Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • d34f

    csendes tag

    válasz Casoli #25616 üzenetére

    Nem tudom, te hogy vagy vele, de én szoktam filmet is nézni laptopon, amelynél meglepő módon gyakran fekete alsó és felső sáv látható, és nem igazán tenne boldoggá, ha közben az arcomba világítana...
    Kíváncsi lennék, mennyire lennél lennél elégedett, ha vásárolnál pl. egy nem alsó kategóriás új autót, ami gyárilag le van sötétítve, csak épp beszűrődik a nap egy kis részen a fólián át. Nem nagy probléma, az autó attól még megy, csak kicsit a szemedbe süt a nap, mit számít, hogy te azért pénzt adtál, igaz?
    De nem is ez a baj, hanem az, hogy ha tudatában vannak annak, hogy ez ilyen akkor a.) ha ez nem hiba, akkor ugyan már a gyártó és azon keresztül az eladó még a vásárlás előtt tájékoztasson előre, hogy ilyen előfordulhat, mert nem mindenki IT szakértő és/vagy időmilliomos, hogy részletekbe menően utánaolvasson minden egyes nüansznak b.) ha hiba, akkor meg talán meg kellene előzni, nem a végfelhasználót szívatni, hogy a hülye vevő hetente rendel és fizet ki 300+eFt-ot aztán várhat 14 napot a pénzére, mert ez az ország ilyen, ha valamit már kifizettél, akkor ne merj reklamálni, itt te vagy a cégért és nem fordítva. Arról nem is beszélve, hogy mind a kicsomagolást mind a visszaküldés előtti becsomagolást is dokumentáld fotóval és/vagy videóval, mert a végén még a nyakadba varrják, hogy itt meg ott megsérült a termék és így le akarnak gombolni rólad még pár ezret, vagy annyi korrektség nincs bennük, hogy a termék megérkezését követően azonnal (egyéb elfoglaltságok miatt) néhány órán belül jelzett hiba miatt egy nyilvánvalóan igénybe nem vett szolgáltatás összegét nem térítik vissza, mert a köcsög vevőnek nem volt jó a hibás termék...
    Kicsit elkanyarodtam az eredeti témától, de a lényeg: kussoljak, fogadjam el, hogy hibás terméket kaptam vagy kapcsoljam le a villanyt és nézzem a falat.

Új hozzászólás Aktív témák