Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz #32839680 #54760 üzenetére

    Egyáltalán nem helyesen.
    Ha így lenne nem kímélnék ennyire a kártyáikat. Fordított helyzetben már Nv szét lett volna szedve .
    Egyetlen támogatott játékukban sincs más, csak árnyékolásra RT. Lehetőleg az összetett, több funkcióra épülő RT-t kerülik mert kb az lesz az eredmény, mint a CP 2077 alatt. - 70 %.
    Közben meg azokat a szerencsétlen árnyékokat amiket raszteresen, statikus világítással hoznak létre ellövik jó messzire, hogy kifusson az Nvidián 8-10 GB rammból és azt olvashassuk itt ,ahogy ez kell nekünk. Dehogy is. Az RT nek nincs hardveresen határa, nincs elég erős hardver hozzá, csak maga az élet.
    Egyszerűen kevés hozzá a RDNA 2 és ami azt illeti az Ampere is nagyon. Lehetne ezt szépíteni, meg bevenni amit a főni mond de ez nem igaz.
    Van benne dedikált egység, de azok úgy működnek mint a GPU többi része ha nincs aktív RT.
    Viszont ha van, akkor az a számítási teljesítmény kiesik az általános számítási teljesítményből, aktívan részt vesz a BVH ban és az ütközések számításában de közben kiesik a raszterizációs folyamatból és mivel ezek hibrid megoldások az is egy fontos tényező... ez kell hogy egyáltalán fusson rajt az RT értékelhető sebeséggel.
    Nem véletlenül csinált a Nv a fix funkciós hardverelemeket erre.
    Programozható bejárás kell ez tény, de az mellé kell rohadt sok számítási teljesítmény és egyelőre még egy 3080-90 ból sem lehet feláldozni ha az RT aktív semmit.
    Ez van: nem lesz a DXr1.1 semmivel sem jobb nekik.
    Példának Port Royale, ami egy gyártó független bench, DXr 1.1 támogatású, összetett RT -t használ.

    Ezért van az, hogy szabványos kódot erőltetnek hanem a saját megoldásaikat és igyekeznek minél kevesebb RT-t belecsempészni a saját címeikbe, mint ahogy teszik ezt most .
    Ahogy benyelnek egy összetett RT effekteket futtató játékot már 60-70 % alá esik az RDNA2 teljesítménye. Amúgy mind Dirt 5 mind WOW utólag beépített RT-t használ, Godfallt az alapoktól építették, de ott is csak árnyékokra.

    nem támadom őket, csak megint a van, hogy nincs memsávszél,. nincs RT sebesség , árnyékokra RT-znek,használnak és azt olvashatjuk itt hogy ez mennyivel jobb mert nem látható távolságra is számol ütközést árnyékokra, statikus megvilágítás és tükröződés mellett ami az orrdo elött zajlik,,de ez jó, jobb mint bármi más..

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák