Új hozzászólás Aktív témák
-
Yllgrim
őstag
Eszetekbe se jusson skip-elni a topik-ot, vegre kapok valahol szakmai valaszokat is. Van kb 5-8 ember aki erti is amit leir nem csak beirogat valamit.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Jelenleg az látszik, hogy ez lesz a legfőbb limitációja a teljesítménynek. Na most a mai világ előnye, hogy egyszerű patchelni, tehát az optimalizálás a kiadás utan folytatódik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Milka 78
nagyúr
válasz Petykemano #8173 üzenetére
Ezért mondtam a 3570k-t.Egy két kivételt leszámítva,játékok alatt még magasabb órajelen sem tudja elcsípni az elavult 4 magosomat,lehagyni meg főleg.
-
Petykemano
veterán
Az általad felsorolt arányok épp elegek ahhoz, hogy a fejlesztők ne akarjanak tovább menni az új fícsörök használatában, mint amit a Maxwellel tudnak. Ez alól csak az az eset kivétel, ha egy játékot ígyis úgyis optimalizálni kell egy architektúrára, és Akkor a maxwellekre optimalizálják arra, amit azok tudnak és ahogy azok működnek, a gcneket meg arra, amit és ahogy azok. És Akkor már miért né használjanak annyi parancsprocesszort, async tudást, sávszélísséget, amennyi az architektúrához Van. De vajon ez így lesz? Vagy az gcnt elintézik hamar, mert kis piac, és eltöltenek heteket, hogy a Maxwell is fusson úgy, mint a gcn. Rá fogják e áldozni az időt, hogy a gcnből is ne csak annyit hozzanak ki, amennyit kell, hanem amennyit lehet?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
korcsi
veterán
válasz Petykemano #8205 üzenetére
Ha GCN vs Maxwell statisztikával számolunk akkor az új generációs konzolokat is bele kellene ebbe számolni amennyiben nem PC exkluzív játékról van szó, nem. Ebben az esetben hogy állnak az arányok? És konzolra mindenképp erősen optimalizálni kell mert elég lájtos a vas benne.
referencia és MSI gaming X 5700(XT) plexi ARGB-s blokkok eladóak!
-
Venyera7
senior tag
válasz Petykemano #8205 üzenetére
Pont GCN a piac hiszen a konzolok erre epulnek!Valoszinuleg lesz@rjak majd a maxwellt, mint ahogy most is teszik pc-vel,az utobbi idoben megjelent portokbol kiindulva!Ez akkor lesz maskepp, ha az Nvidia ad egy valag penzt a fejlesztoknek,hogy legyenek mar szivesek normalisan portolni az adott jatekot!
[ Szerkesztve ]
-
#35434496
törölt tag
Mikor jön az első olyan DX12 játèk amiben kiderülhet mit tud a Fury x?
-
imi123
őstag
válasz Venyera7 #8208 üzenetére
Sajnos a gyenge konzolok miatt jut kevesebb idő a Pc-s fejlesztésre.
Az új Batman-nél is írták hogy véres verejték árán tudták megcsinálni konzolra.
Ez az egy az egyben átemelés konzolról meg csuda jó dolog lenne ha a konzol nem lenne gyengébb.
Eddig nem láttam next geneken semmit amit a Pc ne tudna.Ja de.. tudnak szaggatni 900.P-ben.
Lehet ünnepelni kellene hogy egy az egyben XboxOne minőséget kapunk,de nekem ez inkább rossz hír.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Ren Hoek
veterán
Én azon fogok nevetni, amikor a 4 GB-os csúcs GCN-es 380 Tonga 15 FPS-el köhög majd a szívószál sávszél miatt a sok async compute miatt... Vagy hogy is van ez? A sávszél önmagában nem biztos, hogy tökéletesen leírja a helyzetet, hiszen a Maxwell2 és a Tonga is erősen használja a Delta Color Compressiont. Ez biztosan számít valamit...
Nekem ez a DX12 egy sűrű ködbe burkolózó valami, amit még a fejlesztők sem tudnak igazán hogyan alkalmazzák - főleg ha ténylegesen ekkora különbség lesz a hw-k között. Abu is leírta a Frostbite 4-el kapcsolatban itt, hogy mi várható. Feltételezhető, lehetséges, valószínű stb... Ez még csak nem is AMD-s ígérgetés, hanem egy fejlesztői tény. Akár utolsó pillanatban is ki-be kapcsolgathatnak feature-ket, ahogy eddig is tették. Meg fogják nézni hidd el, hogyan fut a szívószálakon, és ehhez alakítják majd. Lesznek kivételek az elején is, ez nem is kérdés. Ott megmutathatja az AMD mit tud, pl Singularity. Csak szerintem ott is a Hawaii és a Fury fog remekelni, de mi lesz egy 380-al? A többi játék meg - az elején -, konzolszerű async felépítéssel jön, pontosan annyira óvatosan használva a DX12-őt, hogy véletlenül a Maxwell 2 sem dadog be 8 FPS-el alatta. (Ezt is Abu vízionálta korábban)
Ha fogadni mernék, akkor arra tennék, hogy mire általános lesz a Maxwell2 fingató motor, addig meg lesz NV kályhacső sávszél alternatíva. Onnantól pedig le fogják sz.rni a Maxwellt, Keplert, Fermit és simán bedadoghatnak 8 FPS-el. Ez ilyen gonosz dolog. NV erről híres, szemét kapitalista banda Én el is adom addig majd a buta Maxwellemet. :
A régi Hawaii-okon meg lehet még egy ideig jól fognak futni, így akinek még az a dinó van a gépében simán örülhet. (Lehet... mert közben az AMD-t is lehet felvásárolják, és nem engedheti meg az új vezetés, hogy jótékonykodjon, mert el KELL adni az új kártyákat. Már jön is a közlemény, a GCN 1.3-ra optimalizáltunk, ezért a Hawaii-on kompatibilitási problémák adódtak.) Szépen bemész egy webshopba és rendelheted a 14/16 nm-es csendes, halk és brutális teljesítményű kártyákat.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
válasz Venyera7 #8219 üzenetére
Elméletben ilyen nem történhet meg, mert a régebbi GCN-ekre is ugyan úgy jönnek az újítások... viszont elég az is, hogy jön egy vezetőcsere, Lisát kirúgják...és jön egy szigorú vadkapitalista vezetés, akik rendbeszedik a céget. Már korábban is volt egy cikk, hogy bizonyos GCN verziókon bizonyos dolgok jobban futnak. Ezzel az ürüggyel már meg is léphető, hogy rosszul fut a régi GCN-en valamiért. Ahogy a 270X/280X/370-nél sem megy a Freesync pedig hogy reklámozták annak idején...én ezért adtam el a kártyát konkrétan (és lettem nV-s) és volt arról is szó, hogy a 3XX-ek fognak támogatni feature-öket, amiket 2XX nem, pedig rebrand csak... Majd kiderül.
Szóval nagyon gáláns dolog kedvezni a régi tulajoknak, de vajon egy logikus piaci döntés egy olyan cégtől aki a csőd szélén masírozik a szakadékba? A 290/290X-eket amik addigra kb midlevelnek számítanak majd, pont egy jól támadható szegmensben, 80-100K körül - ahol tudnának új ügyfeleket nyerni... na pont azokat nem kell lecserélni, mert baromi jól futnak majd rajtuk a DX12 async játékok tömkelege.
Másik oldal meg az, hogy az Async kb végtelen szávszélt igényel, úgyhogy lehet minimum HBM1 de HBM2 kell majd hozzájuk. Akkor most mire koncentráljon szerencsétlen fejlesztő? Szívószál 200 GB/s-re vagy 300, vagy 500, vagy 800 stb...? ...és itt nem csak plusz csilivili effektekről van szó, hanem igen komoly játéktechnikai dolgokról. Egységek száma, AI, fizika, stb... Szétszakadhat a piac teljesen...
[ Szerkesztve ]
-
Shing
őstag
válasz Ren Hoek #8221 üzenetére
Miért ne lenne logikus döntés? Most írtad le, hogy eladtad a kártyád és nv-t vettél. Elég kockázatos butítani a régi kártyákat, mert ott van az nvidia, ahol annyit lát az átlag felhasználó, hogy még Fermin is van frame rate control és DX12 support. Na milyen jó, vegyünk nvidia-t, mert ott jobb a support.
-
HSM
félisten
válasz Ren Hoek #8218 üzenetére
A Tonga elvileg 384bites buszú, csak sanszosan nem erőltetik még a fullos verzióját valamiért (pl. mert jóval drágább úgy a tokozás, a PCB, a körítés, kivárnak vele). Tényleg nem a legszerencsésebb a 256bites buszával, de nézzük azt is, mennyiért adják.
Kapaszkodj, 75K-ért kapod meg a 4GB-os verziót, annyiért, amennyibe egy 128bites GTX960 is kerül. Ezen két kártya közül egy pillanatnyi gondolkozás nélkül hoznám el a 380-at....
A Delta Color-ról az Nv ilyen ~25%-os növekedéseket írt, amit vélhetőleg a lehető legoptimálisabb körülmények mellett mértek. Mindezt az óriási L2-vel együtt. "Thanks to the improvements in caching and compression in Maxwell, the GPU is able to significantly reduce the number of bytes that have to be fetched from memory per frame. In tests with a variety of games, Maxwell uses roughly 25% fewer bytes per frame compared to Kepler. "
A Maxwell2 "ledadogás" ellen elég lesz, ha annyit csinálnak, hogy a GTX980 Ti-n fusson valahogy a maxgrafika. Ott azért bőven van sávszél, gyárilag közel 340GB/s, ami tuninggal akár 380 környékére is növelhető.
Ehhez képest egy GTX980 a 224GB/s-el, vagy a GTX970 a 3,5GB-ján elérhető 196GB/s-el elég halovány.
Egyébként egyetértünk, AMD-től főleg a Fiji és Hawaii csipes kártyák fognak remekelni, majd meglássuk mennyire. Ugyanakkor a már lassan ősöreg Tahiti is szépet alkothat még, ha nem botlik el pár korából fakadó apróbb hiányosságán (gondolok pl. a "mindössze" 2 compute futószalagjára).Szóval már ma is van tisztességes sávszélességű Maxwell, csak épp vastagon megkérik az árát. Jelenleg kb. dupla áron méri az Nv a Maxwellhez a sávszélességet az AMD-hez képest, ami azért nem éppen bíztató.
Az AMD-nek nem fog kelleni ilyen trükk az eladásokhoz, van bőven ember, aki most Nv-t használ, de át lehet csábítani. Vagy akinek már régebbi, lassabb AMD-je van, azok is vesznek előbb utóbb újat.
"Szépen bemész egy webshopba és rendelheted a 14/16 nm-es csendes, halk és brutális teljesítményű kártyákat."
Ha lehetek őszinte, ez az a verzió, amitől nem tartok. Persze, jön a HBM is, meg minden jóság, de hogy olcsó nem lesz, az is 99%.(#8221) Ren Hoek: A régi GCN-eken hardveres okokból nem megy a Freesync. Ez ilyen, amelyik újításhoz hardver kell, azt nem tudják szoftveresen hozzáadni utólag. Erről nem az AMD tehet. Ahogy az Nv sem fog tudni utólag még 128GB/s sávszélt adni a GTX980-akhoz vagy GTX960-akhoz.
Ha szétszakad a piac, azt köszönheted az Nv-nek, mert betegre akarták keresni magukat a Maxwell-el. A vékony busz meg kellett a költségek és fogyasztás alacsonyan tartásához.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Kétélű a dolog... ennyi. Lehet valaki egy feature miatt vesz új kártyát. Viszont az NV szépen játszik a lapokkal, és pont úgy lecseréld a Keplert/Fermit mert azokon már nem futnak olyan jól a játékok. Ez lesz majd a Maxwellel is ha kijön a Pascal.
Persze vezető pozícióból könnyű ezt játszani.
-
Ren Hoek
veterán
"...mert betegre akarták keresni magukat a Maxwell-el"
Nem akarták, hanem meg is tették. Nem ígérgettek semmit, hanem kiadtak egy konkurenciánál halkabb, hűvösebb olcsóbban gyártható cuccot, ami DX11 alatt ment mint a meszes. Meg is nézhetik magukat 80% részesedéssel... de ez már régi sztori.
A tény viszont megint az, hogy megy a találgatás. Jelenleg egyetlen nagy sávszélt igénylő DX12 játék sincs. Lehet async compute-ot használni 200 GB/s sávszélen is, jó példa erre a konzolgeneráció. Jelenleg a sávszél konkrétan 0%-ban számít és egyáltalán nem szempont. Ha az nv hátradől és nem csinál semmit, akkor is bőven megvan a fölényük még egy éven át. Gyanítom viszont, hogy nem ülnek a seggükön.
...és az AMD-nek most hatalmasat kell(ett volna) durrantania, hogy visszapártoljanak hozzájuk a vásárlók. Erre nem elég a sávszél jövendőmondás, mert mi is csak találgatunk róla, akik értjük mi van a sávszél és a DX12 hátterében. Egy átlag user szerinted fog ebből valamit? Csak ha már az arcába nyomták 100x hogy itt van 10 durva async játék, amin megpusztulnak a Maxwellek - vegyél AMD-t.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Ren Hoek #8225 üzenetére
Arra céloztam ezzel, amit már korábban leírtam, hogy az oké, hogy betegre keresik magukat, a gáz csak az, hogy ez nem fog jót tenni a játékosoknak, mert az egységsugarú Maxwell vásároló ha majd azt látja, nem futnak jól a játékok az egy éves 150K-s kártyáján, akkor nem lesz túl boldog.
A szegmentációról, egyéb piaci manipulálásokról nem is beszélve.Az async shadert persze, gyorsít szívószálon is biztosan, de az optimális működéséhez elég sávszél fog kelleni. Amúgy nem is tudom, valamelyik készülő DX12 játék kapcsán volt róla szó, hogy jelenleg úgy fest, a sávszélesség lesz a legnagyobb limit DX12 alatt. Végülis logikus is, ha sokkal jobban ki lehet használni a GPU-t, akkor sokkal több adat fog kelleni azonos idő alatt feldolgozni.
Az átlag user majd akkor fog fejet vakarni, ha majd nem megy jól az új BF a gépén, míg a haver srácnál meg mondjuk igen. Szóval az AMD-nek az lesz a jó reklám, ha majd tényleg jól mennek DX12 alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Első körben DX12-ben 1 compute 1 grafikai várható párhuzamosan. Konzolon ha jól rémlik 2 compute 1 grafikai van. Szóval ez lenne a cél, persze lehet 10 pipeline is, de az már kifekteti a Maxwell2-őt. Az előbbiek nem.
(#8227) HSM: Itt a MIKOR a kérdés. Amire se te, se én, se Abu nem tudja igazából a választ. Márpedig akkor fogja szopatni a Maxwell2-őt a motor, ha sok-sok pipeline van. Ez mikor lesz általánosan 10/10 játéknál? Legyen az FPS, RTS, RPG... nem csak speckó RTS mint a Singularity, vagy a Star Swarm sokezer egységgel. Egyáltalán kell egy FPS-be pl ennyi pipeline és ekkora sávszél?
Szóval 1 év? 2 év? 3 év? Erre nemhogy mi nem tudjuk a választ, de maguk a fejlesztők sem...Másik kérdés pedig, hogy a mostani 150K-s VGA-k mit fognak érni 1-2-3 év múlva? Lehet egy 970 is ugyan úgy papírnehezék lesz, mint a 290X...
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
válasz Venyera7 #8230 üzenetére
Hányszor kell még feltennem neked a kérdést, ha te mondjuk egy játék producere vagy millió dolláros költségvetéssel, kiadnál olyan játékot üzleti szempontból, ami a userek 90%-ánál szarul fut? Konkrétan lehet, hogy az A.O. Singularity csak a 290X-en és a Fury-n fog értelmesen futni, de ez hány %?
10-ből 1 gépen fog futni, a többin meg 5 FPS-el szaggat? Ki fogja ezek után megvenni? Csak és kizárólag AMD presztízs értéke lenne a játéknak. Mondjuk nekem nem tetszik a játék, és csak ezért biztosan nem fogok váltani. Ha majd jön egy rakás olyan cím ami tényleg üt, és tényleg szarul fut, akkor meggondolom.
Gondolom nem hallottál még optimalizációról. Konkrét eszközökre fejlesztünk, nem a levegőbe: XBONE, PS4, PC... A PC-n belül szakadás lehetséges, és DX12-vel erősen kell sakkozni milyen irányokba optimalizáljuk a kódot. Meg kell találni az aranyközéputat, ami a jelenlegi kártyákon is jól fut, és profitál a DX12 feature-kből, effektekből. Szerencsére a DX12-vel jól lehet játszani ilyen téren, ezért is vannak a támogatási szintek... Játékokat adnak ki, amit átlag userek futtatnak a gépeiken, lehetőleg minél többféle hardveren, nem benchmark programokat akarnak eladni nekünk bakker.
[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
-
mcwolf79
veterán
válasz Venyera7 #8208 üzenetére
Lol
A konzolokban AMD cucc van és de sokra mentek vele.
Az exklúzívok kivételével még az 1080p és 60 fps sincs meg. Sőt, még a 30 fps is kínlódva sincs meg, a felbontással is szenvednek. Pedig ugyebár elvileg a konzol fix hardver, és könnyebb optimalizálni.
Hiába a csuda-APU, eddig nem nagyon virítottak. System-seller exkluzív pedig eddig nem nagyon jött. Lehet a jövőben jobb majd pár, de hol van a nagy duma, hogy a prevgen programozó-barátabb, mert közelebb áll a PC-hez?!
Továbbra is lehet nyomatni a marketing bullshit-et, amit A(bu)MD nyom, de szerintem a Fury után a "megváltó" DX12 lesz a következő pofáraesés azoknak, akik nagy NV - verést várnak.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Ren Hoek
veterán
válasz Venyera7 #8232 üzenetére
Te aztán nagyon tudod, netán jósgömböd van?
Egyáltalán miről beszélünk? Melyik DX12 motorról? Mert ha jól tudom egy darab nincs még kint...
Az az egy biztos, hogy a DX12-ből GCN és Maxwell is profitál. Már százszor leírtuk, hogy extrém lassulás csak akkor le(het) egy kártyán, ha sok pipeline fut. Ilyen pedig egyelőre a Nitrous engine. Ezen kívül nem lesznek hatalmas különbségek Maxwell2 és GCN között, maximum a bekötés miatt proci, esetleg az emuláció miatt némi sebességvesztés. DE nem 4x lassulás. -
Petykemano
veterán
Tartok tőle, hogy egységsugarú Maxwell vásárló Nem szomorú lesz, hogy a nemrég vásárolt szuper kártyája már nem annyira szupin megy. Hanem elolvassa a teszteket, látja, hogy az nvidia új kártyája megint jobb, mint az AMD tavalyi kártyája, függetlenül attól, hogy az már bőven elhagyta a sajátját - ki nézi már azt, hogy a 290x már gyorsabb, mint a régi rivális 780ti? - , és vesz egy újat.
valahogy az az érzésem, hogy ez a stratégia több hasznot termel. Más kérdés persze, hogy az nvidiáról ez a termékfejlesztési attitűd elfogadott, dicsőített, az amdt meg már azért is ekézik, mert régebbi radeonokon nem megy a freesync.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Ren Hoek
veterán
válasz Petykemano #8238 üzenetére
Igazából mikor is volt utoljára csíkszélváltás? 2011-ben... 2016-ban lesz a 14/16 nm... Tehát onnantól kezdve radikális változások lesznek + a HBM1-2 is terjed főleg 8< GB memóval hatalmas sávszéllel, ami ugyancsak szemléletbeli váltást hoz. A 2016-os generációt nem is lesz szerintem érdemes hasonlítgatni a régi kártyákkal, mert más szintet fognak képviselni fogyasztásban és teljesítményben is. Bizony lesz is igény dVGA-kra, mert jön a VR és a 4K, amit jelenleg egyik kártya sem képes kihajtani 60p-vel stabilan.
Ilyen alapon teljesen értelmetlen a mostani kártyák jövőállóságát, vagy értéktartósságát firtatni, mert könnyen lehet a zacskó csipsz kategória bármelyikből. Ha elterjed a HBM2, akkor a Hawaii sávszél is kevés lesz... Főleg ha bejön alsóbb kategóriába is egy olyan ütőképes lineup, AMD-től és NV-től is, ami fogyasztásban és sávszélben megeszi a mostani kártyákat...ugyan azon az áron. Ki fog akkor már a 400 Wattot megevő 390X kazánról beszélni, hogy de jobban viszi a játékot mint a buta Maxwell
Ez persze az aktuális régi 290X tulajoknak jó, de mindenki más megveszi a 14/16 nanós újakat inkább.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Ren Hoek #8228 üzenetére
Azt nem tudjuk, mikor fog elterjedni, és hogy pontosan milyen igényei lesznek a korai megvalósításoknak. De ezeket hamarosan meg fogjuk tudni...
A megnövekedett sávszélesség igényhez nem fog amúgy rengeteg pipeline kelleni, bőven elég, ha 2 compute és egy grafikai izomra terheli a csipet. Ez az elvileg preferált a fejlesztők körében, nem az 1+1.
Ha mondjuk egy FPS-ben gondolkozol, ott is sokminden megnövelheti az igényeket. Pl. részletesebb táj, részletesebb modellek, csomó lehetőség van ott is fejleszteni a megjelenítésen.Ami a VGA-k jövőbeli értékét illeti, azon fog az egész múlni, mennyibe kerül az új, és mennyire használható a régi.
(#8237) Sir Ny: Véletlen se zavarjon, hogy praktikusan ugyanaz a csoda a kettő. Mellesleg a Mantle nálam már bizonyított BF4 alatt a régi 290-es VGA-mon. Pedig az még csak épphogy a lehetőségek felszínének legtetejét ha picit megvakargatta.
(#8238) Petykemano: A cégnek ez nagyobb hasznot termel, ugyanakkor a piacnak meg árt, mivel megvetted a marhadrága VGA-t és azt látod, egy év múlva költhetsz rá megint egy vagyont... Az emberben meg az marad meg, hogy mennyire drága dolog a PC-játék, közben meg csak jól lehúzták...
Szerintem szomorú, hogy az emberek ennyire nem látják, merre navigálják a piacot a vásárlási döntésükkel....(#8239) Ren Hoek: Azt ugye beleszámoltad, hogy 14/16nm-en, HBM memóriával azok NAGYON úgyértem pokoli drága csipek lesznek? Pláne egy óriásnagy VGA.....
Nem az lesz, mint eddig, hogy huss, itt az új gyártástechnológia, kisebb, gyorsabb, olcsóbb... Kisebb lesz, talán gyorsabb is, de állati drágán. Sajnos nagyon közel a fizikai határok....[ Szerkesztve ]
-
rambustibi
őstag
Ha volt már, akkor bocsi: [link]
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
Ren Hoek
veterán
Szerintem meg nem fogják ezt az egészet elsietni... XB-ONE és PS4-nek is kb 150-200 GB/s sávszéllel gazdálkodik... 2 compute 1 graffal. Most akkor hogy is van ez? Hirtelen elkezd mindenki PC-re fejleszteni, mert ott várhatóan nagyobb sávszél lesz, konzolok meg lemaradnak mint a franc - pedig konzol a sokkal nagyobb piac...
Kíváncsi leszek én erre a sávszél őrületre a következő 1 évben... Meg a 390X-ek furmark 400 Wattos fogyasztására a nagy kihasználtság miatt
(#8241) rambustibi: Úgy egy hónapja
(#8240) HSM: Ahogy lesz Nano is HBM-el olcsóbban - úgy lesz selejt vágott 14/16 nm-es GPU is... gondolom nem is kevés a gyártástech nehézségeiből adódóan. Szerintem szívesen fognak venni 80-100 körül 970 teljesítmény körül vágott kártyákat. Miért is kerülne többe? Mikor vásároltak meg valamit drágábban, kevesebb teljesítménnyel? Teljesítményre kell árazni..
[ Szerkesztve ]
-
jedis
senior tag
válasz Petykemano #8238 üzenetére
Hát jahh teljesen egyetértek !
Én mondjuk felrobbannék a dühtől, ha pl. megvennék egy méregdrága kártyát, és a konkurencia rá pár hónapra kihozna 2/3-ad áron egy hasonló teljesítményűt ( GTX Titan vs 290X ) . Ezt még meg is lehetne magyarázni, hiszen a "konkurencia". De azt, mikor az új csúcskártya kiadása után pár hónappal kihozzák a "kis tesót" majd fele annyiért úgy, hogy közben a "nagy tesó" teljesítményének szinte 100%-át hozza ( Titan X vs 980TI ), no akkor már elszállna az agyam. NEKEM ! A régebbi generációk "támogatásáról" már nem is beszélek, mintha csak Maxwell volna a világon . Sosem halottam eddig még egy NV tulajt sem a fent említett három dolog valamelyikén siránkozni. ITT! De ha véletlenül kijön a másik oldalon egy új kártya, ami picit lassabb a konkurens típustól úgy, hogy isten ments még ezen felül kicsit drágább is, no akkor uccu neki toroknak emberek !
Troll On
Figyu srác !
Ha téged nem zavar, hogy az "X"-eden pár hónap alatt buktál 150+ -ot, akkor az se zavarjon már, hogy a FuryX netán néhol 10%-al lassabb a TI-nél úgy, hogy közben netán néhol 10%-al drágább !Troll Off
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
-
keIdor
titán
-
Petykemano
veterán
válasz Ren Hoek #8239 üzenetére
Szerintem a 14nm-es váltás nem lesz ilyen ugrásszerű. Az AMD esetén az arctic islands szerintem jó esetben azt a szintet fogja hozni, amit a mostani kártyák, csak talán a Maxwell fogyasztásáva. Azért azt is vegyük figyelembe, Hogy a 28nm sem 2011-ben lett olyan mature, amilyen Most. Elején a csíkstélesség még szerintem épphogy kompenzálni fogja a selejtarányt, és a tapasztalat hiányát.
Az ugrásszerű teljesítménynövekedést inkább az dx hozhatja el, Persze mindkét gyártónak azzal, Hogy az aszinkronitás miatt több egységét lehet alacsonyabb órajelen dolgoztatni.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
Nem egy ügxfélbarát hozzáállás, de megcsinálják. És megcsinálják. A számok (profit, piaci részesedés) azt a stratégiát igazolják.
hasonló jelenség figyelhető meg a platformok piacán. A Windows szar, ha valamit nem lehet. Az apple gép istencsászár Akkor is, ha szinte semmit nem enged,hát mert az úgy a legjobb. De sokan az alapján írták le az androidot, Hogy a szarlassúbéna 30e Ft-os készülék után vettek 250e-ért egy iphonetTalálgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
HSM
félisten
válasz Ren Hoek #8242 üzenetére
Persze, csaképp PC-re szokás plussz effekteket is beletenni valamint nem 30fps a cél, hanem minimum a duplája. Máris kell a PC-re a 400GB/s, mikor konzolra elég a 150.
Ami a Nano-t illeti, nem tudom, milyen olcsóságról beszélsz. Már írtam, vagy olcsó lesz és béna, vagy jó csip kell majd, de akkor igencsak jó lesz, de nem olcsó...
Nézd, attól hogy megvágják, a 14/16nm nem lesz olcsó... Ugyanúgy kelleni fog rá a memória, az interposer, ha HBM-el jön, a fejlesztési költségek...
(#8244) Keldor papa: Persze, nem megy vele semmire, ha nincs használva... De nem biztos, hogy ez örökre így marad, pláne a körülmények ismeretében...
-
nagyúr
Azért ha már ennyit szívószálazol, akkor ugye az is megvan, hogy a 980Ti-nek magasabb a core:mem OC aránya, mint a Fury X-nek? Szóval jól mutat papíron az az 512GB / sec, de nagyon úgy fest, hogy az effektív sávszélesség terén a Fiji chipben nincs minden rendben. Érdekes kérdés, hogy ez az architektúra miatt van (mert akkor a Hawaii is érintett), vagy a HBM-hez kapcsolódik...
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Ren Hoek
veterán
Máris kell a PC-re a 400GB/s
Akkor meg már a Hawaii is lófing 320-al... Tehát írunk egy olyan játékot, ami csak azon a 2 db eladott Fury-n fut majd Meg azon a pár megrántott 390X-en... ezt se sokan viszik az az igazság.
Az viszont tény, hogy senki nem tud semmi konkrétat még pletyka szinten sem a kijövő motorokról, hogy konkrétan MENNYI sávszél kell nekik. Ha az első olyan infó megjelenik pl, hogy a Frostbite 4 300 GB/s felett igényel, akkor elfogadom. Minden más csak jóhiszemű tippelés.
A Nitrousnak tényleg kellhet, de még arról sem tudunk olyan sok konkrétumot, én legalábbis annyit láttam egy AMD demoból, hogy 290X-en futott. Megfuttathatták volna 970-en is mellette...
Egyelőre én nem látok olyan hűdenagy áttörést látvány terén se a Singularity, se a Star Swarm esetén. Nekem inkább benchmarknak tűnik, mint játéknak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest