Új hozzászólás Aktív témák
-
aldebaran
őstag
Nem tudjátok véletlenül, ha egy project 16:9-ben, 1920x1080 de szélesebb vászonnal indult, akkor azt hogyan tudom átállítani? A project beállításainál az 1920x1080 van beírva, csak alul-felül fekete csík van a 16:9-es képernyőn.
Gandhi mondta: "Élj úgy, mintha meghalnál holnap. Tanulj úgy, mintha örökké élnél."
-
BonFire
veterán
válasz aldebaran #101 üzenetére
Nem egészen érthető, mit akarsz mire átállítani? 1920×1080 az 16:9-es képarányú, full HD szabványképet jelent. A mozifilmek ennél szélesebb képarányokkal is dolgoznak. 1,85:1, vagy 2,39:1. Ezek mind szélesebbek a 16:9-nél. Ha 16:9-es képernyőn nézed, ezeknek alul és felül lesz fekete csíkja. Ha ezt meg akarod szüntetni, akkor bele kell zoomolnod a képbe egészen addig, amíg el nem tűnnek a csíkok, de ekkor egyfelől romlik a kép minősége (hiszen képpontból nem lesz több), másfelől kétoldalt csonkolod a képet, ami által fontos információk elveszhetnek.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
aldebaran
őstag
Köszi a választ!
Igen, tudom, mik a különbségek a képarányok között.
Template-ből dolgozom. Ott a beállítások ezek:
Közben rájöttem, hogy a template-ben custom-ra volt állítva a composition settings, mint a képen is látható. Ha azt átállítom a preset-et hdtv 1080p 25-re akkor minden rendben.
[ Szerkesztve ]
Gandhi mondta: "Élj úgy, mintha meghalnál holnap. Tanulj úgy, mintha örökké élnél."
-
trialboj
őstag
Nem túl pörgős ez a topik de hátha olvassa valaki.
Van ez a logom [link] és szeretném Aeben animálni, úgy hogy a vonalak megrajzolódjanak, tehát pl a kereszt elindul 1 oldalról és körberajzolja magát, a növekvő vonalak pedig lentről felfelé megjelennek (ez utóbbi egyszerűbb maskolás)
Erre nem tudna valaki ajánlani tutorialt, vagy kulcsszavak amivel ilyesmire lehet keresni?
Ha már itt vagyok, megkérdezném, hogy nincs-e valami jó tippeket milyen tutorialokat keressek, hogy ha logo animaciot akarok tanulni. Néhány alapot tudok a maskolásról, és layerek közti mozgatásról, de még csak viszonylag egyszerű animációk mennek.
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Nagyon köszönöm a gyors választ. El is készült, és könnyebb volt mind gondoltam. Én a Trim Path modifiert használtam, és azzal állítgattam a megrajzolás sebességét.
Mivel ez viszonylag jól ment, megpróbálkoznék egy nehezebbel. Ezt szeretném hasonló módon animálni. Bal oldalról indulna és fent/lent egyszerre töltődne ki, vagy esetleg néhány vonal hamarabb, a többi meg kicsit késve...
A nagyobb szöveg simán kiírva, az alatta lévő viszont egymás után lepotyogna, és esetleg kicsit torzulna is mikor földet ér...Lenne pár kérdésem ha nem gond.
Nem tudnál ajánlani valami fórumot ahol csak úgy olvasgathatnék, kérdezgetés nélkül is?
Ha Illustratorból importálom a grafikát, akkor nem tudja felismerni mint project fájlt? Muszáj újrarajzolni?
Itt is újra kellene rajzolnom az egészet hogyha azt szeretném hogy a fent említett modiferrel töltse ki? Ha erre nem vagyok hajlandó, akkor egyenként kell maskoljam a csíkokat, hogy eltérő töltődési szintet érjek el?
A lehulló betűk pillanatnyi torzítgatására van bármi tipped?
Kösz még egyszer.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
BonFire
veterán
válasz trialboj #106 üzenetére
Ennyire részletesen nem merültem el az After Effectsben. Feltételezem, hogy az Illustrator görbéket minden további nélkül importálni tudja vektoros alakzatként vagy Smart Objectként, mint a Photoshop. Aztá, hogy AE-ben mit kezdesz velük, csak a tudásodon múlik, mert mindent meg lehet vele csinálni.
Ha nem gond az angol, akkor Andrew Cramer weboldalát ajánlom első körben, a Videocopilot.net-et. Itt vannak tutorialok is, és nagyon sokat lehet belőle tanulni, de készülj fel lelkileg rá, hogy ezeknek a bonyolult dolgoknak nem csak az elkészítése, de a bemutatása is rendkívül időigényes; nem ritka, hogy egyórás vagy hosszabb egy tutorial.
Ha feliratkozol a YT-csatornájára is, szerintem ott lehet kérdezősködni is.
Volt néhány éve egy 3-as bakter nevű felhasználó, akinek a Videosmarton voltak AE-tutorialjai, meg egy hozzá tartozó weboldal is, de már nem emlékszem a címére; lehet, hogy azóta már nincs is meg.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
trialboj
őstag
óóó, ezt az oldalt nagyon rég elmentettem hogy majd 1x jó lesz, és el is felejtkeztem róla. Remek köszönöm, ez szerintem nagyjából le fogja fedni az összes szükségletemet.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Van egy olyan gondom, amit sajnos nem is tudok pontosan megfogalmazni. A probléma az lenne, hogy mikor lenyitom a graph editort, hogy kicsit finomítsak a mozgásokon, nem minden esetben ugyan úgy modifikálhatóak a pontok. Általában szépen működik a Convert vertex tool-al, de van pár eset pl mint most amikor nem értem mi történik, és egyáltalán nem tudom elérni azt az eredményt amit akarok.
Hiába kattingatok rá a Convert vertex tool-al, semmi nem történik, pedig normálisan törölnie kellene az addigi "curve"öket, és ha nyomva tartom akkor új ívet tudnék adni...
Remélem érthető volt a probléma. Elég frusztráló, mivel eddig meg tudtam oldani máshogy, de most muszáj lenne ezt használjam és nem jövök rá mit rontottam el.
Kösz
szerk: Ez lenne a normális, legalábbis eddig ez volt az alap.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
rfszabi
tag
sziasztok. egy olyan kérdésem lenne, hogy hogyan tudnék after effects-be olyan animációt megcsinálni, amelyben két oldalról ugrálnak be betűk, majd összefolynak.
előre is köszi, aki segít.
-
trialboj
őstag
Remélem nem volt még ilyen kérdés.
Az érdekelne hogy lehet 1 tárgyra két maszkot felrakni. Úgy értem, hogy pl az animációm első felénél csak az egyik legyen használva... majd mikor azt szeretném hogy leépüljön a logó, akkor már a másik maszk legyen aktív.
Van rá lehetőség? Amilyen tutorialokat eddig láttam, abban semmi ilyesmi nem volt sajnos.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
BonFire
veterán
válasz trialboj #111 üzenetére
Szerintem csak kerülőúton tudod megoldani. A réteget megduplázod, és kétféleképpen maszkolod. A megfelelő helyeken elvágod őket, ahol az egyik abbamarad, ott kezdődik a másik. Ha ügyesen csinálod, nem lehet észrevenni, hogy duplázott réteggel csináltad.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
Superbad
tag
Keresek olyan After Effectshez értő személyt, aki tudna nekem segíteni 'template' témában kicsit interaktívabb (pl. skype) módon.
A kérdésem csak annyi lenne, hogyan használhatom EZT a templatet, mert nekem nem sikerült bele életet varázsolnom. -
MrChris
nagyúr
Miért csiga lassú a renderelés? 320x240 felbontású videót trackingelek, eléggé lassú, HD meg szintén de azért ezek még kivárhatók. Viszont ami k bosszantó hogy betettem egy térbeli feliratot, plusz egyet fapadossan árnyéknak és egy light-ot. Renderkor a 17 másodpercnyi 320x240-es videót legalább 10 percig csinálja. 4magos xeon 2.6GHz-en 8GB ram. Annó 3d gyorsítós videókártya nélkül! szoftver renderinggel játszottam Quake-t 200mhz-es procival, 0.128GB rammal, de ennél 100szor több grafikai elemet számolt 20-30fps-el, +Ai.
Mit kéne beállítani hogy gyorsabb legyen? Így még egy 10szer gyorsabb procival is lassú lenne. -
trialboj
őstag
Mibe mented ki? Ha tömörítetlen aviba akkor kb érthető hogy tetű lassú. A fény eléggé megbotlasztja a rendert, mondjuk a felbontás tényleg nagyon kicsi. Milyen bitrátát használsz? És mi lesz a videó végső felhasználási területe? Ha abból visszaveszel akkor jelentősen lehet faragni a méretből, de nem vagyok benne biztos hogy ez komolyabban befolyásolná a render időt is.
Esetleg próbálj 1 fél rendert fény nélkül ha lehet, és nézd meg hogy úgy gyors-e, ha igen, akkor a fény beállításainál kellene kutatni.3ds maxban pl rengeteg opció van ami arra irányul, hogy mennyire legyen puha az átmenet a világos és sötét részek között, vagy mennyire legyen pixeles v zajos a fény stb. Elméletileg ennek itt is kellene legyen legalább 1 beállítása.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
MrChris
nagyúr
válasz trialboj #115 üzenetére
.mov-ba. Magát a tömörítést gyorsan csinálja, legalábbis ha csak tömörítek Freemakkel, Sony Vegassal . Ebből és az apró méretből gondolom, hogy az a része pillanatok alatt meg van.
Egyenlőre csak próbálgatom, tanulom, szakmámban szeretnék oktató jellegű videót csinálni és nem csak öncélú látvány miatt, hanem magyarázó jellegnél fogva jók lennének a trackingelt feliratok vonalak, nyilak...
Kipróbálom akkor alapoktól, lassan beemelve, bonyolítva.
A vidkarimat (régi nv250) úgy látom nem támogatja.
3ds max modellezőt nem ismerem, annyira valszeg már se időm, se erőm. -
MrChris
nagyúr
válasz trialboj #115 üzenetére
Bár nem támogatott az nv250, meg figyelmeztet az AE a hardver accelerated/gpu támogatás beállításnál, de mégis beállítottam, így kb 1fps-el csinálja a 640*480-as videót amit csak CPU-val legalább tízszer ennyi ideig számolt. Azért FHD esetén meg több 3d felirat ennek is sok lesz.
-
BonFire
veterán
A 3D animáció minden munkafolyamatban nagyon időigényes. Teljesen mindegy, hogy egy sík képet forgatsz el a térben, vagy felirat kerül rá, azt már 3D objektumként kezeli, és rettentő sokáig számolja.
Plusz a tracking is annál körülményesebb, minél kisebb a felbontás. Lehet, hogy egy jó minőségű, tűéles full HD footage-dzsel könnyebben boldogulna.
Plusz ahány effekt, annyival bonyolódik az egész. Állóképen jól mutat a 69 effekt, de gondolj bele, hogy a program egyesével számolja ki őket minden egyes képkockára. Aztán ha olyan az effekt, hogy az összes pixelre hatással van, mondjuk egy TimeWarp vagy Radial Blur vagy Motion Blur, akkor aztán fel kell kötni az összes bugyogót a legvasabb vasnak is. Ue. érvényes a színkorrekcióra. Minden pixelt érint, piszok körülményes.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
MrChris
nagyúr
Persze ezt aláírom, meg nem is értek hozzá. Csak kicsit elment az ihlet, hogy ezt több mint egy óráig renderelte. FHD-ban 10 perc után semmi előrehaladást nem jelzett a Render Queue, stoppoltam de arra se történt semmi, újabb 10 perc után bezártam a progit. Ez úgy látszik rendkívül megfekteti a procit, Vegasban a Mercali stabilizátor, kontraszt, grade, szelektív szín, meg felirat... elboldogul pár kép/másodperc sebességgel. Régi (legalább 15 éves emlékeimre támaszkodva) mikor még nem volt 3d kártyám a játékprogikban mindössze a 333-500MHz-es CPU tűrhetően elboldogult 640*480 felbontásban valós idejű 3 dimenziós teret számolva mozgó árnyékolt feliratokkal meg alakokkal...
Most a videókártya befogásával jóval gyorsabb lett meg a végeredmény is olyan mint a szerkesztő nézetben. Lehet hogy ez a 'sebesség' elég lesz az én feladataimra. Most már csak ki kell gyakorolni a többi apróságot -
BonFire
veterán
…És még ronda is.
Ha ilyen a végeredmény, és a géped csak erre is erőlködve alkalmas, inkább ne fáraszd magad vele. Senkit nem érdekel már egy 320×240-es videó, látványvideóként meg még kevésbé.
A videó feldolgozásánál a processzor, ami sokat számít. Persze vannak programok, amelyek kihasználják a VGA gyorsítását, de ez általában a minőség rovására szokott menni, ezért a profik is úgy csinálják, hogy lassan renderelnek, CPU-ból. Az a biztos.
Nekem egy négymagos Phenom processzorom van, aminek az órajele 3 GHz fölötti, de az Inteleknek a nyomában sem jár, pedig nem volt olcsó újkorában. Ha csak egy hangsávot dobok a videó alá és semmi más effektet nem teszek rá, csak kirenderelem, a renderidő a játékidőnek a 2,5-szerese 1080-ban! Tehát egy tízperces videót 25 percig, egy egyórásat két és fél órán át renderel.
Most gondolj bele, mi lenne, ha egy színkorrekciót dobnék rá. A két és fél órából 16 óra lenne egyből. És még 3D nincs is benne.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
MrChris
nagyúr
Ez csak próba volt, egész más célra kell, kínomban nyomtam ilyen piciben. Ezt egy xeon 4 magos 2,6GHZ nyomta ki magából
Ezt viszont talán 25 perc alatt 1080p-ben, pontosan nem emlékszem. Nekem talán el fog menni.Nálam a Vegas sima áttömörítést xavc-be ami talán a leggyorsabb 2-szeresen 'lassítja', +brightness +contrast +saturation +saturationEQ már 3-szorosan ha meg Mercali stabival megspékelem 4,2-szeres ideig tart. Xeon 4mag2,6GHz ráadásul a vidkari is besegít, nélküle +30%-al több idő, h.264 esetén ezek az értékek megnégyszereződnek! Márpedig ez paraméterezhető legjobban és kis méret is jól tartható vele.
-
twine
addikt
Sziasztok...
Rég volt már a gépemen AE...most felraktam a cc2015-öt..
Érdeklődnék, hogy az normális, hogy indítás után fullon pörgeti a CPU-t?
De úgy ,hogy nincs elindítva egy project sem....nekem ez kicsit furcsa -
trialboj
őstag
Üdv, lenne valakinek bármi tippje, hogy ezen a logon lehet-e, és ha igen milyen módszerrel, meganimálni a két kart,mintha befeszítené az izmokat?
Inkább csak olyasmire gondolok, hogy lefordul a két kar a kör logo mögül, és csinál 1-2 oda vissza mozgást amiben kicsit mozognak az izmok.
Tehát valami tipp kellene hogy miféle megoldásra tudok rákeresni ami ilyesmivel foglalkozik, illetve ha lenne esetleg tutorial amit ajánl valaki azért még hálásabb lennék.
Köszönöm előre is
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
És ehhez nem tudnál valami tutorialt, vagy kulcsszót amivel kereshetek ilyesmit?
Amúgy általában vektoros projekt fájlokat importálok, de az ae csak sima formaként látja őket, és ha trükközni akarok akkor velük, akkor újra kell rajzolnom, erre nincs valami egyszerű beállítási lehetőség?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
twine
addikt
Köszönöm, közben megtaláltam a probléma forrását... Nem voltam egyedül ezzel a kérdéssel...
-
trialboj
őstag
Más is használ még quicktime-ot ? Pár napja olvastam ezt a cikket le is töröltem, aztán mikor ma indítom az Ae-t írja hogy ebből gondok lesznek, mert neki az kell.
Na most alap hogy visszarakom, mert nincs időm mással kísérletezni, de érdekel hogy lehet-e valamivel helyettesíteni?Amúgy ha 1000x1000 pixelben készítek valamit, és csak vektoros és a szoftveren belül rajzolt elemek vannak, akkor később esetleg felnagyítva 1200x1200-ra (vagy esetleg még nagyobbra) sem kellene széthulljanak a pixelek, igaz?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
BonFire
veterán
válasz trialboj #129 üzenetére
Vektoros állomány nem pixeles, így nincs olyan, hogy 1000×1000. Nincsenek méretek, így értelme sincs ilyesmiről beszélni. Oldalarányok lehetnek. A4-esben 1:1,41-hez vagy lehet 4:3 vagy 16:9, 16:10 stb.
Szerk: Amúgy nekem fenn van a Quicktime, de az AE CC összesz@rja magát, ha MOV-ot akarok renderelni h.264-gyel, így nem használom.
[ Szerkesztve ]
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
trialboj
őstag
A vektor jó hogy tudja, de az AE nem kezeli alapból vektorként őket, sajnos. Teljesen véletlenül mutatta be 1 videó. Szóval EZT be kell kapcsolni hogy vector legyen, és utána már tényleg nincs gond a méretekkel.
Amúgy ez a puppet warp, teljesen új távlatokat nyit meg, a kezeket még el sem kezdtem, de már az izzószállal is csodát művelt, sokkal jobb lett mint amit alapból akartam amíg nem tudtam hogy ez ilyen profi és egyszerű.
Amúgy ennek a programnak a legnagyobb gondja, hogy annyira sokoldalú, és összetett, hogy rendkívül nehéz megtalálni, mit és hogy lehet megoldani, ha csak nem tudod biztosan hogy van rá mód.
Ez mondjuk ellenpélda, de lehet valakinek segít: egy vonallal rajzoltam meg a lámpa buráját, de nem akartam hogy olyan csúnya hegyes/csapott eleje legyen a strokenak, és tudtam hogy Ai-ben van rá mód, hogy round cap-re alakítsam át... kis keresgélés után szerencsére itt is volt ilyen.)
Kár hogy nincs több élet itt, egymás felfedezéseiből sokat lehetne tanulni. Egyedül csak ritkán állok neki tutorialt nézni, ha meg időre kell a meló akkor simán nincs is időm új technikákat tanulni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
BonFire
veterán
válasz trialboj #131 üzenetére
Leginkább az idő az, ami mindenkinek hiányzik. A Videocopiloton rengeteg tutorial van, de némelyik több mint egy órás! És ha csak egyszer végignézed, nem tudod megjegyezni. Sokat kell gyakorolni, és akkor már tudsz egy db effektet.
Azt szoktam mondani, hogy az AE a Photoshop mozgóképes kiterjesztése. Amit Ps-ben megcsinálhatsz állóképpel, azt AE-ben mozgóképpel. De végtelen mennyiségű idő kell hozzá.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
trialboj
őstag
Ez lett az animáció.
Érződik, hogy talán többet is ki lehetett volna hozni belőle, de kezdetnek nem olyan rossz.
Jöhet amúgy vélemény is róla ha van... talán az izzószál felpattanása kissé gyors lett.Viszont aki esetleg kicsit jobban otthon van ebben a témában, nem tudna ajánlani, valami szép,de gyors, és persze nem túl komplikált animációt a szövegre?
Nem szeretném túlkomplikálni, és az időt sem húzni egy túlságosan hosszú szöveg megjelenítéssel, de ami jelenleg van, az elég egyszerű, és talán némi extrát nem ártana még bevetni.Kösz
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Szöveg megjelenítési ötletek:
(ae, szöveg, text, transition, effect, simple, egyszerű, könnyű, gyors, elegáns)
Itt annyi verzió van, hogy a következő 2 évre minden melóhoz mást használhatok, és még akkor se biztos hogy az összes megvolt
Nem tudom pontosan melyik részre irányult a kérdésed, de semmi extrát nem próbáltam, a nagy része maszkolgatás, és puppet warp. Motion blur bekapcsolva, az elég sokat segít, és kb ennyi.
Az idő nagy része arra ment el hogy megfelelően időzítsem, és puhítsam a mozgásokat, amit régen csak az Easy Ease (in, out) módszerekkel csináltam, mostanában már ismerkedem a graph editorral.
Viszont elég komplikáltnak tűnik, vagy csak én nem értettem meg valamit, mert van hogy szépen lehet görbítgetni benne az íveket, pl ha a pozíciót animálom, de a legtöbbször meg ,ilyesmi formák jelennek meg amit nem tudok hova tenni, és ezt nem is lehet megfelelően puhára állítani, mert elég behatároltam mozog az ív... a gond az hogy fogalmam sincs hogy mi a gond, és hogy fogalmazzak meg ebből egy kérdést az adobe fórumba. (1x már nekifutottam, de nem sikerült átadnom a "kínomat" )"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
BonFire
veterán
Meg tudja valaki mondani, mit kell beállítanom AE CC-ben, hogy az üres kompozíciónak fekete háttere legyen ne pedig transzparens? Így mindig kénytelen vagyok egy fekete solidot háttérnek használni.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
ATeeeone
újonc
Sziasztok!
Egy olyan gondom lenne, hogy kezdőként nekikezdem az After Effects-nek. Ott járok hogy a 3d Camera Tracker-t rádobom a sokadik videóra és az analizálás végén egy "analysis solve failed" üzenetet kapok. Amit találtam a keresőben megoldásokat mindent megpróbáltam már, de nem jutottam előrébb. Esetleg valaki tudna nekem ebben segíteni?
Előre is Köszönöm!
-
BonFire
veterán
Választ keresek egy problémára, amibe most futottam.
Adott egy kompozíció, ebben több 3D réteg van egymás előtt-mögött, és egy kamera mozog fölöttük. Eddig oké. Ha ebből csinálok egy pre-kompozíciót, és elhelyezem a főkompozícióban, amiben szintén van egy kamera, akkor itt már figyelmen kívül hagyja az előző kameramozgást, azaz meg sem moccannak a rétegek.
Nem szeretném azt, hogy kirendereljem mozgóképként, majd azt újra betenném a főkompozícióba, ugyanis a főkompozícióban is vannak objektumok, és képtelen lennék ugyanazokat a kameramozgásokat lekövetni. Tudtok ehhez valami tutorialt, vagy mire kell rákeressek, hogy ezt megoldjam?
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
ATeeeone
újonc
A problémám az, hogy leszedtem pár videót próbálgatásnak innen onnan. Beimportálom after effectsbe, ráhúzom a create a new composition ikonra. Netes videókon elvileg ezt is mondják, hogy emiatt lehet a baj, hogy nem tud lefutni az analizálás. Ugye ráhúzom a 3d camera trackert, elkezdi analizálni a videót pörög a frame számláló, mikor viszont a végére ér minden egyes alkalommal a piros hibaüzenetet kapot, hogy nem sikerült az analizálás. Próbáltam egy másik trackerrel ami nem a gyári beépített, viszont azzal sem megy az analizálás. Próbáltam más kompatibilitási módban is futtatni, detailed analysis-t is futtatni, de semmi. Egyéb info esetleg szükséges? Eléggé zavaró probléma. :/
-
ATeeeone
újonc
Saját készítésű videóval még nem próbáltam viszont szeretnék erre rájönni, van amelyik videóval működik van amivel nem. De több az olyan amivel nem jó. Igen ezt is próbáltam, de nem igazán jött össze. Amelyik videóval működik annyiban különbözik a többitől, hogy fixen áll a kamera és vesz a többiben pedig mozog. De én azt nem értem, hogy ez az analizáló algoritmus ennyire érzékeny, hogy minimális bemozgásnál már sikertelen?
-
thoma83
csendes tag
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 1 órás zenei mix képpel és zenére ugráló grafikonnal (most nem jut eszembe a neve ) átküldöm adobe media encoderben és 720p be renderelem és az első 10 percben nincs hang... Majd egyszer csak bejönn... (a grafikon ugtál viszont). Ez mitől lehet?
-
trialboj
őstag
Üdv,
Készítettem egy animációt, és kellene pár külső szemlélőnek a véleménye is, hogy min érdemes még javítani stb.
Sok ötletem van amivel még javítanám kicsit az összhatást, de mielőtt azoknak nekiállnék, kíváncsi vagyok mások hogy látják. (pl lehet gond az is hogy maga a dribble név nem is került kiírásra... habár akinek rendelkezésére áll meghívó, azoknak biztosan leesik hogy nem a teletabik fb csoportjáról beszélek ) )
A hosszúság sem tudom hogy gond-e. Jelenleg 4 mb, ez szerintem még bőven jó, tehát annak sem jelent gondot aki lassabb nettel rendelkezik, de nem tudom meddig mehetek fel, hogy elkerüljem az akadozást.
Most ahogy megnéztem elég rövidnek tűnik maga az "akció" része, habár ez az egész inkább a különböző képességek bemutatásáról szól. De az sajnos érződik benne, hogy nincs még saját stílusom, ami átjönne a mozgás technikákból.
Nem tudom hányan olvassák ezt a fórumot, de minden nemű segítségnek örvendek.
Kösz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
BonFire
veterán
válasz trialboj #148 üzenetére
Előbb töltsd fel valahová, mondjuk ajánlom a YouTube-ot, azt mindenki meg tudja nézni, oszt slussz. Tegyed a videót nem listázottá, így csak az látja, akinek belinkeled. Mondjuk mi, itt a fórumban.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
trialboj
őstag
Ez a link tuti kell működjön mindenkinek
Szóval így állok most. Szerintem kb kész van, legalább is ennél több mindent már nem szeretnék belesűríteni, talán már így is sokoldalúbb próbál lenni a szükségesnél.
A kérdésem most annyi lenne, hogy tud-e valaki ajánlani outro effektet. Tehát mivel zárjam le? Az első kép zöld... tehát abba nem igazán tudnék átváltani mert fura lenne... egy sima fade out rettentő gagyin hatna szerintem. Nem akarom túltolni, de mégsem ártana valami elfogadhatóval zárni a sima újrakezdés helyett.
Egyúttal pedig azt is megkérdezném hogy mi a jófene lelte az animáció végét? PS-ben még normálisan lejátsza, de ha kimentem akkor megkotlik az utolsó 4mp, pedig még ott is lenne érdekes effekt + a kifutási idő
Bújtam egy keveset a netet, és nem igazán találtam élő angol fórumokat ami ilyesmivel foglalkozik... meglepően kevés jó fórum maradt életben...
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen