-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
itt a lényeg, hogy játszhat vele, innen mért ne tenné? Váltásra ösztökéli evvel (is) a 48x0 használók tömegeit... tuti bolt és ingyen van. Mért ne tenné?
Nagyon rossz hír az NV gyengélkedése, míg FPSben hoz az 5870 átlag +35%ot egy 4890el szemben (1920ban) addig kerül ~2*annyiba(úgy, hogy nem 399$ az indulója.) Vége ennek a korszaknak, jön vissza az ATI9800 időkből jól ismert árazás....
Mindezt csinálja úgy az ATI, hogy még akárhogy is de van konkurense. Mi lesz itt késöbb?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Dirt 2 és az AVP biztos ilyen lesz. Az AVP-ből láttam képet. Normal map sem lesz a felületeken, egy sima textúra. DX11-től lesz kinézete a játéknak.
Nem ... a Xenos tesszellátor nem annyira jó, mint a DX11. Sebességben is lassabb, és nehezebben kezelhető, de itt igazából a lehetőség elvételén van a hangsúly. Ha nem elég gyors a régi karikon maximum kikapcsolja a júzer.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen ez a lényege a Tesselation SDK-nak, de ha valamit nem akar az AMD, akkor azt a partnerekkel meg bírja beszélni. Az AMD-nek üzleti szempontból csak jó, ha a HD 5000 alatt nincs tesszellátor pár programban, mert akkor vált a júzer. DX11-es konkurens pedig egyelőre nincs, tehát a vált valaki, akkor egyértelmű kinek a termékét választja.
Erősebb Radeon lapka szerintem nem lesz már 40 nm-en. A Cypress is 334 mm^2 ... ráadásul jobbat nem nagyon lehet DX11-re építeni kevesebb tranyóból. Esetleg lesz egy RV770-790-féle ráncfelvarrás a magasabb órajelért, de a 28 nm-re marad a HD 6000. Az meg 2011Q1 reálisan nézve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Xenos fele tesszalacio olyan dolog aminek a tamogatasa szeptember 22. ota nem az AMD erdeke, mert szeretne a DX11 kartyait eladni, tehat lehet soha nem lesz jatek ami tamogatni fogja a Xenos fele tesszalaciot, es oromot okozni a HD2K/3K/4K tulajoknak. (bar evileg a DIRT2-ben tamogatva lesz, de azert varjuk meg nehogy a vegen "veletlenul" kimaradjon.)
Az arazas nem tudom, hogy jott ide, a tesszalaciorol volt szo
"Arról nem is beszélve, hogy ha hardveresen nem is, de emulálva kénytelenek támogatni"
Pontosan errol irtam en is, mivel emulaljak igy joval lassabb lesz mintha a fix hardveres egyseg vegezne a szamitasokat, tehat az NV ahol tud keresztbe fog tenni a tesszalacionak, es ismerven oket milyen melysegekbe utaztak mar a konkurencia hatraltatasaban, most is ez fog tortenni, es annyi lesz a tesszalacionak, aminek mar alapbol is 8ev kellett amig eljutott az DX API-ba.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
harry
veterán
És érdemes lehet megvárni? Vagy esetleg csökkennének a 4850-ek árai? A fogyasztáscsökkenésen kívül lenne előnye? Vagy esetleg a dx11-nek vannak hátrányai is (vagy mikről szól itt éppen a téma?)?
Gondolkodom azon, hogy most venni egy használt egyszerűbb karit az 1280as felbontáshoz, és csak később, ha jóól lementek az árak, megjelent a konkurencia, stb váltani ati 5000re.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Ricco_hun
senior tag
"Hát... Ha igazak a HD5750 tesztek, akkor nem sokkal lép meg a HD4770-től. Innentől eléggé a szíven ütős kategória, ha képesek $100-nál többet kérni érte."
Egyetértek. Ez 100$-nál többet nem ér dx11 ide vagy oda. És ezt akarják 149$-ért adni, a magasabb órajelű HD5770-et meg 199$-ért. Hát lehet bízni abban, hogy a béta driver miatt ilyen gyenge, de az ATi nem szokott csodákat művelni driver ügyileg. Remélem a debütálásig változnak az árak, különben várhatok vagy egy fél évet mire elérhető szintre csökken az ára. Ezek is túlárazottak.
Srácok jó lenne ha nem off-olnátok szét a topikot. Zsozsoooooo problémája/kérdése is inkább ebbe a topikba való, hiszen a HD5850/HD5870 már megjelent.
Köszönöm.Rocket: Azért az kemény volt, hogy vagy 5 hsz-en keresztül HD5850-nek írtad a HD5750-et. Ha valaki csak úgy betéved a topikba nem kicsit megtévesztő lehet számára.
A nyúl ugrik, a pók mászik, de a teve köp; A vészrendszer nneem működik!; ...ráadásul életveszélyes hazugság. Életveszélyes, mert veszélyes az életre.
-
zuchy
őstag
DX9-ben esélyes, hogy erősebb lesz, de DX11-ben már necces, a sok emuláció miatt.
Igaz, hogy a textúrázók terén is azt hiszem lesz emulálás.(#274) csatahajós: Van benne valami, mivel a gyengécskedő 40nm miatt lehet kénytelenek voltak betenni több SIMD blokkot, hogy több legyen benne a redundáns terület.
Ahogyan majd javul a gyártósor, úgy lesz esély egy még durvább Radeon kiadására.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
-
nagyúr
válasz leviske #6957 üzenetére
azért ezek így kissé erős mondások. azt még lehet mondani, hogy a GT200 nem volt annyira jelentős változás a G92-höz képest, de a Fermi->Kepler egyáltalán nem kicsi.
vörös oldalon ugyanígy a Cayman egy meglehetősen komoly lépés a Cypress után.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz leviske #6964 üzenetére
nem azonos, a G92->Fermi volt a legnagyobb változás, aztán a Terascale->GCN, a másik kettő meg kb. holtversenyben mögöttük valahol. mivel azonban ezek is jelentősen beletúrtak az ALU-tömbök működésébe és a GPU arányaiba, semmiképpen nem lehet őket elhanyagolható változásként kezelni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Sonja
veterán
válasz leviske #7001 üzenetére
Tényleg, fel se tünt.
Viszont azt még mindig nem tudom, hogy ezen oldalon megjelent cikkben miért írják, hogy 1000 dolcsi körüli összeggel nyit(hat). Sehol máshol nem találtam erről semmit. Lehet, hogy kihagytam valamit.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
-
HSM
félisten
válasz leviske #7081 üzenetére
"szóval még talán GTA4 szintű borzalmaktól se kell félni."
Azért rossz példa, mert CPU-ból kellett csak alá brutál erős a maga korában, egy akkor középkategóriás, olcsó 1GB-os 4850-en szuperül elfutott, konzolos verziót magasról alázó képminőséggel, ha volt alá minimum egy húzott Q6600....
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz leviske #7119 üzenetére
Szerintem az eredeti állításom megálja a helyét ennek tükrében is. [link]
Talán annyit írhattam volna bele, hogy ésszel beállítva. Mert az egyetlen igazi baja a játéknak ez volt, hogy gondolva a jövő hardvereire, a maximum grafikát a maga korában elérhető hardvereknek messze fölé vitték. Szerintem nem mondhatjuk rá, hogy "borzalmas port", amikor:
-rendesen testre szabható a játék grafikája, lebutítva megfelelően futott már akkor se túl erős PC-vasakon is
-rendesen meg volt csinálva PC-s kezelőszervekre az irányítás
-az első egy-két hét bugjai után már teljesen jól működő volt a játék PC-n
-kihasználta a PC nagyobb kapacitását, nem konzol grafikát kaptunk, hanem lényegesen, látványosan jobbat
Igzából, nem is értem, mit kéne még tudjon egy PC-port ahhoz, hogy jónak legyen tituálva?A GCN2.0 téma... Sanszos, hogy ha játémeneti GPGPU számításhoz kell a compute, az APU-only lesz, mert ugye ott figyel a busz késleltetése a sima GPU-n, tehát arra nem lesz ideális, hiába GCN2.0. Persze, más szempontból lehetnek ennek előnyei, más területeken.
[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
válasz leviske #7119 üzenetére
"Mi van a Cryengine 3-ban, ami miatt akkora nagy szám számodra? Nekem PC-n arról a motorról csak a szándékos félreoptimalizálás"
Elég csak felnézni a Crymod forumára ahol xy nevesincs pistikék mit képesek kihozni a szaros SDK-ból.
Normális kezekben meg fel sem fogható ütös grafikát lehetne létrehozni.De sajnos ott van az a MIÉRT NEM használja senki ezt az engine-t szindróma, amit ha kővel dobálnak se tudok megmagyarázni.
Az meg engem sosem érdekel hogy nasa+paks + csernobilt is rá kell kötni hogy fusson ha szép a látvány!Egyik Crysissal se tudtam maxon játszani akadás nélkül a mai napig se, ennek ellenére beleraktam már a 3 részbe összesen vagy 12 végigjátszást ha nem többet.
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
válasz leviske #7128 üzenetére
Azt hogy jobb-e azt nem tudom ,mert nem értek a technológiai dolgokhoz. Nekem sokkal szebbnek tűnik a Cryengine mint bármelyik UE3-as game!
De sajnos úgy látom csak én szeretem a játékkészítők nem
Hiába fényezi a Crytek mestere az engine-t, hogy már most fejlettebb mint az UE4 , ha arra ami még megse jelet már kb több game van készülőben vele mint az összes Cryengine-el valaha is fog készülni
Next PC Upgrade: 2022
-
válasz leviske #7128 üzenetére
Erre szerintem nem igazán lehet válaszolni így, hogy nem nagyon van más CE3-as játék, míg UE3-as kazalnyi. Vannak játéksorozatok EU3-al, amikben a második rész szebb és gyorsabban fut, mint az első, a harmadik pedig még egy kicsit szebb, és ugyan úgy fut, mint a 2. rész (gondolom egyrészt az is benne van, hogy egyre frissebb UE3 build-okra épülnek, de az is, hogy a külső fejlesztőcsapat is egyre jobban kiismerte a motort). A Crysis-ról pedig erősen sejthető, hogy szándékosan terheli a kelleténél is jobban a gépet (és nem feltétlenül csak a motor, hanem ahogy maga a konkrét játék használja).
Én nemrég azon kaptam fel a fejem, hogy az SCII automatikusan javasolta nekem az Ultra grafikus szintet (nemrég kezdtem a Harth of the Swarm kampányt, ami lényegében ugyan az a grafika, mint a Wings of Liberty-ben volt), mégis akadozik egy kicsit 1000/1200-as órajelekre húzott HD5850-el (nem elírás, vizesblokkal 1Ghz-es mag, évek óta így járatom) pedig az SCII már 3 éve sem volt annyira túllőtt, állejtegetős grafika, és azóta évek teltek el, így a HD5850 drivere és a játékmotor is agyon lehet már optimalizálva hozzá (és bár én csak single-ben játszom, ez amellett tudtommal egy sportszerű multis játék is, így illene mindkét oldalon igyekezni, hogy optimalizálva legyen), a jelenlegi CPU-m (2500K@4.5Ghz) pedig túlméretes a régi VGA-m mellé, így biztos a VGA szűk neki. (Az SCII terran kampányt is így, picit akadozva, nem stabil 60fps-el játszottam végig, de akkor még Q6600@3.6Ghz volt a kicsit alacsonyabb órajelen ketyegő HD5850 mellett, és viszonylag frissen a megjelenés után).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz leviske #7132 üzenetére
Nem mondtam, hogy előremutató volt, csak hogy indokolta a gépigényt.
Kicsit olyan ez, mint az Apple néhány cucca. Önmagában se a grafika, se a fizika, se az AI, se a nagy tér nem volt eget rengető. De így együtt összerakva már lehetett róla beszélni.
Hatalmas a terület, méretéhez képest roppant részletes és a grafikai minősége is kitűnő az előbbiekhez mérten. Az AI és a fizika pedig rengeteg mozgó elemet koordinál, még akkor is, ha csak scriptelve vannak.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
veterán
válasz leviske #7186 üzenetére
A kaveri nem a GCN 2.0-át kapja? Szóval szerintem csak a HD9xxx-el lesz DG, bár lehet h tévedek. Majd Abu megmondja.
Én amúgy Januárban tervezek gépet venni. Egy erős Kaverire és valami középkategóriás HD9xxx-re gondoltam.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz leviske #7238 üzenetére
Az Xbox One sokkal komolyabb DirectX API-t kap, mint a PC. Ki lesz belőle vágva egy csomó fix hardverhez felesleges dolog, és a HLSL modul is sokkal többet tud, majd mint a PC-s HLSL. Kb. annyit, mint a Sony PSSL.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz leviske #7240 üzenetére
Nem az összes. Ahhoz kelleni fog még más is, ami viszont nincs kész. De az Xbox One esetében is van egy DirectX-nél alacsonyabb hozzáférési felület, és a fejlesztők azt használják már ma is. A DirectX-et csak az indie fejlesztők fogják szerintem használni.
Az AMD-nek HSA kell nem Microsoft helpdesk.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz leviske #7274 üzenetére
ez mind szép, de ki az elsődleges célközönsége a VGA nevének? mert szerintem a vásárló, és a többségüket össze fogja zavarni a sok szám meg betű. komolyan nem értem az AMD-t, egyetlen kommunikációhoz értő ember nem ül ott? nehéz elhinni.
(#7275) Firestormhun: a Radeon név eldobásától eltekintve egyetértek, tényleg jó pillanat lett volna a gyökeres architektúra-váltás a gyökeres névcserére.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz leviske #7298 üzenetére
Szerintem nincs ilyen különbség. A két kártya se olcsóbb 1000$-nál, és ugyanazok a feltételek. Tiéd a döntés, hogy mit és mennyit vásárolsz, nincs kényszer. Ha a tájékoztatás megfelelő, akkor egyik fél se róhat fel semmit a másiknak. BTW az, hogy működik-e, nem a gyártó sara, hanem a játékfejlesztőké. Ők írják a játékot, nekik kell úgy megcsinálni, hogy menjen a vason.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
HSM
félisten
válasz leviske #8277 üzenetére
Duplaakkora setup lesz benne, olyan, mint a Hawaii-ban, +trueaudio, +a szokásos GCN1.1 okosságok, pl. a sok ACE. Frankó cucc lenne, ha nem nyomorították volna meg a memóiabuszt ilyen csúnyán. Fogyasztás szempontjából mondjuk jó cucc lesz.
Nagyon más állatfajta lesz, mint a 7950 Boost. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz leviske #8314 üzenetére
Az újítások mindenen működnek. A Tahiti verhető ezekkel. Ez is a cél. Lehetőleg úgy, hogy most még a Tahiti legyen a gyorsabb, hogy a készleteket el lehessen adni. A Hawaii nem verhető. Túl messze van. Arányaiban az újítások nem hoznak annyit, hogy ezt a különbséget behozza. A szintetikus tesztekben persze a Tonga nagyon erős, de ezek azért szintetikusok, hogy kisarkított helyzeteket mérjenek, amelyek a valóságban nem fognak előfordulni.
A Mantle alatt a Tonga előnye az aszinkron compute. A 8 ACE sokkal több, mint a 2.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz leviske #8317 üzenetére
Persze. A GPU-limites szituációkban sokat segíthet.
Mivel más API nem támogatja az aszinkron compute-ot ezért nyilván Mantle only dolog lesz. Maximum OpenCL-re kihelyezett effektek esetében oldható meg szabványosan.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- KFA2 GeForce RTX 3050 EX OC 8GB GDDR6 Videokártya - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 Twin Edge OC Eladó! 118.000.-
- GAINWARD RTX 3070 8GB GDDR6 PHOENIX Eladó! 125.000.-
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel