-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
válasz Chris0321 #52321 üzenetére
Szerintem is egy kicsit felesleges alkatrész annak aki néha ránéz a nívópálcára...Csak azért cserélni, hogy ne rinyáljon és, hogy jó legyen...+ egy lyuk a deknin ahol ereszthet az olaj.
Srácok komolyan ennyi felesleges időtök van ilyen butaságokon vitatkozni?
Vannak helyzetek ahová tökéletes választás a villanyautó, vannak ahová meg nem, ilyen egyszerű.
Nekik például tökéletes.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #52360 üzenetére
Nálam az áramszünet ritka, mint a fehér holló, de azt is előre bejelentik. Más lehetett a gond nem az áramhiány. Egyébként nem vagyok sem világos, sem sötétzöld csak tetszik, hogy kiváltanak egy 1000 sebből vérző technikát. Csak hab a tortán a környezetvédelem. Azt a logikát meg végképp nem értem, hogy miért kel nekem megvenni azt, ami tetszik. Ha neked megtetszik egy nő, akkor megveszed?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
NoZoli
tag
válasz Chris0321 #52355 üzenetére
Chris0321: "Munkahelyen tölteni az elektromos autót? Melyik országban élsz?"
Elég sokan meg tudják már oldani itthon is."Plusz nagyon sok embernek nincs garázsa mert pl. panelban él és természetesen a környékén sincs töltő ha van akkor valószínű foglalt vagy messze van gyalog."
Szerencsére, a töltőhálózat fejlődik. Számos bevásárlási-, szórakozási lehetőségnél is vannak töltők."Plusz az elektromos autókkal sem csak annyi gond lehet mint amit leírtál."
Nagyrészt három dolog tud megdögleni bennük. Inverter, akku, motor. Nyilván, egyik sem olcsó, ha megadja magát. De a rendeltetésszerű használattal, nem sok nyűg van velük, ami a garancián túl jönne elő."Ennek ellenére a tulajdonosok közül sokan panaszkodtak az autójukra és ezeket egy jó gazdánál lévő benzines vagy dízelre is leírhatták volna."
És mind olyan panasz, ami abból fakad, hogy nem profi autógyár a Tesla (anyaghasználat, összeszerelés). Ki kell még kupálódniuk, fiatalok még az autóiparban, pár új modell után, ezek a dolgok is megoldódnak. De a technika, amit kitaláltak, eléggé jól működik.Gsx-rr: "Nem is kell Pestben gondolkozni, a horror aru Pest melletti varosok lakoparkjaiban is max kocsibeallo van ahova hosszabbitot se tudsz kihuzni."
Olyan is van. Meg olyan is, hogy Pest belvárosában, a társasház mélygarázsa, saját töltőkkel rendelkezik.KAMELOT: "MO nem california vagy YT videó. GSX is írja, örülsz ha le tusz parkolni. Itt komáromban már a lakópark előtti fűre állnak, mert nincs hely."
Ezért jók a közteres töltőhelyek! Oda (elvileg) csak az elektromosak állnak! Nyilván, sosem lesz belőle elég. Mert mindenki autójához kellene egy kanóc és talán, még az is kevés lenne. De erre van "Töltő etikett", amit törvénybe lehetne foglalni. Főleg azoknak, akiknek maguktól nem adja ki az agya, hogy úgy kellene használni azokat."Ugye a hálózat kiépítésének költségét is belé kalkuláltad?"
Milyen hálózat? A fali konnektorodba be tudod dugni, esti hazaérkezéstől, reggeli indulásig feltöltődik és még akár, elő is fűt/hűt neked!"Majd pont villanyért fognak fizetni, méghozzá jó sokat"
Mert amúgy, nem kell fizetni a villanyért, ugye? -
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #52364 üzenetére
Nagyon sok nő a pénzre hajt ezt nem jól tudod. Azt sem jól tudod, hogy én bárkit győzködök, hogy vegyen villanyautót, csak leirtam a véleményemet, te viszont állandóan vetetni akarod velem a villanyautókat. MIÉRT!!! Azt sem jól tudod, hogy az áramszünetnek csak a terhelés lehet az oka. Számtalan hálózati hiba előfordulhat a nyári meleg miatt. Pl. túlmelegszik a transzformátor, mert kevés benne az olaj, stb, stb.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Chris0321 #52440 üzenetére
Tenyleg nem erdemes mar vitazni! Nezd meg a legjobban azok allnak ki mellette akik valoszinu soha nem fognak venni. Mert azert annyira nem jo, de jo itt okoskodni.
Most oszinten, kinek van hetente 5-6 oraja arra ,hogy acsorogjon a tolto mellett? Irigylem azt az embert.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
-
MoP_FX 57
őstag
-
Gsx-rr
veterán
válasz Chris0321 #52555 üzenetére
Es szerinted ez nincs jol igy? Ez is egy oka a gazdasagi novekedesnek.
Sok helyen mar nem statusszimbolum az auto, nalunk azert sokan szeretnek az autoval tobbet mutatni mint ami van.
Ezredes: en ertelek, csak hidd el sokan mar nem az erzelmek alapjan dontenek es idovel egy csalados ember aki csapatta az E30-al is inkabb hoz esszeru dontest.
Akikrol te beszelsz egyre kevesebben lesznek. Erre halad a vilag pl az elektromos autok terjedesevel is[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #52608 üzenetére
Vásárláskor mire kell külön figyelni ennél a típusnál és ennél a motornál?
Ha vannak ilyenek, akkor mik a visszatérő vagy ismert hibák-hibái?
Mit-miket érdemes cserélni vásárlás után ha megy szervizbe a kötelező szűrökön és olajokon felül?
Valamint Budapesten hová lenne érdemes vinni szervizeltetni.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
KAMELOT
titán
válasz Chris0321 #52608 üzenetére
Telitank aztán BP meg vissza. Összessen 260km /40 liter lpg. 15l/100km. 15x0,6eu---9eu.
FIREBLADE: az új 95-ös, csak annyi, hogy 3-4%-al több az etanol benne. Nem annyira jó ezt sokáig tárolni a tankban. Esetleg megoldásként + adalék folyadék vagy prémium benzin tankolása. Mixelve is tankolhatnak. 20 liter sima + 5 liter prémium. Megoldás van, nem kell megijedni az új benzintől.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #52634 üzenetére
Ugyan ne viccelj!
Semmi gond nincs, mert természetesen akkor írsz-válaszolsz ha az időd engediAzon gondolkodom, hogy a szerelő akihez vinném a leendő autót (mindent szerel, de korrekten) vele mennék és úgy vennék bármit is.
Vagy még esetleg autómentős-szerelőműhelyes ismerős (és akkor helyben fel is lehetne emelni ha a darussal megyünk megnézni a kiszemeltet ) az aki szóba jöhet és ismeri az autókat. Csak hogy több szem többet lát alapon + szakavatottabb szempár is vizslassa végig a kinézett vasat.A szedánokat nézegetem és látok lehetőségeket 320i esetén. Az áruk 2 millió alatt és a bennük lévő km 190ezer alatt van (a szöveg szerint). Külsőre a képek alapján kívül-belül egyben vannak, de persze a puding próbája az evés avagy élőben kell látni-megnézni és tapogatni-kopogtatni itt-ott.
Köszönöm a hibák-átnézendő részek említését!
Miután hozzád került mennyi volt a teljes összeg nagyjából (ha szabad kérdezni ilyet, akár privátban is megírhatod ha megírod) amit rá kellett költened és onnantól "csak használtad"?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Newlachka
őstag
válasz Chris0321 #52982 üzenetére
elvileg az "okosok" azt írták pár hónap után kezd el romlani a benzin minősége.
de szerintem ha nem használsz el egy tank benzint,akkor tankolj inkább 2* kevesebbet.
Amúgy az OMV is E10 már.Pedig arra esküdöztek,hogy a 95-ös az nem E10.Mindenesetre én csak azt tankolok egy ideje már(OMV-t).
Most megnéztem a dieseleket is sima diesel e5, maxxmotion e0 -
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #53022 üzenetére
Az én kis gokartom N46B18-as motorral visszaszámolva 2 évre több, mint 200 e. Ft megtakaritást hozott a 8.5 literhez képest. Nekem ez számit. Semmivel sem megbizhatatlanabb, mint egy 6 hengeres. Szerintem a fenntartása sem több.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #53030 üzenetére
Ezt most kivételesen nem poénnak szántam. A megbizhatóság nem egyenlő azzal, hogy 3 henger, 4 henger, 6 henger, diesel motor, benzinmotor, turbós, nem turbós stb. Vannak jó motorok, jobbak, rosszabbak, de ezt ne keverjük a megbizhatósággal. Időben elvégzett karbantartásokkal, javitásokkal minden motor megbizható már. Vannak elcseszett dolgok, de ezeket nem lehet hengerszámhoz kötni. Ilyen alapon a villanymotorokhoz hasonlitva a belsőégésüt azt kell, hogy mondjuk, hogy az összes benzin-diesel megbizhatatlan.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Chris0321 #53013 üzenetére
Nem alap. Ülésfűtés, multikormany, tempomat, cd-s mode gombos rádió, napfénytető stb. Mondjuk nem bőr. Már belépkedtem néhány faces csopiba. Szarért-húgyért mennek dolgok végtelen mennyiségben. Motor egyelőre nem kell. Szinte minden új benne. Az előző tulaj megcsináltatott pár dolgot, köztük pl. egy vadiúj hengerfej. Amit nem cseréltetett, vagy csináltatott meg, azt megtettem én. Viszont lesz még vele munka, de ez csak egyedi ízlésre történő átszabás.
Ja egy dolog, ami viszont nem jó benne: A BC nem működik. Nem tudom, hogy a kapcsoló a szar, vagy valami más. Mindegy jövő hèten viszem autóvillamosságihoz.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #53376 üzenetére
Igazándiból azért érdekelne, mert ha este-éjszaka tudnék kocsikázni úgy egy jót mindig máshova, hogy közben tele is tankolom a verdát akkor az a idegrendszeremnek és a lelkivilágomnak is jót tenne
Reméltem hogy 2020-ban már van olyan weboldal-telefonra program ami ki tudja listázni a friss-aktuális árakat. Aztán rábökök mindig másra és még pont nem a feláras kategória akkor oda elgurulok.
De akkor az lesz amit írsz, hogy kinézem a kutakat, aztán el-el gurulok mindegyikhez aztán majd írom magamnak.
Ahogy Chris0321-nek is írtam esti-éjszakai kocsikázáshoz keresek más-más célpontot, hogy közben meg is etetem a lovakat és autózok egy jót, de nem a feláras történetekhez indulok meg.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #53399 üzenetére
Természetesen megoldható, de önkéntesen nem minden forgalmazó (főleg a drágábbak) venne ebben részt. Törvénnyel lehetne kötelezővé tenni, az informatikai háttér adott. Ilyen alapon a krumpli, stb árat is nyomon lehetne követni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #53457 üzenetére
Cég érdekelne amit az itteni autósok javasolnak tapasztalat alapján... tudom a Google az én barátom is, de gondoltam hátha felteszem itt is a kérdés mielőtt megindulnék bárhova is.
Felhasználó kérésére módosítva.
[ Módosította: philoxenia ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #53459 üzenetére
Azért kérdezgetek itt, mert azért nem feltétlen az első utamba kerülő helyre szeretném bedobni az autót ahol meglehet semmilyen szempontból nem ugranak meg egy adott szintet és inkább a közelébe sem érdemes menni, mert a végeredmény is olyan lesz hogy inkább bár ne nyúltak volna ott hozzá az adott helyen.
Egy kérdést azért megér a részemről, mert nem kerül semmibe.
Még ha nem is szerelésről van szó akkor is.Ha nem jön rá válasz akkor nem veszek el, csak ilyenkor arra gondolok, hogy az itteni közösség segítse egymást úgy ahogy tud. Ha tud. Ha nem akkor nem.
Korábban molnarpeter által javasolt helyre elmentem a fényszórókat políroztatni és ugyan elsőre érdekes állapotok uralkodtak akkor a műhelyben (egy felújításra váró kombi E39 bőr ülései, műszerfala, kalaptartója, ajtóburkolatai stb kirakva-kihányva a földre, de ez lehet csak az alkalmi kényszeres rendmániám miatt zavarta a szememet ), de a bent álló újabb Maserati Quattroporte bizalomgerjesztően ki volt maszkolva és éppen csinosította a külsejét az egyik ottani szaki.
De a lényeg ami miatt akkor mentem az a fényszóró polír az szép lett.
Végre ismét látszanak a szép szemei és a gyári angyalszemek a az E39-emnek.
Köszi a tippet, de végül kollégám javaslatára ide mentem: [link]
Ott, aki foglalkozott az autómmal az a munka kezdete előtt megnézte az egész szélvédőt és látta, hogy összesen 8 helyen van rajta olyan sérülés ami közül 7 ugyan nem kritikus mint azaz egy ami miatt vittem, de ha most ő elkezdi javítani azt az egyet annak nincs értelme. Ha kijavítja mind a 8 hibát akkor az már nagyjából annyi vagy több is lenne mint egy új szélvédő ára az autómhoz.
Végül szélvédő csere lesz belőle.
Mivel eredetileg Németországból való az autó így a szélvédősök szerint ez rendben van, hogy ilyen állapotú a szélvédő. Meg hát az előző tulaj is használta az autót.
(#53462) molnarpeter :
Köszönöm az ötletet!
(#53466) BUZZLGHTYR :
Erre én is kíváncsi lennék
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
banderasz77
addikt
válasz Chris0321 #53488 üzenetére
Nekünk sajnos dec. 24-én volt balesetünk, belénk jöttek hátulról, nyíl egyenes úton. Útról le, árok, útpadka, két fém közúti jelzőtábla stb.... Autó totálkár, mi szerencsére mondjuk úgy, hogy megúsztuk. Aki még ilyet nem élt át, nagyon durva hangok vannak.
Itt elképzelni sem tudom, hogy mi lehetett.....szétszakad egy autó...pff...[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
-
KAMELOT
titán
válasz Chris0321 #53628 üzenetére
Ugyan az mint a nagy hajók. Partot elhagyva szépen megy majd amikor kiér a nyílt vízre füstöl mint a rohadalom.
Rendőrök helyében egy közúti ellenőrzés során ilyen kocsiknál mérném az emissziót, hogy tényleg meg e felelnek. csak egy szondát kell a kipufogóba bedugni. Kiértékelés meg 5p.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
Teemo91
csendes tag
válasz Chris0321 #53699 üzenetére
Én ezt elhiszem de leírom mégegyszer. 330 vagy 530 amit kinéztem, mert ilyet akarok. Nem a 3 km re veszek kocsit, mert akkor nem vennék kocsit mert van. Annyi volt a kérdésem, de lehet hülyén fogalmaztam meg, hogy évi kb 10-15k km re amiben sok rövid járkálás is van dízel vagy benzin. Értem én ezalatt, hogy inkább költsek többet a benzinre, mert többet fogyaszt, de kevesebb a szervíz, vagy a dízel kevesebbet fogyaszt de lehet hogy több lesz a szervíz. Nem akarok se motorozni se gyalagolni se lovaskocsin munkába menni, de ha megveszem a kocsit akkor arra a 3 km re is azzal fogok menni. Ennyi lenne a lényege.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Dark Souls sorozat
- BestBuy topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kupon kunyeráló
- Autós topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen