megírtad ... pluszban ott van az a troll petíció is, hogy ne engedjük, hogy Kojima a MS-nek csináljon játékot (simán kinézem, azt is hogy ezt valaki komolyan indította, de simán benne van az is, hogy megnézze mennyi olyan PS-es van aki ezt a marhaságot komolyan veszi (mikor legutóbb ránéztem akkor olyan 1500 volt ez a szám).
Amúgy igen, olyan világban élünk ahol ha kiadsz egy nyilatkozatott akkor mellé kell tenni egy több oldala magyarázatott is... kb. óvodás szinten megfogalmazva, hogy ezt így értjük mi!
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz hombre[EU] #89413 üzenetére
De itt jön képbe az hogy az elvárások sokkal jobban el vannak rugaszkodva, mint amennyire meg van marketingelve egy cinematic trailer. A Fable-ből eddig egy szaros Csingilinget láttunk.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
NemMo
őstag
Ez a starfield gameplay egész ígéretesnek tűnik és a grafika is egész jó. Hogy sikerült felpimpelni ezt az ezeréves creation engine-t? Gondolom a szokásos bugok azért velünk lesznek
Majd a moderek teszik igazán jó játékká. Remélem konzolon is marad a modolhatóság! -
negyven2
veterán
válasz mike1334 #89420 üzenetére
Nem mutatott gameplay-t így rá ez a kitétel nem vonatkozott rá...
Fizzie: Bár ugye úgy állítólag volt, hogy Halo Infinite-ig bezárólag (ez lesz az utolsó) fognak még XGS-os új játékok jönni One-ra, azért most mégis kettő új, belsős IP cím is jön még rá. A Minecraft Legends, és a Pentiment...
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
hombre[EU]
veterán
válasz l.skywalker #89419 üzenetére
ugyanmár hagyjuk ezt szegények véletlenül, nem a konzol launch hype miatt, ledobtak 2 éve legalább 5-6 játékról trailert,amelyek max papíron léteztek...és most nem értjük,hogy ezek a buta emberek elvárásokkal, meg ilyenekkel jönnek...
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz hombre[EU] #89426 üzenetére
Mindkét oldal hülye. Én vagyok egyedül helikopáter vagy faszállító.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
negyven2
veterán
Azt gondolom tudod, hogy ez ugyan az a videó amit mutattak, csak a feltöltő rányomot egy 60fps és HDR videó konvertálást és kivágta a Todd-os jelenetek nagy részét. Vagyis ennyi erővel a TV-n is bekapcsolhattad volna többszáz HZ-es módot. Vagyis a videóban lévő játék ugyanúgy, jobb esetben ~30fps-el fut, és csak a videó file lett 60fps-re téve.
Redneck: Itt van Bethesda Softworks csatornájára feltett eredeti bemutató 4K-s változata. Ugyan ez az Xbox csatornáján is elérhető. Mindkét esetben 4K/30
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
l.skywalker
Topikgazda
Néma lesz a Starfield hőse és egyéb részletek: [link]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz hombre[EU] #89432 üzenetére
Sima 30 lesz
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Joccc07
addikt
válasz negyven2 #89410 üzenetére
"A Star Citizen esetében meg lehet hamarabb jön el a valós Star Citizen opció az emberiségnek, minthogy elkészülne az azonos nevű játék.
"Csak, hogy on is legyen: Valheim, Starfield, Stalker, Forza motorsport. Én ezeket várom. A Valheim kifejezetten jó játék lett. Pc-n játszottam vele.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #89436 üzenetére
Most miért kell elrontanod az estéjét? Ráért volna megtudni, nem?
-
hombre[EU]
veterán
válasz l.skywalker #89434 üzenetére
day 136. patch után már biztos
de a legjobb lenne,ha moddolható,mert akkor 2héten belül jön JoE5543_xd és kilövi az fpslockot+optimalizál 50-60fps-reLife, Uh, Finds A Way
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #89433 üzenetére
És ahogy olvasom a hozzászólásokat, megint előjön az amit az előbb is megemlítettem. Mármint, hogy van egy csoport, aki most veri az asztalt, hogy ezt mégis hogy lehet 202
23-ban megcsinálni, hogy nem beszél a karakter, míg ezzel szemben ott van a másik csoport akik szerint ez így van jól, mert ez növeli az immerziót és egyébként is, eddig az volt a baj sokaknak, hogy nem illet, béna volt a karakter szinkronja."Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
csuvicsuva
őstag
válasz negyven2 #89439 üzenetére
Én már nem olvasok semmit. Majd Fizzie-nél érdeklődök, hogy történt-e valami lényeges dolog (nem itt, hanem Xbox fronton).
#89403 l.skywalker : na ez most meg kell néznem. Gondolom hasonmás, azért minden szart ő sem vállal el.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz csuvicsuva #89440 üzenetére
Rosszabb. Nem csak adta a hangját és a digitalizált arcát hozzá, hanem ő az egyik producere a játéknak
Vin Diesel isn't just starring in Ark 2, he's also working on the game | PC GamerNem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz Bad Pritt #89441 üzenetére
A Dungeons sem volt tripla A? Az már elég komoly felvezetést kapott és azt már az Xbox Games Studios égisze alatt adták ki. Amúgy szerintem elég király is lett.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Redneck
veterán
válasz negyven2 #89431 üzenetére
Ezzel én is tisztában voltam, de gondolom egy stabil 30 fps-t azért össze tudnak legózni. Nyilván a LOD nem lesz nagy, és többnyire 1080-1440p lesz felskálázással. Nem vagyok oda a 30-ért, de egy ilyen címnél lehet elfogadom, főleg hogy a GP miatt, nem lesz vásárlási kényszer.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Joccc07
addikt
válasz l.skywalker #89436 üzenetére
Igaz.
Moby: Azt nem írtam, hogy játszanék is vele. Csak azt, hogy várom.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #89367 üzenetére
Simán igaz lehet, sőt a gameplay videóban látszott, hogy csillagtrendszer térkép a központi csillag gravitációs kútját is jelöli. Vagyis akár ennek is lehet jelentősége. Igazából az, hogy közelebb, vagy messzebb van egy adott bolygó, hold (ugyanis összesen lesz a bolygoból és holdakból több mint 1000) az "élhető" zónától, az nem jelenti azt, hogy nincs rajta élet. Sőt az, hogy benne van az se jelenti, hogy van rajta. Simán meg lehetne csinálni, hogy pl. egy bolygónak ha nincs mágneses tere akkor ott nagyobb a sugárzás, vagy ha kötött keringésű akkor (tehát csak egy napos és egy sötét oldala van), akkor ha közel van a központi csillaghoz akkor az egyik oldala maga a forró, míg a másik oldala maga fagyos pokol. Ráadásul ilyen estben pl. a légkör is reagálhatna rá (vagyis hatalmas szelek lennének).
De olyannak is örülnék, ahol pl. számít az adott égitest légkörének az összetétele (vagyis pl. egy héliumban gazdag légkör esetén minden külső hang nagyon magas lesz, míg pl. egy kén-hexafluoridos légkör esetén meg minden hang mély).
Vagy pl. az adott bolygó gravitációja is számítana (NMS esetén nem számít, de pl. Elite esetében azért elég kellemetlen ha egy több G-s bolygón leugrasz akár pár méterről.
Ezen ötletek nagy részét igazából nem olyan nagyon nehéz megoldani, hiszen puszta változok is lehetnek.
Ja és az is jó lenne ha lenne opció arra, hogy ki lehessen kapcsolni azt, hogy vakumban terjed a hang...
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #89443 üzenetére
Nem hiszem, hogy annak tartják. Olyan szinten elszálltak a videojáték fejlesztési költségek az elmúlt évtizedben, hogy hacsak nem tapsoltak el rá titokban 100 milliót, akkor egy ilyen játékot még a világ legdrágább reklámkampányával sem lehetne AAA-nak hívni. Abból lehet érezni, hogy nem volt egy óriási projekt, hogy belsős infók szerint alig két év alatt összedobták az egészet Unreal Engine alatt, a portolást meg kiszervezték, szóval azzal nem is kellett foglalkozni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
csuvicsuva
őstag
válasz l.skywalker #89442 üzenetére
Hmm, nem semmi. Nem mertem beugrani neki, mert elfeledkezés miatt csak a show számomra "lényegtelen" részét, vagyis a végét láttam. Szégyen vagy sem, nálam nagy kedvenc az ürge, nyilván elsősorban Riddick és Dom miatt. Most nézem egyébként, hogy lesz valami animációs sorozat is, gondolom a játék felvezetése.
Ha már Vin Diesel: a Wheelmannel kezdhetne valaki valamit, nem volt egy csúcsszuper játék, de Vin Dieseles GTA-nek elment.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
negyven2
veterán
válasz Redneck #89444 üzenetére
Biztos, hogy még optimalizálnak rajta, mert normális helyen azt csinálják utoljára (aztán ezt vagy megoldják megjelenésig, vagy majd később patch-ben). Bár ez nem jelent semmit de sok esetben volt az, hogy egy bemutatott játék pocsékul futott egy konzolon pl. E3 idején, de megjelenésre megoldották azt (vagy később... vagy soha).
Amúgy jelenlegi tudásunk alapján a 2023-as év játékmegjelenés szempontjából minden platformom brutális lesz (és még állítólag a GTA VI is 23 év végre van betervezve). Xbox esetén is sok, a tegnapi nem látott projekt várható majd, de pl. PS oldalon is durva év lesz elvileg (főleg ha 23-ban jön mégis a Ragnarök).
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
l.skywalker
Topikgazda
Ha valakinek hiányozna egy nétykás Starfield key art:
Klobrille on Twitter: "Starfield | Key Art in 4K without game logo https://t.co/PAPG7FSlqv" / TwitterNem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ps 4 játékok
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel