-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vedini
őstag
válasz Gsx-rr #66653 üzenetére
Lehet en vagy bena de nem talaltam a cikket a the drive oldalon, illett volna egy hivatkozas link
no de a lenyeg, mas kulfoldi forrasbol:
1. Hibas akksi miatt kigyulladthat, vissza is hivtak oket
2. Eddig nem jelentettek egy balesetet illetve szemelyi serulest sem, szoval egy sem gyulladt kiworkworkwork...
-
vedini
őstag
válasz Gsx-rr #66658 üzenetére
Egyebkent tetszik a bmw oldalarol, hogy tanultak az egr-bol, nincs mismasolas rogton elejet veszik
Masik meg a totalcar szinvonala, mar porondon volt az autoapolas topicba csuszi videok, egy cikkbe miert nem lehet linkelni a forras web cimet...
meg egy google forditoval is arnyaltabb kepet kaptunk volna, mo elso szamu autos szakmai oldalatol elvarna az ember, legalabb meg egy forras ellenorzese a tisztan latas kedveert, igy inkabb csak clickbait kat...workworkwork...
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #66676 üzenetére
Nem szándékom védeni egyiket se, de azért sok korlát van itthon, ha sok a tartalom - márpedig annak soknak kell lennie - nehéz nem ugyanabba becsúszni. Korlátos a helyek száma, nehéz a helyekkel a kommunikáció és rugalmatlanok.
Egy tegnapi példa Bálnánál fotóztam tegnap, majd közölte a biztonsági őr, itt nem lehet mert műemlékvédelmi hely - na persze az én adómból, ugyanez van pl néhány templom esetén is, meg a sok ner felvásárolt helyeken (Turai kastély, ahol meg olyan díjazás van nincs ember aki kifizeti, értsd 150e/óra és egy éjszaka szoba foglalás újabb 100-as, vagy Villa Vitae, ami publikum elől bezárt és a tulaj alkalmazottjai vannak csak ott, meg a táboroztatási támogatásból épült Le Til…) Rengeteg helyen meg csengetni kell… nincs ki kifizesse a tartalomgyártóknak, vagy pusztán nem engedik meg és jónapot. Kívülről nem tűnik nehéznek, de van sok dolog amit le kell gyűrni, ez csak egy amit vázoltam…
Nehez piac, nehéz megújulni ha nincs inger, vagy korlátok között tevékenykedhetsz.
Hozzáteszem pont kiröhögtük a biztonságist, elsétáltunk 10 métert ugyanúgy fotóztam tovább az épületekkel. -
ADAM1337
nagyúr
válasz Gsx-rr #66700 üzenetére
Nem tudom én próbáltam pár elektromosat, de használtakból ami szóba jöhetett volna: tesla model s 2014 utáni vagy hyundai kona 64kwh alatt esélytelen bármi mivel én csak munkahelyen tudok ingyen tölteni.
Ültem én i3-ba de nekem nagyon szekér érzésem volt, nem volt jó vezetni.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
tasiadam
veterán
válasz Gsx-rr #66709 üzenetére
Nem 1x aldiban talalkoztunk ezzel, hogy nincs valamilyen liszt. Mivel mi ritkan veszunk feheret, nem erintett annyira melyen, de 1 kellett volna, nem 10kg. Tovabba a hus. Csirket eszunk mi is, havi 1x veszunk 2-3kgt. Na pl tescoban rendszeresen nincs. Legutobb konkretan szaga is volt. Meg tej volt tescoban 1x, hogy masfeles nem volt, 2.5os alig. Abbol 24et veszunk, mert kavezunk, napi 2x 2 emberre. Ilyenek elofordulnak.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #66700 üzenetére
Akkor minek rendeltél elő elektromost? Kell nézegetni a dízelt is,mivel 20 litert lehet naponta tankolni szinte mindenhol. Tehát szarabb lett,mint az elektromos. Szombaton estem majdnem pofára amikor tartalékban álltam be a molhoz kukutyinfalván és közölte a.koma: magán? Mondom persze,jó akkor max 20 litert,ok?!
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Gsx-rr #66847 üzenetére
Nekem ő napi használatos bár én 99% városban használom, durván 3-4 km-re van az iroda meg a kerületben mászkálok sokat, nem hinném hogy ez annyira durva használat, ami miatt leélném az első lököst, bár a képen nagyon alacsony az tény, de a mazdám se volt sokkal magasabban.
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
negro
őstag
-
brumi1024
veterán
válasz Gsx-rr #67180 üzenetére
i4-et ugyan nem probaltam, csak a sajat M440i-t, illetve van a csaladban egy iX amit szoktam hasznalni. Nekem szemely szerint jobban bejon a "foldon ules", de annak ellenere nagyon jo az iX. Meglepoen tagas elol hatul, brutal mennyire csendes, es szerintem a belteret is eltalaltak (ebben a sensatec van, futeskomfort csomaggal, igy se nem meleg nyaron, se nem hideg huvosebb idoben).
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #67180 üzenetére
Mi sajnos megdolgozunk a pénzért. Ezért vagyunk sóherek. Ez miatt is lesz a következő autó elektromos. Fizet a tököm 800 Ft-os dízelt. Nem vagyok en hülye. ix3 jobb lenne első autónak,mint i4,de a jövő héten kiderül melyik lesz. Szombaton mék fel a kántrimenért.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #67188 üzenetére
"Kozben meg akik nalam koltenek milliokat atlag emberek ,de legalabb nem masnak akarnak megfelelni hanem elvezik az eletet!" - érdekes mert én amiket látok a környezetemben nagyon sokan pont a másnak megfelelés miatt szórják a pénzt. Amikor látod, hogy elutazik 15M-et egy évben de amikor valami szembejön és kéne 10M akkor meg nincs...akkor tudod ez az a fajta aki minden megkeresett lóvénak a seggére ver. Van is erre egy angol mozaik szó, valami tanulmány után, hogy HENRY, high income but not rich yet.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #67182 üzenetére
Amúgy ez két dolgot jelenthet, sikerült a gyártási nehézségeken túljutni, vagy jelentősen csökkent a kereslet az elkövetkező válság miatt, vagy mindkettő együtt. Néztem, hogy a Tesla Model 3-at ma rendelve akkora ígéri a weboldal mint amikor áprilisban. Akkor 9 hónap volt, most 3.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #67191 üzenetére
Az a neve a dolognak, hogy arany börtön. Amikor kitekered a költéseidet a jövedelmed tetejéig és ha jön egy kis hullámvölgy a bevételekben, mert azért lássuk be a gazdaság hullámzó a természeténél fogva, akkor jajj mi lesz ha kevesebbet keresek, úristen esik az életszínvonalam, mit szól majd a szomszéd ha nem utazok 5x, vagy ne adj Isten nem tudom kifizetni a gyerek iskoláját. A vége meg az, hogy jön a pánikroham, a stressz, a esetleg a válás meg az hogy 10-20 évvel kevesebbet él az illető. Én azt mondom ha valakinek (főleg ilyen high income embereknek) nincs likvid, könnyen mozgatható eszközökben minimum egy-két évnyi tartaléka az aktuális életszínvonala mellett akkor valamit nagyon rosszul csinál.
-
kardkovacsi
senior tag
-
-
Shadowbull
addikt
válasz Gsx-rr #67218 üzenetére
"7-8 szazalekot kapnak max a kiemelt ugyfelek"
Ha minden jól megy akkor ez meg lesz szüntetve. A trend az hogy minden gyár megszünteti a jelenlegi kereskedelmi rendszert, és ügynöki rendszer lesz helyette, a vevő pedig minden esetben direkt az autógyárral szerződik, alku pedig nincs.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
brumi1024
veterán
válasz Gsx-rr #67366 üzenetére
Pont 2 napja volt vele egy Alsoors-Veszprem-Bp-Veszprem-Bp tav (305km), M7 megengedett tempoval, 9% maradt. Reggel 7-8 fokrol indult, futeskomfort csomagos, szoval feluletfutes melegitett foleg. Csodat amugy nem szabad elvarni, lehet vele 20 kWh alatt fogyasztani, de megiscsak egy furdoszoba aerodinamikajaval rendelkezik (SUV-ok kozt mondjuk nem veszes), 2.5 tonna es "kis akksis".
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs