Új hozzászólás Aktív témák
-
Vegha
senior tag
Ti mennyire vezetitek az auto koltsegeit ? Esetleg van itt valaki, aki hasznalja a Kiszamolo seged-tablazatat ? 2 ev utan aktualizaltam az enyemet Octavia II-re (2007-es, 4 eve van meg, evi 20-22k km) es ledobbentem milyen olcsoba' van ez az auto (havi <100k HUF). Kivancsi vagyok Volvoknal hogy alakul ez.
-
BigBlackDog
veterán
Legutóbbi sajátnál (2007-es S60) vezettem, kb. másfél évig, ~30-35e kilométeren keresztül. Szóval annyira nem releváns a rövid időszak miatt. 2019-ben értékvesztéssel, minden egyéb költséggel együtt (kivéve üzemanyag) kb. 60-70e Hufba jött ki havi szinten, ha nem tévedek. Azóta szerintem egy másfeles szorzó minimum rájön erre.
10e kilométer után ment szervizbe mindig, ha baja volt, az rendbe volt téve.
[ Szerkesztve ]
-
Umbrella
tag
Sziasztok,
Facelift S90-et hozok haza nemsokára.
VDASH-al van tapasztalat? Ki akarom ütni a 180as limitet.Nem bizom a szerelőkben, a méregdrága márkaszervizen kívül mindenhol csak rosszat tapasztaltam az elmult 22 évben, márkától függetlenül.
Folyamatos lehúzások, mellébeszélések, hozzá nem értések sorozata.Mit javasoltok? Vigyem mégis a magyarokhoz (VDASH Hungary), vagy inkább vegyek egy VDD -t és csináljam meg magam?
-
Umbrella
tag
@kaszaking , @nesa, köszönöm a válaszokat.
D5T5-re már látom, elő kell fizetni mindenképpen.
Valószínűleg érdemes inkább elvinnem máshoz, mert én sztem 1x fogok hozzányúlni és uána elteszem a fiókba az eszközt, az előfizetés meg lejár. -
tvrobi
csendes újonc
Kérdezném a tisztelt szaktársakat, vajbőr ülés (ami részben bőr csak, ülőrészek és hátrész közepe amolyan erősebb textil, vagy nem is tudom pontosan mi a neve) tisztítás majd ápolás tekintetében mik a javallott ápolószerek?
Még vállalható állapotúak és szeretném megőrizni szépségüket.
V70 2006-ból.
Több videot végignéztem, maga a módszer az megvan, csak az amúgy sem túl tartós Volvo ülésekre kéne ajánlás a bőrre és a textilre is. Nem is textil az, hanem az az erős hálós anyag.
Ferrari kollega mint szakreferens hátha olvasná ezt.
Vagy bárki aki eredményt ért el a témában.Boldog Karácsonyt és új esztendőt mindenkinek!
-
Elektrosokk
addikt
Sziasztok.
OG 9-3
vásárolnék egy ilyen autót. Történt egy kisebb átalakítás rajta, és leszedték a katalizátort, nyitott rendszer van alatta...
Mi a véleményetek erről? Én nem igazán örülök ennek, nem tudom a jövőben milyen hátrányok érhetnek. Vagy hogyan tudnám pótolni ha szükséges...
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Llew
senior tag
Sziasztok!
Az alábbiakhoz kérnék tanácsot:
Van egy 2008-as 1.4 diesel C3-as aminek volt egy balesete, ami után nem sérült katasztrófalisan, de a biztosító GTK-ra vette. Ér kb 700-800-at, de also hangon 500 lenne a javitas.Így igazából helyette kellene keresni valamit.
A keret ~2 m (+10%). Valami hasonló méret kéne, 1-2 fős, hétköznap főleg városi (nem Budapesti) használatra, havi 1-2 hosszabb, inkabb országuti kirandulásra.Ezek alapjan én egy kb. 1.6-os benzines valamire gondolnék, ehhez kérnék típus javaslatokat, vagy ellenvéleményt, ha rosszul gondolkodom.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
aneda
aktív tag
válasz Elektrosokk #14010 üzenetére
Nem kapsz rá legközelebb műszakit, a bontott/új katalizátornak meg horror ára van.
Keress másikat, vagy alakítsák vissza gyárira.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Elektrosokk #14014 üzenetére
Röviden: ne, fuss, menekülj!
Hosszan: réteg autó, a leharcoltam példányokat 4-500k-ért utánad dobják, alkatrész nincsen, valószínűleg az volt az árképző alkatrész benne, kivette, leadta, visszajött a vételára, innentől ha 50ezerért viszik el tőle már nyert a bolton. Ha még költött is rá, tuti hogy a világ minden pénzét elkérte már, ha nem akarsz beállni a rollerhajtók táborába akkor engedd el, sőt az összes saab-ot, és mindezt szívem teljes jóindulatával mondom. 2 millióért 2009-2010-es v6-ot veszel full bőr meg minden."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Elektrosokk
addikt
válasz 2ozzmexy #14015 üzenetére
Köszönöm.
Ez is bőr, ès nem elhanyagolt állapotban van, fel van újítva. 1.4 millió Ft az ára.
Csak ez a katalizátor probléma zavar. Ami ezt a modellt illeti, csak az OG èrdekelne, az újabb kiadás nem tetszik.
Melyik v6-ra gondolsz? A Holden motorra? Mivel alfa busso mellett szocializálódtam, azt inkább elkerülnèm, visszalèpèsnek èreznèm hobbi szinten is.
A 9-5 megbízhatóbb konstrukció? Abból csak az első ès második generáció tetszik.
Azt gondoltam, hogy ezekre jobban kell költeni, de nem elsődleges autónak keresek.[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
kaszaking
tag
Sziasztok!
Alany egy Volvo S40 1.8 benzin B4184S11 motorkód.
Melegen az alapjárat 1400 ha rálépek a kuplungra akkor lecsökken 1200-1000re a fordulat de ha felengedem a kuplungot akkor újra 1400 a fordulat. Indításnál folyamatosan felpörög 2000ig illetve menet közben is. Ha megálllok a lámpánál már pörög fel 2000 fölé ha nem lépek a kuplungra. Még ami feltűnő hogy X sebességnél ha elengedem a gázt akkor nem történik semmi lassulás, nem csökken a fordulat. Olyan mint ha tempomat lenne.
Merre érdemes keresni a hibát? Fojtószelep és legszűrőház közötti cső cserélve. Szívósorra menő 4 vákumcső épnek tűnik. -
belaazallat
addikt
válasz kaszaking #14017 üzenetére
Szia!
Nekem szintén S1-es motorkódú 1.6-om van. A szervízkönyv szerint az 1.8-nak is 750 az alapjárati fordulatszáma, mint az 1.6-nak, nem állítható. Hidegen azért magasabb, mert automata szivatós, hidegmotornál ráhúzza, később visszaejti.
Lehet koszos az alapjárati szelep. Vagy szorul a pillangó szelepe."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz belaazallat #14018 üzenetére
Vagy az első lambda kezdett hülyeségeket mérni.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
belaazallat
addikt
válasz 2ozzmexy #14019 üzenetére
Lambdánál nálam nem voltak felpörgések csak iszonyat fogyasztás növekedés. 15 literre 100km alatt. Tankolással mérve.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz belaazallat #14020 üzenetére
Levegő hőmérséklet érzékelő pucolás lehet még megoldás. Fogyit nem írta hogy megugrott volna.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kaszaking
tag
Köszi nektek. Rá nézek ezekre akkor
-
lhekszi
csendes tag
Sziasztok,
2007-es 1,6 d S40-em van. 3 hónapja van nálam. Kipörgésgátló szervízt ír ki a kocsi. Volt amikor leállítás-indítás segített neki és elfelejetette, nem villant fel a hiba, most viszont pár napja írja folyamatosan. Maga az autó megy, nem csörög, nem zörög, szép az alapjárat, pöccre indul (csillag garázs, hideg éjszaka után is ugyanúgy indul, mint a napsütéses szeptemberi napon). Villamosságisnál járt már a kocsi, mert a gázpedált cserélni kellett és akkor mondták, hogy valamelyik vezeték el van örögedve, mert mozgatásra különböző hiábakat dobott ki. Esetleg valakinél volt ilyen hiba? Hol érdemes elindulni, hogy a sok-sok villamosságis munkaórát kímélve legcélratörőbben meg legyen a hiba forrása? -
FeRRaR1
őstag
válasz lhekszi #14023 üzenetére
Álltalában ABS jeladó és / vagy kábel. Diagnosztika kiírja melyik kerék pontosan. Nálam én csináltam magamnak. Megcseréltem a jobb és bal szenzort, hiba is ment vele a másik oldalra, rendeltem gyári újat, betettem azóta is jó, kb 2 éve.
Jeladó, kábel, maga a gyűrű... Itt kezdeném a kutakodást.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz tvrobi #14026 üzenetére
Nekem ugyanilyen színű és anyagú volt az S60-ban. A textil rész kárpittisztító géppel volt takarítva, mikor hozzám került, aztán a következő 1-1.5 évben nem igazán kellett. A bőrös részt bőrtisztítóval (Autoglym Leather Cleaner) takarítottam, majd bőrápolóval (Autoglym Leather Care Balm) kentem át és száradást követően kapott még egy réteg CarPro PERL-ös bevonatot. Ezt követően elég volt sokszor csak egy nedves ronggyal áttörölni (ez szerintem a Perlnek köszönhető).
Bőrápoló tekintetében sokan az Ikeás készletet ajánlották. Ha jól látom, árban kb. fele a linket Volvós készletnek (és talán nagyobb kiszerelésű is).
[ Szerkesztve ]
-
tvrobi
csendes újonc
válasz BigBlackDog #14030 üzenetére
Akkor a textilre talán sima wanish is jó lehet?
Az ikeás szettről megoszlanak a vélemények -
BigBlackDog
veterán
válasz tvrobi #14031 üzenetére
Vanish-el* csak óvatosan, iszonyatosan tud habzani. De igen, foltok esetén én is szoktam alkalmazni néha. Ha viszont még nem koszos láthatóan, akkor nem vinném rá. Illetve egy tapasztalat; kárpittisztító gép nélkül hiába próbálsz foltot kiszedni, nem fog az eredmény jó lenni tippem szerint. A tisztítószer ugyan feloldja, de mivel nem szívja a kárpitból ki semmi sem, általában csak egy nagyobb átmérőjű, de gyengébb folt lesz az eredmény. Ugyanez a helyzet, ha a sok éve használt, de homogén felületet valahol elkezded tisztítani. Ott ugyan kivilágosodik, de foltos lesz, mivel a többi részen még ott van a sok éves maradék. Ez persze csak saját tapasztalat, nem törvényszerű, hogy Nálad is így fog működni.
* ahogy látom a wanish az valami ráncosodáseltüntető bőrkrém, szóval mertem feltételezni, hogy a szimpla V-s változatára gondolsz.
-
tvrobi
csendes újonc
válasz BigBlackDog #14032 üzenetére
Vanish, igen, sima v.
Köszi -
puhoska76
tag
Sziasztok van egy 2006-os volvom és a gondom a rádióval van mégpedig hol tudom kikapcsolni hogy a csatorna ne ugráljon át másikra? Enyém olaszul tud sajna .. Álltalában Rádió 1 megy de most átvette a kecskeméti gong is és állandóan átugrik a gong sávjára ha a városba megyek.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tvrobi #14027 üzenetére
Nem olyan dráma, de igen, ahogyan BBD is említette, ha UK-ban vagy akkor AutoGlym a barátod, érdemes nézni egy puha szálú kefét hozzá. Ápoló az alap, kell neki az UV protector, mert a Volvo-k bőrözése eléggé puha (mondjuk egy Audi-hoz képest). A gyári készlet is jó, bár még nem használtam, Autofinesse-t mondanám még, vagy Wolf.
Biztonsági övet és a szövet részét sima APC-vel, de csak lazásba, ilyen 1:50-be, max átmész rajta kétszer-háromszor.
A Vanish:
Előre is elnézést kérek a kiakadásért és kinek nem inge ne vegye magára, de tördelném el a kezét az olyan pénzéhes kozmetikásnak amelyik egyenesen Vanish/SuperClean és egyéb agresszív szerekkel megy neki mindennek, ez pusztán időhatékonyságról szól, hogy semmin se kelljen véletlenül se kétszer átmenni. Csak hogy értsd a felháborodásomat: Én amikor megyek a "tett helyszínére", van nálam bogároldóból 2 féle, samponból 5 féle, beltér tisztításra 3 különböző erősségű anyag, mindegyik kétféle hígitásban 1:50 és 1:30. Egy picit is tapasztaltabb kozmetikás első körben körbe járja az autót kívül-belül, hogy lássa mivel van dolga és úgy választja ki a vegyszert, a hígitást, stb. Nem kell rögtön ágyúval támadni a verébre...
Először is simán 10-20ml mosogatószert keverj el 500ml meleg(!) vízben és azzal fújd át a szövetet, aztán egy ronggyal átdörzsölöd és egy másik száraz ronggyal felitatod a nedvességet. Ha nem megy akkor jön a fújós kárpittisztító, de az majd akkor ha már megvannak azok a foltok amiket nem tudtál kiszedni. Némi kézimunka, de hidd el megéri.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani Budapesten egy megbízható helyet, ahol van a Volvóhoz gyári diagnosztikájuk?
Már korábban részben írtam itt a fórumon, hogy a V60-am elektronikája kezd egy kicsit megbolondulni. Szórakozik az ütemanyag visszajelző illetve a még megtehető út visszajelzője, néha feladja a BLIS is, az első ajtónál nem működik a kulcsnélküli nyitás-zárás (egyszer a baloldali ajtónál jelentkezik, aztán magától megjavul, de akkor meg a jobboldali nem nyílik), gond van a csomagtér nyitásával is (ez persze lehet, hogy hardveres, ahogy nesa kolléga írta), a bal visszapillantó tükör sem akar mindig becsukódni stb.
Ahová én hordom szerelőhöz, ott is van valamilyen alapkütyüjük, de azt mondták, hogy az erre nem jó, gyári kell. Vagy ilyen csak a márkaszervizeknek van?
-
robertka
tag
Sziasztok, a Volvo S60 1,6b motorjámak ami a 2-es Focusba is került a vezérlés cseréjénél írnak egy speciális szerszámot a lendkerék rögzítéséhez, aminek a száma 9997201 ezen a képen látható.
Szerintetek ez beszerezhető valahol vagy nem árulták soha külön?
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
atee_13
őstag
Üdv!
Egy ismerős c30 1.6 benzinese van és olyan jelenség van nála, hogy ha ment az autóval leáll és következőleg indítana benzinszagot érez. Hidegen nincs ilyen tünet. Üzemanyag rendszert átnézette, nem találtak szivárgást. Ez valami egyedi eset lesz vagy típusnál ismert jelenség esetleg?
-
haxxika
senior tag
válasz tibor.sz #14047 üzenetére
Igen javítható.
Itt egy kis leírás, hogy miket okozhat.
Vdash is tudja javítani, mondjuk valszeg szép árat fognak rá mondani.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Viktor8.
tag
Sziasztok! D5244T eur 3 D5-höz van egy teljesen új Febi [főtengely szíjtárcsám] conti csavarokkal. Eladtam a v70-et és megmaradt. Ha esetleg valakinek szüksége lenne rá 22E Ft-ért oda adom. Boltban 35 körül van az ára csavarral együtt. Posta Ok, amúgy Szentmártonkátán van helyileg. (érdemes időben cserélni, mert ha kiszakad a gumiágyból a szíjtárcsa és szakad a bordás szíj nagy eséllyel viszi magával a vezérműszíjat is)
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen