Új hozzászólás Aktív témák
-
Yeffy
veterán
válasz
Döglött Róka #132 üzenetére
-
válasz
jonnyjoker01 #130 üzenetére
Hagyján, de szerinte Viggo Mortensen 20 év elteltével is ugyanúgy eljátszaná Aragornt - már ha ráérne.
-
B+, ez mit szedett? Kell belőle nekem is...
Disney CEO Bob Iger details physical media plans, with a dramatic plot twist
"And people really appreciate the picture quality. Nothing quite matches the warm image of analog video on disc. People don’t want digital....
These new reissues are going to be glorious...heaven knows when he’s going to find the time to approve those 4K HDR remasters of The Abyss and True Lies...
Collectors are going to be extremely pleased, as will our shareholders, at the sight of the triple-digit margins we’ll make here."Magyarul új tartalmak helyett Két Tűz Között szintű művészeti alkotások luxus gyűjtői újrakiadásaival akarják lefölözni a piacot.
Hát, a fogyasztókon múlik, hogy mennyire szopják be az új cumit. -
a Swarci féle beleillett az akkori világba és manapság is bármikor megnézhető
Pont ez az, arról új korában is azt gondoltam, hogy igazából egy szimpla akciófilm (annak egyébként jó), ami nagyrészt figyelmen kívül hagyja az alapul szolgáló irodalmi művek összes komolyabb és mélyebb gondolatát meg filozófiai kérdését és mindezt Swarci izmaival meg hárommellű csajokkal helyettesíti - némileg olyan volt, mint Az utolsó akcióhősben a Hamlet, csak azt viccnek szánták.
-
azbest
félisten
válasz
adalbert1 #121 üzenetére
én most racionalizáltam és pl disney-t egyelőre nem hosszabbítom a lejáró éves előfizetése után. Appletv-t is lemondtam - azon néha bérlek egy ezresért újabb filmet, ami még nincs fenn streamingen. Meg netflixet visszavettem fhd-ra, mert a projektorom úgyis annyit tud. A hbo maxomat a yettel dobta le az általuk megszüntetet régi előfizetéssel.
A prime, skyshowtime egy-egy ezresét elfér és peresze youtube premium. Ja meg van még curiositystream/nebula éves.
Hiába ez a nagy választék, de a kínálat nagyrésze egy kaptafa, ugyanazoknak a klónja 95%-ban. Van hogy semmit nem nézek egy héten, mert nem találok érdekesnek tűnőt csak töltelékeket meg véget nem érőre nyújtott modern szappanoperákat.
Ja amiken mi nőttünk fel, azok lehet bannolva vannak, mert nem píszík.#123 dabadab
a Swarci féle beleillett az akkori világba és manapság is bármikor megnézhető. Az újabbak túl mesterkéltek, buták. De így vagyok manapság a netflixes játékfeldolgozásokkal, szerintem egészen jók, de a játékokkal nem játszottam, önmagában a sorozatot értékelem.Btw, Majd lehet 20 év múlva meg a mostani felvilágosultak fognak értetlenkedni, hogy miért mindenki kínai és indiai a filmekben akkorra
Aki a mostani filmeket látta, nekik ez lesz az etalon és a későbbi lesz a gagyi.
-
Ahogy az emlékmás is eléggé necces volt feldolgozva, bár legalább újat akartak csinálni.
Itt hevesen bólogattam, aztán rájöttem, hogy minden bizonnyal itt nem a Svarci-félére gondolsz (meg hogy az hogyan dolgozta fel a Philip K. Dick-féle alapokat), hanem a 2012-es filmre (ami amúgy szintén borzasztó lett).
-
azbest
félisten
A bad boys pedig milyen jó volt fehér szereplőkkel. Ja az a pancser police egy paródia volt.
Ahogy az emlékmás is eléggé necces volt feldolgozva, bár legalább újat akartak csinálni.Annyi történtet lehetne kitalálni, még ha le is másolják a másikat, de az tényleg zavaró, amikor ugyanaz a karakter évjárattól függően más vallású, nemű, színű. Teljes tudathasadás. Nem elég nagy a tenger, hogy másik királyság és hercegnő is legyen benne?
Egyszerűen arról van szó, hogy gagyi mutációkat adnak ki a régi sikerfilmekből, mert a producerek és a kiadók nem akarnak semmi újba befektetni, csak a tutit akarják ismételgetni. A történet még butább, a megvalósítás még gagyibb, egyedül azzal foglalkoznak, hogy lehet a régi sztorit megerőszakolni és a hülye vonatra felszálva felhájpolni.
Amikor nagy ritkán egy eredeti történet - de még akár, ha egy minőségi feldolgozás is készül, akkor azt nem érik hasonló kritikák.
Btw, pókembernél a spider-verse kiscsávó nagyon jó volt, mert megoldották, hogy az egy másik történet és volt tartalma is. Nem a történelem kicserélése volt.
-
adalbert1
veterán
Ez szerintem borzasztóan zavaró - jelenleg előfizetek 5 streaming szolgálatatásra, de sokszor előfordul, hogy ha eszembe jut, hogy megnéznék valami régebbi filmet (és nem valami 10 ember által látott, a 60-as években készült művészfilmet, hanem valami kommersz cuccot a 80-as vagy 90-es évekből), akkor pár perc keresés után rá kell jönnöm, hogy egyiken sincs fent.
Ami még zavaró tud lenni, hogy bizonyos filmek időként ki-be kerülnek a kínálatba (gondolom ott adott időtartamra veszik meg a forgalmazáshoz a jogot).
Többször belefutottam már, hogy igen, pl. az As good as it gets fent van a netflixen, majd mikor eszembe jut, hogy megnézném, akkor megint csodálkozok, hogy igen, azóta már le is került (most épp ismét visszakerült). -
Dilikutya
félisten
válasz
kikikirly #119 üzenetére
A Star Wars soha sem volt magasabb korhatár besorolású, az eredeti trilógia is egy családbarát fantasy, még a borúsabb EP2-vel együtt is, nem elfelejtve, hogy ebben az időben simán elfért a fiatalabbaknak szóló filmek között is pár borúsabb. Szóval nem a korhatárbesorolás a baja a Disney féle Star Wars-nak, nincs benne kevesebb erőszak, mint a régiekben, sőt még egy apagyilkosság is belefért, ami azért se nem megszokott, se nem családbarát. Egész egyszerűen következetlen, átgondolatlan az egész. Tudom, anno Lucas sem tervezett semmit az EP4 utánra, de aztán a sikert látva ha már trilógiát akart, úgy is írt, míg a Disney trilógiában más csinálta a középső részt, így a folytatást is ahhoz kellett igazítani, és az oda szánt ötletek se lettek jók, csapnivaló az egész.
Az akciófilmek sajnos igaz, meg is néztem, a Terminator, Halálos fegyver stb. is Rated R volt anno is, pedig utóbbi pl. vizuálisan nem is tartalmaz olyan erőszakot, mint pl. a John Wick. De akciófilmet nem lehet gyerekbarátra csinálni, ez tény.
A Jurassic World baja sem a korhatár, a Jurassic Park is csak PG-13 volt, meg a folytatások is, abból senki sem akart többet kihozni. A baj vele az, hogy teljesen elveszett belőle a lélek, amitől a Jurassic Park annyira jó volt (a folytatások már kevésbé, de így is verik a Jurassic World-öt). A sztori meg jó nagy hülyeséggé kerekedett a 2. résszel, aláírom, hogy az első Jurassic World korrekt kalandfilm, moziban láttam, még tetszett is.
-
kikikirly
senior tag
válasz
Dilikutya #118 üzenetére
Vígjátékokban 100%-ig igazad van. Azért is nem említettem mert jó ideje nem nézek ilyeneket, nem tudják azt nyújtani amit hajdan, és igen ez nagyrészt a polkorrektségnek köszönhető.
Akciófilmek:
Én is rajongók Schwarzenegger és Stallone filmekért, ahogy ez a két háromajtós szekrény mozog a vásznon, az egy jelenség. Mikor Arnold azt mondja a döglött krokodilnak hogy viszlát retikül mindig leborulok a kanapéról. X D
Stallone Rocky és Rambo filmjei szintén legendásak, és ő miatta azok.
John Wick 2 nálam még működött, időnként újra is nézem őket teljes egészében, vagy csak az emlékezetes jeleneket.3 nem fájt de nekem is fáradt volt, eszem ágában nincs újranézni.4-et nem láttam. Ami még bejött az a Tommorow War Chris Prattel, tegnap este néztem meg immáron vagy 7-jére.
Van egy tendencia ami engem is zavar: 12-es besorolású ,,akciófilmek" térhóditása a profitmaximalizálás céljóból. Star Wars egy az egyben ennek lett az áldozata. Borzalmasak az akciójelenetek, meg úgy amblock az egész Disney trilógia. Sorozatok magasabb szintet képviselnek viszont az akciójelenetek ugyanúgy alacsony korhatár besorolásúak és követhetetlenek a tömérdek felesleges vágástól. Két Frakció háborúzik egymással, ráadásul az egyik egy tömeggyilkos náci bagázs, nem értem ilyen alapanyagból hogy sikerült kilyukadni családi kalandfilm vonalnál...
Jurassic World ugyanezt a lovat üli meg. Turistákkal teli szigeten elszabadulnak az őslények, elsőre itt sem a családi kalandfilm ugrik be. Ők annyival kulturáltabban kezelték a szituációt hogy tisztában voltak a korlátokkal, írtak egy korrekt kalandfilmet jó színészekkel, és az akció mennyiségét a gyerekbarát besorolásnak megfelelő szintre redukálták. Folytatásokról inkább ne beszéljünk.
Marvell filmek dettó 12-es korhatárt preferálják de Kevin Feige-nak sikerült kiharcolni néhány 16-os besorolású részt amik nem csak akcióban de hangulatban is felnőttesebbek. Kathleen Kennedy ugyanerre nem volt képes. És valahogy a 12-es besorolásúak is jobban működnek a Star Wars-nál(itt is mutatkoznak a kifulladás jelei, ennyi film után nem csoda).
Témához kapcsolódik még Nolan Dunkirk cimű filmje: nem hibátlan alkotás, viszont a hangulata olyan amilyennek egy háborús filmnek lennie kell. Vágni lehet a feszültséget,
érzed hogy hajszálon függ az életük, hosszú jeleneteit imádtam(kiváló operatőri munka).
John Wick 4-ről jót is, rosszat is hallottam. 3-rész minősége után ismerve a 4 rész játék idejét, vannak fenntartásaim. Ugyanakkor örülök az anyagi sikerének mert azt üzeni a stúdióknak hogy nem csak családbarát filmekkel lehet sok pénzt kaszálni. Tizenkét karikás akciófilm műfaj számomra egy téboly, bármi ami ez ellen dolgozik, csak üdvözölni tudom.,,Szerintem alapvetően mindenkinek az "övéi" tetszenek főleg."
Igazat szóltál, szívemből szóltál.
,,De konkrétan lerondázni egy nem félvér fekete nőt azért túlzás."
-
Dilikutya
félisten
válasz
kikikirly #114 üzenetére
Lehet, hogy nem értesz egyet, de attól még akad pár műfaj, amiben régen jobb filmek készültek. Az akció és a vígjáték pont ilyen.
A hétvégén néztük a Gyagyás gyilkosságot Adam Sandlerrel, szórakoztató, de iszonyat steril film, ha megnézed, 20 éve milyen volt egy átlag Sandler film. Mondjuk ő rossz példa, mert sosem szerettem.De a lényeg, hogy régen nem voltak telenyomva a vígjátékok polkorrektséggel, lehetett mindenen és mindenkin nevetni. Ma egy Csupasz pisztoly elképzelhetetlen lenne, de még egy Rendőrakadémia is, aminek egyik legklasszikusabb poénforrása a Kék Osztriga Bár. De sok vígjátékot tudnék mondani, amin ma lazán besértődne valaki.
Az akciófilmek a másik. Az Extraction-t láttam, látványos, lőnek benne sokat, de valahogy olyan lelketlen, nincs egy rendes ellenség sem benne. A John Wick első része kurvajó, én végig vigyorogtam, többszörnézős, aztán kezdtek egyre több faszságot belepakolni, a 3. rész már majdhogynem gyökérség volt. Kevés értékelhető, karakteres akciószínész van, és pl. Chris Hemsworth nem tartozik közéjük. Mint ahogy a rosszfiúk is olyan jellegtelenek, az első John Wick ebben is üdítő kivétel volt.
Nagyon kevesek tudnak olyan akciósztárok lenni, mint Chuck Norris, Stallone, Schwarzi, Bruce Willis, de pl. egy 90-es évek eleji Dolph Lundgreen is lekörözi a mai mezőnyt. A jelenlegi felhozatalból jelenleg Dwayne Johnson a csúcs szerintem, ő az aki egy kis karaktert is vissz az akcióba, Jason Momoában van még potenciál. Jason Statham is lehetett volna méltó utód, de végül nem jött össze.Az, hogy nem minden embertípus jön be, természetes, más kultúra, másban nőttél, nőttünk fel. Egy közép-afrikai törzs, ahol az alsó ajakba tett tányér, vagy a karikákkal megnyújtott nyak a szexi, megint más világ, más kultúra. Szerintem alapvetően mindenkinek az "övéi" tetszenek főleg. De konkrétan lerondázni egy nem félvér fekete nőt azért túlzás.
-
kikikirly
senior tag
Te is két olyan roma színészt tudtál felhozni példának akiknek az arcvonásaik ugyanolyanok mint bármelyik magyarnak. Ha az egyenlőség jegyében járunk el, akkor nem tehetsz különbséget szépség szerint, megegyező színészi teljesítmény mellett az átlagos romának ugyanakkora eséllyel kell indulna egy színész Castingon mint Farkas Franciskának és Csányi Sándornak vagy mint bármelyik Magyar/Fehér/Fekete/Latino Stb szinésznek, így szól az ige! Azért ezt ízlelgessük egy kicsit.
-
kikikirly
senior tag
Nem a bőrszín önmagában a lényeg hanem bőrszínhez tartozó arcvonások. Hasonlítsd össze Fehér vagy keverék és és Full fekete női színészek arcát. Ég és föld a különbség az esetek 90%-ban. Ha ezt tagadod, nincs miről beszélnünk. Nyilván romák között is vannak szép arcúak, de szintén elég kevesen vannak. Farkas Franciska szerintem is vonzó, de az utcán a romák igy néznek ki? Erre te is tudod a választ. Csányi Sándor szerintem is rendben van.
Arról beszélek hogy kit találsz szépnek az egy ösztönös dolog, nem tudod önkontrollal felül bírálni(Leírtam milyen esetben tudod, filmeknél ez nem tud érvényesülni).
Kinézet ,szimpátia - unszimpátia közötti összefüggést nem fejtem ki újra. -
Hi!King
őstag
válasz
kikikirly #114 üzenetére
Ami a tudományos alapot illeti, ennek semmi köze a rasszokhoz, alapvetően a szimmetrikus, szabályos arcokat találják többen vonzónak, nem azon múlik hogy néger, cigány vagy mondjuk ázsiai. A saját ízlésedet próbálod tudományosnak tűnően magyarázni. Pl. mindjárt ott van példának Csányi Sándor, aki itthon népszerű volt a női nézők körében a "hősszerelmes" szerepekben. Vagy ott van Farkas Franciska, nyilván szubjektív, de szerintem jól néz ki. Cigány nőknél szerintem egyébként gyakori, hogy fiatalon nagyon szépek, aztán hamar elrondulnak, ehhez szerintem több köze van az életmódnak, mint a genetikának. De hogy szokatlanok a filmekben az inkább megszokás hiánya lehet.
-
kikikirly
senior tag
Mit szeretek a filmekben viszont látni a főszereplők külsőjét illetően:
A, Legyen szimpatikus/megnyerő külsejű. Általában a szép emberek felelnem meg ennek a feltételnek. Erre nem írok konkrét példákat, mindenki tud ilyen színészeket felsorolni.
B, Legyen karakteres megjelenése pl. Frances McDormand, Octavia Spencer(Fekete),Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger(Ő szerintem besorolható mindkét kategóriába)
Ha mindkettőnek megfelel, az csak hab a tortán.A lényeg hogy semmiképp se legyen unszimpatikus külsejű.
Részemről itt van a problémám a feketékkel. Ezen belül két ággal:
Full fekete és nő.
Én a döntő többségüket rondának találom, méghozzá nem is kicsit(Számszerűsitve kb. 10-ből 9-et).
Nagyon határozottak az arcvonásaik, számomra férfi arc keveredve néhány nőies vonással.
Ebből kifolyólag kizökkent ha pozitív karaktert játszanak el.
Fekete férfiakkal nincs ilyen problémám, se a keverék nőkkel, pl az itt sokat emlegetett fekete kishableány rendben van.Aztán itt van még a múltban készitett filmek ,,modernizálása" a kor ,,elvárásainak" megfelően.
Pl. a fekete Aragorn, fekete kishableány.
Itt a következő a problémám. Megszoktam hogy Aragornt mindig is egy bizonyos szinész játszotta el. Ha valamilyen okból Viggo Mortensen jelen pillanatban nem tudja eljátszani a karaktert mert épp filmet forgatnak vele stb, az lenne a legjobb ha várnánk amig el tudja játszani a szerepet. Ha mondjuk nem akarja újra eljátszani Aragorn szerepét akkor egy olyan színészt kellene választani aki ráemlékeztet Pl. neki hosszú haja volt, szóval egy tarkopasz fehér faszi is elég illúzió romboló lenne, hogy csak egy példát mondjak.
Bőrszín ugyanez a kategória, fekete színész baromira nem emlékeztetne Aragornra.Előbb kifejtettem a véleményemet a Fekete Nőkről.
A romákkal még inkább hadilábon állok.
És ott nem csak a nőket, de a férfiakat is pokoli rondának találom.
Tegyük fel egy pillanatra hogy a romák megtanulnak úgy színészkedni mint a nem romák.
Mit szólnátok ha viszont látnátok csomó olyan embert a filmekben pozitív szereplőként akikkel nap mint nap találkozhatunk a 4-es 6-os villamoson?
Ugyan olyan ügyesen színészkedik mint a többi kollégája, csak a bőrszíne és az ebből következő testi vonásai mások(Fekete után egy cigány Aragorn, na mit szóltok?).
Tisztában vagyok vele hogy társadalom arányosan nincsenek annyian mint a feketék, igy nem jelentenek akkora vásárlóbázist sem, de ideológiai szempontból mindez nem számít.
Tudományosan már megfejtették hogy milyen vonásoktól látunk szépnek valakit. Azt is régóta tudjuk hogy akit csúnyának találunk, azt általában nem találjuk szimpatikusnak sem(nyilván ha jó arc az illető ezen felül emelkedünk, sőt idővel külsőleg is szépnek, vonzónak találjuk, de filmnél ilyen szintű elmélyülésről néhány kőkemény drámát leszámítva nem beszélhetünk).
Lehet itt előadni a szűz kurvát meg le sötét parasztozni a pulpitusról, a külső igenis számít a színészeknél, aki mást mond az hazudik. Pl. Tavalyi Fekete Telefon című Film: Ethan Hawk egy megnyerő külsejű férfi, negatív karakterként sörhasat kapott és az ábrázatát is eltorzítottak.De nyilván nem számít a külső...
Ezt az igényt szolgálta/szolgálja ki a piaci alapon működő Hollywood egészen napjainkig. Mostanság próbálják erőltetni ezt a dolgot, jelzik is a nézők közül jó néhányan hogy nem gyere be a dolog. Anyagilag lesz e ennek hatása az jó kérdés. Nem értek egyet azzal hogy manapság nem készülnek olyan értékes és jó filmek mint 10-20 évvel ezelőtt. Mai akciófilmek legalább olyan jók mint a régiek, PL A gyilkos járat, Extraction, John Wick széria, Kong Koponyasziget, baromi jól vannak megrendezve az akciójelenetek és a karakterek is kidolgozottak. Drámákból is megjelenik minden évben 2-3 igazi gyöngyszem.
Visszatérve a bőrszín kérdéshez.Nem lehet hogy ez a határvonal emberenként eltérő, van akit a fekete nő nem zavar, de a roma már igen, és fordítva? Nehogy valamelyik okostojás elkezdje nekem megmagyarázni a Lakatos Ármándok tömeges megjelenése a filmekben őt nem zavarná... -
8th
addikt
Ezek a megfelelési kényszerben szenvedő szegények még mindig nem veszik az adást, hogy csak mert egy hangos statisztikailag kimutathatatlan méretű kisebbség állva tapsikol és ünnepel neki attól még valójában baromira nincs igény a szivárványos takonnyal nyakon borított woke hülyeségre. Sebaj, idővel majd csak leesik. Ha máshol nem hát a pénzügyi osztályon.
-
Dilikutya
félisten
Azt tegyük hozzá, hogy az 1800-as években egy európai irodalmi műben szerintem fel sem merült, hogy ne fehérek legyenek a szereplők, főleg a főszereplők. Mondjuk ez korszellem, a bőrszínnek a Kis hableány esetében édes kevés jelentősége van. Max a hercegnek, abban az időben nem sok fekete herceg hajózott a nyílt tengeren.
-
Hi!King
őstag
válasz
arnyekxxx #108 üzenetére
"Hableány...fehér tajték..fehér habok... fehér habbá változik, ott van a sztoriban. Persze nyilván ennek csak az eredeti befejezéssel van értelme."
Tehát te magad írtad le, hogy a megváltoztatott sztorival már semmi jelentősége.
"mivel azt is szarnak tartom (ezt fentebb párszor mer említettem) nem értem miért jössz vele. Mindemellett nyilván az első dizniverzió azért olyan mert dizni és hosszú mese, az eredetiből egy félórás rajzfimet lehetne max összehozni, valamivel ki kellett tölteni a műsoridőt, a vége meg gyerekbarát mert hát dizni."
Én is szarnak tartom, de nem háborodok fel, hogy alapjaiban változtatták meg a sztorit.
Továbbra sem arról van szó, hogy kitöltötték valami extrával a sztorit, hanem arról, hogy teljesen más irányba terelték, szóval nem az magyarázza, hogy túl rövid volt az eredeti. Egyébként az eredetit kiegészítve némi köztes altörténettel simán csinálható lenne belőle egész estés rajzfilm. Meg viszonylag tömören fogalmaz. Nézd meg a Hobbitból mit csináltak, ott egy alapból is bőbeszédű könyvnél van hogy pár oldalból fél órás jelenetet csináltak.
-
totron
addikt
Mert az a kábeltv előfizetés itthon 10-15 ezer lenne most ha inflációval vagy bérnövekedéssel kalkulálsz.
Hát én nem ilyen világban nevelkedtem, de szerintem a többség sem. Az más tészta, hogy internettel együtt az utóbbi ~2 évtizedben van aki ennyit kicsenget fullkábelcsomaggal körítve, de ezt sem általánosnak. Értem a párhuzamot, de itt a rákfene a pontosság. Reprezentatíve nézve a közember - a triple playes net/kábeltévé mellé - jó ha előfizet 1 streamingre ebben az országban és még lehet, hogy ezzel is sokat mondtam.a digitális tartalmaknak is mindig lesznek szélesebb gyűjtőhelyei,
Értem a szellemi termék intézményét vagyis túllátok azon, hogy csak a megfogható fizikalitás lenne honorálandó, de milyen gyűjtőhelyek? Miért fizessek? Bérlésért? Hogy a tárhelyről, ami az "enyém" majd random eltűnhessen a cucc valami tucatszöveggel megokolva? Csak ez van, meg a poros antikvárium? A kettő között, mint a jelen kor válasza nincs semmi? A hirdetés aktuális érdek szerint van. Nem érdekelnek az ilyenek. Róluk szól, az én igényem meg magamról. Nem találkozik a kettő. A marketing feladata, hogy elhitesse, hogy de. Tv Shop-szint.A 0. lépés hogy beszerzed, ami offline lehet hogy még nehezebb feladat.
Inkább digitális online, jelenkori vagy közelmúltbéli anyagok offline-osításáról beszéltem, az off beszerzés egy külön műfaj, ott már tényleg emlegethetők lemezboltok, antikváriumok és jellemzően a régmúltba mutat.Netflixnél például le tudod menteni offline.
Saját meghajtóra? Nincs netflix fiókom.(#109) arnyekxxx, Nem mondtam, hogy ne lenne helye az ilyen nézéseknek vagy megismertetéseknek, de van, ami egyszerűen ordítóan nem aktuális, viszont annak akarják eladni. Ami nem akar más lenni mint ami és ami volt a saját korában az jól van úgy és nem érdemtelen elővenni.
-
arnyekxxx
veterán
De mi jelentősége van a dramturgiájában?
Hableány...fehér tajték..fehér habok... fehér habbá változik, ott van a sztoriban. Persze nyilván ennek csak az eredeti befejezéssel van értelme.
tekintve hogy már a 89-es rajzfilm
mivel azt is szarnak tartom (ezt fentebb párszor mer említettem) nem értem miért jössz vele. Mindemellett nyilván az első dizniverzió azért olyan mert dizni és hosszú mese, az eredetiből egy félórás rajzfimet lehetne max összehozni, valamivel ki kellett tölteni a műsoridőt, a vége meg gyerekbarát mert hát dizni.Most meg kellett bele a progresszív kvótaafroamerikai (vagy nem tudom épp mi a polkorrekt megnevezés) mert dizni.
A következő verzióban magát női identitásúnak valló fiú lesz a hableány. Dramaturgiailag azzal sem lesz probléma.
-
totron
addikt
válasz
arnyekxxx #102 üzenetére
És még okostelefonjuk se volt folyamatos netkapcsolattal.
Nyomorult egy élet volt! Ettől függetlenül érzed te is, hogy van ami tényleg aktualizálható - és érdemes is aktualizálni - és van, ami archaikusan értékes.(#104) Hi!King, vannak sikeres újítók és sikertelenek. Gyakran szimpla kísérletezgetés megy szakmaiságnak eladva. Ezt én így most nem ítélném annak és nem vagyok egyedül. A tömegeknek meg mindig is mindegy volt. Amikor attól jó egy film, hogy jócsaj/jópasi játszik benne, meg attól jó egy bor, hogy édes. Talán nem ők a szakmai konzílium csúcsa. Nem is kell mindenkinek filmesztétának lennie és a múltban jobban jelenlévő tekintélyelvűségben sem hiszek (világklasszis vagy világklasszisnak kikiáltott kevés számú rendező vagy színész). Ide jönne az a mondat, hogy és legyen meg mindenkinek a maga ízlése, véleménye is szabadon - de az irányítottság szomorú mértéke miatt nem tud ide kerülni.
azt csak utólag látod az adott korban sikeres tartalmaknál
Ebben van valami. Viszont nem nehéz látni szerintem, hogy a mai, nagy fokú számosságban túlhígultak a kísérletezgetés szabályai is, mindenki lehet már minden, mindent lehet mindennek láttatni. Legyen, legyen felfutása, majd le is, de ne kelljen már 2 pofára zabálni és bólogatni mindenre, attól, hogy a filmezésbe is beszivárgott a túlgondolt szabadság. Esetleg az aranymetszés szabályait is írjuk újra, mer' pé'z kell. Mindent nem lehet.legkeményebb thrillerek is alkalmazták a humort mint eszközt,
Az édessavanyú is működik, tradicionálisan, de több mostani alkotó az utcáról beszabadult a konyhába, mert azt hitte kotyvasztóműsorba' van. Közbe' tényleg. A baj csak az, hogy a közízlés igen könnyen formálható. Értem a példád, de itt nem szakmáról, hanem pénzcsináló jövevényekről beszélünk. Kívánom egyébként, hogy forrja ki magát ebből a bagázsból és generációból is a tehetség és a maradandóság (még ha az nekem nem is tetszik). De mondom, ezek aranymetszést akarnak metszeni. Amint eléri lefutóélét a streaming, ezek eltűnnek és legközelebb valamelyik más, aktuálisan felfelé ívelő területen találkozhatsz velük ismét. Nincs mit értékelni. Az b@szik (forgat/terjeszt) aki jobban tud helyezkedni, nem lélekkel csinálja, közben sok tehetség sikkad az árnyékban. -
arnyekxxx
veterán
"Konkrétan olyan példával jöttél, ahol irreleváns a bőrszín, és a szerző nem alkotott konkrétan fehér karakterrt a történetbe"
Konkrétan minden főszereplő bőrszínét megemlíti Andersen.
azzal miért nincs bajod?
#69 és 70.
Miért kellene mindig mindent egy az egyben meghagyni az eredetiben?
Erről szó sincs.
Vagy ha már Shakespeare, a Rómeó és Júliát is feldolgozták filmben modern kontextusban.
Engem nem zavarna egy Kis hableány feldolgozás amiben a lány egy fiatal topmanaggerbe zúg bele valahol New York partjainál, és ebben a változatban az sem lenne porblémás ha a topmanager japán lenne a hableány meg wakandai.Az viszont zavarna ha készülne egy új Robin Hood ami a XII. századi sherwoodi erdőben játszódik, és Robin szerepét Kim Woo-bin kapná.
-
Hi!King
őstag
válasz
arnyekxxx #100 üzenetére
Jogos, ez nem tűnt fel. De mi jelentősége van a dramturgiájában? Mert a királyfi fehér arcát nagyon kihangsúlyozzák a márványszobor miatt, a kis hableány sztori viszont simán menne akár úgy is, hogy mindenki odalent fekete.
És mi jelentősége van, tekintve hogy már a 89-es rajzfilm sem ragaszkodott az eredeti műhöz szinte semmiben. Pl. a varázsszigony hogy jön ide? A gonosz boszorkány szénné démonizálása, holott az eredetiben csak szimplán elfogadott egy dealt a hableány, amiből aztán rosszul jött ki, de a boszorkány nem igyekezett utána módszeresen tönkretenni az életét. Persze ezekkel semmi gond, de a fekete hableány elront mindent...
-
Hi!King
őstag
Ez így totálisan szubjektív. A korszellem folyamatosan változik és szerteágazó, sosincsenek fixen rögzített szabályok, azt csak utólag látod az adott korban sikeres tartalmaknál, közben egy csomó más tartalom képzavaros volt a múltban is. Meg az is szubjektív, hogy mi a képzavaros. Pl. az elmúlt 15-20 évben a sorozatok közül még a legkeményebb thrillerek is alkalmazták a humort mint eszközt, ez valaki szemében lehet képzavar. Vagy pl. ott van a Harry Potter, ami kulturálisan tényleg mindenféléből lett összefacsarva, aztán sikeres lett.
-
Hi!King
őstag
Arra nem lesz igény, hogy ha már hozzászoktak a fogyasztók, hogy relatív olcsóbban kapják a tartalmat, akkor majd megint visszajön az, ami a 80-as, 90-es években volt. Illetve a korábbi paradigmák nem fognak visszatérni, vagy ha mégis, akkor teljesen más formában. A piac folyamatosan változik.
"1 kábelelőfizetés árából szerintem 1 szolgáltató jön ki, max. 2 olcsóbb. 4-5 esetén egyértelmű lenne a helyzet. De utána számolhatunk, érdekel melyekkel jött ez ki."
Én elviekben beszéltem erről, hogy mi a reális, amit fizetnének az emberek. De ha a jelent nézem, akkor sem a mai kábeltv árakrból indulnék ki, ami egy egyre gyorsabban leépülő piac, hanem 20 évvel ezelőttből, amikor általános volt a kábeltv előfizetés és még a letöltés sem játszott tömegesen a tartalmaknál. Az akkori árakból jelenértéken most is kijön 4-5 úgy, hogy a Netflix, a legdrágább az egyik. Mert az a kábeltv előfizetés itthon 10-15 ezer lenne most ha inflációval vagy bérnövekedéssel kalkulálsz.
"Hol? Aktuális üzleti érdekek szerint megjelenítve és rendezve? A dizájn is vagy jó vagy nem. Kinek a milyen agymenését kell elviselni épp az eléréshez? Nahagyjál. A zene némileg más, de értelek."
Ez ugyanaz mint az antikváriumok, a digitális tartalmaknak is mindig lesznek szélesebb gyűjtőhelyei, ahol többféle dolgot szerezhetsz be, de egyenként fizetned kell érte. Nem tudom hol, nekem kevéssszer volt ilyen, akkor célzottan mentem a szolgáltató oldalára, mert meg volt hirdetve hol tudom megnézni.
"Jó, de ha érted őt és csak negyede volt meg, akkor miért irreleváns az offline? Nem értem ezt a mondatot. Nem offline buzi vagyok én sem, egyszerűen csak van, hogy nem az online térbe esik az optimuma valaminek. Ami könnyebb streamen - és nem kell félni az eltűnéstől vagy az nem jelent gondot - ott én is élek vele."
A 0. lépés hogy beszerzed, ami offline lehet hogy még nehezebb feladat.
"Illetve még van egy olyan különös állapot is, hogy az ember nincs épp online-közelben. Ez kevesek problémája ma, tudom, de van ilyen is."Netflixnél például le tudod menteni offline.
-
arnyekxxx
veterán
de már nagyon mások a külsőségek, magyarázni kell a gyereknek a megjelenő orsós magnót, egyebek
És? A Spartacust sem forgatják le csak azért mert a gyereknek el kell magyarázni, hogy volt amikor nem drónokkal ment a harc hanem kardokkal és a bakancs helyett szandálban jártak egymást kaszabolni. És még okostelefonjuk se volt folyamatos netkapcsolattal. -
Hi!King
őstag
válasz
arnyekxxx #95 üzenetére
Teljesen mindegy milyen hosszú a mese, egyébként egyoldalasnál azért hosszabb, kb. egy átlagos novella hosszúságú, ha teljesen mást hoztak ki belőle a rajzfilmben (nem a japánra gondolok, azt nem ismerem), nem kiegészítették, hanem a sztori és a mondanivaló is más. Ami nem baj, csak akkor annak sem kellene bajnak lennie, hogy milyen a bőrszíne a hableánynak egy újabb feldolgozásnak.
Ami még eszembe jut, hogy gyerekkoromban volt egy japán rajzfilm amiben 3 gyerek meg egy professzor időutazott Jézus korába, miközben Újszövetségi történeteket mutat be a rajzfilm. Nos, azon is lehetne ilyen alapon hőbörögni, hogy de hát mit keresnek ott az időutazók, meg hogy elferdíti a Biblia üzenetét ezzel a szerző. Holott a Biblia ettől még köszöni szépen jól van.
Ja, és persze mint írtam korábban, néger Jézus ábrázolások is vannak. Ahogy a ma általános közép-európai Jézus ábrázolásnak meg pont nincs köze ahogy kinézhetett.
-
totron
addikt
Inkább azzal van a baj - legyen az bőrszín vagy sem, most épp ebben csúcsosodik ki - hogy nonszenszitásokkal találkozik a néző. Kulturálisan totális képzavarok keletkeznek, szatírának értelmetlen, vígjátéknak gyenge, viccnek meg erős. A korszellem-ábrázolásnak is megvannak a maga szabályai és keretei szerintem. A jazz is csak távolról szabadjáték, ott is sztenderdekből dolgoznak. Egypár filmes most meg új sztenderdeket akar. De nem működnek, könyörgöm.
-
Hi!King
őstag
válasz
arnyekxxx #93 üzenetére
Konkrétan olyan példával jöttél, ahol irreleváns a bőrszín, és a szerző nem alkotott konkrétan fehér karakterrt a történetbe, mert fel sem merült a bőrszín.
Másrészt ha a bőrszín ennyire fontos, akkor az, hogy tök más történetet hoztak ki a konkrét meséből már 89-ben is, az aktuális amerikai filmes kliséket ráerőltetve, azzal miért nincs bajod?
Miért kellene mindig mindent egy az egyben meghagyni az eredetiben? Már az irodalomban is nagyon gyakori, mikor régi műveket vesznek elő és csinálnak belőle valami egészen mást. Pl. a Shakespeare szonetteknek is van egy rakás átdolgozása. És ezekben a költők személyes preferenciájukon kívül vagy annak részeként nyilván a korszellem is megjelent. Vagy ha már Shakespeare, a Rómeó és Júliát is feldolgozták filmben modern kontextusban. Vagy akkor is majd akkor háborogsz, ha néger Júlia lesz egy újabb feldolgozásban, és de hát a középkori Észak-Itália gazdag polgárai fehérek voltak, persze az nem baj, hogy a korábbi feldolgozás már eleve nem a középkori Észak-Itáliában játszódott.
-
totron
addikt
hogy majd a jelenleginél újra jóval többet fognak fizetni a tartalomért
Ezt én is nagyon remélem. Inkább az arányokra, szereplőkre, elosztásokra értettem. Nem feltétlenül az a képlet a legjobb a nézőnek amiről elsőre azt gondolnánk. Összemosódtak például előállítói és disztributori feladatok és bár a sokaság miatt jobbnak hat, nehéz elkülöníteni a modell jóságát a korszak adta számosságtól (jó sok filmtől). Ha nem gondoljuk túl, akkor az van, hogy havi párezerért ott a rakat film "fenn", cserébe korszakpropaganda és állandóság hiánya van. Most ezt így kell szeretni.1 kábelelőfizetés árából szerintem 1 szolgáltató jön ki, max. 2 olcsóbb. 4-5 esetén egyértelmű lenne a helyzet. De utána számolhatunk, érdekel melyekkel jött ez ki.
Igény az van, miért ne lenne?
valahol mindig elérhető
Hol? Aktuális üzleti érdekek szerint megjelenítve és rendezve? A dizájn is vagy jó vagy nem. Kinek a milyen agymenését kell elviselni épp az eléréshez? Nahagyjál. A zene némileg más, de értelek.A megvétel legyen, ha telik. Nekem kevés film ér annyit, hogy ilyen értelemben maradandónak számíthasson. Van, de tényleg kevés.
szóval teljesen értem a problémát, amit Dilikutya felvetett
Jó, de ha érted őt és csak negyede volt meg, akkor miért irreleváns az offline? Nem értem ezt a mondatot. Nem offline buzi vagyok én sem, egyszerűen csak van, hogy nem az online térbe esik az optimuma valaminek. Ami könnyebb streamen - és nem kell félni az eltűnéstől vagy az nem jelent gondot - ott én is élek vele.
Illetve még van egy olyan különös állapot is, hogy az ember nincs épp online-közelben. Ez kevesek problémája ma, tudom, de van ilyen is. -
Hi!King
őstag
válasz
Döglött Róka #91 üzenetére
Bennem elindította azt, hogy a többi Andersen mesét is el fogom olvasni felnőttként, mert ez az egy nagyon tetszett, sokkal jobban mint anno a 89-es rajzfilm. Meg egyébként rémlett már korábbról is, hogy ezek nem pusztán mesék, bár épp a Kis hableány végszava gyereknevelési célzatú, de van olyan aspektusuk, ami felnőtteknek szól, ebben is találtam olyat, gondolom a többiben is van. Mondjuk a Disney rajzfilmekben meg poénok szoktak lenni olyanok, amik a szülőknek szólnak ha együtt nézik a gyerekkel.
-
arnyekxxx
veterán
Ha jobban megnézed én nem "kiáltottam woke-ot meg lmbtq lobbit" és a karakterekkel sincs bajom, a saját történetükben. Azzal van, ha berakják őket kvótaszereplőként népnevelési célból olyan történetbe ahol elég konkrétan nem ezeket a karaktereket alkotta meg a szerző.
Just for fun, emlékszel még mekkora felháborodás amikor S.J. kapta meg a GitS főszerepét ?
-
Hi!King
őstag
válasz
arnyekxxx #89 üzenetére
De ott is megmásították a sztorit, a karaktert meg különösen, és hiába hívják Hófehérnek, egyértelmű az utalás.
Ahogy egyébként a 89-es Kis Hableánynak sem sok köze van az Andersen meséhez. Hogy csak egy lényeges példát mondjak, amivel helyből sérül az eredeti mondanivaló, hogy a Disney változatban a sellő király apukának a kezdetektől fogva hatalmában állt volna emberi lábakat varázsolni a lányának, de ő nem akarta ezt, mert azt gondolta, hogy az rossz lenne a lányának. Már önmagában csak ez teljesen más tanulságot eredményez, és sokkal relevánsabb, mint hogy milyen a sellőlány bőrszíne.Egyébként ma reggel beszéltünk erről feleségemmel, ő meg megint más változatot ismert gyerekkorából egy képes mesekönyvből, ahol 90%-ban az Andersen változathoz ragaszkodtak, de a végén az Andersen féle mérsékelt happy end elmaradt, ezért ő anno bőgött a mesén, illetve azon változatban túlzottan kihangsúlyozták, hogy a sellőlány fő motivációja a királyfi és ezért adja fel a hangját, míg az eredetiben sokkal nagyobb szerepe volt a fenti világ utáni vágyának ebben. Ami kvázi egy inverz "woke"-nak tekinthető, mivel leegyszerűsítették a sztorit arra, hogy a nem viszonzott szerelemért feladja önmagát (a hangját). De azzal sem volt senkinek baja, bezzeg ha feka a hableány, az botrányos...
-
Hi!King
őstag
Ez nem úgy működik, hogy feltétlenül vissza kell rendeződnie a piacnak oda, mikor jelenértéken 5 ezer Ft volt alsó hangon egy film, akár mert megvetted VHS-en, akár mert megnézted moziban, ezt a jövőbeli piac fogja beárazni, és valószínűtlen, hogy majd a jelenleginél újra jóval többet fognak fizetni a tartalomért. Szvsz az egyensúly ott tud kialakulni, hogy az egykori kábeltv előfizetés árából kijön 4-5 streaming szolgáltató (hangsúlyozom: jelenértéken a régi kábeltv előfizetés, nem a mostani, ami már egyre kevesebb embernek kell), de nem 10, és nem is fognak 10-re előfizetni. Úgyhogy az egy studió 1 streaming szolgáltatás modellnek elég kevés esélyt adok. Odáig ok, hogy a studióknak jobban megérné, de ehhez igénynek is kellene lennie a másik oldalon.
Offline tárolókat egyre kevesebben fognak használni ilyen célra, és valahol mindig elérhető az elmúlt 100 év filmjeinek a nagy része, csak a nagyon speciális tartalmat van értelme tárolni. Dilikutya írta a zene streaminget, nos nekem nagyjából 10 éve frissült utoljára az mp3 készletem, le nem töröltem, de mivel közben jóval tágabb lett a zenei ízlésem, ezért irreleváns az egész, ha épp azokat hallgatom is streamről teszem.
Másrészt eleve irreleváns az offline tárolás, ha valahonnan meg kell szerezni, pl. mostanában meg akartunk nézni néhány hegymászással kapcsolatos filmet, ezek a témában mainstreamnek számító filmek, úgy negyede volt meg a 3 fő streaming szolgáltatónál, szóval teljesen értem a problémát, amit Dilikutya felvetett. Más kérdés, hogy én inkább megveszem online valahol, mint hogy letorrentezzem, konkrétan az ncore-al egyébként is elég sok fenntartásom van.
-
totron
addikt
Így viszont nem jön ki a matek, mert felaprózódik a stúdiók bevétele, nincs 1-1 nagy deal. Ahhoz hasonlítom most a szituációt, mikor stúdiók adtak el moziknak, tévéknek és nem volt még a streaming tényező. Ez most egy kitartott állapot és nem hosszú távon működő mint látjuk. Valami olyan visszarendeződés kell ami mindenkinek megéri, majd ha kimozogta magát ez a mostani állapot. A múltból vettem a sémát, de lehet, hogy egy teljesen más lesz, meglátjuk, hogy ciklikusság vagy teljesenúj.
Nem a célzott nézés igényére írtam a nosztalgiát, csak vannak, akik jellemzően a jelenkori tech megoldásokra és piaci állapotokra ráhúzva siratják el fiatalságukat. De ez egy indokolatlan összekapcsolás tőlük.
A célzott nézésre sohasem az online tár volt a megoldás, én például kifejezetten nem szeretek meglepődni, ezért a kéklemez és HDD, mint offline tárolók játszanak a mai napig, de még szalagra is mentek. A gond a birkai hangokkal vannak, akik lehurrogják a meglepődni nem szeretőket. Tőlem nyugodtan tárolja mindenki a kolbászát az utcavégi, sokadik, ismeretlen szomszéd spejzében, csak maradjon telken belül a hülyeségével (hurrogásával).A végleges vásárlás nem tudom mit jelent. Túl sok olyan véglegest láttam már amire épphogy csak ráhúzható volt, hogy különbözik a főverziótól, valójában ugyanúgy kellett a szolgáltató platformja hozzá, valójában szinte ugyanúgy ott voltak a megkötések.
Igényes tartalomra szívesen áldozok. A helyzet az, hogy a többség ugyanúgy a fővonulat popcornt nézi streamen is, mint torrenten tenné.
Azt sem állítom, hogy a torrentnek kell, hogy a főmegoldás legyen, de képtelenek előállítani tényleges véglegest vagy ha néha mégis, irreális az ár.(#87) Dilikutya, bocs, csak te emlegettél régi mainstream filmeket a fent nem lét mellé. A Fekete Párduc zsenge tinifiúknak szól, célcsoporton kívül tényleg nem ajánlott finoman szólva. A rétegfilmek tényleg egy külön téma, de azeket mindig is vadászni kellett, korszaktól függetlenül.
-
Dilikutya
félisten
Az miért múltban ragadás, hogy nem véletlenszerűen böngészgetek a kínálatban, hanem konkrétan meg akarok valamit nézni, és nincs fent egyik stream-en se? Illetve lehet, hogy egy ötödik, vagy hatodik szolgáltatónál meglenne, de így is van HBO, Disney, Netflix, Skyshowtime, még egyet nem vagyunk hajlandóak tartani. És itt még nagy filmekről van szó, olyanról nem is merek álmodni, hogy pl. a Cannon filmjei felkerülnek bármelyik szolgáltatóhoz.
Az nem nosztalgia, hogy meg akarok nézni egy jó filmet, amire mondjuk a 2022-es felhozatalból kevés az esély. Akartam egy laza délutánt egy akciófilmmel, hát az agyonsztárolt Fekete Párduc 2 kínszenvedés volt, pedig ráadásul szeretem is a szuperhősös sztorikat.Az most mindegy, hogy szeméttel is tele vannak, a Netflixen a sok saját tartalom nagy része pl. hulladék.
Tökjó lenne ez a stream dolog, csak a sok szolgáltató, meg a nyakatekert jogi szabályozás megbonyolítja. Zenénél sokkal jobban működik ez, ott a Spotify, Deezer, Apple, nagyvonalakban mindegyiken minden fent van, én csak a Spotify-t használom, és egyre ritkábban jut eszembe olyan, ami nincs fent, azok viszont többnyire már olyan cuccok, amik régi demók, inaktív zenekarok, esetleg a kiadó sem létezik már, és senki se tudja, kinél lehetnek a jogok. De ezek tényleg elfeledett rétegcuccok, nem egy kommersz nagy sikerű kalandfilm. A Kevin Costner féle Robin Hood szerintem egyetlen itthon elérhető stream-en sincs fent.
-
Hi!King
őstag
Ha a stúdiók lesznek egyenként streamerek, akkor fogyasztóként nagyon meg fogjuk szívni, de nem hiszem hogy így lesz, mert versenyképesebbek lesznek az olyan szolgáltatók, amelyek sok studió tartalmát adják le. Szerintem sem lesz egyetlen, de biztos fog valamikor tisztulni a piac.
Szerintem az nem csak nosztalgia, ha célzottan akarok megnézni egy filmet, lehet az a film viszonylag friss is. A torrentnek nem szabadna megoldásnak lennie. Szerencsére amúgy vannak olyan szolgáltatók is, amelyeknél egy-egy filmet meg lehet venni 24 órás vagy végleges megnézésre, néztem így is filmet, nem volt olcsó, de olcsóbb volt mint elmenni valamelyik art moziba, ahol vetítették a filmet. Színház streamre is fizettem már covid alatt, már nem emlékszek, talán az Örkény színház volt, elég profi studiót szereltek fel erre a célra.
-
Hi!King
őstag
válasz
Dilikutya #83 üzenetére
Azért elképzelem, hogy ha mostanában jelennének meg először az állatokkal emberi társadalmat ábrázoló rajzfilmek (mint a Kacsamesék), akkor menne a hiszti, hogy a szemét állatvédő lobbi tönkreteszi a rajzfilmeket...
Egyébként a magyar kultúrában például nem is igaz, lásd János vitéz vagy Csongor és Tünde, bár inkább arról lehet szó, hogy a tündér és a tünde(elf) nálunk összemosódik, ezért Tündérországnak van egy komplett halhatatlan társadalma, nem csak nőkkel.
Ettől függetlenül teljesen mindegy, ezek mesefigurák, a szerepek változhatnak, nincsenek kőbe vésve. Ez kb. az a szint, mint ha valaki a Shrek humorán háborognának, mikor a hercegnő a csók hatására ogrévá változik, hogy jajj, mennyire elrontja az eredeti felállást...
-
totron
addikt
válasz
#54625216 #23 üzenetére
Nem rossz okfejtés, de ezen a ponton túl van tolva: akkor egy délután megnézték volna videón. Videón, aminek ugye az a lényege, hogy független bármiféle online függéstől, kiadói aktuális érdektől. Azt tapasztalom, hogy még kivonni sem kell, megfelelő idő elteltével működik az új verzió. A tévékkel egyébként nem hiszem, hogy lenne, lehetne különösebb megállapodás erről, lévén azt az első vásárláskor kellene kikötni szerződésben, hogy milyen időközökkel vagy hányszor adhatják le a filmet, mivel maaaajd a jövőben lesz még egy rókabőr-projekt. 20-30 évre előre nem lehet kikalkulálni az ilyet. Lehetnek ilyen szerződési záradékok éppen, de nem tartom valószínűnek. Alapvetően nem nyerő, hogy a feltételezéseidet kész tényként akarod szerepeltetni. Na meg mit jelent kivonni?
(#10) aprokaroka87, nem hiszem, hogy 1 nagy lenne, inkább a stúdiók lesznek streamerekké egy az egyben. Van letisztulni valója a jelen piacnak, az igaz.
(#16) Dilikutya, Kezd unalmas lenni, hogy eszembe jut egy film, végiglesek 3-4 szolgáltatót, majd megyek át a másik szobába egy pendrive-al a letöltős géphez, mert egyiken sincs
Mintha a múltban ragadtál volna. Erről beszéljünk, ne fordítsuk át a streamek fikázásába. Ha nosztalgia kell arra tényleg a torrent a nyerő. A sok streamelt szemét közt van jó is, ne mossuk össze mással, felesleges (ettől nem jön vissza a fiatalkor, sőt az semmitől sem).(#19) catlaca, mi lenne értelmes?
Szerk.: (#25) aprokaroka87, 2. Oké hogy válogatják a tartalmakat, de azt miért nem lehet megtenni hogy oda írják hogy meddig tervezik fent hagyni?
Az HBO mindig jelzi, sőt, régen is szólt erről a lineáris korszakban is, figyelmeztetett. Utoljára.(#51) nemlehet, a woke hülyeségektől eltekintve igenis van, hogy akkorát változott a világ, hogy indokolt egy remake. Röhejes a 80-as évek firzuráival nézni egy sztorit ami amúgy hiteles és működő egy másik korban is, de már nagyon mások a külsőségek, magyarázni kell a gyereknek a megjelenő orsós magnót, egyebek. Csomó mozzanata nem működik már.
-
Dilikutya
félisten
-
Hi!King
őstag
Mivel nem emlékeztem a 89-es rajzfilmre, gyerekkoromban láttam, meg nem olvastam soha az Andersen mesét, most elolvastam utóbbit, meg előbbi történetét. Nagyon más a kettő, nem kicsit más. Ráadásul nem is egyértelmű a bőrszíne a mesében a kis hableánynak, jelentősége meg egyáltalán nincsen. A királyfi fehér arca van kiemelve.
Ezek után nem tudom komolyan venni, ha valaki szerint elrontja a mesét ha fekete a hableány. Valahogy nem látom, hogy ugyanezek háborognának a 89-es rajzfilm miatt, ami maerikai filmes klisés, klasszikus, romantikus happy endes sztorivá alakították a mesét. Már bocsánat, ha valakinek a bőrszín változtatása baj, de a mese totális átírása nem, ott komoly gondok vannak. Mondom úgy, hogy nekem egyikkel sinca bajom, nem bűn átírni egy történetet, attól még az eredeti megmarad.
-
ibenny
senior tag
Speciel szerintem sokan félreértik, hogy a történetek színesítése _nem_ a karakterek szó szerinti színesítését jelentik.
És én bármikor örömmel kimondom, hogy nem, nem szeretn egyáltalán ilyen karaktereket látni. Mint ahogy az is elvárásom pl. egy képregényfilm kapcsán, hogy a karakterek a leghűségesebb módon kövessék a képregénybeli megjelenést, tehát nem fér bele a latina Supergirl, ahogy nem, Momoa sem jó Aquaman, már csak a megjelenése miatt sem, és még bőven lehetne sorolni. Ariel "kiszínezése" is egy szánalmas gyalázat, ami teljességgel elfogadhatatlan.
Le van írva, rajzolva, hogy miként néznek ki ezek a karakterek, igenis kövessék! Ha újitani akarnak, tessék új történeteket kitalálni, eredeti karakterekkel. -
Hi!King
őstag
válasz
arnyekxxx #54 üzenetére
Addig nem volt gond, amíg pl. amerikai történelmi filmek nulla történelmi hűséggel csöpögős romantikus mázba tették a háborúkat, de amint fekete, meleg vagy transz karakterek megjelennek egyébként nem valós eseményeket feldolgozó filmekben, felháborító lesz.
Egyébként pont arra játszanak rá, hogy felháborodjon a közönség egy hangos része, ezzel is hirdetve a filmeket.
-
arnyekxxx
veterán
válasz
benedekco #63 üzenetére
De ez nem okoz törést az emberekben
Bennem anno okozott, nem értettem hogy lehet ugyanazon a cimen kiadni. Képzeljük el a Disney New Hope rebootját aminek a vége az, hogy Luke elbeszélget Vaderrel Leia kiszabadítása után, megismerik egymást, Vader a fia nyakába borulva zokog egy kicsit aztán együtt lesittelik Palpatine-t és a Halálcsillagból köztársasági szabadidőközpontot alakítanak ki. -
nemlehet
őstag
Tudtommal nem azzal reklámozták a Disney mesét, hogy ez hű reprezentáció az Andersen mesének. Emlékeim szerint max annyi szokott lenni, hogy apró betűvel ki van írva a főcím alatt, hogy "based-on story by xyz".
Szerintem pontosan érted azt, hogy miről beszélünk, csak játszod az értetlent mint rengetegen.
Mondom, ha téged nem zavar tök jó, ott van neked a fantasztikus élőszereplős változatt, vedd, vidd, élvezd.
Nekem nem tetszik mert egy lelketlen sok szempontból gagyibb változata mind az eredeti műnek, mind a klasszikus disney interpretációnak.
De hogy ne csak általánosságban beszéljek: a Mulan-ban rengeteg olyan változtatás volt, hogy hozzásimítsák a girlboss feminista narrativához, amitől teljesen értelmetlenné vált a történet és az egész történet tanulsága valahogy kicsavarodott rossz irányba. Az eredeti Mulan mese arról szólt, hogy kitartással, ésszel és találékonysággal ott is megtalálhatod a sikert és az esélyt ahol egyébként nem lenne. Az élőszereplős adaptációnak meg az a tanulsága, hogy.... van aki szuperhősnek születik és mindenki seggét szétrúgja ha nem fél önmaga lenni és levenni a sisakot a csatatéren.
Kisebb nagyobb mértékben ez megfigyelhető mindegyik előszereplős rebooton. Személy szerint én úgy érzem, hogy nem az a fontos, hogy egy történetet mondjanak el, hanem hogy a corporate checklist minél több elemét ki lehessen pipálni és a céges preziben lehessen vállveregetni, hogy mi mekkora úttörő trendik vagyunk.
Ezt leredukálni arra, hogy "hurr durr akinek nem tetszik az rasszista" meg hogy "miért nem lehet más a bőrszíne" álságos, szűtlákörű és amúgy szándékos "poisoning the well" taktika. Itt nem az a lényeg, hogy ki a néger és ki nem, hanem az egész folyamat és szellemiség ami ezeket a változásokat vezérli.De tedd a szívedre a kezed. Szerinted a Disney jó irányba halad? Az amit az elmúlt 10 évben letettek az asztalra az tök rendben van?
-
De pont arról van szó, hogy nem a rajzfilm volt az eredeti, hanem a könyv. A Disney változat meg már eleve annyi mindent változtatott az eredeti történethez képes, hogy már csak annyi maradt meg közös, hogy van egy sellő akivel történik valami. De ez nem okoz törést az emberekben, de az már igen, ha a sellő bőr színe megváltozik. Miért?
-
Lehet a tejbegrízt darált marhahúsból chillipaprikával, tej és grízmentesen készíteni, majd mindekit prosztónak hívni akinek ez nem tetszik
Ugye a "tejbegrízt darált marhahúsból chillipaprikával, tej és grízmentesen" az elég jól leírja a '89-es Disney-féle hableányt (vagy hát inkább fordítva, mert a Disney változat volt az édes-geil, Andersené meg a komor, ahol a hableány a történet végén öngyilkos lesz és a történet is egészen más). De hát valahogy nem ezen megy a nyavalygás, a valóban fontos változtatásokon, dehogy, hanem egy tök pimpf részleten.
-
válasz
arnyekxxx #54 üzenetére
"A létező történelemben játszódó kitalált történetek azért könnyebben befogadhatóak"
mint a hófehérke? elbeszélünk/elbeszéltek egymás mellett...... VAN létjogosultsága a fehér vikingnek, nyilván - ebbe kevesen kötnek bele, hogy "rasszista megközelítés"
és amikor bárki fekete vikinges filmet forgat, csak árt az egyenlő reprezentáció ügyének.
-
válasz
Dare2Live #43 üzenetére
Utóbbiakkal egyetértek, az nem volna reális.
De itt most hófehérkéről volt szóAmi szintén nem a legjobb példa, de legalább kitalált és lehet BÁRMI, jelentősége 0, ha nem vagy a fehér felsőbbrendűség hirdetője.....
#44 Egon
A bad boysban a feketék főnöke is fehér, meg kb rengeteg filmben az. Szóval ez szó szerint relativizálás, de éééértem a "viccet"És oké, van mondjuk a dead island, amiben NINCS fehér (egyébként tényleg baromság, hogy nem tudok karaktert választani, akivel azonosulhatnék), hányat mondjak ahol fehér a főhős?
Kezdve a Marióval!!!! Ugye......! (tehát csaxolók, ez megint az a bizonyos relativizálás
)
#51 nemlehet
érdemes lenne kettéválasztani, amikor a fekete vikingről beszélsz (nem reális) és amikor kitalált karakterek átalakításáról (kvázi tökmindegy) ...#53 Dare2Live
... pont mint ahogy te ideologizálod, miért kell fehér nőként ábrázolni a kis hableányt -
Dare2Live
félisten
válasz
Döglött Róka #52 üzenetére
Ó erről mi külön mandatory oktatást kaptunk. Én be is tartom. Nem mondom azt, hogy szép a hajad (mert göndör és néger), nem mondom, hogy de jó vkivel beszélni akit jól értek (pár indiai után) mert megsértem mert ő néger... és sorolni lehet. Jó reggelt. Csak szakmai. Semmi személyes.
És saját érdekünkban az is nagyon fontos, hogy ne nyissuk ki az ajtót, ne szálljunk egy liftbe... és ha lerobbant az autója nehogy megálljunk nőnek segíteni. Ez nekem nem is érdemi gond ha ezt kérik ez lesz.
Szép új, woke világ. -
Döglött Róka
veterán
válasz
arnyekxxx #55 üzenetére
Nem kell itt polarizálni népet. Engem speciel marhára hidegen hagy a viking hajó gőzzel megy vagy hogy afro-amerikai-e sellő. És nem értem azokat akik ezen kiborulnak mert valójában egyik sem fontos. Ettől még nem fogom a hápogókat rasszistának tartani mivel a maguk logikája mentén érthető az álláspont, csak attól még hülyeségnek tartom
-
arnyekxxx
veterán
válasz
Döglött Róka #52 üzenetére
Történelmi hűséget vársz kitalált sztorikban
A létező történelemben játszódó kitalált történetek azért könnyebben befogadhatóak ha az adott kor szabályait betartják. Viking hajón ne legyen gőzkazán és a viking törzsfőnök ne legyen néger törpe, mert ezek nem passzolnak abba a korba akkor sem, ha maga a történet kitalált.Illetve legyen, csak akkor nem kell eljátszani a hat tyúk halálát nagy csodálkozva, ha az fogyasztók egy része nem fogja azt a tartalmat fogyasztani.
-
Dare2Live
félisten
nemlehet hszéhez még annyit, hogy az egész néger a hableány, aragorn.... woke, m she u vonal disney leseggelt. Mondanám, hogy hálisten mert a köv iterációban Aragorn már buzi lenne a hableány transz és akinek ez nem szimpi az rasszista-náci lenne a woke vonalon. Félreértés ne essék biztos vagyok megmagyaráznád.
-
Döglött Róka
veterán
Javaslom Batman, vagy Spiderman pályafutásának átnézését.
Ezek franchise-ok, azért vannak hogy eladják őket. Faék egyszerű sztori, az aktuális popkultúrának megfelelő köntösben. Ha te a régin szocializálódtál, akkor azt nézed meg, nem az újat.
USA-ban jelenleg igen komoly etnikai válság van és a kultúra már csak abszolútokban tud kommunikálni. Erre reflektál az ipar. Ezek a termékek sosem nekünk szólnak, hanem az egyesült államok állampolgárainak.
Ha valaki vegeng azon hogy egy kitalált, bejáratott karakternek egyszercsak megváltozik a bőrszíne, az nagyon nem érti a szórakoztatóiparból az ipar szó jelentését.Történelmi hűséget vársz kitalált sztorikban, a művészi szabadság telibekakilja ezeket az elvárásokat...
Ez az elvárás legalább akkora fasság, mint star warson vitatkozni, vagy megmagyarázni, hogy az enterprise űrhajón miért robban fel mindig egy kezelőpanel a parancsnoki hídon, ha találat éri a hajót. -
nemlehet
őstag
Lehet a tejbegrízt darált marhahúsból chillipaprikával, tej és grízmentesen készíteni, majd mindekit prosztónak hívni akinek ez nem tetszik, vagy lehet ezt az ételt mondjuk chillinek hívni és békénhagyni azokat akik a tejbegrízt szeretik.
Van egy adott szellemi termék, ami úgy ahogy van jó, sokaknak kedves, emlék, élmény stb. Ezt átfaragni úgy hogy semmi érdemit nem adunk hozzá, hogy az aktuális politikai normákhoz kendácsoljuk barbárság. Nyilván egy mesélnél ez nem feltétlen egy erős érv, de egy csomó sztoriban fontos a történelmi-társadalmi kontextus, hol és mikor játszódik.
Persze ez van akit nem érdekel, ez is egy álláspont, de van akit meg igen. Nekem fura, ha a viking királynő néger vagy ha egy alapvetően európai középkorban játszódó mesében a szereplők fele nem fehér és nyíltan meleg. Anakronisztikus, akadályozza a "suspension of disbelief"-et. Továbbá erős kettős mércét érzékelek a témában, majd ha Ryan Gosling eljátszhatja Marthin Luther King-et anélkül hogy keresztre feszítik visszatérhetünk arra, hogy ez mennyire fontos vagy sem.Semmi bajom sem volt azzal, hogy az Encantoban vagy a Moana-ban nem volt fehér szereplő, vagy Buzz Lightyear filmben volt meleg csók. Tessék új, eredeti sztorikat elmondani, abban bárki bármi lehet.
-
Hi!King
őstag
Na meg más szempontok mentén teljesen általános, hogy átírnak régi műveket, akár aktualizálás céljából, akár mert más vagy új üzeneteket tesznek be. Attól még a régi eredeti köszöni jól van. Láttam pl. Tartuffe-öt is nagyon átírt változatban, de sok más régi történetet is, és nem igazán panaszkodott ezekre a közönség. Ezek is csak szinesítik a kultúrát, ha meg szar az átirat, akkor nem lesz sikere, ennyi.
-
válasz
arnyekxxx #46 üzenetére
Andersen elég konkrétan leírta a kis hableány bőrszínét
A Disney-féle A kis hableány nagyon komolyan átírta Andersen történetét - ezek után egy olyan teljesen jelentéktelen mellékkörülményen rugózni, hogy milyen színű a bőre, elég jól mutatja, hogy itt valójában mellébeszélés van, nyilván nem az az igazi gond, hogy nem pixelpontosan írták át az eredeti történetet, hanem valami más, amivel a nyavalygók nem szívesen állnának elő, mert ők is érzik, hogy ciki lenne.
-
Hi!King
őstag
válasz
Döglött Róka #36 üzenetére
Az a problémájuk, hogy az elmúlt időszakban a trash filmekben is megjelentek meleg meg transz karakterek.
Egyébként a szolgáltatók még jól is járnak ezekkel a mű-felháborodásokkal.
-
arnyekxxx
veterán
A paletta színesítésére ott van rengeteg új történet amit el lehetne készíteni. Andersen elég konkrétan leírta a kis hableány bőrszínét, és nem a barna szót használta hanem a fehéret. Lehet festeni gyönyörű női portrét titokzatosan mosolygó göndör, csokoládébőrű hölgyről, csak ne nevezzük el a festményt Mona Lisa-nak.
-
Egon
nagyúr
A túlkompenzációval van gond. Azt írod: amerikát nem csak fehérek lakják. OK, rendben van, de ezen már rég túlléptünk: Hollywoodban legalább 20 éve minden rendőrfőnök fekete...
Van mondjuk a Dead Island nevű játék, 4 játszható karakterrel. 2 férfi, 2 nő, ez rendben is van. Szerepel benne egy fekete férfi, egy latin-amerikai csávó, egy ázsiai nő és egy fekete nő. Csaxólok, a világban jelentős számú fehér népesség is található... -
Dare2Live
félisten
válasz
#52931072 #39 üzenetére
Ennyire nem értek hozzá.
Egy érdekes plda a Trónok harca. Amíg a könyvek megvoltak imádtam. Amikor a könyvek elfogytak ott logikátlanul összecsapottul szétesett.Szerintem fontos a canon. Nem annyira mint a story, forgatókönyv, szinészek de fontos. A vikingek ne legyenek már négerek ahogy Aragorn se, ahogy....
Legekvésbé se zavar ha rengeteg filmben csak néger, ázsia lesz és fehér nem. De könyögöm ne legyenek már a vikingek, Aragorn... néger. És Boba Fett se legyen jóságos. Ő egy kegyetlen fejvadász ahogy Bosk meg Zuckuss és nem lehet megmagyaázni, hogy mért lett tündibündi mint ahogy azt meg lehet egy átprogramozott ig-88nál. -
válasz
Dare2Live #12 üzenetére
de miért NE lenne ezen rugózni rasszista?
érthető, ha színesítik a palettát, amerikát nem csak fehérek lakják.... lakták a készítéskor. csak akkor a fehéreken kívül film közelébe nem került senki... semmi gond a kompenzációval és te ezt innen persze nem értheted, itthon nem ebben élsz (csak valami hasonlóban
)
-
Dare2Live
félisten
válasz
#52931072 #37 üzenetére
" hanem a hitvány forgatókönyv és a gyenge színészi képességen"
Pontossan.
Viszont erre egy nagy-nagy lapáttal rátesz még, hogy a hitvány forgatókönyvírok tesznek a canonra. Átírják az eredeti művet amitől az akár értelmetlenné!, logikátlanná! válik.! És ennek egyik fő woke része, hogy néger lesz a viking, Aragorn, törpe, kis hableány... -
#52931072
törölt tag
Mondjuk én a Kaptár 2- t még csíptem, de a többi? Megnéztem mindet kíváncsiságból, de a 3. rész után fel kellett volna ismerniük, hogy ez a buli megdöglött. Az első rész szerintem minden szempontból kiváló alkotás, a zenétől a színészi munkáig a zombi horror örök darabja lett.
A rasszista neoprimitív konyhanáci álláspontokkal nem értek egyet, nem a szereplők bőrszínén vagy szexuális érdeklődésén bukik el a legtöbb film, hanem a hitvány forgatókönyv és a gyenge színészi képességen. Összefoglalva írják meg rendesen a forgatókönyvet és tehetséges színészekre osszák a szerepeket. Akkor nem kell észrevenni, hogy eredetileg a könyvben hetero fehér faszi volt az adott karakter.
Például az Alapítvány sorozatban nem az zavar, Gaal Dornick fekete csaj lett, hanem a karaktert játszó “színész” irritáló tehetségtelensége. -
janos666
nagyúr
Nem tudom, hogy számodra releváns-e, de én is nemrég kezdtem ezeket újranézni, és míg NF-en csak a sima HD verzió van, BD lemezen már elérhető a 4k HDR kiadás is.
Az ilyen streaming platformokon szerintem csak azt éri meg nézni, ami saját produkció (így nem is nagyon érhető el máshol, más formában). -
Egon
nagyúr
válasz
AxBattler #30 üzenetére
Mostmilesz.
Ke? Olyan nagy igény, hogy egy filmsorozat összes része legyen fenn egy ilyen szolgáltatónál, vagy legalábbis ne hiányozzon a közepe?
Az új remake-et láttad már?
Nem. Milla Jovovich volt igazán érdekes benne (na jó: meg Jill Valentine), pontosabban valahogy nem visz rá a lélek, hogy a poszt-Milla részeket megnézzem.
-
Egon
nagyúr
válasz
#52931072 #24 üzenetére
A Netflix-en elkezdtük nézni nosztalgiából a Kaptárt. Már az első résznél húztam a szám a szinkron hiánya miatt, de az igazi pofára esés a 2. rész után jött: kiderült, hogy fenn van az 1., 2., 4., 5. és 6. rész, a 3. hiányzik...
Kábé itt lett vége nálam a sztorinak, azóta be sem kapcsoltam (nézze az asszony ha akarja); ami érdekel az letöltöm, a streaming szolgáltatók meg kapják be, majd szóljanak ha nézhető lesz a kínálatuk...
A túltolt woke-LMBTQ stb. vonal sztem inkább előbb, mint utóbb el fog tűnni, mert kontraproduktív lesz ebben a formában. -
válasz
Dilikutya #16 üzenetére
Nagyon érdekes, hogy a zene- és a filmvilág mennyire más irányba ment el a streamelésnél.
Random zenei szolgáltatónál ott van kb minden és nagyjából mindegyiknél ugyanaz van, míg filmeseknél kb. semmi átfedés sincs a szolgáltatók kínálata közt és az összes együtt is csak egy nagyon-nagyon kis szeletét fedi le a megjelent filmeknek és sorozatoknak (akkor is, ha csak a nagyköltségvetésű, népszerű dolgokat nézzük). -
aprokaroka87
nagyúr
válasz
#52931072 #24 üzenetére
Ezért is írtam azt hogy max 2-3 évet adok az egésznek..
Alapvető dolgokkal gond van.
1. Adott egy sorozat már, elkészült 8 évad mondjuk, szerintem logikus lenne hogy az 1. évad 1. része fent legyen, hiszen aki nem látta még a sorozatot, lehet azzal szeretné kezdeni.2. Oké hogy válogatják a tartalmakat, de azt miért nem lehet megtenni hogy oda írják hogy meddig tervezik fent hagyni?
3. Jó lenne ha a Filmek nagy része, nem járna körbe-körbe, inkább maradjon egy helyen több ideig, vagy akár örökre, tudom jogdíj... meg stb..
-
#52931072
törölt tag
válasz
aprokaroka87 #21 üzenetére
Néztünk valami ügyvédes sorit, asszem brilliáns elmék, első két évad szinkronos, aztán kettő feliratos, az 5-6 megint szinkronos. Már nem emlékszem nf vagy hbo, de menjenek anjukba. Csípem a star trek sorikat, de az újak szanaszét vannak, persze sehol nincs szinkronosan, de ezt már megszoktam, de a pikár 3. évadhoz felirat sincs a prájmon, úgyhogy fel is függesztettem, majd visszakapcsolom ha lesz valami érdemleges. Kezdtem örülni, hogy nem kell többé letöltögetni, erre tessék, megint vadászhatom a feliratot.
-
#54625216
törölt tag
válasz
Dilikutya #18 üzenetére
Egyes filmeket szándékosan vonnak ki a piacról pár évre, hogy aztán újra eladhassák őket.
A Disney pl. a 80-as 90-es években majdnem egy évtizedre kivonta a forgalomból a régi klasszikus rajzfilmjeit, hogy aztán "digitálisan felújított" formában ismét kiadják. Mivel közben felnőtt egy generáció és ugye az újszülöttnek minden vicc új, így a család ment a moziba megnézni a "felújított" Hófehérkét majd a mekiben megvették happy meal figurákat, stb. Míg ha a Disney nem tüntette volna évekre a filmet, akkor egy délután megnézték volna videón vagy a TV-ben.
Tehát simán előfordulhat, hogy ha egy adott filmet nem találsz meg a kínálatban, akkor szándékosan fektetik vagy azért, hogy később ismét kiadják, vagy hogy "helyet csináljanak" egy remake-nek. -
#52931072
törölt tag
Kb a netflix modellje volt úgy ahogy fenntartható, aztán jöttek a bálnák( dizniamazonédzsbió), bedobták a szolgáltatást fél/harmad áron. Most meg, hogy még mindig nem sikerült csődbe hajszolniuk a netflixet, sírnak a veszteség miatt.
A megoldás meg a szokásos, új a ceo, ugyanaz mint a régi, nosza elküldünk párezer dolgozót, ami lényeges megtakarítást ugyan nem hoz, mert jellemzően azok mennek, akik csináltak is valamit, de lehet ezzel vakítani a részvényeseket. A vezetőknek a tízmilkás prémcsi ugyanúgy leesik évvégén. Szóval a szokott ügymenet mamutéknál. Ja, hogy értelmes film nem készült dizniéknél cirka 10 éve, az meg az előfizetők gondja, kit érdekel. Ezt a hírt is megkönnyeztük, igen. -
Dilikutya
félisten
És azok nem kis filmek, ráadásul maga a sorozat is "él", talán 3 éves a 3. rész, és lesz még egy.
Valamelyik hétvégén a Kevin Costner féle Robin Hood-ot kerestem, az sincs sehol. OK, hogy 32 éves film, de azért csak a korának egyik legnagyobb kasszasikere volt, meg jó kis kalandfilm az ma is még. -
Dilikutya
félisten
válasz
aprokaroka87 #10 üzenetére
Nem lenne baj. Kezd unalmas lenni, hogy eszembe jut egy film, végiglesek 3-4 szolgáltatót, majd megyek át a másik szobába egy pendrive-al a letöltős géphez, mert egyiken sincs (DVD-n jó eséllyel megvan, de a TV mellett nincs optikai meghajtó).
Nemrég, nem ugrik be mit, valami régebbi filmet kerestem, meg is találtam az egyik stream-en, elkezdem nézni, de fura a szinkron...na ez is pendrive lett így, régi filmet nem fogok 2022/23-as szinkronnal nézni, ha van régi klasszikus. Tudom lehet angolul is nézni, de klasszikus szinkron helyett azért azt nem. Új filmnél tökmindegy. -
Továbbra se értem, hogy lehet ekkora létszámmal úgy csökkenteni egy céget, hogy ezt a felhasználó ne vegye észre...
-
aprokaroka87
nagyúr
Max 2-3 év és az egész streaming platform lufi ki fog pukkadni szerintem.
Maradni fog 1 nagy, és viszlát.
Az emberek sem hülyék szerintem. -
bollokcs80
Korrektor
válasz
Necroman_Mk2 #4 üzenetére
Az HBO-t elnézve lesz rá esély....
-
Cassi
őstag
A következő produkciójuk címe: Hófehérke és a négy törpe
-
Z_A_P
addikt
-
Necroman_Mk2
őstag
Kíváncsi leszek, hogy a Disney+ -ra érkező filmek és sorozatok mennyiségén változtatni fog-e.
-
Victorio
aktív tag
Inkább a mindenáron erőltetett woke propagandát kellene kigyomlálni.
Lehet, emelkedne a nézettség. -
.LnB
titán
Kathleen Kennedy köztük lesz már végre?
Ideje lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Ingatlanos topic!
- OLED monitor topic
- Goddess of Victory:Nikke
- BestBuy ruhás topik
- Autós topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Apple asztali gépek
- Milyen egeret válasszak?
- Ez is egy kafa utólagos fejegység - Carpodgo T3 Pro
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 Ultra 8/256GB Megkímélt,Kártyafüggetlen 1cm karc a kijelzőn. 1 Év garanciával!
- Apple iPhone 13 128GB 100% Akku Újszerű,Kártyafüggetlen,Dobozos,Tartozékaival. 1 Év garanciával!
- Apple iPhone 15 Pro 100% Akku Újszerű,Kártyafüggetlen,Dobozos. 1 Év Garanciával!
- Asus TUF Gaming A17 - 17.3"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 6800H - 16GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 Ti - HUN
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB 100% Akku Újszerű Kártyafüggetlen,Dobozos,Tartozékaival. 1 Év Garanciá
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Mi 11T Pro 5G // 256GB // Számla + Garancia //
- LG 55CS6 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
- Xbox Elite Series 2 Kontroller AKCIÓ!!! // Számla + garancia //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest