Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #60547 üzenetére

    Az NV leírása szerint az RTXGI egy probe-alapú adatstruktúrát használ, ami valós időben kezeli a fény- és távolságadatokat. Ennél vannak jobbak is, például a reservoir-alapú újramintavételezési technikák, de ha teljesítményt is akarsz, akkor még jobb kell, és leginkább ott van értelme javítani, ahol ezek a meglévő technikák a brute force miatt csődöt mondanak, leginkább a meglévő adatok újrafelhasználhatóságában.

    Az RTXDI az nem is GI technika. Nyilván megközelítőleg sem fog olyan minőséget adni, mint egy globális illumináció. Ha adna, akkor ma senki sem használna GI-t, mert elég lenne a szimpla DI. Ráadásul a DI esetében nem is annyi az egész, hogy berakod a játékba, mert a direkt illumináció miatt rengeteg pre-processinget igényel. Tehát hiába működne jól maga a technika, ha nem szánod rá a több hónapot, hogy minden jelenetben jól beállítsd, akkor nem ér majd semmit. A GI ezért jobb, mert arra nem kell rászánni az időt. Azt csak berakod és működik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák