Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #7355 üzenetére
Igen, az 1.9 dci-nél csak a 2.2 dci rosszabb. 4-5 éven át vitt haza renault motorokat fater Angliából. Az 1.5 az egész jó ha gyakran cserélted az olajat és nem jártál éjjel nappal világító üzemanyag szinttel.
Régi szép idők mikor vittem fatert északra egy kezdődő turbó hibás scenicért mert hogy jó az még haza ér vele. Londonig nem jutott, láttam hogy gond van mert bár előttem ment valamennyivel de akkora füstbombát csinált hogy leállt az autó pálya, konkrétan nem lehetett látni. Kirántom a leálló sávba, majd satu mert a füstből fater kocsija kezdett kirajzolódni. Beltér is full füst, száll ki, nincs gond, nincs gond de le kellett fullasztanom mert felkapta a turbó az olajat
Vett hozzá egy bontott turbót, akkor eljutott hozzánk, London külvárosig mikor elszállt a generátor.
Majd még itt volt pár napot, generátor csere után kezdődő önindító hibás lett, attól függően hogy állt meg vagy tekert vagy nem. Ha éppen nem akkor sebességbe hagyva meg kellett tologatni kicsit előre / hátra hogy mozduljon valamennyit és akkor indult
Majd a Német autópályán kifogyott az üzemanyag mert a szintjelző sem működött.
Ekkor pár perc és ott is volt a rendőr, azonnal vegye fel a láthatóságit. Hát az nincs. Akkor az 200 euró helyszíni lesz, de legalább pihenőig elvitték a kocsit mert ott volt pont mellettük, és a következő kútig is eltaxizták hogy vegyen egy kanna gázolajat.
Majd gondolta pihen egyet ledönti az ülést mielőtt tovább megy, de eltörött lefele menet az állító mechanikája így háttámla vízszintbe vezetett Magyarig. Azóta se szereti ha felemlegetjük mennyire volt kényelmes
És akkor ez egy renault a 20-ból amit vett meg 100+ bontott motort. Én csak a lagunákat szerettem valamennyire mert kényelmes, akkori mércével nagy autók voltak. Persze csak pár hétig - hónapig voltak nálam ameddig be nem gyűjtötte, de egyikkel megjártam Monaco-t Londonból
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kisza25 #7427 üzenetére
Elméletileg érintett. Nem minden legyártott hajtókar rossz. Csak néhány. De nem tudják melyik a rossz ezért nem cserélik hanem sebtapaszt kap az autó.
Valószínű nem érintett mert már előjött volna - nem kímélem annyira.
Az én elméletem az hogy azoknál jön elő (PHEV) akik szinte soha nem használják az ICE-t és amikor egyszer véletlen beröffen és nincs meg a kellő kenés, akkor kilyukad a blokk.⭐ Stella
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #7442 üzenetére
En az elejen valtogattam gyorsan a kocsikat, 2009 ota van sajat, azota az Audi a 9., es ez van meg leghosszabb ideje (2019 februar/marcius fordulojatol).
Avensis 2,5 evet volt, Alfa bo 3 evet, de ebbol tobb mint fel evet allt, ugyhogy lehet az Avensist tobbet hasznaltam
Asszony is erosen kezdett, 3-5 evre vettuk a Priust, masfel lett belole, de pont jokor csereltunk, mert marcius ota 1,5-2millat dragult az eGolf, meg utana levo nap(!) kiderult, hogy jon a masodik gyerek, lehet akkor becsicskultunk volna es nem merjuk meglepni a cseret, aztan latva a piacot maradt volna a Prius, amig ki nem rohad alola. Ez most tenyleg maradi fog viszonylag sokaig, 2027-ig van ra akkugari, addig biztos a helye, aztan majd meglatjuk akkor mi a helyzet, de neki mar csak villanyautoja lesz, imadja, a Golfot meg foleg - a szaksajto szerint is a 7.5-os Golf a legjobb, amit a VW valaha gyartott es gyartani fog, az ujaknal mar silanyitjak el a belteret (bocs BBD ), az infotainment se a legsikerultebb darab, az id szeria meg belterben tenyleg nagyon hitvany -
kisza25
félisten
válasz kisza25 #7442 üzenetére
Jelentem, hátsó ablakfűtés, tükörfűtés működik, csak biztosítékot kellett cserélni
Hátsó ablaktörlő délután jön, elsőket lecseréltem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kisza25 #7454 üzenetére
Persze nem vagy közel a tűzhöz. De a tőzsdében/kereskedésben jártasak mind tudták, hogy el fog szállni az árfolyam.
USD azért jobb mint EUR mert az még EUR-hoz képest is erősödött.Ja eddig cserélgették 3 évente a kocsit külföldön. Leginkább lízingelt járgányok ezek. Csak most nem tudnak újat adni nekik a lízing idő végén, mert még várni kéne 1,5 évet kocsi nélkül. Szóval inkább maradnak. Már aki megteheti. Mert akinek olyan szerződése volt annak vissza kell adni a kocsit és megveheti maradványértéken...
Úgy tudom a Németeknél alig vesznek autót, szinte mindenki lízingeli.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Vismajor01
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #7492 üzenetére
Hiba!
Nekem egy Mito kéne 1.4T-vel (preferably sárgában), vagy egy Lancia Delta szintén 1.4T-vel, ezekre szívesen cserélném a Jazz-t.
szerk.: Ja, meg a Mini Clubman R55 szigorúan a francia 1.6 HDI-vel, a Prince-eket és a BMW N47-et kerülném, ha lehet. [link]
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kisza25 #7564 üzenetére
Pedig egy jó 740est vagy 645 coupe-t élnék amolyan hobbi célra, találkozókra járni, mivel ritka és kényelmes.
Nyilván futna évi 1-2ezer kmt, azon még üzembiztosnak is csúfolható.De itt említeném meg hogy mióta "gazdája" lett a 320d-nek azóta rendesen viselkedik és az index is működik benne...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB