Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    titán

    válasz s:zozo #32194 üzenetére

    "Oculus Debug tool-ban állítható Link értékeknek van még szerepük, vagy értelmüket vesztették? Estleg kiegészíthetik egymást?"

    Igen van, az az utolso/elso lepcso (attol fugg honnan nezed) es a PC-s oldalon mindig befolyasolja a beallitasokat. Tehat a PPDP Override szorozni fogja azt a felbontast amit a Performance/Balance/Quality alapbol hasznalna, a Distorsion Curvature es az Encode Resolution Width pedig a kodolast. Egy dolgot viszont az ODT nem allit az pedig a Quest-en hasznalt felbontas amibe a kodolt kep dekodolodik, az pedig a Quality beallitassal a legmagasabb igy erdemes azt hasznalni. Persze csak ha van a PC-ben eleg kakao. Az egyes beallitasokon igy neznek ki a PC-s Render Resolution, Encode Resolution es a Quest Render Resolution:

    Render Res Encode Res Render Res
    PC PC Quest
    -----------------------------------------------
    Performance 1552x1712 2016x1120 1568x1728
    Balanced 1808x2000 2016x1120 1808x2000
    Quality 2064x2272 2880x1600 2064x2272

    A Balanced az ami eddig is az alap volt. Itt volt erdemes az ODT-ben a Distortion Curvature-t Low-ra az Encode Resolution Width-et pedig 2784 vagy afole allitani. Az elejen 2912 volt az ajanlott, de par verzioval ezelott volt egy bug ami 2784 folotti ertekekkel crash-elte az egeszet igy ez maradt nalad pedig azota javitottak igy mehetett volna vissza.

    A fenti szamoknal annyit fontos meg tudni hogy a ket szelso (Render Res) szemenkent a kozepso (Encode Res) pedig mindket szemre ertendo.

    Tehat per pillanat egyszeru a dolog - ha birja a geped akkor allitsd Quality-ra es nem kell semmivel jatszani.

  • s7evcsenko

    addikt

    válasz s:zozo #32194 üzenetére

    Lehet láma kérdés, de az alaplapon az usb3-as portra csatlakoztattad az előlapi kábelt? :B

Új hozzászólás Aktív témák