-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vedini
őstag
válasz windlord #65422 üzenetére
Nekem a telos inditas nagyon bejonne, igy is mindig szenvedek, penztarca, lakaskulcs, kocsikulcs telefon, tomkodom a zsebeimet, telen 6 zsebbol valogatok epp melyik hol van, mikor beulsz a verdaba ugyse marad zsebbe a telo
Telen bosszankodok mikor csomagtartoba dobom a kabatom, benne a kulcs, inditanam a verdat aztan semmi, csomagtarto kinyit, kulcs elo es visszaulok
workworkwork...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz windlord #66480 üzenetére
Aha. Tankolás határ előtt. Még 700 x km-t ír ki, úgyhogy eljöttünk Senjbe. Haza innen 670 körül van. Ezért fasza ez a sav. Belemegy 80 l. Kiírta h kb 1000 km-t megy el.
mennék dominikára,de sajnos nincsen felesleges millióm nyaralni. Görögbe hova érdemes járni? Természetesen repülővel mennénk.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
válasz windlord #67513 üzenetére
Valójában a hosszú listából egy dolog kell, egy 16A-es konnektor ezt pedig akár a legtöbb teremgarázsban is kivitelezhető. Mellesleg az új építésű lakásokhoz járó teremgarázsokban már megveheted a kiépítést. Haver is megvette, bár kiadásra vette a lakást de úgy volt vele inkább kifizeti most mert később lesz ennek még értéke.
Visszatérve még egy 10A-es töltőről is egy éjszaka alatt (12 óra) be tudsz tölteni egy autóba olyan 25 kWh-t. Ez városi közlekedéssel 100-150 km attól függően milyen autó, i3 vagy valami SUV. Ezt ugye megteheted minden nap, annyit meg nem autózol el kivéve ha valami területi képviselő vagy.
-
cOxeR
Ármester
válasz windlord #67517 üzenetére
Saját parkolóhelyek van egy aljzat, amibe a gyári auto töltőt bedugod, az mióta baleset veszélyes?
Ennyi erővel egy gyorstöltő állomás is baleset veszélyes, pont úgy megy a kábel ott is… az se wireless…
Tűzveszély? Egy 16A-re biztosított új dedikált kiépítés mióta nem bír el 8/10/12A-t ami a gyári töltő legtöbb autónál… Ott mással is baj lesz…
Keresed a hülyébbnél hülyébb kifogásokat… csak semmi értelme… főleg kívülállóként. -
kardkovacsi
senior tag
válasz windlord #67517 üzenetére
De miért lenne hosszabbító. Kiállsz egy 1,5-es kábellel, kábelcsatornában meg valami mérővel és kész. Ez azért nem bonyolult. Ami már inkább problémás szokott lenni a betáp, hogy mennyire van belőve, mert ott lehet szűk a keresztmetszet és a szolgáltató nem ad több amperre engedélyt.
-
cOxeR
Ármester
válasz windlord #67530 üzenetére
Azt írod, ezer féle megoldás létezik, akkor itt rövidre is zárhatjuk. Megoldható? Meg. Mindenhol kivitelezhető az autó töltése, megfelelő előkészülettel. Senki nem mondta, hogy tákolás kell, arról szól a vita, hogy nem megoldható... ami egyszerűen nem igaz.
Lekattanhatunk erről a témáról, mert felesleges körforgásban vagyunk, ez egy megoldandó helyzet, kell a töltés biztosítása, az emberek mennek az elektromos irányba tetszik nem tetszik, ki kell szolgálni őket. -
cOxeR
Ármester
válasz windlord #67538 üzenetére
Senki nem akart senkit arra bíztatni, hogy közforgalmú helyen dugdossa a saját kis adapterét az ismeretlen nyomvonalú, aljzatba. Semmilyen szerviz konnektorról nem volt szó... sehol, a fogyasztásmérő meg fogyasztásmérő, van belőle elég sok féle/fajta... minősített, ami tudja azt ami rá van írva.
-
chess001
aktív tag
válasz windlord #67546 üzenetére
Szerintem először nézz magadba, amikor azokat osztod, amikor nem szakszerűen nyilakoznak dolgokról beszélsz, amikkel nem foglalkoznak. Láttad mennyi víz volt a Dunában nyáron, tudod mi az a párolgási veszteség, tudod mi az a vizi élővilág, tudod hogyan működik egy atomerőmű? Nyilván nem...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
-
kardkovacsi
senior tag
válasz windlord #67689 üzenetére
Kis réteget érint, aprópénz? Viccelsz? 3M per család, miközben 1-1,5M adót termel.
[link] Egy év alatt kitoltak több mint 200 milliárdot támogatásra, mivel jelentős csúszás van az igénybe vétel meg a visszautalás között nyugodtan számolhatunk olyan 600 milliárddal a két év alatt, azaz 300 milliárd per év. Ez az egy tétel 0,5%-al növeli meg a GDP arányos hiányt.Lehet reménykedni, de a rezsi nyavalyát is eltörölték amikor szorult a hurok. Nincs most zsozsó, látod a tanárok bérét se tudják emelni pedig nagyon kéne és a visszaesés csak jövőre jön. Én minimális esélyét látom annak, hogy jelen állapotban megmarad. Mondjuk egy áfa visszautalást vagy hasonlót talán meghagynak hogy lehessen mondani, de inkább semmi nem lesz.
-
cOxeR
Ármester
válasz windlord #68573 üzenetére
Túl lazák voltak a feltételek, meg a kötődési faktor, ugyanis beteszed a tőkédet, visszakapod szinte egyből a felét és 16x nap után "elévül"... ráadásul akinek van betehető spórolt pénze, az kevésbé tanulatlan, mint pl a babavárósok, mert ott sokkal durvább a kasta, sokkal több a megkötés (pl kiköltözni se lehet), a rizikó és a büntetés, ráadásul van mögötte egy elég durva banki szerződés. (amennyi embert én tudok, akik közel állnak, hogy bebukják... mert elverték nyaralásra, esküvőre bánat tudja mire, közben gyerek meg sehol...) Nem a segítség a cél, sose volt az, hanem az emberek lelakatolása, vagy terhekkel, vagy jogszabályokkal.
-
cOxeR
Ármester
válasz windlord #68580 üzenetére
Nem általánosan akartam tanulatlannak nevezni, félreérthető volt, de sok-sok buktatója van. Én likviditás növelésként nézek rá, mondjuk alapvetően hitel ellenes is vagyok. Mint béna Katás, nem is nagyon kapok hitelt, babavárót se kaptam meg, mert nem kiszámítható a bevételem, hiába több éves szinten mint egy ”árufeltöltő” munkásnak, de nem rendszeres.
Szerintem bejelentett lakcím is kell, illetve válás sem lehet, de régebben olvastam el.Amit írsz koncepció a lehető legjobb, ez nem a tanulatlan hozzáállás.
-
nagyúr
válasz windlord #68952 üzenetére
Tudod az a probléma, hogy míg Ezredes munkájával tudtommal mindenki meg van elégedve, nem érzed magad átbaszva, a BMW motorjai helyenként nem mutatják azt a fantasztikusnak és zseniálisnak beállított tökéletességet, amit az elmondottak alapján várnánk, és nagyon könnyű a tömeggyártás okozta hibahatár mögé bújni, míg Ezredesék 1 apró hibáját követően lehet ugyanakkora probléma.
Elég sok BMW motorra lehet mondani, hogy konstrukciós hibás, sőt kigyulladnak - nem is kevés - de ez is vagy az ügyfél hibája, vagy IJ, nem a BMW hibája, ez itt kvázi így jött le.
Nem kell védeni Shadow-t, megvédi Ő saját magát az egójával és a céges policy-al (nem mondhat rosszat a munkaadóról).
Biztos atomsok meló van egy motorral, nem kis teljesítény megépíteni egyet, de így leszólni a tunerszakmát, az azért khm.
Csak apró példaként: 1 hete láttam egy faja videót a Japán autóshow-ról. Ugye azt el lehet ismerni, hogy a japánok egy része igencsak autóbuzi, na ott valahogy megfér egymás mellett a tunerszakma és a gyáriak...
Teljesen igaza van Shadow-nak abban, hogy a chip-elésben van némi rizikó, de aki kellő szakmai hozzáértéssel és felkészültséggel csinálja, plusz odafigyel az autóra, annak szerintem minimális esélye van a katasztrófára. Nem pedig Isteni szerencse...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz windlord #68958 üzenetére
Amúgy is élne, hiszen kopó alkatrészei vannak az autónak, ezt a részét nem értem a hsz-ednek. Ettől még lehet szidni a gyártót, aki a nagy szavak ellenére köztudottan szarul tervez vagy alulméretez alkatrészeket, ki tudja miért. Itt inkább erről van szó.
Alapvető gyártási vagy tervezési hibákat ne magyarázzunk már tömeggyártási hibahatárral...
Én is szervizben dolgozom, én is tudok mesélni dolgokat. Nem fér a fejembe, hogy egy teszt fázisban (mert valószínű nincs) nem jönnek ki azok a hibák amikkel utána tömegesen szembesülünk.
Oké a nagy részét a gyártó lenyeli, de azért na.
Költségcsökkentés címén és mert az elvárások rosszak kapsz egy alapvetően elhibázott konstrukciójú terméket.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Shadowbull
addikt
válasz windlord #68960 üzenetére
Engem nem azért fizetnek, hogy próbáljak néhány dolgot elmagyarázni noname módon a neten. Gondolom ez azért nem egy nagy meglepetés.
Soha nem mondtam olyat hogy a BMW tökéletes lenne, vagy ne tudna elbaszni dolgokat. Dehogynem tud, senki sem tökéletes, senki sincs beoltva a hibázás ellen. A BMW sem.
Az viszont teljesen objektív szakmai kérdés, hogy egy adott hibát mi okoz. Az emberek könnyen kiáltanak konstrukciós hibát, a valóságban a meghibásodások minimális részéért felel a hibás tervezés, alulméretezés, rossz anyagválasztás, rossz geometria, stb.
A meghibásodások túlnyomó része minőségbiztosítási probléma, azaz a beépített alkatrész vagy az alkalmazott gyártástechnológia nem felel meg a specifikációknak.Ezért persze végső soron ugyanúgy a BMW a felelős, félreértés ne essék, de ez egy más jellegű elbaszás.
Van alkalmam látni közelről hogy mekkora óriási és komplex feladat meghatározni hogy pontosan mi is az oka egy adott hibának, talán ezért is irritál ha valaki egyszerűen kinyilatkoztat hogy hát ez konstrukciós hiba, aztán kész.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz windlord #69213 üzenetére
De uraim, azért ne tegyetek már úgy mintha az 50%-os euróban mért drágulás normális lenne. Ugyanígy probléma ez Nyugat-Európában is csak nálunk hangsúlyosabb. A gépész technikus barátod fizetése se emelkedett az elmúlt 2-3 évben 50%-ot.
Ez nem csak hazai probléma. Ok itthon sokkal jobban kiemelkedik a folyamatosan romló euró árfolyam miatt de nem véletlenül kezdték el kint is elnyújtani a ugyanazon autó használi idejét (értsd nem adja el 3 évesen csak 4 stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Ingatlanos topic!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen