Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    válasz Abu85 #31900 üzenetére

    Ha már szóba kerültek a DX12 nyűgök: hogy van az, hogy azok a játékok, amik támogatnak több API-t, a DX12 nem hoz teljesítménytöbletet, sem gyorsabb futást. Sőt, néhol éppen hogy lassabb. Mindezt úgy, hogy évtizedes fejlesztői igényt elégít ki elviekben a vékonyságával és a minimális overheadjével. Erre pl. ott a BF1, mint érett program (mert ugye a Bf4-nél még jó kifogás volt, hogy mert nem DX12-re tervezték), ahol SEMMIT nem hozott a DX12-es kánaán. Csak 1 példa, de ha kell hozok még: [link] Ajánlom a BF1 dx11 vs dx12-es grafikonokat, főleg az 1440p-t, mert arra még az RX480-asok is megfelelőek és így relevánsabbak, mintha 4K-t néznénk, amire amőgy sem okés. Csak azért kérdezem, mert így félve nézek a Vega újításainak jövőjébe...

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák