Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  bombibmw veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#12117
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#12117
							
							üzenetéreEbbe bele kell törődni ,mert reális a kép. 
 Talán majd a DX12 eljövetelekor győzhet az AMD, de ahhoz össze kellene szednie magát a cégnek.
 "Sajnos" a Ti még az AofS-ben is veri a Fury-t, pedig elvileg a Maxwell-nek vissza kellett volna esnie, vagy a Fury-nak beelőzni a Ti-t.
 Persze, ez csak egy játék/bench, de a Fury nem mutatta meg, hogy miért is hozták létre.
 Ha pedig ilyen vonatkozásban nézzük az erőviszonyokat, akkor mit sem ér a sok előremutató innováció, a Ti a legjobb. 
- 
			
			  wjbhbdux veterán 
- 
			
			válasz  Yllgrim
							
							
								#12024
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#12024
							
							üzenetéreMesélj már egy kicsit arról a szubkultúráról, ahol a kutya f***án a szőrre való hivatkozás óvatos kritikának minősül  Amúgy ja, veheted kritikának. A föld alatti óceánnak is nagy rajongója voltam anno, ráadásul azt ki sem lehetett kapcsolni. Ezeken meg röhögök egy jót, és a játékban az első dolgom kihajigálni őket. Pedig a 660-am úgy tesszellál, mint az állat  (#12026) huskydog17: 
 Bontsuk ketté ezt a kérdéskört.
 Specifikusan, az FC2-ben lévő godrays túl mély nyomot nem hagyott bennem. A hasonkorú STALKER: Clear Sky effektje igen, viszont az ette is durván a GPU-t. Szóval ez az effekt annyira azért nem olcsó.
 Általánosan, manapság az összes effektnek túlzott az erőforrás-igénye. 2007-2008-ban ügyes kompromisszumokkal érték el számos effekt esetén, hogy normálisan fusson az akkori hardvereken. Most már elég erősek a GPU-k ahhoz, hogy ezeket a kompromisszumokat ki lehessen iktatni - egy fullscreen effektnél többször annyit számol a GPU (ld. pl. SSAO), miközben a látványbeli különbség csak állóképek összevetésével állapítható meg - vagy úgy sem. Az utolsó játék, ahol a legmagasabb és a második legmagasabb minőségi beállítás között jelentős különbséget láttam, talán a METRO 2033 volt.
- 
			
			  daveoff veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#12022
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#12022
							
							üzenetéreEngem aztán hót nem érdekel mit képvisel egy cég, ha versenyképes áron jobb terméket, és hozzá jobb supportot nyújt. Szerintem meg az is egy nagy bullshit, hogy az NV fogja vissza a PC gaminget. AMD annak örülne legjobban, ha minden PC-s húzna konzolt venni, hidd el... 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Yllgrim
							
							
								#11680
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11680
							
							üzenetéreAlapvetően 2015-re csak azért jellemző az, hogy az eddig zárt dolgokat megnyitják, hogy optimalizálni lehessen. De a GameWorksnek nem célja az, hogy a kód optimalizált legyen. Akinek ez nem tetszik hagyja el a PC-t, de ezen felesleges vitázni, mert ettől a PC-nek nem lesz jobb. Vannak a játékosok érdekeinél fontosabb érdekek is. Mint látható annál is van fontosabb érdek, hogy az adott effekt szép legyen. (#11681) Interceptor: Én eleve azt mondtam, hogy a Bethesda olyan middleware-t nem fog használni, ami a játékot moddolhatatlanná teszi. Fizikára pedig csak a Havokot használják. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Yllgrim
							
							
								#11664
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11664
							
							üzenetéreEz nem olyan egyszerű, hogy nem megy át a minőségi szűrőn, akkor nem reklámozzák. Nyilván így lenne az ideális, de nem várhatja el az NV, hogy a fejlesztők optimalizáljanak egy olyan middleware-re, aminek a forráskódját nem írhatják át. Itt kapod, amit kapsz és kész. Valószínű, hogy amikor ezt a modellt kidolgozták, akkor számítottak rá, hogy lesznek olyan fejlesztők, akik nem tudják elérni a minimális minőségi szintet. Talán nem gondolták, hogy ennyien lesznek, de ez a reklámszerződéseken nem módosít. A pénzt elutalták, a játék jött, és mindenki boldog, csak a játékosok nem. Viszont nagyon fontos, hogy a GameWorksnek sosem volt célja, hogy a játékosok boldogok legyenek. Vagy, hogy a PC-s piac minőséget kapjon. Tehát így tekintve a GameWorks hozza azt ami a célja volt, vagyis a mesterségesen kialakított magas gépigény. (#11666) Interceptor: Nem tudom mi az a flex. 
- 
			
			  daveoff veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#11672
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11672
							
							üzenetéreNeked egyébként megvan a játék? Csak mert tegnap megint elővettem a játékot miután linkelted a hírt, és nálam még mindig hibátlanul fut, minden GW effektet bekapcsolva is. Szóval tényleg nem értem ezt az egészet. Milyen hibáknak kellene lenniük,mert nálam tényleg nincs egy sem.... 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yllgrim
							
							
								#11667
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11667
							
							üzenetéreAz nV a mérnökeit biztos nem a memory leak javítása miatt küldte oda, továbbra is az a legnagyobb probléma, ha az javítva lenne/némileg mérsékelnék a memória használatot nem lenne rosszabb mint a mai átlagos AAA címek. Pontosan ezért sem annyira való ebbe a topicba, mert elég nehéz példákat felhozni, úgy hogy az éven mindössze egy AMD által szponzorált AAA cím jelent meg eddig (az is egy hulladék, de más szempontból és nem is menthető...) és ma már november 1. van. Szóval elég könnyű úgy negatív példákat felhozni ha van miből. 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yllgrim
							
							
								#11664
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11664
							
							üzenetéreAttól, hogy a nevüket adták hozzá még nem az ő saruk, ilyen alapon a steamet meg az összes retailert aki árusította felelősségre lehetne vonni mert részük volt a játék kiadásában (az meg főleg nem úgy működik, hogy a fejlesztés utolsó fázisában csak úgy kiszállsz)... 
 Ez az nV a hibás akkor állná meg ha amúgy a játék rendben lenne, de az amit ők adtak okozna gondokat.
 Ugyanez volt a Unityvel is, itt legalább a konzolos kiadást sikerült (látszólag ?) jól kiadni bár ott is 30 FPS a max ami nem éppen ideális főleg nem egy akció játékban, szóval nem lepne meg ha ott is futhatna jobban csak épp így is elég hát sz*rnak rá.
- 
			
			  #45185024 törölt tag válasz  Yllgrim
							
							
								#11646
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11646
							
							üzenetéreAZért az elgondolkoztató hogy mi lehet az a hiba amit képtelenek kijavítani, ráadásul a GameWorks zárt kódjai mellett, amibe bele sem nyúlhat. 
 A FALLOUT 4 nél nem lehet ekkora blama.
 De az az ipari méretű lenyúlás ami a játék körül van a nuka cola, a sör a kvantum cola, azt hiszed nincs lejjebb ???
 De van !!! a kötött vault boy baba és az áraaa ! megjegyzem a táska elég jól néz ki... és az áraaa ! megjegyzem a táska elég jól néz ki...
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yllgrim
							
							
								#11646
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11646
							
							üzenetéreMi köze van ahhoz az nV-nek, hogy egy kiadó/fejlesztő csapat ennyire inkompetens ?  
 A játék GW nélkül is problémás, a legnagyobb baj továbbra is az óriási memóriahasználat (nyáron is emiatt akadt be/crashelt a legtöbbször bár akkor igaz még 16 GB-vel is...)
 Btw. a két linken teljesen más játékokról van szó....(#11645) Abu85: nem nevezné megbízható terméknek azt ami terhelés alatt ilyen magas hőmérsékletek mellett üzemel és emiatt a teljesítménye sem stabil, kiszámíthatatlan a zajról meg ne is beszéljünk... 
 A Sapphire és az XFX kártyái is ugyanerre a (290X ref.) PCB-re épülnek nagyon kíváncsi lennék milyen az a ház ahol egy custom hűtő rosszabbul teljesít mint ez (már ha van ilyen) és nem a hűtő típusával van a baj, hanem azzal, hogy kevés ehhez a kártyához.
- 
			
			  daveoff veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#11629
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11629
							
							üzenetéreKicsit vicces, amiket írtok, annak tudatában, hogy a 8, és a 10 is teljesen a win7-re épült. Csak egy újabb build mindegyik verzió, javításokkal, plusz dolgokkal, némi új dizájnnal, lényegében ugyanaz mindegyik. Ráadásul a win7-nek rég megszűnt a támogatása, már azokat sem értem meg, akik törtet használnak. Aki meg nem tud alkalmazkodni egy kis arculatváltáshoz, annak úgy kell, ja és annak is, aki nem tud úgy feltelepíteni egy OS-t, hogy rendesen működjön. Na de ez itt nem téma, befejeztem....  
- 
			
			  Laja333 őstag válasz  Yllgrim
							
							
								#11558
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11558
							
							üzenetéreMondjuk ezen tisztán látszik, hogy driver hiba. Egy up-to-date driverrel (amit az ottani kommentek alapján már ígérget egy ideje az AMD) biztosan ugyan ott lesznek teljesítményben, ahol az NV. 
 Csak itt megint benne van az időfaktor: Hiába lesz akár holnap driver, ha most jött ki a teszt. Az emberekbe ez fog berögzülni, és ez alapján veszik majd a hardvert... 
- 
			
			  do3om addikt válasz  Yllgrim
							
							
								#11558
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11558
							
							üzenetéreAz ilyesmi várható. 
 Emlékezz csak vissza a teszelációra. Olyan jó volt az AMD amíg bevezetésben volt, aztán az NV köröket vert rá, aztán rakta mindenhova csak a másik megszívja.
 A VR-né se érjen meglepetés, elég ha Abunak az lesz.Viszont egy kis idő lel hogy kiderüljön mi lesz, de nem kevés. 
- 
			
			
- 
			
			  daveoff veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#11540
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11540
							
							üzenetéreMiért nem így van? Ha meg nem érdekel a gameworks effekt, akkor kikapcsolod, és még mindig ott vagy amit AMD-vel kapsz, csak nagyobb teljesítménnyel. Az nem az NV hibája, hogy az AMD nem használja ki ugyanezt a lehetőséget a saját játékaiban. Persze ez tök jó, hogy AMD jól optimalizál, sokszor NV-re jobban vannak optimalizálva az AMD-s játékok, szóval ez mindenkinek jó, de ez oda vezet, hogy egyértelművé teszik az NV vásárlást. Mert ugye mindenki azt fogja megvenni, ami jobb mindenben, főleg ha azonos áron kapja, persze vannak kivételek... 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yllgrim
							
							
								#11531
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11531
							
							üzenetére"Nekem nem bonusz jatek kell, hanem olyan termekek es mentalitas, hozzaallas ahol en mint fogyaszto vagyok az elso" És ezt melyik gyártótól kapod meg ? Mert ha szerinted az nV-nél nem akkor az AMD-nél még úgy sem... 
 A túlárazott Fury széria vásárlása épp olyan rossz "biztatása" a gyártónak, arról nem is beszélve, hogy hónapok óta komolyabb bugok nincsenek javítva amelyek főleg az új szériát érintik.
 10 hónap alatt a 970-nel nem volt annyi gondom mint 3 hét alatt a Fury-val és még nem is jött ki új játék. Ha több hónapos címekkel ez a helyzet előre félek mi lesz az újakkal. De igazából nem is kell a játékokra gondolni elég csak a random csíkozódásra gondolni ami a termék megjelenése óta azaz 4 hónapja nincs javítva.
 "Hardverileg" jó kártya, halk hűvös és ennyi a pozitívum - de ez sem az AMD, hanem a Sapphire érdeme, az AMD supportja kb. a béka segge alatt van és ez az ami elrontja az egészet...
- 
			
			válasz  Yllgrim
							
							
								#11531
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11531
							
							üzenetéreJavaslom, nézz utána a "csúszós lejtő" névre hallgató jelenségnek  Vagy, ha egy rossz effekt miatt Neked már az egész játék rossz, akkor nem szóltam... Vagy, ha egy rossz effekt miatt Neked már az egész játék rossz, akkor nem szóltam...(#11533) Laja333: szó nincs 70%-ról. Ill. ld. előző válasz második fele. Ill. ha Te 51%-tól már feltételezel valamit, ahelyett, hogy utánanéznél, az egy másik típusú probléma... (#11529) Abu85: 
 Az a baj, hogy ez az általános megítélésAz AMD fanclubokban biztosan  
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yllgrim
							
							
								#11519
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11519
							
							üzenetéreA játék egy extra, nV kártyához kapsz ilyet, AMD-hez nem, ugyanazért a pénzért - ezek és a hasonló extra szolgáltatások/bizonyos szempontok igenis számítanak (főleg mikor nem is egyet adnak) egy esetleges VGA vásárlásnál ha a két gyártó között kell dönteni, mert a hasonló kártyák között nagy különbség nincs, de ez mégis csak egy +... 
 Na meg ha azt vesszük, hogy állítólag az AMD stúdiók tucatjaival van leszerződve, az nV-vel meg alig dolgozik valaki fölöttébb érdekes, hogy ez megy.
 Lehet itt felhozni elrettentő példákat, de tudtommal a BF4 sem volt valami király a megjelenéskor, csakúgy mint a DA:I is hetekkel/hónapokkal a megjelenés után is crashelt AMD kártyákkal. Úgy meg elég könnyű példálózni rossz portokkal, hogy az éven 90%-ban nV játékok jöttek ki...
- 
			
			  rocket nagyúr válasz  Yllgrim
							
							
								#11519
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11519
							
							üzenetéreMa mar igazabol eleg a GW hasznalata koruli okokat keresve a piaci reszesedesre pillantani. 
 Sajnos az AMD jelentektelen piaci szereplo lett, amit magguknak koszonhetnek, hogy 10+ ev alatt se tudtak lemasolni amit az NV csinal.
 Q4-ben valoszinuleg 15% ala fog esni az AMD piaci reszesedese, nem progonek tovabbra se a csucsszuper konzol kozeli DX12-es mini kazan eladasok.En a sullyedo ladikban ragadtam, mert egyelore az NV nem kinal megfelelo alternativat szamomra, ki kene adjanak mar egy GTX970-et 8GB7GB VRAM-mal 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Yllgrim
							
							
								#11452
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11452
							
							üzenetéreÁh nem szükséges. Inkább a gyártókat húzom le. Nekik van bőven. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) De köszi. De köszi. (#11454) Ren Hoek: Nekem a munkám miatt fontos a funkcionalitás. Ezért kell nagy tudású cucc. Nem feltétlenül kell szupergyors, de lehetőleg tudjon mindent, amit lehet, hogy ha kapok valamihez hozzáférést, akkor azt meg tudjam nézni. Most úgy néz ki, hogy LGA1150-es vagy Socket FM2+-os lapot kérhetek. Szóval az fogja eldönteni, hogy mennyi pénzt akarok elnyomni procira. 
- 
			
			válasz  Yllgrim
							
							
								#11440
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11440
							
							üzenetéreEngem a "komoly játékos" duma nem érdekel, én azt nézem, hogy minek van értelme. A meglévő 8350-es konfigokkal különösebb gond nincs, bizonyos játékokban szarul teljesítenek (további fájás, hogy főleg AMD VGA-k mellett), de nem nagyon, mert az órajel valamennyire kompenzál. A gond azzal van, hogy ha valaki játékra venni akar, annak abszolút nem lehet jó szívvel ajánlani, max. ha 1-2 specifikus cím nagyon a célkeresztben van. És ez szomorú. 
- 
			
			  daveoff veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#11440
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11440
							
							üzenetéreNekem nem volt még FX procim, de akik intelre váltottak, itt a fórumon legtöbben azt mondják, hogy megszűntek a mikróakadások, és min fps-ben komoly előrelépést hozott a váltás, ezt a tesztek is jól mutatják. Na most ha játékélményről van szó, akkor ezek pont olyan dolgok, amik egyértelműen az intel felé billentik a mérleg nyelvét. Neked mi a tapasztalatod ilyen téren? 
- 
			
			válasz  Yllgrim
							
							
								#11427
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11427
							
							üzenetéreÖsszehasonlítottam az aktuális legfrissebb középkategóriás VGA-hoz való CPU-t a két gyártótól. Zavar-e, hogy az egyik 3 éves, játékban lassabb, drágább és sokkal többet fogyaszt? A legkevésbé sem. Zavarja azt, akinek ez a terméke, és aki nem adott ki 3 éve újabbat. Engem az érdekel, hogy van-e bármi érv arra, hogy játékra a 8350-et vegyem. Az, hogy 3 éves technológia, nem éppen az... Ui: Le kellene már arról szokni, hogy a vitában éppen kialakult álláspontunk érdeke szerint össze-vissza keverjük a műszaki és a vásárlói szempontokat. 
- 
			
			  sayinpety tag válasz  Yllgrim
							
							
								#11391
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11391
							
							üzenetéreNekem a legnagyobb kulonbseg a profilozas/debugolas. D3D11ben sok tenyezot nem latok. Ha nem fut gyorsan a kod sokszor nem tudom megallapitani miert. Oruletbe kerget az IHV support. Vegre jo valami am jon egy driver, amitol rosz lesz. Elkuldom a kodot elemzesre, visszadnak egy masik kodot. Beirom elromlik a teljesitmeny masik hardwaren. Honapokig megy ez. D3D12ben latom mi tortenik. Latom a hibat, ki tudom javitani. Uj driver sem rontja el. 
 D3D11 rendererben volt olyan hiba, amit sosem sikerult javitanom. Barmit csinaltam egy IHV teljesitmenye mindig nagyon rosz lett. Tudtam mi a baj, am egyik IHV sem akart driveren modositani. Cserebe kaptam toluk kodot. Vegul az AMD kodjat epitettem be, mert csak picit lassitotta le Intel/Nvidia hardwareket.
 D3D12ben visszanyertem a teljesitmenyt Intel/Nvidia hardwareken. D3D12 rendererben is volt sok hiba, am ket het alatt ki tudtam eddig javitani mindet.
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Yllgrim
							
							
								#11355
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11355
							
							üzenetéreÉppenséggel beszélhet. Phil Rogers egy ideje a HSA Alapítvány szóvivője volt, és emellett részt vett a platform tervezésében. Mivel végig open-source projekteken volt rajta, így túl sok titkot nem őriz. 
 Az NV-nek a szaktudása az integráció miatt kell, mert Phil Rogers ennek a területnek a szakértője. Nyilván gyorsítókártyákkal a jövőben nem mennek majd semmire még az NVLINK-kel sem, így kell egy képzett ember, aki képes normális IBM-Pascal (esetleg ARM-Pascal) párosítású rendszerchipeket összerakni a szerverekbe megfelelő szoftveres csomaggal.
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Yllgrim
							
							
								#11098
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#11098
							
							üzenetéreA Linuxban az AMD játékos szemmel nem bízik. Annyira töredezett az egész, hogy esélye sincs a Windows 10 ellen. A Vulkan is Windows 10-en lesz a legjobb, mert a Linuxból hiányzik a WDDM2.0 alternatíva. Még a WDDM 1.1 képességeit sem tudják hozni. 
 Az egyetlen remény a játékosoknak a SteamOS, de ahhoz is meg legalább két év fejlesztés kell, hogy Windows 10 szintre jusson. De az biztató, hogy a Valve látja azt a problémát, hogy a Linux legfőbb baja a kismillió ablakkezelő és kompozitor, amelyek fejlesztése teljesen átgondolatlan, és erre vonatozóan lemásolják azt, akit az MS csinál. Lesz egy kivalasztott alapcsomag és az lesz szarráoptimalizálva.
- 
			
			  Loha veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#10974
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#10974
							
							üzenetére2 ev egy hiba vs 4 het 3 hiba, melyik driver teamrol beszelsz? Jól egy lap alá veszed azt, hogy Windows 7 -től 10 -ig, az összes GCN-en, minden konfigban, átméretezek egy ablakot és ~1GB/s-el telenyomja a VRAM-ot a driver, és csak újraindítással lehet helyretenni, az ilyen hibákkal, hogy: 
 Nem indul az GF Experience, nem megy a ShadowPlay, memory leak SLI-ben, Windows 10-en ez meg amaz nem jó stb...![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  Laja333 őstag 
- 
			
			  Laja333 őstag 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yllgrim
							
							
								#10972
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#10972
							
							üzenetéreUnalmas már erre hivatkozni, 4 hete kint a patch, 4 hetes ez a probléma. Azonkívül GW off is crashel tehát nincs semmi "zárt" amire optimalizálniukfigyelniük kell (nem mintha más játékhoz megkapnák a forrást, de persze könnyebb mindig bűnbakot keresni...).
 És igen ahogy mondod, ha az nV tud csinálni működő drivert akkor az AMD-től is elvárom és ez nem csak a 15.9-es hibája, hanem a 15.7.1 és 15.8-é is.
 Mantle alatt is vannak bugok W10-zel amit korábbi driverfájlok visszamásolgatásával lehet úgy ahogy megoldani és ez a saját rendszerük... Egyszerűen a driver team nemcsak nagyon el van maradva és emellett még hanyag munkát is végez.
- 
			
			  Petykemano veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#10888
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#10888
							
							üzenetéreSzerintem elég szépen összeszedték. De ez nem is dokumentáció, hanem inkább használati útmutató. Ez tekinthető az Nvidia válaszaként arra a kérdésre, hogy most akkor a Maxwell tud-e asyncet vagy sem. Nálamnál hozzáértőbbek pedzegetik, hogy az a rész, hogy a context switch (amivel a Maxwell kártyák esetében az async jár) költséges, implicit beismerése, hogy a kártya lényegében csak papíron tud aszinkron módban működni - ám mennyivel jobban hangzik, ha beismerés helyett megpróbálják ezt minden hardverrel kapcsolatban elhinteni így azt az iránymutatást adni, hogy vendorId alapján történő elágaztatás helyett inkább ne vesződjenek ilyesmivel a fejlesztők. 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yllgrim
							
							
								#10879
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#10879
							
							üzenetéreAkkor a játékokat is el lehet felejteni... 
 Csak azért pedig nem lesz jobb valami mert nyílt ha pedig valaki komoly pénzeket fektetett a drivereibe/más programba nem fogja csak úgy megnyitni, pl. a Mantle sem nyílt forrású...
 Ha kell Linux support ott van (méghozzá elég jó) és a usert csak ez érdekli, márpedig ha a user csak szív vele (akár zárt akár nyílt) akkor nem fog terjedni...
 Ahányszor szóba kerül a linux gaming mindig 2 fő probléma merül fel: OpenGL és a driverek.
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yllgrim
							
							
								#10876
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#10876
							
							üzenetéreMindig is jobb volt a Linuxos driverük, a zártság miatt meg nem éppen érdemelték ezt meg mert még magasan az ő támogatásuk a legjobb, ilyen alapon az AMD/Intel is megérdemelné mert attól, hogy adnak ki forrást még a driverük nem jobb... 
 A Sega meg pont az AMD-vel van leszerződve ezzel a játékkal ezért is elég fail ha nem sikerült úgy kiadni 1 évvel később a Linuxos portot, hogy támogatva legyenek az AMD kártyák (bármit is jelentsen ez).
- 
			
			válasz  Yllgrim
							
							
								#10765
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#10765
							
							üzenetéreSzerintem ez elég egyszerű, mindig azt hozzák ki ami a konkurecia megveréséhez, vagy megközelítéséhez elég. 
 Úgy lövik be az órajeleket stb stb. 
 Aztán van amikor túl kell lőni a terveiken, van amikor meg hátradőlhetnek és nem kell a maxot kihozni.Pl a 980 az utóbbi volt szvsz, a Fury meg az előbbi (azért nincs is benne tartalék). 
- 
			
			
- 
			
			  TTomax félisten válasz  Yllgrim
							
							
								#10642
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#10642
							
							üzenetére"hozzateszem az is IPS monitor, szoval 60FPS eleg" Nincs hozzá köze,hogy IPS ,vagy nem értem mire akarsz ezzel utalni... 4K-n nem ragaszkodom en a fix 60-hoz, de jo ha kozelit, max itt-ott alakitgatom a beallitasokat 
 Pontosan erről beszélek,akkor minek a 4K?Ezért írtam,hogy egy gpus teszteknél irreleváns 10-20%,de azért ha valami lassabb akkor illene olcsóbbnak lennie.Nekem nincs semmi bajom a Fury X-el csak az ára,két gpus rendszert nem építenék belőle,mert HBM ide vagy oda,amíg nem adódik össze addig bizony az kevés.Nagyon sok több kártyás rendszerem ezért került cserére idő elött,mert habár erő még lett volna de a VRAM elfogyott...Star Citizen kapott már menüt ahol a graikát lehet jelentősen állítani?Legutobb egy 580al néztem FHDban eléggé megkajálta... 
- 
			
			  TTomax félisten 
- 
			
			
- 
			
			  daveoff veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#10633
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#10633
							
							üzenetéreAkkor meg olyan játékkal kell tesztelni, ahol van beépített benchmark, és azonos konfiggal, ha az ember reális képet akar kapni. Nem pl, mint amit Te csináltál, hogy bemondásra kb xy fps volt az egyik kártyával, és xz a másikkal, mindenféle mérés nélkül, ez szerinted jobb, mint a 3dmark? 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yllgrim
							
							
								#10591
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#10591
							
							üzenetéreViszont az, hogy a 970/980 W8-on, a 390 meg W10-en volt tesztelve igen... 
 Egyébként senki nem volt hülyézve, de ezek azért elég lényeges különbségek és feltételezem nem 3DMarkkal "játszunk" a legtöbbet, nem véletlen, hogy rengeteg tesztben ignorálják mert lényegtelen a felhasználói szempontból.
- 
			
			  -Solt- veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#10571
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#10571
							
							üzenetéreTehát, ha jól értelmezem (mert az angol nem az erősségem) akkor az Oculus SDK tartalmazza, vagy támogatja a LiquidVR-t automatikusan, ha megfelelő Radeonod van? Arra akarok kilyukadni, hogy ezekre vajon mennyi befolyása lesz a fejlesztőknek. Nehogy az legyen, hogy hiába a LiquidVR, ha szarni fog rá a többség. 
- 
			
			  rocket nagyúr 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yllgrim
							
							
								#10065
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#10065
							
							üzenetéreHagyjuk már ezt az "élharcosságot" meg hasonló jelzőket. Előre megy az riogatás és a fórumos posztok feltupírozása úgy, hogy semmilyen igazolható alapja nincs. 
 Először az Oxyde-os csávó azt mondja nincs Async most meg "working close with nVidia" mindegy is fórumos posztokra amúgy sem adunk, tesztekben ott van az nV ahol az AMD, a 980 esetében picivel lassabb a Fury X/980 Ti egy szint ahogy az áruk is... Mindez egy erősen alpha állapotú több sebből vérző benchmarkban amit a konkurencia kártyáira terveztek (AMD részről már menne a sírás a GW miatt fordított esetben...)Egyébként meg ha jól emlékszem elsőnek mondtad le a Fury X előrendelésed mert a teszteket látva, te sem ezt vártad, majd vettél egy 980 Ti-t amit később mégis eladtál és megvetted a Fury X-et mert "AMD kellett" - ha valaki elfogult az egyik márka irányába az te vagy, kedves élharcos...  
- 
			
			  Ren Hoek veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#9814
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#9814
							
							üzenetéreÉn valahogy úgy merném csak megvenni a VR-t, hogy kibérelném 1 hétre, aztán hosszabb távon milyen eü hatásai vannak. Rókamóka, fejfájás, esetleg szemromlás (bár utóbbi az optika miatt szerintem alaptalan félelem) - de egy áruházba kirakott demo szemüveg 10 perces használata után tuti nem  Mondjuk az álom VGA számomra az lenne, ha bármilyen játék bárhol a legultrább beállítással hozná a 60 FPS-t 1080p-n. Mindez 100 rugó körül  Na majd a 980 Ti, milyen jó kis kártya lesz ennyiért, ha DX12-ben meg se nyikkanna Na majd a 980 Ti, milyen jó kis kártya lesz ennyiért, ha DX12-ben meg se nyikkanna remélem dugig lesz a piac alig használt Ti-kkel remélem dugig lesz a piac alig használt Ti-kkel 
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Küszöbön az androidos PC-k
- BestBuy topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Apple asztali gépek
- Munkahelyek tízezreit szünteti meg az AI
- Elektromos autók - motorok
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- További aktív témák...
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Dell Precision 3571 4G LTE i7-12700H 16GB 512GB FHD RTX A1000 4GB 1 év teljeskörű garancia
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
 
								 
							 
								 
								
 
								 
								![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) ) a 980Ti-re szavazna, ez nem kérdés.
) a 980Ti-re szavazna, ez nem kérdés. 
 
								 
								
 
								 
								 
  
								


 
								 
								 
								 
								
 
								 
								 
								 
								 
								
 
								
 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								
 
								

 Csak a tesztoldalak által közzétett eredményekre tudok támaszkodni miszerint fhd és 1440p felbontáson a fury x alul marad a 980 ti-vel szemben.
 Csak a tesztoldalak által közzétett eredményekre tudok támaszkodni miszerint fhd és 1440p felbontáson a fury x alul marad a 980 ti-vel szemben.  
								 
								

