Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jinxb1rd

    addikt

    válasz fatal` #46111 üzenetére

    Nem hagyom figyelmen kívül. Nekem van egy összehasonlítási alapom, ami sok embernek egyáltalán nincs, mert a büdös életbe nem volt Rift S-e.
    Ahogy nemrég is írtam, megpróbáltam kihozni a maxot, amit lehetett a Quest 2-ből, de lehetetlen volt elérni azt a szintet, amit én élvezhetőnek tudok nevezni. Pedig megtettem mindent: napokat, HETEKET áldoztam rá, egyesével mentem végig a beállításokon és a különböző variációkon, különböző játékokban.

    A legoptimálisabb megoldással se lehet elérni azt, hogy a színek szép telítettek legyenek rajta és a fekete/fehér aránya tökéletes legyen. Ezenkívül szintén lehetetlen elérni, hogy ne az az érzésem támadjon, hogy egy videót látok, és nyilván egy videóba nem tudom beleélni magam, míg a natív kijelzőre küldött játékkép esetén igen. Ezenkívül ott az input delay, amit csak a kábel tud valamennyire minimalizálni, de itt már el is veszíti a quest 2 az egyik nagy előnyét. Egy olyan előnyét, amit különböző nehéz akukk csereberélgetésével, utántöltögetésével lehet elérni. Quest 2-hez képest Rift S levegő, sokkal kényelmesebb.

    Magas felbontás és magas képfrissítés nagyon jól hangzik, főleg azoknak, akiknek 300k felett van a nettó fizetése, nincs hitele vagy egyéb kiadása és megengedheti magának hogy többszázezerforintos kártyával fennhéjázzon.

    3060-on, de még 2060-on is sokkal szebb a játék összességben Rift S-en, mint Quest 2-ön és drasztikusabban játszhatóbb. Hisz a kép éles, tömörítésmentes, tökéletesek a színátmenetek, az élvezetés, nincs érezhető input lag, minden mozgásod rögtön történik. Arról nem beszélve, hogy a szöveg nem csak a lencse közepén éles és jól olvasható, de akár a lencse szélein is. Arról se beszélve, milyen erősen és gusztustalanul sugárzik szét már egy kis fehér részlet is a lencsében quest esetén, míg a Rift S esetében meg merem kockáztatni, vagy 50%-kal jobb.

Új hozzászólás Aktív témák