-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ittakary
nagyúr
válasz szimi57 #53651 üzenetére
nincs ilyen általános szabály hogy A vagy B benzinkút olcsóbb/drágább, nem szoktál figyelni autóban ülve amikor a híreket mondja be a néni/bácsi?
"AZ ÁRAK KUTANKÉNT ELTÉRŐEK LEHETNEK"mivel franchise szerűen működik több kúthálózat ezért annyiért adja amennyiért csak akarja
-
Teemo91
csendes tag
válasz szimi57 #53701 üzenetére
1-es valahogy sosem tetszett. BMW Poloja. Legalábbis számomra. Arról nem is beszélve hogy van 2 db eladó használtautón Nameg hosszú távra tervezek vele, családi autónak nem túl ideális. Terveim szerint 10 évig nálam lesz, szeretném rendbe rakni és normálisan karbantartani, hogy rendesen szolgáljon.
Viszont akinek van 30 as benzinese megírhatná, hogy normálisan vezetve mennyi az átlagfogyasztása város/országúton. láttam már neten mindenfélét.
[ Szerkesztve ]
-
-
Teemo91
csendes tag
-
kenguru99
aktív tag
válasz szimi57 #53743 üzenetére
Ha már trabant. Itt egy kiváló videó, hogy mennyit számít a kis súly a versenypályán. És még csak nem is off, mert bmw-t is tartalmaz.
-
Puma K
veterán
válasz szimi57 #53765 üzenetére
Akár az is lehet, hogy pontosan annyi a mérete, de az amit a 68mm-es alatt mutatnak a weboldalon amit linkeltél az konkrétan egy bepattintós fülekkel ellátott kupak.
De az nem az én autómon lévő télipapucsokhoz való embléma.
Ami nekem kellene az egy sima hátoldalú öntapadós lap. Azt próbáltam szemléltetni a netről szedet 2 mellékelt képpel, hogy ott is sík az egész középrész és nincs helye a karmoknak.
Ebay-en ilyet találtam ami akár egy az egyben az is lehet mint ami nekem kellhet:
Ilyen logókat vennék a BMW wheel style 83 felnibe. Amit ha lehet akkor itthon vennék meg, és nem várnék pár hetet-hónapot mire megérkezik ázsiából
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
simii16
aktív tag
válasz szimi57 #53827 üzenetére
Arra azért nem gondoltam, mert azt feltételeztem folyamatosan probléma lenne az alapjárattal, nem csak indítás utan 15 másodpercig. No meg a hibakód is a vezérlés problémát dobja.
Esetleg vanos szelep? De, akkor ha felcserélem őket gondolom a kipufogó tengely vezérlésére kellene dobja a hibát, ami nen történik meg. -
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #53871 üzenetére
2002-es, 2001 végén gyártott. Megnézték mindkettőt a múltkor és csak az utas oldalit kellett cserélni.
Más: Kell vennem egy új szett nyári gumit mert pechemre cserés mind a 4 és azt szeretném tudni, hogy érdemes-e várni hátha kijön új fajta abroncs vagy lesz szezon előtti leárazás? Continentál márkát néztem, jelenleg is az van az autón és meg vagyok vele elégedve.
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #53876 üzenetére
Tudtommal nincs külön téli gumira időkorlát, a gyártók szerint 10 évig megfelelő tárolás esetén lehet használni a gumit. Van pár éves téli szettem, az is Conti. Plusz nyáron style 68-as felni van fenn, peres gumikkal és hátul 245-ös gumikkal és ezt nem akarom télen használni.
-
-
Chris0321
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz szimi57 #54211 üzenetére
Én sem tudom annyira magamra húzni a kormányt, amennyire szeretném. A játszós E36-ban egy középmély sportkormánnyal már minden jó, de az indexkar miatt nem közútra való úgy. Plusz ugye ott nagyon nem is középvonalra esik a kormány.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gézengúz
addikt
válasz szimi57 #54529 üzenetére
Na, jut eszembe olajszint ellenőrzésnél, olajcsere után valamikor, Nekem is volt kis fehér trutyi, bár az olajbeöntőnél nem. Akkor a hideg.
A nagyobb hőtűrésű olaj meg pláne kell a 105-ös termosztát mellé.
HELLA
Ha a fogyasztásod nem változott, nem lett több, akkor szerintem csak a kontrollszonda szívat. Ez a katalizátor utáni.
Hogy fogyaszt az N42B18?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szimi57 #54689 üzenetére
Elso bmw szoval markahuseg nem igazan volt.
Baratom rendelt egy x3 m competationt es csak “poenbol” mondtam neki kerdezze meg mennyi kedvezmenyt adnanak ha lenne meg egy nagyobb erteku auto es vegul igy kerekedett ki ez a helyzet. Nem nagyon terveztem autot venni tavaly novemberben rendeltuk meg egyebkent. Igazabol a korrekt kedvezmeny dobott nagyot a valasztason. Az x5 is versenyben volt de mivel a jelenlegi garazsunk meretben 2 autora nem valami nagy es az x5 meretben lenyegesen nagyobb mint az x3 igy maradt ez. Illetve az x5re mivel friss modell nem adtak volna ekkora kedvezmenyt...3njoy the Lif3
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #54884 üzenetére
Az baj,hogy nincs tapasztalatod ilyen és ehhez hasonló motorokkal így fogalmad sincs milyen napi szinten használni vagy országúton előzni vagy bármi. Papíron tök jó a 184Le de a gyakorlatban a nehéz karosszériához gyenge.... Üzletileg csináltak 20i-t..... Nem azért mert valóságban ez a jó.... Nem véletlen van szoftveresen visszabutítva.... És a fék a sima gyári nem sport fék 20D-30i-ig ugyan az hátul meg a 35i-ig.... Szóval akkor kevés ?!?!?!? Az meg konkrét tény,hogy egy 150-200E Km-t futott autó veszít a teljesítményéből mert kokszosodik kb 5-10% tűnik el emiatt. És miért jó egy szimplán szoftveresen visszabutított autóba ülni amúgy amúgy gyárilag is 245 Le ?????? Nem baj az ha van tartalék plusz kevesebbet is szokott enni normál használat mellett. Nem tudok semmi indokot miért lenne jó úgy használni,hogy vissza van gyárilag fojtva miközben gyárilag is minden tekintetben sokkal többet tud....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #54888 üzenetére
De értsd meg ,hogy nem fejlesztettek direkt kisebb féket mert ez 20i nem csináltak másik turbót meg motort mert csak 20i nem csinálnák gyengébb váltót....egyszerűen szoftveresen visszafojtják... De maguk az alkatrészek teljes értékű 28i-k sőt..... Ha normálisan karban vannak tartva akkor bírják a húzást stabilan ha pedig el vannak hanyagolva gyári teljesítményen is széthullanak.... Szóval hagyjuk ezt....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Szada85
aktív tag
válasz szimi57 #54901 üzenetére
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy van-e valami különbség a kétféle klímavezérlö panel esetén az E9x-es szériában?
Mindkettövel találkoztam LCI E91-nél, amikor az ülésfütés kapcsolói a klímapanellel egyben vannak (B.), máskor pedig az a rész üres (mint az A. képen), és a gombok lejjebb, a parkradarral gombsorának szélén vannak (olyan képet nem találtam hirtelen sorry).Köszi elöre is.
-
jpeetr
aktív tag
válasz szimi57 #55060 üzenetére
Ezeknek az alacsony viszkozitású hibridhez való olajoknak lehet értelme?
0W-20 vagy 0W-16"Az extrém alacsony viszkozitás jelentősége a hibrid üzemben használt motorok jelenlegitől teljesen eltérő használata. Csak így lehet a hibrid autók benzinmotorjainak állandó hideg indítástól jelentősen kopó motorjait megfelelően kenni, valamint megelőzni a túlzott olajfogyást a motorolajok túl korai elhasználódása mellett. Az alacsony viszkozitás elviseléséhez természetesen az autógyártók technológiai fejlesztései is szükségesek."
-
CharlieDrop
veterán
válasz szimi57 #55194 üzenetére
35d-re 4 évszakost? Hátőőőőő
@ (#55193) Anaren91
Ha most is 18" van rajta, akkor ugyanaz jó lesz nyárra, egyébként kinyitod az ajtót és ott vannak a méretek.
De jön majd Ezredes, neki 35d-je van elmeséli mi a tuti[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chrys_
addikt
válasz szimi57 #55197 üzenetére
"Minus: Defizite im Kurven-Aquaplaning"
Hát ez elég nagy baj, az biztos, hogy nem raknék ilyent egy 35D-re. Mivel azzal gyorsan el lehet érni magasabb kanyarsebességet.
Valamint száraz körülmények között a fékút is hosszabb lehet. Itt egy példa. Ez alapján hó kivételével még a nyári gumi is jobb hideg időben:
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz szimi57 #55201 üzenetére
535D-nél 1,9 tonnával nálam ez elképzelhetetlen. És ha már 535D, akkor ott nyomaték is van (nálam alap 630Nm, de most 700+), én biztos nem rakok rá ilyen gumit, inkább cserélgetem a megfelelőre évszaknak (vagy lassan már inkább időjárásnak) megfelelően. Ha meg nem használja a tulaj, akkor miért vett 535D-t? Elég az 520D is ilyen alapon.
-
Chrys_
addikt
válasz szimi57 #55208 üzenetére
Persze, télen hóban elég jól teljesít, az előző kis teszt részlet is mutat ebből valamit. De már hideg száraz körülmények között is jelentős a különbség a nyári gumi javára. Ez főleg átmeneti időszakban nem mindegy, tél elején. És ez csak egy kis kiragadott példa.
A gumi nem teljesítmény, nyomaték, súly függvénye? Hát mié? Vegyük még ezekhez hozzá a tapadási együtthatót. Egy 535D-ben azért a DSC nincs mindig aktiválva -
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #55396 üzenetére
?????????? "Elèg gàz lehet, hogy nem jön be a csajnak a BMW" Szerinted azért volt ez mert nem jött be a BMW ????????????? Szerinted ennek az esetnek van bármi köze az autóhoz ????????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest